Sprawdź nas też tutaj

News

DIIL TV I WYWIAD Z KENDRICKIEM LAMAREM! – ZAPOWIEDŹ

Opublikowany

 

Ekipa Diil Tv przy współpracy z Aggro.Tv przeprowadziła wywiad z Kendrickiem Lamarem.

Poniżej krótka zapowiedź wywiadu. Już niedługo cała rozmowa z polskim tłumaczeniem pojawi się na Diil.Tv

 

Materiał video:

 
48 komentarzy

48
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
blade

okej

maderfakir

[img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130203201140.jpg[/img]

hurrwa

JEBAĆ MURZYNA

ALEKOTY

ALE FAJNIE BYC DRUGI BO SIE DOSTALO CYNK OD GLAMRAPU NA FEJSIE

Puszap

CHOJ Z TYM CZARNUCHEM
[img]https://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550287_404037786349905_1415149792_n.jpg[/img]

TechN9ne

BONUS PROPSY ZA MUZYKĘ ROZRYWKOWĄ I SOLÓWKĘ Z LIL WAYNEM

maderfakir

ŁOOOOOOOOOOO NAJS DIIL TV

vvvvvvvvvvv

KENDRICK TO MISTRZ, A U GAME’A ROZWALIŁ

Kryminalny Raper

[quote name=”TechN9ne”]BONUS PROPSY ZA MUZYKĘ ROZRYWKOWĄ I SOLÓWKĘ Z LIL WAYNEM[/quote]
CO TY ZA GŁUPOTY PIEPRZYSZ. BONUS WIECZNE PROPSY ZA PROWADZENIE GALI WBW

HEHESZKI_KUTASY

Zobacz Eldoka na wolno
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną
Gotów do walki jak Lobo
I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze… z pustą głową
A więc zobacz jak na wolno
Eldo jedzie cały świat pada tutaj na kolana
Zobacz, Eldo cały czas się stara
No bo obrońcy tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową
Zniszczę wszystkich, zobaczysz
Eldo miasto wyczyści z tych,
którzy są nie najsyst ale de łorst
Leżą na podłodze, zobacz Eldoka zniszczy
Przejdzie po nich jak tak jak walec
Zniszcze, zostawie cię sępom
Eldo Prezidento
Zobacz tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę
Bo cały czas mikrofon włączę
Nikt mi go nie odetnie
Zobacz Eldoka, więc zobacz teraz sprawdź tu
W programie Erdo i Red
Zobacz więc na wolnych majkach
Nigdy nie kończy się
A Eldo pozdrawia wszystkich
Pis Joł!

maderfakir

[img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130203132513.jpg[/img]

dumin123

Ciekawe co kendrick sądzi o zębach wilka.
[img]https://glamrap.pl/images/stories/f0/wilku-458578.jpg[/img]

Wisnia

Jebać Leszczy #ekselencja

miku

ale polski wywiad, przeciez to staiger z Niemiec. 🙂

maderfakir

[img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130131234104.jpg[/img]

KKKJ

[quote name=”maderfakir”][img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130203201140.jpg[/img][/quote]
co to za muzynka

TedeKrólBeefów

[img]s4.postimage.org/6r1uawdul/tedekrolbeefow5.jpg[/img]

maderfakir

[img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130130002559.jpg[/img]

jebac

tede krul

CYGANEJRO

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZjClsdu03z8[/youtube]
KENDRIK NIECH SIE TUTAJ DOGRA PIS JOŁ

maderfakir

[img]https://i.imgur.com/rweSf84.jpg[/img]

adam666

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FlB_VbWNqtc[/youtube]

P3N3R

kurwa co to za czarno-żółte głośniki do odsłuchu? każde studio ma takie same

SMARKI AKA TONY FLEGMY

SPECJALNIE DLA NAS MA BYĆ Z NAPISAMI
[img]https://d.polskatimes.pl/k/r/8/06/64/4db439e3a5074_k1.jpg?1331726060[/img]

12345

[quote name=”maderfakir”][img]https://www.rapson.pl/img/upload/20130130002559.jpg[/img][/quote]
ta po lewej to jego siostra

maderfakir

[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/376468_192883420854069_1358357417_n.jpg[/img]

maderfakir

[img]https://oi49.tinypic.com/66a9.jpg[/img]

GRUBY CZARNY KOT

TYMCZASEM PEZET ZAŁATWIA WACHĘ OD KACPRA GTA

[img]https://img547.imageshack.us/img547/4448/pezetgta.jpg[/img]
https://www.facebook.com/GRUBYCZARNYKOTGR

adam666

[quote name=”P3N3R”]kurwa co to za czarno-żółte głośniki do odsłuchu? każde studio ma takie same[/quote]
KRK ROKIT

doran

Gdyby on wiedzil jakim wackom daje wywiad to nawet za tira bananow by sie slowem do nich nie odezwal 🙂

elogimby

[quote name=”SMARKI AKA TONY FLEGMY”]SPECJALNIE DLA NAS MA BYĆ Z NAPISAMI
[img]https://d.polskatimes.pl/k/r/8/06/64/4db439e3a5074_k1.jpg?1331726060[/img][/quote]
Wilku nauczył się czytać?
[img]https://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201202/1329770390_by_taczkaa_500.jpg[/img]

amph

[img]https://zapodaj.net/images/2a7138fb0db54.jpg[/img]
Cziluje i mam wyjebane
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oDN5BwYANsw[/youtube]

dumin123

[quote name=”GRUBY CZARNY KOT”]TYMCZASEM PEZET ZAŁATWIA WACHĘ OD KACPRA GTA

[img]https://img547.imageshack.us/img547/4448/pezetgta.jpg[/img]
https://www.facebook.com/GRUBYCZARNYKOTGR%5B/quote%5D
haha rozjebałes, wbijaj jutro do sklepu skoczymy.

maderfakir

[img]https://i.imgur.com/JLeBsit.png[/img]

Marian Lichtman

https://www.youtube.com/watch?v=lQ8RMHbTPt0

Sprawdźcie mój nowy kawałeczek. Klasyk !

PLNY nowa KOLEKCJA
sex

[quote name=”TedeKrólBeefów”][img]s4.postimage.org/6r1uawdul/tedekrolbeefow5.jpg[/img][/quote]
jaki król? Wszystkie przejebał

czosnek_pizda

[quote name=”SMARKI AKA TONY FLEGMY”]SPECJALNIE DLA NAS MA BYĆ Z NAPISAMI
[img]https://d.polskatimes.pl/k/r/8/06/64/4db439e3a5074_k1.jpg?1331726060[/img][/quote]

ŻARY JE SKRĘTA

WIZJONER

[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f2/23rtrtrt.jpg[/img]
SIEMANKO, Z TEJ STRONY WILKU DWA ZEBY, CHCIALEM POZDROWIC DENTYSTE HE HE.

Pan Marian

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hYpxnEIu1aY[/youtube]

Tu jeszcze pezet z sidneyem 🙂

Peeewuuukaaa

Siemaneczko mordeczki:) jeśli ktoś chciałby jakiś tekścik rap to niech pisze na pewniak@vip.onet.pl tylko poważnie mówię :p! Pis joool xD

doran

[quote name=”sex”]jaki król? Wszystkie przejebał[/quote]
chciales gimbusie napisac wszystkich rozjebal prawda?

WIZJONER

[quote name=”maderfakir”][img]https://i.imgur.com/JLeBsit.png[/img][/quote]
WYPIERDALAJ KURWIU… JA PIERDOLE. CHUJ CI DA WKLEJANIE MILIONA BEZBEKOWYCH, GOWNIANYCH I WGL ZJEBANYCH OBRAZKOW… JEBAC CIE GAMONIU I OFIARO ZYCIOWA.

bREEE2

Kendrick odwieczny props, za klasę w XXL Freshman, kozacki albumik i zwrotę na „1 Train” A$APa wraz z Yelawolfem. Gimby i ignoranci pewnie nie znają, bo zamykają się na polskie podwórko, no ale cóż. Jebać was. Pozdro.

joł joł joł

[IMG]https://images.tinypic.pl/i/00219/xk2nn2mxr9bd_t.jpg[/IMG]: https://www.tinypic.pl/xk2nn2mxr9bd

Nie wiem ile musiałbym zeżreć skrętów, żeby zrozumieć, co ten czarny nawija…

gggg

WSZYSTKIE BEZBEKI WYPIERDALAĆ

HEJT NA FRANKA

KTO TO JEST DO KURWY NĘDZY?

Popularne