Sprawdź nas też tutaj

News

Dawid Obserwator: „Skoro Tymek jest raperem, czy ja jeszcze robię rap?”

Reprezentant Step Records udostępnił u siebie klip Mezo. Od tego się zaczęło…

Opublikowany

 

Dawid Obserwator, który w 2019 roku zadebiutował na kanale Step Records, udostępnił na swoim profilu na Facebooku link do utworu Mezo & Libera „Aniele”. Swego czasu numer ten budził wiele emocji, jak się okazuje do dzisiaj jest on uważany raczej za obciachowy. Tak przynajmniej twierdzi raper z Wałbrzycha.

W komentarzach pod postem Obserwatora wśród fanów wybuchła burzliwa dyskusja. W końcu raper poinformował, że udostępnił numer Mezo dla żartu.

dawid obserwator mezo

Ja to dla beki wrzuciłem. – napisał. – Na poważnie raczej nikt tego nie słucha, przynajmniej ja nie. – dodał.



Jeden z fanów reprezentanta Step Records stwierdził, że Mezo brzmi lepiej, niż niektórzy dzisiejsi raperzy:

Można się śmiać, ale lepiej to brzmiało niż obecny rap typu Tymek, Żabson itp.



W odpowiedzi na ten komentarz Obserwator zasugerował, że Tymek nie jest według niego raperem:

Skoro Tymek jest raperem, czy ja jeszcze robię rap? – napisał.

Dawid Obserwator reprezentuje wałbrzyską scenę hip-hopową. Obserwator w swojej twórczości w oryginalny sposób łączy charakterny, uliczny sznyt z błyskotliwymi grami słownymi, doprawiając to wszystko swoim mocnym, wyrazistym flow. Raper nie boi się podejmowania trudnej tematyki w tekstach i bez skrępowania opowiada o własnych doświadczeniach, nie zapominając również o szerszym spojrzeniu na życiowe problemy społecznych nizin.

63 komentarze
63 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Jebać Albercika
1 rok temu

PRAWDA JEST TAKA ŻE MEZO I DONIU WYPRZEDZILI POLSKĄ RAP GRE. TERAZ RAPERZY ROBIĄ TO SAMO CO KIEDYŚ DONIU I MEZO.
POLSCY RAPERZY POWINNI PRZEPROSIĆ MEZA I DONIA. ELO.

Polscy Raperzy
1 rok temu

Przepraszamy Donia i Meza

brudne syry jongmena
1 rok temu
Reply to  Polscy Raperzy

https://www.youtube.com/watch?v=R-QdLCsCbzQ Nie publikowany numer,pierdolona perelka

PaluchCCCP
1 rok temu

Przepraszam

BeImondo Informator
1 rok temu

Mezo i Doniu to dwa platfusy jedyne w czym wyprzedzili scenę to w robieniu wiejskiej chujni. Dwadzieścia lat zajęło nim ktos sie nauczyl robić wiochę jak oni

jfjrjrj
1 rok temu

teraz to nazwali lgbt i zrobili to modnym

yap
1 rok temu

Doniu to jest najwiekszy maderfaker na Polskiej scenie:
w disie na Chade pocisnal:
”Z PRAWEJ Z LEWEJ TWOJE KURWY ZAPLACZA NA POGRZEBIE”
No i co? Spelnilo sie!
Wersy tak ostre jam maczeta.

Wlodi przeprasza peje
1 rok temu

Wack to ja przeprosil przed nagraniem kawalka w rymie disco meza XD
„Zielonego lolka”

Klekot jaj
1 rok temu

Zapomniałeś dodać do legendarny Grzegorza Iskierde i Wowa co nie myje rowa

Bezel SLU
1 rok temu

Bardzo ładna lista

Ziominho
1 rok temu

Pih mial racje juz dawno temu tak naprawde na koncercie quebo. Problem w tym ze mogl to zrobic w inny sposob a nie pol przytomny i najebany w trzy dupy

Odb
1 rok temu
Reply to  Ziominho

Kuzynko buczera, dlaczego zmieniłaś nick na Ziominho? Poznałem cie cwelu, bo nie wiesz co to przecinek, kurwo!

Kuzynka Buczera
1 rok temu
Reply to  Odb

Slaby z ciebie detektyw. Nie mam pojecia kim jest ten typ. Proboj dalej.

...
1 rok temu
Reply to  Ziominho
ladziński zjeb
1 rok temu

jebac tymka szpaka bedopsa i wszystkie te tak samo brzmiące atotunowe kurwy

Odb
1 rok temu

Dawid Masturbator: „Skoro Tyłek jest tranzolem, czy ja jeszcze jestem facetem?”

Yogi
1 rok temu
Reply to  Odb

Sklej wary pizdo z rozjebanym Odb-tem.

PaluchCCCP
1 rok temu

Dawid Obciągator: „Skoro Tymek jest gejem, czy ja mu się podobam ?”

KOŃ TWOJEGO STAREGO
1 rok temu

DAWID OBSERWATOR, CO TO KURWA ZA KSYWKA? CO ON OBSERWUJE? RUCHY RAFALALI PODCZAS GRY WSTĘPNEJ?

Do Dawid Masturbator
1 rok temu

Tak kurwo. Tymek jest raperem. Lewarem jebanym w dupe kopanym… ale jednak raperem. A ty kurwo nie jesteś raperem. Jesteś pozerem z nowego miasta. Chuj ci w dziąsło. Wałbrzych przeprasza za patola.

Dawid O
1 rok temu

Tobie nie jest wstyd sie pucowac ze jestes z walbrzycha?

PussyDestroyer
1 rok temu
Reply to  Dawid O
6NaChuj
1 rok temu

ty kurwa gejozo startu nie masz do Tymka muzycznie, rapowo tez lol

Cichy wielbiciel
1 rok temu

Ale spójrzcie na to jaki rap jest chujowy. Jestem pewny że na tym portalu, każdy zna kogoś co rapuje. Z dnia na dzień można zostać raperem tak naprawde. Zapierdolą jakiś beat z YouTube, a potem nawijają do gamingowych słuchawek. A czy naprzykład można zostać gitarzystą z dnia na dzień? Bo wydaje mi się że nie, bo to wymaga jakiegoś zaparcia i wyczucia rytmu, a w rapie nawet juz nie trzeba mieć żadnego wyczucia, bo jak rapujesz to możesz mieć wyjebane w beat i to nazwać offbeatem. A jak ktoś powie, że to jest chujowe to mówi się do niego „Ty jebany polaku nie jesteś gotowy jeszcze na taką muzykę” mimo że to brzmi jak jebane chujstwo po prostu.

TenObcy
1 rok temu

Ten patus może robić muzyczkę która podoba się tylko takim oszołomom, które zaraz wyleją na mnie gówno pt. „sklej wary pizdo”. Ludzie z rynsztoku, którzy tak czy siak się w nim utopią.

Grypser god Satan 666
1 rok temu

Chuje Wam wszystkim w dupy i srać Wam na mordy!

CERSANIT
1 rok temu

Ciales ostrym mieczem nieprzejednanego intelektu. Ta odbowiedz byla blyskotliwa jak diament. IQ=3000. Wielkie brawa.
Doprawdy.

WTC
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Nie produkuj się, masz już tu wyrobiona renomę, Twoje pdeudo inteligenckie teksty nikogo nie nabiorą wiesniaro. Nikt Cię tu nie zapraszal z powrotem więc z łaski swojej – wypierdalaj

CERSANIT
1 rok temu
Reply to  WTC

Posluchaj sfrustrowany burku, ja nie musze nikogo obrazac i nie czekam na niczyje zaproszenia. Musze ci cos uzmyslowic, moze cie to troche zdruzgotac, bede pisac dalej gdy tylko przyjdzie mi ochota a twoje wiesniackie, prostackie wpisu nic tu nie zmienia. Przykro mi.

GROHE
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Ok ale jak już pisałem wcześniej, Ty masz tu już wyrobiona opinie jako frustratka I bezbek. Nie ja Ci ta opinie wyrobiłem, tylko Ty sama, więc musisz zrozumieć, że każde Twoje słowo I próby bycia fajna są odbierane zupełnie odwrotnie, niż Ci się wydaje że Cię odbieraja.
Przykładem jest fakt, że probujesz poprawić błąd autokorekty, beka

CERSANIT
1 rok temu
Reply to  GROHE

Nie jestem frustratka to raz a wyrobiona opinia, obojetnie jaka, ma wieksze znaczenie niz twoj nic nie znaczacy w tej spolecznosci nickname. Nie proboje byc fajna. Jestem fajna. Skumaj to wacku. Pozdro.

GROHE
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Kumam tylko, że jedna moja wiadomość wystarczy byś zaczęła się bronić, tłumaczyć, obrażać etc. Łapiesz się na najbardziej amatorski trolling, więc sorry – jesteś frustratka.
Dwa, że hipokrytka. Poprawia mi błąd autokorekty, 2 posty później piszesz „proboj” haha, PRÓBUJ dalej idiotko.
A trzy, że nie wiem jak smutne życie masz, że renoma ksywki na tej skurwialej stronce dla trolli ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie..

CERSANIT
1 rok temu
Reply to  WTC

Jeszcze jedno, „pseudointeligenckie” zamiast „pseudo inteligenckie” :).

...
1 rok temu
Reply to  CERSANIT
Killarmy 7
1 rok temu

Aniele Mezo jest dużo lepszym kawałkiem niż ciapaty alber czy pedał quebo. Jakieś dupolizy typu Paluch czy cipki typu kukon, major dukacze jak Knap, czy duże dzieci jak ero – ot kurwa scena hip hop. Luka wydał zajebisty album, ale za mądry dla tępych polaczków. Wola słuchać ciote eminema starego sprzedawczyka.

Satanistą 666
1 rok temu

Sramy na pedałów z PiS & lewicę! Jebać polaczkowy ZUS! Nauczyciele to kurwy i chuje! Jebać studentów und sądy and lekarzy!

STOP DOPALACZOM
1 rok temu

Ale Tymek jest lepszym raperem niż ten 50 letni pet z zakolami

Christopher Wallace
1 rok temu

Skoro Tymek to nie raper to tak samo Szpaku cała sbm, mata, major spz czy malik-w sumie 90%obecnej sceny prezentuje poziom Tymka.

Skakałanakutacha
1 rok temu

„Charakterny, uliczny sznyt” o kurwa xD. W dzisiejszych czasach jak słyszę słowo „Charakterny” to już mam bekę i odruchy wymiotne.

KOŃ TWOJEGO STAREGO
1 rok temu

CO NIE?? JEBANE PRAWILNE NAPINACZE

DykuNKE
1 rok temu
DykuNKE
1 rok temu
Szczecin
1 rok temu

Essa !!!

dawido obsraniec
1 rok temu

huj ci w żopę kocie w dupy ruchany

haha
1 rok temu

haha

Dann
1 rok temu

” Skoro Tym… jest raperem czy …. ” to raczej Dedis nie Dawid . Ale juch tu więcej znawców.

Nhs
1 rok temu

Proszę was Mozo Doniu Liber dramat w huj to nawet nie leciało koło rapu. z nich tacy raperzy jak z Rydzyka ksiądz czy tam mnich .
Ped… ja stale w dupe… Cię misiu Ty ciagle pucujesz mi pa.e

Bedoesik
1 rok temu

A czemu stawiasz swoją osobę w centrum? Koło chuja mi latają te twoje wysrywy. Nazywaj to sobie jak chcesz. Każdy normalny człowiek nazwie to po imieniu – PATOLOGIA

Bart
1 rok temu

Nie wiem czy Tymek jest raperem ale nie wiem też kim jest Dawid obserwator

Jestem 84
1 rok temu

Wariacie czy jesteś raperem? Jeśli uważasz się za niego to pewnie tak a Tymkowi dajcie spokój jest Artysta przez duże A i brakuje wszystkim tym pseudo wydziabanym ciotom do niego że 20 lat. Chłopak robi co kocha i uważa za słuszne jest Artsta i szacunek dla niego za to. A reszta niech przestanie siedzieć na duposcisku tylko niech się uczy od niego że jak się chce to można wszystko! Elko

CERSANIT
1 rok temu

Profesor melduj sie. Czy naprawde wrociles? Bo jesli tak to i ja wracam bezbeku.

HANSGROHE
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Ani Ciebie ani tamtego przychlasta nikt tu nie zapraszal, wypierdalaj w podskokach raz raz

CERSANIT
1 rok temu
Reply to  HANSGROHE

A ty masz jakies zqproszenie? Jak to dokladnie wyglada?

ZAPROSZENIE
Sz.P. HANSGROHE
Zaproszenie do pisania poerdol.
Podpisano: http://www.glamrap.pl

Tak?

HANSGROHE
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Z tej złości nie trafiasz w klawisze haha. Jak niewiele trzeba żeby doprowadzić słabe jednostki do wkurwienia

KFA
1 rok temu
Reply to  HANSGROHE

Wykurwiać

CERSANIT
1 rok temu
Reply to  HANSGROHE

W ogole sie nie wkurwilam i nigdy sie tu nie wkurwiam bo traktuje ten portal jak cyrk, tania, niskich lotow rozrywke. Przyznaje, nie trafilam w klawisze ale to tylko przez gin, ktory wypilam. Nie spinaj sie tak.

Alkoholiczko
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Picie w środku tygodnia to już zaawansowane stadium alkoholizmu

StaryProfesoraNauk
1 rok temu
Reply to  CERSANIT

Jego nie ma i nie będzie, siedzi w wannie z odb

ALBERTO OD MALIKA
1 rok temu

MAM DUŻEGO CZARNEGO KUTASA A WY POLACZKI CO NAJWYŻEJ 5CM HAHA

Popularne