Sprawdź nas też tutaj

News

Cira gościem w programie prof. Jana Miodka

W odcinku m.in.: „Pogwarki” w wykonaniu rapera.

Opublikowany

 

Białostocki raper Cira pojawił się w programie prof. Jana Miodka „Słownik polsko@polski” emitowanym na antenie TVP Polonia. To program, który w lekki i przystępny sposób omawia najczęstsze błędy językowe. Odwołuje się do żywego języka, głównie mówionego, ale także do języka gazet, ogłoszeń oraz reklam.

Odwiedził nas Michał Ciruk „Cira” polski raper a także grafik. Współtwórca zespołów Panorama Paru Faktów i Fama Familia. W programie m.in.: „Pogwarki” w wykonaniu Michała Ciruka. – możemy przeczytać na stronie programu.

Emisja 455 odcinka z udziałem Ciry odbędzie się 25 stycznia o godz. 17:00 na antenie TVP Polonia.

 
15 komentarzy

15
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
EnoHoNo

Hip hop ma rozstrzał jak ruska Katjusza. Od wanny Rafalali po studio prof.Miodka…

CiraJakAntyperspirant

Szacun, ale teraz juz nie raper tylko grafik komouterowy stron www, ktory zostal wrobiony jak pijany zgubil dowod osobisty i splaca dlugi jakiegoś oszusta
Przykra sprawa, wzieli na niego kredyt i byl w uwadze
A teraz jego wizytowka grafika:
https://youtu.be/yypZ2o9O42A

Here23

Co na to Paluch ??? 🙂 🙂 🙂 🙂

Odb

Jan Miodek gościem w programie prof. Cipy

Jebać ci starego

(znaczy z was bo ja tego gówna nie słucham) głupków. najpierw wzięli jakiegoś brudasa z patologii ( Bedoes) który z łzami patrzył na bogatych i chciał być taki jak oni, mieć ładny dom i flote i zrobili z niego jakiś głos młodych patusów i feciarzy. tera wzięli banana którego ciągnie w złą stronę i chętnie by napierdalał here albo starego za to że mu dupe w jacuzzi mył i znowu gimby z bipolarem się utożsamiają. za rok czuję fuzję Bediego i Maty (to i tak praktycznie ten sam raper tylko z odwróconym backgroundem) i wyjdzie jakieś Matoes i płyta pod tytułem: „Czysta Brudna Chata” albo „Mefedron to szmata kurwa moja stara” i tak będą jebańce przenikać te swoje struktury społeczne że za chuja nie rozkminisz czy oni się dissują czy o co chodzi.
oczywiście narodowy wyprzedany a Podsiadło z remiksem „małomiasteczkowy heroinista” na trapie z pianinkiem.
wracam do samplowania, essa

Jebać ci starego

Wy małe zjebki ucięło mi wypowiedź
co by nie mówić to Solar se to nieźle wymyślił, ładnie robi z nas (znaczy z was bo ja tego gówna nie słucham) głupków. najpierw wzięli jakiegoś brudasa z patologii ( Bedoes) który z łzami patrzył na bogatych i chciał być taki jak oni, mieć ładny dom i flote i zrobili z niego jakiś głos młodych patusów i feciarzy. tera wzięli banana którego ciągnie w złą stronę i chętnie by napierdalał here albo starego za to że mu dupe w jacuzzi mył i znowu gimby z bipolarem się utożsamiają. za rok czuję fuzję Bediego i Maty (to i tak praktycznie ten sam raper tylko z odwróconym backgroundem) i wyjdzie jakieś Matoes i płyta pod tytułem: „Czysta Brudna Chata” albo „Mefedron to szmata kurwa moja stara” i tak będą jebańce przenikać te swoje struktury społeczne że za chuja nie rozkminisz czy oni się dissują czy o co chodzi.
oczywiście narodowy wyprzedany a Podsiadło z remiksem „małomiasteczkowy heroinista” na trapie z pianinkiem.
wracam do samplowania, essa

kSXuN

Jesteś taki kozak to powiedz to Macie w twarz i co? Zesrales się bo wiesz że taki czarnuch jak mata by cię odjebal.
Jesteś zwykły hejter on ma plecy na miescie a Ty tylko klawiaturę.

­­­HAHAHAHAHAHA

ten paź może najwyżej odjebać chomika z pistoletu na kapiszony

WnukTedego

Jak mu stary pozwoli. Solar sobie wymyślił że zarobi na debilach wciskającym małolatom że dziwki koks tajski boks to dobry pomysł na życie . W sumie bycie alfonsem jest bardziej moralne

­­­dobre jaranko

do tego u bedocwela eksponowana mamusia, a u tego pizdusia tatuś. wszystko się kurwa zazębia i razem tworzą kompletną rodzinę xD

Zbyszek

Gdzie jest paluch. Jak to kurwa grafik jest raperem. Trzeba pare wyzwisk mu posłać i zbesztać ze huj nie jest prawdziwy hehe

Jessie

Odwiedził nas pan Cipa, polski faper a także fafik.

Prawda

16:36 17
Opublikowany 8 godzin temu 15 grudnia 2019 Przez Maxymilian Hozer

KOncerTRaerpa
Pięć kutasów nie mogę spać

Cipa gościem w programie prof. Jana Miodka
W odcinku m.in.: „Palcówka” w wykonaniu rimmera.

Popularne