teledysk
Diddy i PARTYNEXTDOOR w nowej współpracy
Posłuchajcie „Sex In The Porsche”.

Sean „Diddy” Combs łączy siły z PARTYNEXTDOOR w nowym singlu „Sex in the Porsche”. Najnowsze wydawnictwo to nie tylko wizytówka charakterystycznego stylu Seana, ale i rezultat jego nieustannej ewolucji.
„Sex in the Porsche” jest drugim singlem z niecierpliwie oczekiwanego albumu Diddy’ego, który ukaże się na początku przyszłego roku pod skrzydłami jego wytwórni Love Records, działającej we współpracy z legendarnym Motown Records. Poprzedni singiel „Gotta Move On” z Brysonem Tillerem osiągnął ogromny sukces.
„Sex in the Porsche” został napisany przez Diddy’ego i PARTYNEXTDOOR, a produkcją zajęli się Diddy i Nyan. W oficjalnym wideo – stworzonym pod kierownictwem kreatywnym Laurieann Gibson – gościnnie pojawia się raperka i modelka Rubi Rose, której zmysłowy taniec dosłownie odurza widza.
Sean „Diddy” Combs wspiął się na szczyt listy R&B/Hip-Hop Airplay dzięki przebojowi „Gotta Move On”, tym samym osiągając pierwszy hit #1 w Love Records, ale i jedenasty przebój #1 ogółem. Utwór z Brysonem Tillerem zgromadził ponad 95,8 miliona streamów, a oficjalny teledysk w reżyserii Teyany „Spike Tey” Taylor ma już ponad 13 milionów wyświetleń na YouTubie.
W październiku Diddy wydał trzy nowe wersje „Gotta Move On” wyprodukowanego wspólnie z J-Louisem, Teddym Waltonem, RNSOM, Slimwav i Roarkiem Baileyem. Oprócz oryginalnej wersji, artysta podzielił się remiksami Queens Remix, Kings Remix oraz Cool & Dre.
Queens Remix to współpraca z Ashanti i Yung Miami, wyprodukowana przez Rona Browza. Diddy rozpoczyna utwór od samplu „In the Air Tonight” Phila Collinsa. Yung Miami śpiewa ognistą zwrotkę, a Ashanti dodaje pikanterii nie tylko swoim silnym wokalem, ale i odważnym tekstem o minionych relacjach. Kings Remix jest dziełem Fabolous i Tory’ego Laneza. W pakiecie znalazł się także remiks autorstwa Cool & Dre.
Diddy rozpoczął karierę jako dyrektor A&R w Uptown Records i odegrał kluczową rolę w początkach Mary J. Blige i Jodeci. Następnie założył własną wytwórnię Bad Boy Records, która wspierała takie talenty jak Mariah Carey, Method Man, Boyz II Men czy Lil’ Kim.
Początek jego solowej kariery przypada na rok 1997 – wtedy to wydał singiel „Can’t Nobody Hold Me Down” i debiutancki album #1, który pokrył się 7x platyną. Poza jedenastoma hitami #1, Diddy ma na koncie trzy nagrody Grammy (w tym jedną za debiut), tytuł Tekściarza roku ASCAP, setki wyprodukowanych piosenek i występy z największymi artystami. W ciągu ostatnich ponad trzech dekad Bad Boy Records sprzedało ponad 400 milionów albumów i zdobyło ponad 3 miliardy odtworzeń.
Diddy rozpoczął rok jako gospodarz i producent wykonawczy Billboard Music Awards, na których także wystąpił. Zaskoczył występem „First Class” z Jackiem Harlowem oraz „Mo Money, Mo Problems” z synem Christianem Kingiem Combsem i Teyaną „Spike Tey” Taylor. Nagranie występu zgromadziło miliony wyświetleń.
Diddy dał także wyjątkowy występ w ramach iHeartRadio Music Festival, gdzie wystąpił z hitami „Victory”, „Bad Boy 4 Life”, „All About the Benjamins”, „I Need A Girl”, „Last Night”, „Been Around The World” i „Juicy” Biggiego. Bryson Tiller wystąpił z nim w utworze „Gotta Move On”. King Combs, dołączył do ojca na scenie, aby wspólnie wykonać „Can’t Stop Won’t Stop” i „Mo Money Mo Problems”. Diddy zamknął set utworem „Missing You”, w tle którego widać było wideo upamiętniające Kim Porter i The Notorious B.I.G.
W czerwcu Diddy został uhonorowany prestiżową nagrodą za całokształt twórczości podczas BET Awards. To wyjątkowa nagroda dla pionierów branży, którzy znacząco ukształtowali kulturę i byli liderami transformacji pokolenia.
Diddy należy do najlepiej sprzedających się artystów i najbardziej utytułowanych producentów muzycznych w historii. Love Records to jego triumfalny powrót jako producent wykonawczy, kurator i A&R nadchodzącego albumu. W międzyczasie Combs nadal nadzoruje sukcesy wytwórni Bad Boy Records.
PARTYNEXTDOOR jest jednym z najważniejszych wokalistów, autorów piosenek i producentów swojego pokolenia. Jamajskie korzenie kształtują większość jego muzyki, a jego wpływ łatwo można odczuć we współczesnym R&B, rapie i popie. W 2013 roku został pierwszym artystą OVO Sound, pod skrzydłami którego wydał debiutancki album zatytułowany właśnie „PARTYNEXTDOOR”. W 2014 roku ukazały się drugi projekt „PARTYNEXTDOOR TWO” oraz EP-ka „PNDColours”. Wydany w 2016 roku trzeci album „PARTYNEXTDOOR 3” spotkał się z powszechnym uznaniem krytyków.
W 2017 roku zdobył nominację do nagrody Grammy za Najlepszą piosenkę R&B dla 3x platynowego utworu „Come and See Me” z Drakiem. To właśnie PARTYNEXTDOOR napisał przebój Rihanny „Work” (2016), który znalazł się na szczycie listy Billboardu, a także „Wild Thoughts” (2017) DJ Khaleda i Rihanny, który bez trudu osiągnął 2. miejsce.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Berson i Otsochodzi razem w „Monopoly”
„Brak obecności na gali Fryderyków, bo zalewa mnie, jak słyszę głos tych typów”.

Charyzma – to słowo często przewijało się przy poprzednich projektach reprezentanta Spółki ZOO. W najnowszym singlu warszawskiego rapera również zdecydowanie ją czuć.
„Monopoly” to bowiem surowy i bezkompromisowy Berry, jednak w odświeżonej wersji. Nad produkcją tego numeru pracowało aż trzech producentów – kyonearth, brojustchill i Pedro. Pojawia się w nim też Otsochodzi, który wjeżdża na zaskakującym beatswitchu. Wcześniej duet ten usłyszeć mogliśmy wspólnie na wydanym w 2022 roku albumie Otsochodzi „Tarcho Terror”.
Berson, którego ostatnia płyta („Berry”) wyszła w pierwszej połowie 2023 roku, singlem „Monopoly” pokazuje, że właśnie kończy wydawniczą przerwę.

Po głośnej współpracy z Blanką, side-hustle z Kaziorem jako Tax Free, Malik wraca do swojego naturalnego środowiska i serwuje słuchaczom dynamiczny banger “Belly Dance”.
Utwór na jerseyowym bicie z arabskim sznytem to definicja stylu Malika. Raper kolejny raz dowodzi, że potrafi odnaleźć się w każdym stylu – nieważne czy to love song, czy uliczny hardkorowy track. Za każdym razem odważnie i bezkompromisowo.
Możemy mieć pewność, że pomimo wakacji w pełni, Malik nie próżnuje i dostarcza fanom coraz więcej materiału.
Za produkcję odpowiadają: DeeVoe, DLS, Venom Valentino i CUZCO$.

Smolasty prezentuje długo wyczekiwany solowy singiel – „Good Girl”.
Za produkcję odpowiada Wiktor – sprawdzony duetowy kompan Smolastego, z którym stworzył m.in. hit „Nim Zajdzie Słońce”.
A to może oznaczać tylko jedno: kolejny przebój na horyzoncie. „Good Girl” to miłosna opowieść o dziewczynie, która nie tylko kradnie serce, ale swoim niepokornym urokiem i energią przywraca chęć do życia. To utwór, który sprawia, że chce się znów ryzykować, kochać i żyć na całego. Smolasty jak zawsze trafia w punkt – emocjonalnie, melodyjnie i z nieodpartym vibe’em, który uzależnia od pierwszego przesłuchania. Jeśli szukasz love songu z pazurem i letnim tchem – „Good Girl” to odpowiedź. Smolasty is back – lepszy niż kiedykolwiek.

Zeszłoroczny podwójnie platynowy hit “Ona Mówi” pokazał, że 730 Huncho wie, jak zrobić numer, którego nie sposób pozbyć się z playlisty. „Ty Teraz Dzwonisz (2:02)” to idealna pozycja na gorące dni i wieczory – hymn wszystkich, którzy wiedzą, jak jest w klubie po drugiej w nocy.
Artysta sięga po latino i afro inspiracje, ale nie traci przy tym swojego charakterystycznego miejskiego sznytu, z którego go bardzo dobrze znamy.
W utworze gościnnie pojawiają się Moskal SQU oraz 730purp – dla którego jest to oficjalny debiut. Nie jest to pierwsza współpraca Huncho i Moskala – raperzy mieli okazję połączyć siły w świetnie przyjętym kawałku „Hey Mercedes”.
“Ty Teraz Dzwonisz (2:02)” to hymn klubowiczów. Refren, który zapętla się w głowie już po pierwszym przesłuchaniu. Wszystko wskazuje na to, że 730 Huncho nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nadciąga z konkretnymi pozycjami dla swoich fanów.
teledysk
Skolim i kotolga z hitem wakacji? Klip „Dawaj do tańca”
„Przejmuję wioski, przejmuję miasta”.

Takiego duo nie mieliście w tegorocznym, wakacyjnym bingo…
„Dawaj do tańca” to długo wyczekiwana kolaboracja Skolima, króla polskiego latino, i Kotolgi, artystki szturmującej polski internet w 2025 roku. Utwór łączy klasyczne, ale unowocześnione przez Skolima brzmienia latino z nowoczesną elektroniką w wykonaniu Crackhouse i Virtual Punx. Pełen wakacyjnego vibe’u, szampańskiej zabawy i chwytliwego refrenu numer z klimatycznym teledyskiem już do sprawdzenia na YouTube, razem z numerem w streamingach.
-
News4 dni temu
Tede dissuje Mesa: „Bawimy się na twojej stypie Typie” – odpowiedź na zaczepki!
-
News2 dni temu
Wini reaguje na diss Tedego – komentarz
-
News4 dni temu
Bedoes 2115 pobił Eripe. „Na miejscu pojawiła się karetka i policja”
-
News4 dni temu
Tede wypomniał Mesowi wstydliwe zdjęcie z koncertu
-
News3 dni temu
Ten Typ Mes komentuje diss Tedego. Będzie odpowiedź?
-
News4 dni temu
Kubańczyk pobity. Ochroniarz zabrał głos na temat bójki
-
News3 dni temu
Raperzy komentują beef: Tede vs Ten Typ Mes
-
News2 dni temu
„Szpagat z Kabat” – Ten Typ Mes uderza w Tedego