Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Cukierkowe raperki z Miami borykają się obecnie z problemami prawnymi. Young Miami przebywa w areszcie, a J.T. wspiera koleżankę z zespołu w ostatnim klipie Drake’a „In My Feelings” mając na sobie kurtkę z napisem “Free J.T.”.

City Girls mimo to kontynuują promocję albumu „Period”, który ukazał się w maju tego roku i udostępniają nowy teledysk „Period (We Live)”.

 
5 komentarzy

5
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
brd scr w grudniu wiadomo

zaczyna się to zawsze tak: wkurwiają cię karyniska i inne dżesiki z klasy, które nie chcą iśc z tobą do łóżka ani nawet zrobić ci loda w szkolnej toalecie. na imprezy nie chodzisz bo przegrywy nie chodzą już na imprezy tylko grają w fortnite. kończysz gimbazę, potem jakieś liceum, które mianuje cię gównozjebem, idziesz na studia w oczekiwaniu na to, że los się musi odmienić, ale za internet ciągle płaci ci matka. chuj tam napiszesz nawet pracę, obronisz się, a potem tylko staż w magazynach amazonu albo na infolinii

wyjeżdżasz za granicę, za pierwszą wypłatę kupujesz najdroższe najki, jakie mają w salonie, w którym podaje Ci je śliczna blondynka bo na sklepiej mają tylko po jednym bucie, jesli chcesz coś kupić to ktoś musi przynieść ci je z magazynu, a w tym czasie możesz beztrosko gapić się na uda tej blondynki

za drugą wypłatę idziesz już do burdelu, ruchasz jak dziki zając młodą niemkę tak na oko 9/10, następnego dnia kolejny raz, ale wenezuelkę. najebujesz się z kumplami i za miesiąc idziecie do burdelu i we czwórkę ruchacie piękną shemale, portorykankę, ona zaprasza z sąsiedniego pokoju następną, amerykankę którą kojarzysz z filmów na pornhubie

potem ruchasz już tylko najdroższe escorts i nie musisz patrzyć na zegarek bo stać cię na to by zapłacić im za weekend

brd scr w grudniu wiadomo

za długie, nosz kurwa

CHUJ MNIE OBCHODZĄ JAKIEŚ CZARNE ŚMIERDZĄCE KURWY, to nawet nie jest chujowy rap

cydży

dobre bicze do zruchania, ale do rapu sie baby nie nadaja, do miecza, do garow i ogolnie uslugiwac facetom

brd scr w grudniu wiadomo

wracasz po kilku latach do kraju, stać cię na mieszkanie na zamkniętym osiedlu, kupujesz nowe audi za gotówkę, mógłbyś dalej ruchać escorts po niższym kursie euro, ale nie musisz już płacić, chodzisz na zamknięte impry bo wprowadził cię tam kolo, którego obrzyganego wyciągnąłeś z baru i ochrona nie obiła mu ryja. ruchasz laski 9.5/10 i nawet te 10/10 bo założyłes sobie własną działalność, handlujesz sprzętem rtv i masz same pozytywy na allegro
czasem gdy masz gorszy humor idziesz na miasto, stawiasz kilka drinków wszystkim tym karynom i dżejsikom by potem podbić efekt rolexem i bryką we full opcji, masz wynajęte drugie mieszkanie, rozmieszczasz tam kamery i ruchasz te chujowe, polskie laski nagrywjąc wszystko do swojej kolekcji, spuszczasz im się do ryja i masz frajdę bo to te same kurwy, które cię nie chciały kilka lat temu

i nie chcesz już ruchać żadnych murzynek czy shemale bo wyrosłeś z gówniaka, a wiesz świetnie jak śmierdzi po seksie murzynka czy inna smoluszka

Czarna rasa SSie kutasa

Ja na życie mam metodę, zimne piwo, murzynki młode.

Popularne