Sprawdź nas też tutaj

Wywiad

CZARNY FURIAT: „W POLSCE NIE MA GANGSTA RAPU”

Opublikowany

 

Czarny Furiat – raper z Ciechanowa, autor dwóch solowych albumów, przygotowuje się do wydania trzeciego i ostatniego o tytule „Generał”. 

Z rozmowy dowiecie się m.in. dlaczego Czarny Furiat uważa, że w Polsce nie ma gangsta rapu.
 

Pochodzisz z Ciechanowa, miasta tak naprawdę, które potencjalnemu słuchaczowi nie bardzo kojarzy się z Hip-Hopem. Pamiętasz swoje początki, kto wtedy inspirował Was do robienia rapu?

Czarny Furiat: Faktycznie za czasów mojej młodości Ciechanów nie kojarzył się z rapem, bo ogólnie Polska mało wiedziała jeszcze wtedy o rapie. To były inne czasy. Rap miał się dopiero narodzić u nas. Rządziła muzyka gitarowa, a sam Ciechanów mógł się co najwyżej kojarzyć z corocznym "Straszydłem", czyli festiwalem mocnego brzmienia. Dzisiaj Ciechanów dobrze sobie radzi na mapie rapu… to stąd pochodzi Fuso (raper i producent wspierający Dill Gang) , Kłyza (raper z ekipy Miejski Sort) czy też młoda fala tsunami w osobie Quebonafide, który demoluje rynek. W tamtych latach inspirowała nas głównie Francja (Iam,NTM,B.O.S.S), Ameryka rzecz jasna (Wu Tang Clan, 2Pac, Mobb Deep) itd. Wtedy też, zanim wyszła Molesta "Skandal" miałem możliwość odsłuchania jednej z pierwszych kopii (słabej jakości pamiętam) na kasecie… to było coś nowego.. coś wielkiego, co miało nadjeść.
 

Lata 90-te, blokowiska, Hip-Hop w Polsce raczkował, powiedz jak potoczyły by się Twoje losy gdyby nie ta kultura?

Czarny Furiat: Gdyby nie ta kultura pewnie skończyłbym Politechnikę Warszawską, bo od zawsze mam głowę do liczb, a tak moja edukacja zakończyła się na drugim roku studiów dziennych.

 

Czarny Furiat, DJ Mario oraz Waco – ksywy, które dzisiaj zna chyba pierwsze pokolenie "hiphopowców". Z tej trójki "mainstreamowo" udzielasz się jedynie Ty. Utrzymujesz jeszcze kontakty z 2/3 Instynktu?

Czarny Furiat: Tak z Dj Mario. Czasem rozmawiamy za pomocą fb gdyż Mario wyemigrował i z tego co wiem jest szczęśliwy. Waco też dalej działa muzycznie tylko mało ludzi o tym wie. Jednak z Wacem nasze drogi rozeszły się po Instynkcie.
 

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy wydałeś 2 zajebiste płyty. Powiedz, co skłoniło Cię aby wydać 2 albumy w 2 różnych wytwórniach?

Czarny Furiat: Wydałem dwie płyty w 2 różnych wytwórniach, a teraz wydam ostatnią, najlepsza kończącą dużą kropką nad 'I" moja muzyczną drogę w trzeciej wytwórni OSIEDLOWY PRODUKT. Zawsze stawiałem na rozwój. Jestem sportową duszą i sport nauczył mnie samodyscypliny i dążenia do ciągłego progresu. Dlatego idę od wytwórni do wytwórni. Wiem czego chcę i szukam tej wytwórni, która będzie umiała zrobić to jeszcze lepiej.
 

RRX dla każdego znawcy tematu to wytwórnia legenda, jak doszło do spotkania z Krzyśkiem Kozakiem i nawiązania współpracy?

Czarny Furiat: Krzysiek Kozak po lekturze "Instynktu" skontaktował się ze mną przez swojego znajomego. Po spotkaniu zaproponował mi kontrakt i nagranie materiału solo. Po Instynkcie byłem głodny solowej produkcji bez ingerencji osób trzecich. Przyjąłem propozycję. Powstał album Czarny Furiat – "Zaginiony Chłopiec".
 

Solowo debiutowałeś jako dojrzały człowiek, jesteś z pierwszego pokolenia raperów, co działo się u Ciebie pomiędzy działalnością w Instynkcie, a "Zaginionym Chłopcem"?

Czarny Furiat: Walczyłem z rzeczywistością. Musiałem nauczyć się dbać o rodzinę i pracować "legalnie". Za młodu różnymi sposobami zarabiałem spore pieniądze i nagle po narodzinach córki rzuciłem wszystko co mogło mnie od niej zabrać. Realia okazały się straszne. Nagle obudziłem się w matrixie, w którym Państwo za miesiąc ciężkiej pracy płaciło głodową pensję i ja miałem za to żyć i wyżywić córkę.
 

Chciałbym zapytać o tytuł "Zaginiony Chłopiec", czy ten tytuł w jakimś stopniu nawiązuje do młodszego Ciebie, czy to po prostu przypadek?

Czarny Furiat: "Zaginiony Chłopiec" to nawiązanie do powieści "Piotruś Pan". Ja zawsze będę typem marzyciela. Nigdy nie zabije w sobie cząstki chłopca, który pragnie czegoś więcej od życia, niż tylko śmierci na koniec drogi. Jestem z ekipy Zaginionych Chłopców.


Masz wspólny numer z Jackiem Granieckim aka Tede. Ostatnio szef Wielkie Joł, wraca w mocnym stylu, jadąc przy okazji byłym kolegom. Co sądzisz o takim zachowaniu?

Czarny Furiat: Nie wnikam w to póki Tede nie zwariuje i nie uderzy we mnie. Jednak nie widzę powodów by miał tak zrobić. Tede to bystry facet z dobrego domu, w którym intelekt jest na wysokim poziomie. Nie sądzę by robił to tylko dla fejmu. On wie, że jest graczem a poza rapem nie ma już nic. Dzisiaj rap to biznes on o tym wie od dawna. Jak 10 lat temu chciał robić na rapie hajs, to mu branża cisnęła. Teraz branża się topi w szklance wody za hajs, a on jest już "wiarygodny" i się mści. Znając wiele "niewygodnych faktów". Jednak jest jedno "ale" w tym wszystkim. Nie wszyscy ludzie wybierają pokojowe rapowe medialne "pyskówki" . Co się stanie jeśli któremuś z oponentów puszczą nerwy i narodzi się w Polsce "gangsta rap", a Tede będzie wtedy w epicentrum eskalacji jak dzisiaj Ukraina?
 

Przeczytałem kilka tygodni temu, że planujesz wydać "Generała" i powoli myślisz o rap emeryturze – podtrzymujesz te deklarację?

Czarny Furiat: Podtrzymuję. Tylko złota płyta za album "Generał" skłoniłaby mnie do refleksji.
 

Skupmy się na nowej płycie, zapowiadasz ją co chwilę, przecieki trafiają do Internetu, kiedy planujesz wydać album?

Czarny Furiat: Album "GENERAŁ" planuję wydać pod koniec września 2014 roku.

"Rubikon" wydałeś w Proper Records, "Generał" wychodzi w innej, tym razem poznańskiej wytwórni Osiedlowy Produkt, powiedz skąd taka zmiana?

Czarny Furiat: Proper Records dobrze wypełniło swoją rolę, jednak co do ostatniej płyty potrzebowałem fantazji i budżetu. To znalazłem w Osiedlowym Produkcie.
 

Mieszkasz w Warszawie, pracujesz zawodowo, wydawałeś w wytwórni z Dolnego Śląska, teraz Poznań. Kiedyś na początku naszej przygody z Hip-Hopem, gdy tak kultura raczkowała, było trudniej o wydanie legala?

Czarny Furiat: Ja wtedy miałem naście lat kiedy ZIP urzędowało na „ławkowej”. Dla nas chłopaków z małego miasteczka to był nieosiągalny pułap. Ddruga sprawa, że nie byliśmy gotowi jeszcze stworzyć spójnego muzycznie materiału. Było trudniej, nie było netu.

Kolejna kwestia – duża część współpracy pomiędzy raperem, a wydawcą w tych czasach odbywa się na odległość, jak oceniasz takie zmiany?

Czarny Furiat: Nie przeszkadza mi to. Byle by była zgodność w ruchach i decyzjach.

Nie raz rozmawialiśmy o sporcie, kto zaraził Cię tą pasją?

Czarny Furiat: Sport uprawiam od wczesnej podstawówki, gdzie byłem rekordzistą na 60m. Piłka nożna to był mój drugi konik, ale gra na pozycji atak. Potem juz poszło; życie szło swoim torem a sport swoim. Wychowywałem się na bardzo kryminogennej dzielnicy. Sport pozwolił mi przejść przez wszystko obronną ręką, trzymał mnie w ryzach. Komuna kojarzy mi się ze sportem. Kapitalizm zabił polski sport.

Rap, sport, kiedyś pisałeś, że szczególnie sport, nie bardzo jest w parze z koncertami. Czy "Generała" masz zamiar promować po kraju?

Czarny Furiat: Zamierzam grać koncerty po premierze albumu "Generał" . I zapowiadam nie lada gratkę dla moich słuchaczy, bo tak ułożę plan koncertów, żeby zagrać i przeplatać najlepsze numery ze wszystkich swoich albumów i będzie to ISTNA PREMIERA!

Dla wielu dzisiejszych raperów, mógłbyś być ojcem, powiedz, co pcha Cię dalej, do uprawiania rapu? Śledzisz na bieżąco to co się dzieje na krajowym rap podwórku, masz swoich faworytów?

Czarny Furiat: Rap jest trochę jak narkotyk, nie konkuruje z nikim o liczbę wyświetleń. Mój fanpage nie ma miliona ludzi. Robie to z czystej pasji.

 

Wspomniałem wyżej, że Tede rozlicza się z byłymi kolegami, jest to też jakaś forma promocji. Czy Czarny Furiat ma jakieś asy w rękawie w związku z nowym albumem?

Czarny Furiat: Nie potrzebuję asów w rękawie chyba, że fakt, że jeśli jest Generał będzie i armia, moja własna armia silnych wytrenowanych facetów i kobiet w całym kraju i za granicami wszędzie gdzie są Polacy. A ja będę na jej czele. Wtedy jestem silny ich siłą, ich dyscypliną. Elitarni Fizjokraci.

Żyjemy w czasach, gdy ludzie za bardzo nie mają dla siebie czasu. Każdy goni w jakimś bliżej nieokreślonym kierunku. Relacje międzyludzkie, bardzo się zmieniły, czy czujesz się dzisiaj spełnionym człowiekiem?

Czarny Furiat: Wiem co to szczęście. Mieć wspaniałą żonę i córkę, to moja duma. W moim domu wszystko jest jak należy.
 

Robisz tzw. uliczny rap, słuchasz takiej muzyki na co dzień, czy z wiekiem, ewoluowałeś i nie jesteś już rapowym ortodoksem?

Czarny Furiat: Nie robię sticte ulicznego rapu. Całe młode życie spędziłem na ulicach (na pamiątkę mam blizny na głowie ). Słuchałem i słucham rapu francuskiego (mam ponad 1000 albumów z Francji), Niemieckiego – tam jednak ulica rządzi i ma się świetnie. Także amerykańskiego, a tam jest dosłownie rap o wszystkim. Ja już dawno nie zamykam się, ani na jeden gatunek jako słuchacz, ani jako raper, choć uliczny nurt znam od podszewki. Jak zechcę zarymuję o czym dusza zapragnie, ale zawsze będzie to poziom.

W tym roku miał premierę one-shot do utworu "W Polsce nie ma gangsta rapu". To jak to jest, z tymi gangsterami rapowymi, są, czy ich nie ma?

Czarny Furiat: Uważam, że w Polsce nie ma gangsta rapu. Jest rap uliczny, chuliganka. Sam miałem paragraf za grupę zorganizowaną, ale to nie gangsta rap. Jak ktoś zarobi milion dolarów na handlu kokainą, będzie jak pan Słowik, śp. Pershing czy inni bossowie i będzie przy tym robił rap, wtedy ok. Zwracam honor. To samo z ekipami robiącymi mocne wejścia rapowe, ale jednak nie w granicach Polski (nie wymieniam z nazw). Wszystko spoko tylko nadal nie rapujecie w granicach RP, nie płacicie czynszu za kwadraty, nie macie w portfelach złotówek a euro,dolary czy funty to nie robicie gangsta rapu w Polsce i w takich kryteriach nie możecie być oceniani. JAK SOBIE PORADZISZ W POLSCE TO PORADZISZ SOBIE WSZĘDZIE. Amen.

0 0 vote
Article Rating
 
54 komentarze
54 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
sdasdasdasdasda
6 lat temu

CO TO ZA ŁAK? LANA DEL REY NA PROPSIE

wuteka
6 lat temu

JEST. A VERBA TO CO,NIE GANNSTA?

designer
6 lat temu

JEBAĆ PENERA 🙂

X
6 lat temu

W polsce nie ma gangsta rapu – co ty kurwa nie powiesz XDDDDDD BEKA

noajakbrat
6 lat temu

Czarny Furiat na propsie, skillsowo troche słabo ale to prawdziwy gracz.
——

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eUkePw_UMzw[/youtube]

miejskifront
6 lat temu

beka z łaka a no i pjerwszy bym zapomiał

KLACZ nudna
6 lat temu

haha co za łak

TROSKLIWY MIŚ
6 lat temu

Nie ma bo gangi ani mafie nie nagrywają, jedynie grupy przestępcze ale mniejszych gabarytów. To nie East ani West coast więc kurwa ameryki nie odkrył.

[img]https://img3.wikia.nocookie.net/__cb20070106155834/uncyclopedia/images/archive/1/15/20070526081818!CaptainobviousChooseOption.jpg[/img]

PeszkoCieZje
6 lat temu
Łot Da Fak
6 lat temu

W Polsce nie ma gangsta rapu,co on pierdoli,a RPK,Firma,Ascetoholiks,Bro,Gandzior albo Mecenas,ej Czarny jestes taki madry to powiedz to w oczy Mecenasowi
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Qkw9qAhGmLw[/youtube]

GlamiGlam
6 lat temu

NO KURWA ODKRYWCZE NAPRAWDE

Hank Moody
6 lat temu

Ogloszenia duszpasterskie zagadka i konkurs
Kto wie co to za posladki i imie tej pani? Bo gimby nie znajo
Pierwsze trzy dobre odp zostano nagrodzone

[img]https://bangbrosnetworkx.bangbros1.com/ap12356-2/pics/03.jpg[/img]

Zay-J
6 lat temu

ZNOWU TEN TYP BEZ FLOW I TE JEGO ZŁOTE MYŚLI, ZAPROŚ CZARNUCHÓW ZE STANÓW NIECH PRZYJADĄ ZROBIĆ POLSKIM RAPEROM WARSZTATY Z GANGSTA RAPU HEHE

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ici0k4lZ_TI[/youtube]

Łotto
6 lat temu

[quote name=”Hank Moody”]Ogloszenia duszpasterskie zagadka i konkurs
Kto wie co to za posladki i imie tej pani? Bo gimby nie znajo
Pierwsze trzy dobre odp zostano nagrodzone

https://bangbrosnetworkx.bangbros1.com/ap12356-2/pics/03.jpg%5B/quote%5D
Chyba imie tego pana,na kilometr widac ze to tranzol ty pedale,Galik ruchal ci matke,a SPJ to konfitura ruchal ci starego

CzytamHamleta
6 lat temu

haha jaki kurwa gangsta rap jak u nas nie mam gangsterow a tym bardziej gangow, nie mowie ze w ogole nie ma jakiejs tam mafii ale to tylko zjebane bialasy

wiadomo kto na propsie
[img]https://www.nme.com/images/gallery/BirdyBirdy600Gb091111.jpg[/img]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VS7Kc_mNUns[/youtube]
MUZYKA KURWA NIE RAP!

Edi Wata
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SpNciAdZt6o[/youtube]

Spontaniczny kawałek z Kesz Mamy Rekordz.

Cały proces twórczy(stworzenie bitu, napisanie tekstów i nawijka) nie trwał więcej niż 30minut.

„BE A CREATOR NOT A HATER”

Gejowo
6 lat temu

[quote name=”CzytamHamleta”]haha jaki kurwa gangsta rap jak u nas nie mam gangsterow a tym bardziej gangow, nie mowie ze w ogole nie ma jakiejs tam mafii ale to tylko zjebane bialasy

wiadomo kto na propsie
https://www.nme.com/images/gallery/BirdyBirdy600Gb091111.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=VS7Kc_mNUns
MUZYKA KURWA NIE RAP![/quote]
PROPSY ZIOM DOBRA GEJOWSKA MUZYKA,PUSZCZASZ JA SOBIE GDY JESTES Z CHLOPAKIEM,W ZWIAZKU JESTES PASYWNY CZY AKTYWNY,CHYBA RACZEJ PASYWNY SKORO LUBISZ TAKA MUZE,SPRAWDZ SOBIE JESCZE TO,TEZ DOBRE
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6mUchquAqqM[/youtube]

CHAPELLE
6 lat temu

[quote name=”Hank Moody”]Ogloszenia duszpasterskie zagadka i konkurs
Kto wie co to za posladki i imie tej pani? Bo gimby nie znajo
Pierwsze trzy dobre odp zostano nagrodzone

[img]https://bangbrosnetworkx.bangbros1.com/ap12356-2/pics/03.jpg[/img][/quote]
Karla gold[img]https://i62.tinypic.com/140axr6.jpg[/img]

DAT TYPE OF BIA
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]Chyba imie tego pana,na kilometr widac ze to tranzol ty pedale,Galik ruchal ci matke,a SPJ to konfitura ruchal ci starego[/quote]

Taa, a imię tego pana to Klara GOLD i zdziwisz się jak parówy nie zobaczysz i poświęcisz resztę niedzieli na robótkach ręcznych. Precz ze zwyrolami co wszędzie węszą pały

Mllaj
6 lat temu

[quote name=”DAT TYPE OF BIA”]Taa, a imię tego pana to Klara GOLD i zdziwisz się jak parówy nie zobaczysz i poświęcisz resztę niedzieli na robótkach ręcznych. Precz ze zwyrolami co wszędzie węszą pały[/quote]
Bez obrazy,al trzeba byc notorycznym wali-koniem zeby znac imiona jakis szmat z gownianych pornosow,jak by miala/mial parowe tez bys sie brandzlowal,taki twoj los,jedyny ratunek to wyjebac komputer przez okno,moze bys wtedy wytrzezwial zboczku

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]Chyba imie tego pana,na kilometr widac ze to tranzol ty pedale,Galik ruchal ci matke,a SPJ to konfitura ruchal ci starego[/quote]

Ty kurwa lapsie na klapsa galik to twoja matka a spj to twoj stary co cie myl w wannie jebany daremniaku wiecie co z nim zrobic
#Cala wasza trojca w wannie
[img]https://img.wiocha.pl/images/8/a/8a71a486afebb1b5e92da94f2fca23ef.jpg[/img]

#hopsin
6 lat temu

SPOSTRZEGAWCZY W CHUJ JESTEŚ TRZEBA PRZYZNAĆ.

[img]https://stream1.gifsoup.com/view/443535/gangsta-o.gif[/img]

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”CzytamHamleta”]haha jaki kurwa gangsta rap jak u nas nie mam gangsterow a tym bardziej gangow, nie mowie ze w ogole nie ma jakiejs tam mafii ale to tylko zjebane bialasy

wiadomo kto na propsie
[img]https://www.nme.com/images/gallery/BirdyBirdy600Gb091111.jpg[/img]
https://www.youtube.com/watch?v=VS7Kc_mNUns
MUZYKA KURWA NIE RAP![/quo
Takis czuly na te damskie przyspiewki?

lubelskiRAP
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zfyIm2LWs0E[/youtube]

Łotto
6 lat temu

[quote name=”Hank Moody”]Ty kurwa lapsie na klapsa galik to twoja matka a spj to twoj stary co cie myl w wannie jebany daremniaku wiecie co z nim zrobic
#Cala wasza trojca w wannie
https://img.wiocha.pl/images/8/a/8a71a486afebb1b5e92da94f2fca23ef.jpg%5B/quote%5D
ZABAWNE BO W SWOJEJ ODPOWIEDZI POJECHALES PO MOICH RODZICACH,CO MOGE ZROZUMIEC BO JA ZROBILEM TO SAMO,WIEC NIE CZUJE DO CIEBIE ZLOSCI,ALE JA TAM NAZWALEM CIE PEDALEM,A TY NIE ZAPRZECZYLES,TYLKO MILCZAC PRZYZNALES MI RACJE PEDALE.
A WIEC TAK PANOWIE,PANIE I GIMBY GOSC UKRYWAJACY SIE POS PSEUDONIMEM HANK MOODY JEST PEDALEM DO CZEGO SIE PRZYZNAL,BO JAK WIEMY MILCZENIE JEST OZNAKA ZGODY

#chajzerberg
6 lat temu

CHUJ Z TYM ŁAKIEM, WIERZBA NA PROPSIE.

[img]https://s1.kozaczek.pl/2013/06/02/wierzbicka-playboy4.jpg[/img]

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”CHAPELLE”]Karla gold[img]https://i62.tinypic.com/140axr6.jpg[/img][/quote]

Dziekuje synu na propsie
Hank Moody pozdrawia

CHAPELLE
6 lat temu

[img]https://i60.tinypic.com/aovz7t.jpg[/img][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u4dpFRSiaPw[/youtube]

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]ZABAWNE BO W SWOJEJ ODPOWIEDZI POJECHALES PO MOICH RODZICACH,CO MOGE ZROZUMIEC BO JA ZROBILEM TO SAMO,WIEC NIE CZUJE DO CIEBIE ZLOSCI,ALE JA TAM NAZWALEM CIE PEDALEM,A TY NIE ZAPRZECZYLES,TYLKO MILCZAC PRZYZNALES MI RACJE PEDALE.
A WIEC TAK PANOWIE,PANIE I GIMBY GOSC UKRYWAJACY SIE POS PSEUDONIMEM HANK MOODY JEST PEDALEM DO CZEGO SIE PRZYZNAL,BO JAK WIEMY MILCZENIE JEST OZNAKA ZGODY[/quote]

Nazywajac dobra dupe transem sam z siebie robisz pedala a nazywajac tak najwiekszego jebake tego forum sam prosisz sie o jaja do mordy badz chudej bialej dupy
Pozdrawiam
Hank Moody znany lubiany glamrapowicz

CHAPELLE
6 lat temu

[quote name=”Hank Moody”]Dziekuje synu na propsie
Hank Moody pozdrawia[/quote]
Ok 🙂

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
6 lat temu

[quote name=”Edi Wata”]https://www.youtube.com/watch?v=SpNciAdZt6o

Spontaniczny kawałek z Kesz Mamy Rekordz.

Cały proces twórczy(stworzenie bitu, napisanie tekstów i nawijka) nie trwał więcej niż 30minut.

„BE A CREATOR NOT A HATER”[/quote]

Tworzenie w jak najkrótszym czasie to żaden powód do chwalenia sie bo od razu wiadomo że to będzie gówno :v

Hank Moody
6 lat temu

[img]https://drummerfish.weebly.com/uploads/3/6/3/4/3634148/2194331_orig.jpg[/img]

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”CHAPELLE”]Ok :)[/quote]
W nagrode lapaj swiezynke rozkreca sie ta mloda łania
[img]https://drummerfish.weebly.com/uploads/3/6/3/4/3634148/2194331_orig.jpg[/img]

JEBAC_TRUSKUL
6 lat temu

CO TO ZA JEBANY ŁAK? NIKT GO NIE ZNA, PO CHUJ Z TAKIM CYMBAŁEM ROBIĆ WYWIADY? WYJAZD DO #BEKOWO.

Łotto
6 lat temu

[quote name=”Hank Moody”]Nazywajac dobra dupe transem sam z siebie robisz pedala a nazywajac tak najwiekszego jebake tego forum sam prosisz sie o jaja do mordy badz chudej bialej dupy
Pozdrawiam
Hank Moody znany lubiany glamrapowicz[/quote]
Jak znasz imiona szmat z pornosow to nie jestes jebaka tylko zwyklym wali-koniem,jezeli uwazasz ze jestes znanym i lubianym glamrapowiczem to jest to rownoznaczne z przyznaniem sie do bycia gejem,geju
no i po drodze jeszcze widzialem ze lizales chuja w jednym komentarzu drugiemu pedalowi chapelle

CzytamHamleta
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]Jak znasz imiona szmat z pornosow to nie jestes jebaka tylko zwyklym wali-koniem,jezeli uwazasz ze jestes znanym i lubianym glamrapowiczem to jest to rownoznaczne z przyznaniem sie do bycia gejem,geju
no i po drodze jeszcze widzialem ze lizales chuja w jednym komentarzu drugiemu pedalowi chapelle[/quote]
stary przeciez ten cwel to pomaranczowy
znany lubiany? hahaha prowo

CHAPELLE
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]Jak znasz imiona szmat z pornosow to nie jestes jebaka tylko zwyklym wali-koniem,jezeli uwazasz ze jestes znanym i lubianym glamrapowiczem to jest to rownoznaczne z przyznaniem sie do bycia gejem,geju
no i po drodze jeszcze widzialem ze lizales chuja w jednym komentarzu drugiemu pedalowi chapelle[/quote]
Hhahaha jebłem :DD[img]https://i62.tinypic.com/ibkggo.jpg[/img]

skull
6 lat temu

[IMG]https://i57.tinypic.com/2nuui49.jpg[/IMG]
https://skullwear.cupsell.pl
https://www.facebook.com/skullwearbrand

#reklama_wiadomo

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”Łotto”]Jak znasz imiona szmat z pornosow to nie jestes jebaka tylko zwyklym wali-koniem,jezeli uwazasz ze jestes znanym i lubianym glamrapowiczem to jest to rownoznaczne z przyznaniem sie do bycia gejem,geju
no i po drodze jeszcze widzialem ze lizales chuja w jednym komentarzu drugiemu pedalowi chapelle[/quote]

Jestes jebanym dalnem twierdzac ze jestem pedalem a to ze lubie dobre dupy nie robi koniobijcy lgarzu bez szacunku

Hank Moody
6 lat temu

[quote name=”CzytamHamleta”]stary przeciez ten cwel to pomaranczowy
znany lubiany? hahaha prowo[/quote]

A ty marny wierszopleto prubuj dalej bo pomaranczowa to twa morda jest od solary co najwyzej
Nie pozdrawiam

dsadsasadad
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FjvO-c5h9Ug[/youtube]

Powiedz to jemu.

Gimby_Nie_Znajo
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Rk_dBVOiSw0[/youtube]
Niby tak, niby nie

AntesTV
6 lat temu

CO TO ZA NO NAME?

NIE MA? POJEBŁO !

PLUJE NA WAS

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0eAeNmWm3eY[/youtube]

DAT TYPE OF BIA
6 lat temu

[quote name=”Mllaj”]Bez obrazy,al trzeba byc notorycznym wali-koniem zeby znac imiona jakis szmat z gownianych pornosow,jak by miala/mial parowe tez bys sie brandzlowal,taki twoj los,jedyny ratunek to wyjebac komputer przez okno,moze bys wtedy wytrzezwial zboczku[/quote]

Nie obraziłeś mnie 🙂 Jak potrafisz korzystać ze swojej wyszukiwarki to wystarczą dwa kliknięcia aby zobaczyć jak ona i każda inna dupa wklejana tutaj ma na imię. To, że gamonie tutaj proszą o imiona itp świadczy tylko o tym jak większość z nich jest upośledzona.

z
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h3cReb_IciM[/youtube]

rok 2014 rozjebany

DZIECINAWAGE
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lYKoAHX1pMk[/youtube]

Elosław
6 lat temu

JAK NIE MA JAK JEST , JEDNA TYLKO TAKA EKIPA KTÓREJ SIE WSZYSCY NA SCENIE SRAJĄ
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mdz5fnruti0[/youtube]

sprawdz pesziego
6 lat temu
eloeloeloe
6 lat temu

bo w polsce raperzy lamusy, na rapie tylko umio zarabiać, tylko Popek może nawijać o gangsterce bo sie nie pierdoli w tańcu i zarabia na tym gruby hajs, w polsce raperzy zarabiają na koncerach, kiedy był ostatni koncert Popa? no właśnie

Popularne