Sprawdź nas też tutaj

News

Czym się zajmie Young Igi, kiedy skończy z muzyką?

Raper o planach na przyszłość.

Opublikowany

 

raper young igi
Young Igi

Young Igi to jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia, który w ostatnim czasie był w epicentrum starć młodego i starego pokolenia. Raper nawołuje, żeby zakończyć wszelkie podziały i skupić się na robieniu muzyki. W najnowszym wywiadzie raper ujawnił, że nie chcew przyszłości robić tylko muzyki i pragnie spełniać się też w innych dziedzinach.

Filmy i rysowanie

Raper przyznał, że w pewnym momencie chciałby stać się finansowo niezależny od muzyki. – Żeby w pewnym momencie sobie odejść i spełniać się w pełni artystycznie z tym, co mam w głowie, pod każdym względem – mówi w rozmowie z Arturem Rawiczem z CGM.

Igi wyjaśnia, że uwielbia proces twórczy, czym by to nie było. – Zawsze chciałem umieć zajebiście rysować i pewnie jak kiedyś będę miał czas, to będę rysował. Jak będę miał czas na zrobienie filmu, to zrobię film. Już teraz, jakbym chciał budować moje imię, to chciałbym, żeby wszystko było sztuką – mówi. – Podejrzewam, że jakbym teraz wszedł w filmy, to bym musiał się tego wszystkie uczyć, a nie chcę wypuścić czegoś, co byłoby po prostu słabe. Chcę robić wszystko na 100%, żeby pewien poziom był utrzymany. Żeby zrobić coś w nowej dziedzinie musiałbym się długo rozwijać, także będę potrzebował na to czasu. W pewnym momencie nie chce być po prostu tylko i wyłącznie zależny od muzyki – dodaje.

Trasa „Konfetti”

Dzisiaj na kanale rapera ukazał się film podsumowujący trasę promującą płytę „Konfetti”. Jednocześnie Igi zapowiedział, że w lutym ponownie wraca do koncertowania.

 
30 komentarzy

30
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
zwykły trans

To ma być raper? Przecież to nawet chłop nie jest.

Kapral Grzmot

TO JEST KURWA ZWYKLA PIZDA Z DLUGIMY WŁOSAMI I Z GŁOSEM KASTRATA KURWA WASZA MAC. WOJSKO BY Z CIEBIE ZROBIŁO MĘŻCZYZNĘ JEBANY KOCIE

PRZYSZEDLBYS DO MNIE NA KOMPANIE TO BYS KURWA ZOBACZYL CO TO JEST ŻYCIE I STALOWNIA JEBANY SIERSCIUCHU!

Porucznik Dąb-Matejko

O TAK KURWA O TAK NA KOMPANIE SZKOLNA GO DAĆ I OBCIĄĆ KITE PRZY SAMEJ SRACE KURWA JEBANA

Co Za Dzban

a igi azalia to niby nie raper? Raper a kobieta

huj

spierdalaj

Odb

Τι θα κάνει ο Young Igi όταν τελειώσει με τη μουσική;

Fifarafa

Co to kurwa jest? Jakis dlugowlosy trans, ktory nie umie spiewac i nie umie rapowac. Ty sie smierdzielu nut najpierw naucz, a nie za filmy sie bierzesz. Albo najlepiej wypierdalaj i zniknij.

Twojstarypijany

Kurwa jaki fifarafa xdd śmieszą mnie takie pizdy jak ty że się próje ale do niego na jego osiedlu jakoś byś tak nie powiedział bo jesteś cwany tylko w necie a w rzeczywistości dostałbyś od niego w pizde cipo xd

taka prawda.

Young Iga

???

Dlaczego ta dziewoja ubiera się w męskie łachy? Kolejna, która walczy o równouprawnienie? Jang Feminiztka.

Dżordż5seta

Beata Kozidrak

Dorian

ale wieśniaki tu kurwa komentują. myslałem że czepianie się długich włosów u chłopa to już dawno przeszłość a tu proszę…
problem nie jest w długich włosach lecz w tym że ten siurek 1:1 kopiuje Young Thuga. Proponuje wam zjeby sprawdzić klipy tego artysty to będziecie się mogli merytorycznie przypierdalać

solar model

Włosy to pół bidy. Głównie chodzi o żeńską twarz w typie chomika.

Wujek_Zurek

Dorian ? O cie chuj, pewnie lubisz dwa kutachy w dupsko. Chodzi o to ze jest pizda. I tyle.

Niuskulowy zjeb

A na kim ma sie wzorowac Ty pierdolona ruchana codziennie przez murzynow w morde i w dupe pało ? Jak mnie śmieszą takie pędzle jak Ty, Igi zajarał się ameryką i wprowadza to do Polski ma sluchaczy ale takie scierwa jak Ty i w zasadzie wszyscy tu nie dojda i nie zrozumieja jego muzyki. Wez se pedele sluchaj old schoolu cale zycie jak chlopaki stoja w klipie z browcem na tle bloku i pierdola o biedzie bo nic innego nigdy do Ciebie nie dotrze a z nowa muzyka daj se spokoj bo chocby to bylo dobre na calym swiecie to w tym spierdolonym kraju to zawsze bedzie ,,kopia ameryki”

Prorok

Ładne włoski 🙂

Pan Panowiek

Bućkudu i Karolka tedetetete, to on, to on taki bućkuduł, taki bućkuduł i karolka,jii hel jiii oraz jiii, on jest takim bućkudułem i karolką, on jest takim bućkudułem i karolką nikim innym, tylko bućkudułem jiii ehel jiii, to on, to on nitk inny tylko on, nie nie on ,tylko on taki bućkuduł, taki pierdolony w dupe zajebany bućkuduł jiiii ehel jiii oraz jii i jiiiii

Hujson

Proponuję zmarszczyc pałe

W Wii

To nie jest raper nawet wnie najmniejszym tego słowa znaczeniu to jakas laska jest taka samo jak ta multiowa dama czy jakos tak chętnie bym ich na ulicy spotkał

Dzefrej

Fest fajno dziołszka z tego synka

pasek_rmxmdesant

taki sam jak każdy marny grajek jak krzyczący szczur o swe stado kurew.
https://www.youtube.com/watch?v=7P15BzLnZcg

MagulloAmericano

Gdy skończy nagrywać to gówno zajmie się opierdalaniem petardy na dworcu.

Twojstarypijany

O ile wiem to gość nie ma nic wspólnego z twoją mamą także raczej nie opierdala gały na dworcu

HOBBIT TURYSTA

Z KOBIECEGO RAPU TO TYLKO LILU A NIE JAKAŚ YOUNG IGI

Twojstarypijany

Widać że znasz dużo shemale i jesteś w tym obeznany,chciałbyś pewnie opoerdolic takiej męskiej kurwie tylko wstydzisz się chloapaką na bloku powiedzieć

Fghfgv

On nie umie rapować. To nie jest rap.

ArabToJaBaby

Ale wy kurwa jesteście ograniczeni. Pedał czy transwestyta bo ma długie włosy i swój unikatowy wysoki jak na trap i rap wokal? Przestańcie żyć tym co było kiedyś i otwórzcie głowy na newschool i oryginalność. A Panowie co do wojska by go chcieli wysłać lepiej niech popracują nad kulturą wypowiedzi bo póki co to są świniami a nie mężczyznami 😉

zapamiętaj

Lepiej mieć zamkniętą głowę niż otwarty odbyt.

ArabToJaBaby

A najlepiej to nie być idiotą 😉

Twojstarypijany

W waszym przypadku to macie zamknięty łeb i otwarty odbyt bo to się w sumie łączy

 

Popularne