Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Dedis i Epis z osiedlowym bangerem

Zobaczcie „Hity na klatki”.

Opublikowany

 

Dwóch raperów Step Records obdarzonych bardzo charyzmatycznym głosem oraz flow – Dedis oraz Epis, prezentują swój najnowszy singiel „Hity na klatki”. Ten osiedlowy banger promuje nadchodzący projekt opolskiej wytwórni pt. „Prima Sort”, o którym możecie przeczytać poniżej.

Za produkcję utworu odpowiada Baltik Beatz. Teledysk zrealizowała ekipa 023 Produkcje.

 
36 komentarzy
36 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD DEDIS. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

EJ TY KOLO !!!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD EPIS. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

GHETTO FREE
4 miesięcy temu
GHETTO FREE
4 miesięcy temu
Reply to  GHETTO FREE

Jesteśmy nowa koalicja

Robert Lewandowski
4 miesięcy temu

Byłem tu

Janusz
4 miesięcy temu

Wychowałem sie we wsi Dzierżonki Małe w Powiecie Obornickim. Pamietam jak jeździłem do kuzyna do Poznania w latach 90 na piątkowo te mieszczuchy wymoczki blokersy stękali jakims ciezkim życiu na osiedlu ale co oni wiedza o hardkorowym zyciu. Ja musialem chodzic do lasu polowac aby miec co jesc, zima musielismy walic kloca na dworze przy – 25* C w wychodku, jezdzilim na wiejskie zabawy ktore zawsze kończyły sie krwawi, tulipany sztachety i wybite zęby to była codzienność. Nie to co te hip hopowe wymoczki co robia jakies bitwy na rymy i mówią o ciezkim życiu w mieszkaniu z bieżącą wodą.

pusia
4 miesięcy temu
Reply to  Janusz

Dobry wieczor Jasiu twoja opowiesc wzruszyla mnie ,chce ci ulzyc w cierpieniu i pragne obciagnac ci kutasa ,tak wiem co pisze, chce bys sie choc raz w zyciu usmiechnol gdy skoncze ci obciagac tez sie usmiechne do ciebie a Ty pocalujesz w Usta

EJ TY SUKO!
4 miesięcy temu
Reply to  pusia

pusia gdy robisz felliato ty 15 letnia dziwko, to piszczysz!!!!!!!!!!!!!!!

pusia
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY SUKO!

CZasami Tak / czasami nie

EJ TY SUKO!
4 miesięcy temu

Wygląda jak narkotyczna prostytutka

Kondon z lazaretu
4 miesięcy temu

Penis i E-pizd z skatowym bangerem

Zobaczcie „Szity na klatki”.

.........
4 miesięcy temu

ZA CHWILE BEDOES BEDOPIES WYPUSZCZA KLIP

WSZYSCY DAJEMY MINUSY POD KLIPEM ŁAPKA W DÓL WSZYSCY

FALA

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu
Reply to  .........

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

Odb
4 miesięcy temu

Debil i Jebis z osiedlowym menelem

Pissing Cock
4 miesięcy temu

Prymitywny ryj z ostrą nutką FASu, spojrzenie myśleniem nieskalane, kształ twarzy sugerujący spory niedorozwój. No i tak super ksywa Dedis (ang. Daddies), czyli Dwaojce…

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

WIDZĘ ŻE JUŻ SIĘ PODDAŁES ZWYKŁY CHUJU DO SZCZANIA, CZUJESZ BEZSILNOŚĆ? ŁYKNIJ BRAVERAN NA ODWAGĘ MOŻE I TWARDE PENTO BO JAK NA RAZIE JESTEŚ MIĘKKIM CHUJEM DO SZCZANIA I TYLE

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

__ _
_wr”” „-q__
_dP 9m_
_#P 9#_
d#@ 9#m
d## ###
J### ###L
{###K J###K
]####K ___aaa___ J####F
__gmM######_ w#P”” „”9#m _d#####Mmw__
_g##############mZ_ __g##############m_
_d####M@PPPP@@M#######Mmp gm#########@@PPP9@M####m_
a###”” ,Z”#####@” '######”\g „”M##m
J#@” 0L „*## ##@” J# *#K
#” # "_gmwgm_~ dF#_
7F „#_ ]#####F _dK JE
] *m__ ##### __g@” F
„PJ#####LP”
` 0######_ '
_0########_
. _d#####^#####m__ ,
„*w_________am#####P” ~9#####mw_________w*”
„”9@#####@M””

Kuzynka Buczera
4 miesięcy temu

Cos ci sie rozmazalo na rece

p0lki
4 miesięcy temu

Szczerze to jeszcze się nad tym nie zastanawiałyśmy

GHETTO FREE
4 miesięcy temu

https://youtu.be/lyOYDiiMl9g
OSIEDLOWE BENGERY TYLKO U GHETTO FREE
JEBAC FILIPKA I SOBOTE

pusia
4 miesięcy temu

zglos sie po dotacje jak kazdy Raper i KUrwa ja zlozylam wniosek o 0,5 miliona zl i przyznali mi a nie jestem Raperka tylko to drogie

pacino aldente
4 miesięcy temu

debil i cipis z osiedlowym stolcem w kieszeni

Kuzynka Buczera
4 miesięcy temu

Pedis i Pis z przedszkolnym szlagierem

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

Kuzynka Buczera
4 miesięcy temu

Nie wpisuj sie pod moimi szlachetnymi postami obszczymurze.

Robert Lewandowski
4 miesięcy temu

Profesor zrób nalot temu przegrywowi

Marika8v
4 miesięcy temu

Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało,
moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: https://erooo.pl/

Wyszukaj mnie po niku: Marikax2 napisz do mnie lub
zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.

DAMIANEK Z TINDERA
4 miesięcy temu
Reply to  Marika8v

MARIKA CZEKAM JUŻ TRZY GODZINY. ODPISZ NO KURWA PROSZĘ CIĘ ODPISZ KURWA MARIKA ODPISZ. NO ODPISZ. KUPIŁEM NOWE COTTON WORLD. MARIKA SKARBIE ODPISZ. PROSZĘ DAJ MI SZANSĘ. MARIKA NO. PROSZĘ. ODPISZ ODPISZ ODPISZ. JESTEM FAJNY CHŁOPAK. MARIKA ODPISZ

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ LUBISZ BYĆ ZAMINUSOWANY CHUJU DO SZCZANIA??? ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ LUBISZ BYĆ ZAMINUSOWANY CHUJU DO SZCZANIA??? ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ LUBISZ BYĆ ZAMINUSOWANY CHUJU DO SZCZANIA??? ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

JEDYNE CO MOŻESZ ROBIĆ TO PODPINAĆ SIĘ POD MOJE TOPOWE KOMENTARZE PRZEGRYWIE

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

Kuzyn Buczera
4 miesięcy temu

Dałem ci lapkę w dół ty skurwysynu pierdolony

Profesoor Trapu
4 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

Popularne