Sprawdź nas też tutaj

News

Diler Mac Millera zgodził się na wyrok 17 lat więzienia

Sędzia wcale nie musi zaakceptować jego ugody z prokuratorem.

Opublikowany

 

mac miller walter

Jeden z trzech mężczyzn oskarżonych w sprawie śmierci Mac Millera, Stephen Walter przyznał się do sprzedania raperowi podrobionych tabletek i przyjął ugodę z prokuratorem. Jeżeli sędzia się zgodzi spędzi w więzieniu 17 lat.

Walter przyznał się przed sądem, że sprzedał raperowi podrobione tabletki oksykodonu z dodatkiem fentanylu. Połączenie ich z alkoholem i kokainą doprowadziło do śmierci Mac Millera. Oprócz grzywny w wysokości 1 miliona dolarów, grozi mu od 17 do 21 lat więzienia.

17 lat za kratami za śmierć Mac Millera

– Przyznaję się do winy i chcę skorzystać z ugody z prokuratorem. – powiedział Walter w pisemnym oświadczeniu dołączonym do umowy złożonej w sądzie federalnym w Los Angeles.

– To wiążąca ugoda na 17 lat. Sędzia ją zaakceptuje albo odrzuci. Jeśli się zgodzi mój klient nie będzie mógł otrzymać surowszego wyroku niż 17 lat za kratami. Jeśli jednak sędzia nie zaakceptuje ugody, będzie ona nieważna. – dodał jego prawnik William S. Harris.

10 tabletek, które zabiły rapera

W sprawie oskarżone są również dwie inne osoby. Ryan Reavis ma zarzuty oszustwa oraz posiadania narkotyków, a Cameron Pettit ma zarzuty dystrybucji podrobionych tabletek. Ten drugi zgodził się dostarczyć Mac Millerowi 10 tabletek oksykodonu zwanych „blues”, a także kokainę i środek uspokajający Xanax. Według prokuratury raper zmarł po przyjęciu tabletek z fentanylem.

Amerykański raper zmarł 7 września 2018 roku. Przedawkował mieszankę kokainy, fentanylu i alkoholu. Miał 26 lat.

 
56 komentarzy
56 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Gundi gunda
1 miesiąc temu

Lepiej przesiedzieć 17 lat za kratami ze wszystkimi płytami sentino

Spocone czoło zakolaka TPSa
1 miesiąc temu
Reply to  Gundi gunda

hahahahahaha

Profesooooor Trapppppppu
1 miesiąc temu

Lepiej przesiedzieć 17 lat za kratami za wiarę w Sentino

.................
1 miesiąc temu

Dla prawdziwego sicario na pewno.

Magda
25 dni temu
Reply to  Gundi gunda

co to jest to sentino?

ChujCiWDziąsło
1 miesiąc temu

Kurwa sam ćpał a ktoś ma za to iść siedzieć, znaczy okej dragi są nielegalne no ale kurwa nie wciskał mu koksu w nos i tabletek do ryja tylko mu je sprzedał a oskarżają jak za bezpośrednie zabójstwo 😀

Juliusz Słowack
1 miesiąc temu

Problem w tym, że świadomie sprzedał mu co innego niż chciał Mac i wiedział, że Mac o tym nie wie. Fentanyl kilkanaście razy mocniejszy od tego co miało być dostarczone. Więc nieświadomie wziął dawkę śmiertelną myśląc, że bierze tyle co zawsze. Osobną kwestią jest samo ćpanie. Nie oceniam.

Głowa brodatego facia
1 miesiąc temu

W Polsce ciągle sprzedają syf i nikt nie siedzi za to

TATUŁARZYK vel ZNAWCA FUSSBALLU
1 miesiąc temu

Jak nikt nie siedzi? Sprzedajesz syf – idziesz siedzieć kurwa.

Osiedlowy Armando
1 miesiąc temu

Ja mam w huju ćpunów bo to debile są. Sam sobie walę fete prawie codziennie w robocie i jestem najlepszym pracownikiem nie to co te janusze życiem zmęczone co ledwo chodzą po 10 godzinach roboty. Teraz właśnie sram po przerwie i usypuje se kreskę kurwa zaraz se zakurwie i huj dalej do roboty. Co tydzień premie dostaje kurwa jestem tak bogaty że glamrap se kupię i wyjebongo elo skurwysyny

Synek
1 miesiąc temu

Za bezpośrednie zabójsteo by go ugotowali na krześle elektrycznym zależy który stan

Mata
1 miesiąc temu

Co to za Miller i czy on też podpisał kontrakt z McD’s?1

AzbeST
1 miesiąc temu
Reply to  Mata

Nie martw się młody. Miller to znana rodzina. Może i lewicowcy, ale z tatą się dogadają!

Mata
1 miesiąc temu
Reply to  AzbeST

Nie martwię się! Jestem kurwą i mam swój zestaw!

Konus PGR
1 miesiąc temu
Reply to  Mata

Zestaw cwela.

Szmydtke
1 miesiąc temu
Reply to  Mata

To syn albo brat wokalisty Boysów.

DonStanislaoTheRealStanislal
1 miesiąc temu

Co za pojebaństwo nikt nie jest winny jego zgonu poza nim samym do chuja pana, nasz kraj jest popierdolony ale usa niemniej

twój stary
1 miesiąc temu

Ty masz kurwa dwa iq czy co?

Jak będę sobie chciał z ziomkami zajarac bucha, i okaże się ze ktoś mi sprzedał talizman kierowcy zamiast jarania, i się przekręcę, to to moja wina bo chciałem sobie zajarac jointa XD

AD0LF HlTl3R
1 miesiąc temu
Reply to  twój stary

Tak, będzie to Twoja wina, ponieważ narkotyki to gówno.

MAREK KACZY PROCEDER
1 miesiąc temu
Reply to  twój stary

No kurwa a czyja w morde jebany ćpunie do rozjeżdżania walcem nie wymagam wiele o dobre kurwy walcze. Jesteś do lania szczania w dupsko jebana.

Sentence
1 miesiąc temu

Wracaj do picia i napierdalania zony bumie

Profesoor Trapu
1 miesiąc temu
Reply to  twój stary

OJEJCIU, CHCIAŁEŚ SOBIE ZAJARAĆ MARIHŁANINKI… BO WIECIE, CZA CZASEM USPOKOIĆ NERWY XDDD

twój stary
1 miesiąc temu

to analogicznie cymbale jebany, kupuje alkohol w barze, i ktoś mi sprzeda zamiast tego alkohol metylowy i zdechnę to to tez moja wina? fajnie masz na bani

erdo w rowerze błażeja
1 miesiąc temu

1. jak nie ćpasz to nie masz takich problemów jak „czy to na pewno klefedron czy może alfa pvp”
2. jak już ćpasz to oczekujesz, że twój klefedron będzie klefedronem

legalizacja chujowe wyjście, już mamy w polsce pokolenie dopalaczy, na emerytury rodziców to oni nie zapracują. dalsza penalizacja i mamy takie kwiatki jak ten tu. nie ma dobrych wyjść, dzieciaki nie ćpajcie.

pis joł.

Lol
1 miesiąc temu

To juz wiem na kogo glosowales

twoja stara
1 miesiąc temu

skąd ty kurwo narkomanie wiesz co to alfa-pvp, i że wiesz że jest gorsza niż jakikolwiek -fedron. matka wie że ćpuna wychowałą ?

Zdzisław
1 miesiąc temu

„10 tabletek które zabiły rapera” no kurwa jakie niebezpieczne tabletki. Same wskoczyły mu do gardła a potem do krwiobiegu.

Stachu
1 miesiąc temu

Przecież to on się naćpał, wyrok za dilerke i sprzedaż podrabianych tabletek ale nie za zabójstwo, przecież to jest chore.

Dollo Popierdollo
1 miesiąc temu

Lepiej napiszcie o tym jak Mac Miller płacił czesne studentkom w zamian za seks i towarzystwo oraz to, że zrobił dzieciaka kilku z nim to tam chuj co?

Armia Krajowa
1 miesiąc temu

Nie kumam tego rozdmuchanego procesu, każdy narkotyk jest gównem tak samo jak alkohol – bierzesz to na własną odpowiedzialność. A teraz robią wielką sprawę bo znaleźli dilera, bo przecież ich ukochany artysta był święty. Rozumiem że amerykańskie prawo jest z gruntu surowe dla dilerów ale typ od początku kariery brał całą tablicę Mendelejewa i miał wyjebane w konsekwencje. Powinni wziąć to pod uwagę ale chuj pewnie będzie gadka „o jeju bo on miał depresję, o jeju bo on takie ładne piosenki śpiewał, o jeju bo tata go nie kochał”.

pedale
1 miesiąc temu
Reply to  Armia Krajowa

wlasnie gowno rozumiesz

POIRYTOWANY MIREK
1 miesiąc temu

NA CHUJ WPIERDALAL JAK SWINIA WSZYSTKO TO CO KTO MU DAL

CZEMU MA ZA NIEGO SIEDZIEC NIWINNY CZLOWIEK??

I TO JESZCZE 17 LAT

CHYBA KOGOS POKURWILO

Huj w mac millrra
1 miesiąc temu

Wpierdala wszystko No to ma.nieskazujcie nie winnego czlowieka

PejaTVN
1 miesiąc temu

Dlaczego winny diler ? Przecież ten zjebany łeb sam łykał to scierwo wiedząc jakie mogą być tego konsekwencje, nie róbcie z niego aniołka teraz… zwykły narkoman chuj z nim dobrze ,ze już nie psuje młodym głowyx

XDDD
1 miesiąc temu
Reply to  PejaTVN

Z twoim IQ musi ci się naprawdę ciężko żyć XD

PejaTVN
1 miesiąc temu
Reply to  XDDD

Aha czyli ten kto łyka tabletki/narkotyki jest inteligenty ? To wole być debilem

XDDD
1 miesiąc temu
Reply to  PejaTVN

Jakbyś miał na to wpływ XDDD

Lolek
1 miesiąc temu
Reply to  PejaTVN

Ciekawe ilu ćpunów się przekręciło zanim trafiło na gwiazdora

DOBRI MUDZIN
1 miesiąc temu

Rudy kutas się przeciął bo miał zamiast muzeum gówna mial pefal rudy

Rapu papu
1 miesiąc temu

Kurwa ćpał to sie doigrał mógł nie ćpać

Jaszczomp
1 miesiąc temu
Reply to  Rapu papu

Nikt mu na siłę nie dawal Każdy narkoman tak skonczy

Głowa brodatego facia
1 miesiąc temu

GOŚĆ MA SIEDZIEĆ ZA NIC? XDDD

Gnom
1 miesiąc temu

Za nic? Otrucie człowieka to nic?

Głowa brodatego facia
1 miesiąc temu
Reply to  Gnom

Gdyby w Polsce ktoś otruł (sprzedał ćpunowi lewe dragi) człowieka, to poszedł by siedzieć? Wątpie.

Gundi gunda
1 miesiąc temu

Lepiej przesiedzieć 17 lat za kratami niż być fanem sentino

Spocone czoło zakolaka TPSa
1 miesiąc temu
Reply to  Gundi gunda

hahahahahaha

Profesooooor Trapppppppu
1 miesiąc temu
Reply to  Gundi gunda

Lepiej przesiedzieć 17 lat za kratami z Sentino

.................
1 miesiąc temu

Dla pedała na pewno.

Popularne