Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

„Sabotaż” to pierwszy singiel z nadchodzącej płyty Darosa, która pojawi się w tym roku. Numer został nagrany na bicie zacnego producenta PSR’a, a za wideo odpowiada ekipa Grube Filmy.

Daros to weteran krakowskiego podziemia. Za mikrofon chwycił w 1995 rok, a pierwsze konkretne nagrania pojawiły się w 1998 roku. Ma na koncie wiele albumów i niezliczoną ilość gościnnych zwrotek. Obecnie raper pracuje nad premierowym materiałem. Data premiery nie jest jeszcze znana.

Ostatni mixtape Darosa „Daro$olo2:Mixtejp”, który ukazał się w 2017 roku można pobrać za darmo tutaj.

 
55 komentarzy

55
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Kolega

Znam Darka od lat mieszkamy obok siebie i ten koleś robi rap od zawsze.pierw z Piero zrobił nielegalne potem spad skład i rswk.Rap na ru3aju bez niego by długo nie istniał

Ziomek

Nie ma się co napinać. Prawda jest taka, że ludzie oceniają Cię Daros za to machanie głową do bitu z dziubkiem na twarzy. Który dorosły, poważny facet tak robi? Widziałeś jakiegoś swojego ziomka se sweet dziubkiem? Tracisz takimi zajawkami szacunek, ludzie sobie pokazują: paaaa co Daros znowu nagrał na fejsie! I walą z tego łacha. Tu już nawet nie chodzi o muzykę, pomysł na siebie i zajawkę tylko o zachowanie. Pięć fejsbooków, na każdym dziubki, tańce karkiem i zero pokory. Powtarzanie wiecznie: ja Wam pokaże, udowodnie. Straszne pojęcie wyższości. Żadnej ogłady. Nie jesteś zły chłop. O talencie nie rozmawiamy, każdy ma swój gust i swoich artystów podziemia w ulubionych. Nikogo nie zmusisz do tego żeby Cię wielbił, słuchał i chwalił, a do tego niestety nawołujesz. Pokorą Daros osiągniesz szczyty, nie tym co masz na bani wkręcone teraz. Pozdro

KodeineBrazy

Daros pozytywny człowiek i ten numer jest konkretny w chuj. Beka z typów zawistnych na górze. Zajmijcie się swoimi zajawkami, ale przypuszczam, że ich nie macie.

CocaineBizness

Koleś zrobił rozpierdolke a tu takie chuje go poniżają.Video pizga,laski sliczne,bit pizga a głos mocny jak mężczyzna a nie pizda!!!!!!Co za pierdolenie że to słaby rap! słuchajcie sobie tych swoich płaczków i śpiewaków na autotune

MC Vito

Propsy ziomekMega pięć za singiel i video.
P.s. jak widzę masz tu paru cisnieniowców,mega ból dupska

Boli

No boli ze taki talent kurcze…

Ruczaj Clan

Legenda Krakowskiego podziemia z Ruczaju i do tego aktywny bardzo.

Odb

Sabotaros -„Daż”

Luki

Tata RSWK 😉

Dziki Antoniano

Tam była ta pizda Adii nie pozdrawiam

Bella

Super

Hustle Boss

Uff a ja myślałem, że kolejne autotuney.Głos ma lepszy od Palucha,ale rymy proste i ten mastering do końca nie jest jak powinien.Czekam na więcej.

Krzysztof jarzyna

Coś z niego może jeszcze być

Też pije

Chyba jarzyna

rado rdw

Wreszcie jakiś solidny rap

Iksiks

Ma Żabsona w spódnicy.pozamiatał

Gero Aka lolohi

O co Wam chodzi… To co na prywatnym fb to jedno. Twórczość to co innego a życie zawodowe i rodzinne to jeszcze co innego.obiektywnie kawałek jako całość jest dobry, nie ma co się rrozmieniac na grosze. Komuś nie siedzi rozumiem – niech nie slucha . Owszem są kwestie co i mi nie wiedzą subiektywnie ale ogólnie jest to zwyczajne przypierdalanie sie bo jako całość- bit teledysk nawijka i tekst jest na poziomie. Mimo że nie najwyższych lotów to ma to coś czego niektórym brakuje – ogólnej wizji i pasji. Co do ludzi nie znających krakowskiej sceny… sam jestem ” wterenaem” tej sceny bo jestem tu od 2004 roku. Daros nie wazne na jakim poziomie był tu jeszcze wczesniej. Cześć z Was komentujących nie ma pojęcia jak robiło się kawalki do walkma z bitow z pentium 486. Ba…. wiekszosc nie wie co to było 486 w ogóle. Jest fejkiem wu tangu ? To jest problem ? Chyba kazdy woli być okrzyknięty fejkiem wu tangu niż planu b 🙂 który sam jest fejkiem. Dajcie człowiekowi robić swoje to co czuje i trafiać do tych do których chce zamiast srac się żurem. Nie pasuje – ok nie ma problemu – włącz sory dolores i bujaja się do swoich klimatów ale nie podcinajcie skrzydeł ludziom którzy to robili już w pl jak sory dolores stał w pieluche. To że nie siedzi jednym to nie powód żeby podcinac skrzydła. W KRK jest sporo lokalsow co mają respekt za to czego nie skuma reszta Polski. Tak samo jest w Waszych miastach. Są ludzie co robili to w czasach kalibra i za to ich szanujecie nie ważne co robią teraz

Ddddaros

Aleś się naprodukował Piotrek 🙂 Dzięki za wsparcie.Też nie rozumiem tego sapania.Zawiść i zazdrość chyba.555

Wirtuoz98

Najlepszy z Krk

Wanderley

Rymy trochę proste,ale styl,flower i ten dojebany głos chlopina ma
Duży +

Łysy

Pukał bym obie

Wiemswoje

Kurwa, co to ma być

Porki 95

A gdzie Twój przyjaciel rudobrody arogancki

Ddddddaros
Italiano

Zajebiste

hmmm.....

Jezeli on sam nie zrozumie ze robi to słabo to nikt go nie przekona zeby dał sobie spokój. Ja jakbym robił w zowodze 20 lat i nie przynosiło mi to profitu szukał bym czegoś innego,tylko ze ja bym tyle nie czekał co on.

Firefox i thaiskibox

To przecież nie jego zawód baranie tępawy

Sąsiad z Ruczaju

GOŚĆ JEST BEZAPELACYJNIE NAJWIĘKSZYM KWADRATEM W KRAKOWIE – ODKĄD ZACZĄŁ NAWIJAĆ ZERO PROGRESU, KULAWE FLOW, PROSTE TEKSTY NA CZĘSTOCHOWSKICH RYMACH. PRZECHODZI CHYBA JAKIŚ KRYZYS WIEKU ŚREDNIEGO. DARKU GDYBYŚ SKOCZYŁ ZE SWOJEGO RAPERSKIEGO EGO NA RAPERSKIE UMIEJĘTNOŚCI TO BYŚ SIĘ ZABIŁ NA MIEJSCU, WIĘC ZEJDŹ W KOŃCU NA ZIEMIĘ.

Życie pisze różne scenarjusze

Zabawny Ddddarosss, twoje parcie na opinie i próba udowodnienia wszystkim jaki to jesteś ważny jest imponująca. Walcz

Ddddaros

Wyjeb@ne mam na to co sobie ktoś myśli.Widocznie numer musi być dobry jak ktoś wypisuje takie rzeczy Progress poczyniłem ogromny od 98′.Co ma FB do tego klipu?Nie dogodzę każdemu.Czy wydam płytę to się dowiesz.

Trystydycymyt

Syf na chuja takie rapsy ogarowe

Krzysztof Kononowicz

NA KLIPIE WIDZIMY ZABSONA W ROLI DAMY DO TOWARZYSTWA

Życzliwy z Ruczaju

Obczajcie fejsa tego Wacka. Niekończące się źródło beki. Kolo myśli ze jest dobry ale nie ma znajomosci w branzy i dlatego nie wydał płyty. I nie wyda. On żyje w epoce Wu tangu, choc w sumie słabo rozumie język Szekspira. Prawda Dariuszu?

Cpaj Sport

Niech sobie zyje w swojej bance przynajmniej robi to z pasji a nie probuje swirowac kogos kim nie jest..

Życzliwy z Ruczaju

Język Darka. Już się uatktywnil w komentach. Spytaj kolegów na fejsie czy możesz żywo gestykulować łapami hah

irekświrek

Wacek to cie zrobił

Prosto

Mylisz się Życzliwy,on zgarnie jeszcze podwójnie.Sam zobaczysz.

Też pije

Słaby Darek z kompleksami idź się napij

Ddddaros

Napiłem się i czuję się świetnie.Co to są kompleksy??bo nie wiem

MARIUSZ JOP CWELONY CHŁOP
Czy

Odb ma związek ze śmiercią JP2?

Alsonfo GMD

podobno tak

Janusz Gajos Bananowiec

Czy Laufrini pokaże nam jeszcze kiedyś swój trening kickbokserski z gola klata gdzie w tle będą leciały cielecinki ewentualnie kiełbasa kiełbasa kiełbasa? Bengier alert!

devx1

Weteran, nikt typa nie zna, nawet taki dinozaur jak ja 78 rocznik. Ale chuj oczywiscie nawija od 43, zaraz po wojnie zaczal..

Robię Rap od 98

Darosssss jesteś słaby, trzeba umieć przyjąć krytykę, jak patrzę na ciebie to widzę Bonusa BGC jak dwie krople wody. Nie pij i nie komentuj hejtow bo jeszcze bardziej się pograzasz, gwiazdor bez przyszłości czasy underground już minęły a ty z swoimi rymami to na jarmark powinieneś iść, klip spoko ale wersy tak obojętne jak stara picza. Daj sespokoj i nie zazekaj się że jeszcze nas zaskoczysz bo tak się nie stanie a rozczarujesz sam siebie. Pis

Czuję KoPEREK

Daro wyczuwam twojego najlepszego hejtera hahaha ale go musi boleć teraz dupsko hahaha koło rymować nie potrafi,napakowany gangsta a Bonga w szpitalu nękał-ciota.
Pozdro

Profesor Nauk zwykly pet

Haha zwala z pedala klinalem bo myslalem ze to jakas szmula a to zwykly pedal w dredach

Czupa Czuxx

Co on ma taki kwadratowy ryj jak Spongebob Kanciastoporty!

Raczadam Krap

Opowiedz Darek jak masz dwa konta na fejsie i sobie lajkujesz posty swoje. To jest tak jakbyś sam lizał swoje jajka. Jak lubiłeś popić i wtedy powywnetrzac się w postach w pijackim widzie. Jak spamujesz fanpejdze swymi kawałkami. Jak wrzucasz selfiaki i się brandzlujesz nad kawałkami Metha sprzed dwóch dekad. Czterdziecha na karku. A Ty żyjesz nadal marzeniem o legalu. Głos masz. To niezaprzeczalne. Ale flow kwadratowy. Rymy czasownikowe i przewidywalne jak u Vienia. Czas by ktoś Ci wreszcie zrobił realisty check. Rób to ale dla własnej zajawki. Bo na Lp legalne szans nie masz. Plus wrzuć na fb jakaś swoją teorie najlepiej dotycząca nwo. Pośmiejemy się!

Konstantyna

Ale dol dupy. Masakra

Daros

Hmmm czemu tak po nocach nie śpisz??chorujesz psychicznie?spływa po mnie to co piszesz jak brud pod prysznicem.Widze,że te wszystkie oszczerstwa i wmawianie „nie wydasz”,”nie zrobisz” to jakiś Twój lęk przed moim sukcesem i pisane pod różnymi ksywkami przez jedną znaną mi osobę,psa ogrodnika i oszusta.

BekazDarosa

Kurwa Darek masz 4 autopropsujące się konta na FB, mówisz że nie masz ciśnienia na szkło a jesteś absolutnym noskillem który wszystkim wmawia że wjebie się z buta na olis. Ziomek zrozum, że JESTEŚ SŁABY, bo gdyby było inaczej, propsował by cię ktoś więcej niż 5 ziomków z osiedla. Masz mniemanie gwiazdy a cały Kraków ma z Ciebie bekę. Ogarnij się chłopie, 40 na karku, jeszcze bym zrozumiał jakbyś zaliczał progress, ale ty od lat stoisz w miejscu, a jedyna osoba która mówi że robisz progress to ty sam.

Beka.

Jan Brzoza

Daros! Wystarczy że na autotune zaczniesz nagrywać i jesteś 10 leveli lepszy!
Będziesz bad bwoy pośród rurków

Paryski pożar

Wy się pultacie a on jest lepszy od 1/3 jak nie od 1/2 legalnych wieszczy

Wasz ziom

Słucham rapu od 1997 i pierwszy raz słyszę o typie. Ćpanie się skończyło i wyszedł z domu ?

Popularne