Sprawdź nas też tutaj

video

DISS „ANONYMUS POLSKA” na ILUMINATÓW

Opublikowany

 

 

ŻAL ŻAL ŻAL

 

https://vimeo.com/39523142

 

przesłał: KARACHAN

 
31 komentarzy

31
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
MEZOKRACJA

SPRZEDAM MIEJSCE W PIERWSZYM KOMCIU , SZMATYYYYYYYYY !

ELDOOO

DRUGI KOMĆ TEŻ NA SPRZEDAŻ ALE JUŻ NIECO TANIEJ

jjj

I co tu kurwa smiesznego? Chłopak coś osiągnie, jestem ciekawy kto to wstawia? Dzieci, które nie umieją skleić jednej szesnastki i rządzi nimi zazdrość?

ZNAWCA

KTO PIERWSZY TEN PEDAL

JołNygaMan

JEBAĆ RUCHACZA PUCHACZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK GLAM RAP TO USUNIE TO JEST CHUJOWE. APEL DO GLAMRAPU:
-BAN DLA PUCHACZA !!!!!!!!!!!

karachan

[quote name=”jjj”]I co tu kurwa smiesznego? Chłopak coś osiągnie, jestem ciekawy kto to wstawia? Dzieci, które nie umieją skleić jednej szesnastki i rządzi nimi zazdrość?[/quote]
TWOJE ANONYMUS POLSKA JEST TAM ———->
BOJE SIE TYCH HAKEROW W MASKACH, NORMALNIE RAP DLA BRATA NIE FRAJERA DZISIAJ HIP HOP VS ANYNYMOUS

Baku

ALE GÓWNO

GRU!

SHIT HAPPENS

Andrzej2

co za idioci, zero wiedzy o iluminatach

Nostradamus

KIERWASZ NIE MA CO , SPOKO , ŻE CHLOPACZKI MAJA JAKIES POJECIE O TYM CO SIE DZIEJE, NO ALE NIE NA TYLE , ZEBY TO PUSZCZAC W SWIAT . NAJPIERW KSIAZKI, A POTEM POZOWANIE NA REWOLUCJONISTOW . NIE NA ODWROT .

I tak jak cop robo

to w końcu masoni czy iluminaci?

ruchacz-puchacz

[quote name=”JołNygaMan”]JEBAĆ RUCHACZA PUCHACZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK GLAM RAP TO USUNIE TO JEST CHUJOWE. APEL DO GLAMRAPU:
-BAN DLA PUCHACZA !!!!!!!!!!![/quote]
JAPA NOŁNEJMIE.

huj

ILUMINACI SIĘ ZESRALI I ZOSTAWIĄ NAS W SPOKOJU PO TYM MIAŻDŻĄCYM DISSIE, POTWIERDZONE INFO

lamki

90 % z tych którzy tu piszą nie zrobiła by niczego lepszego ; )

mate

Kto rządzi światem? Otwórzcie oczy skurwysyny!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M-sx4Q7HadA[/youtube]

SoGenS

TAK JAK MYŚLAŁEM CZYLI JEBANIE O BZDURACH JAK VERBA CZY INNE MENDY,
KAWAŁEK DAJE TAKIEGO KOPA I MA TAKĄ MOC,ŻE MOŻNA USNĄĆ JUŻ W PIERWSZYM WERSIE
REFREN BRZMI JAKBY GRUPA EMERYTÓW SIĘ SPOWIADAŁA
DZIĘKUJE,SKOŃCZYŁEM.

[img]https://vlep.pl/k4qzj8.jpg[/img]

k

Nawet nie wiesz kiedy jesteś wrabiany w chuj.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GUTOQmzhJu0[/youtube]

cement

Teledysk bekowy, ale tematyka jak najbardziej na czasie.
W stanach nawet sam guru KRS ONE angażuje się w walkę z New World Order. Joł!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tSNWfzb7LWo[/youtube]

NA WOLNYM MAJKU

BEKOWO NAWET PIERWSZEGO KWIETNIA JEST BEZBEKOWEM.

Sokół Pali Jana

ZOBACZ ELDOKA NA WOLNO, MASZ TUTAJ PRZED SOBĄ MOJĄ MYŚL UWOLNIONĄ, GOTÓW DO WALKI JAK LOBO I TAK JAK COP ROBO OCZYSZCZAM MIASTO ZE… Z PUSTĄ GŁOWĄ.A WIĘC ZOBACZ JAK NA WOLNO ELDO JEDZIE CAŁY ŚWIAT PADA TUTAJ NA KOLANA, ZOBACZ ELDO CAŁY CZAS SIE STARA NO BO OBROŃCY TYTUŁU ZNISZCZĄ KAŻDEGO KTO FIKA Z PUSTĄ GŁOWĄ, ZNISZCZE WSZYSTKICH ZOBACZYSZ, ELDO MIASTO WYCZYŚCI Z TYCH KTÓRZY SĄ NIE NAJSYS ALE WORST,LEŻĄ NA PODŁODZE ZOBACZ ELDOKA ZNISZCZY PRZEJDZIE PO NICH JAK TAK JAK WALEC,ZNISZCZE, ZOSTAWIE CIE SEMPOM,ELDO PREZIDENTO,ZOBACZ TAK JAK NA KUBIE FIDEL CASTRO NIGDY NIE SKOŃCZE BO CAŁY CZAS MIKROFON WŁĄCZE, NIKT MI GO NIE ODETNIE, ZOBACZ ELDOKA WIĘC ZOBACZ TERAZ SPRAWDŹ TU, W PROGRAMIE SKŁAD, ERDO I RED, ZOBACZ WIĘC NA WOLNYCH MAJKACH NIGDY TO NIE KOŃCZY SIE, A ELDO POZDRAWIA WSZYSTKICH PIS JOU

TO JEST BEKA AŻ DO KOŃCA ŚWIATA

JołNygaMan

[quote name=”ruchacz-puchacz”]JAPA NOŁNEJMIE.[/quote]
JEBAĆ CIĘ CWELU !! JEBAĆ PUCHACZA ! JEBAĆ PUCHACZA ! I JEBAĆ TWOJĄ ZAJEBANĄ SKALE JAK TY SAM.

Lololotrolo

Prawdziwe hakiery

KĄFIDENT

NIECH KTOŚ TO NA YOUTUBE

abc

Zapąmnieliscie zamkonc drzwi w aucie i przerejestrujcie fury bo macie na to 30 dni

KTBFFH

[quote name=”SoGenS”]TAK JAK MYŚLAŁEM CZYLI JEBANIE O BZDURACH JAK VERBA CZY INNE MENDY,
KAWAŁEK DAJE TAKIEGO KOPA I MA TAKĄ MOC,ŻE MOŻNA USNĄĆ JUŻ W PIERWSZYM WERSIE
REFREN BRZMI JAKBY GRUPA EMERYTÓW SIĘ SPOWIADAŁA
DZIĘKUJE,SKOŃCZYŁEM.

[img]https://vlep.pl/k4qzj8.jpg[/img][/quote]
[img]https://storage.sfd.pl/1/images2004/20040603182008.JPG[/img]

hejt

Chuj wam w mordy wszyscy hejterzy sami chuja wiecie, nie macie zielonego pojecia o tym jaka posiadamy wiedze na temat illuminatow i ich zamiarow, obozow FEMA, planie Blue Beam planow do zapoczatkowania nowego porzadku swiata, frekwencjach muzycznych ktore nas zniewalaja. Takze ssijcie bycze jaja i zamiast kurwa siedziec na wagarach przed kompem czekajac na obiad ktory mamusia pod ryja podstawi to zabierzcie sie za siebie , nieroby pierdolone 🙂

JAPIERDOLEGIMBY

[quote name=”hejt”]Chuj wam w mordy wszyscy hejterzy sami chuja wiecie, nie macie zielonego pojecia o tym jaka posiadamy wiedze na temat illuminatow i ich zamiarow, obozow FEMA, planie Blue Beam planow do zapoczatkowania nowego porzadku swiata, frekwencjach muzycznych ktore nas zniewalaja. Takze ssijcie bycze jaja i zamiast kurwa siedziec na wagarach przed kompem czekajac na obiad ktory mamusia pod ryja podstawi to zabierzcie sie za siebie , nieroby pierdolone :)[/quote]

ŻAL DZIECIAKU. DO KSIĄZEK, A NIE DO CZYTANIA PIERDÓŁ W NECIE

hejt

[quote name=”JAPIERDOLEGIMBY”]ŻAL DZIECIAKU. DO KSIĄZEK, A NIE DO CZYTANIA PIERDÓŁ W NECIE[/quote]

Ksiazki juz dawno przeczytane. Dzieciaku mow do kolegow z klasy.

keven204

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4SDxc4i13Vs[/youtube]

Nowy hymn Pogoni Kurew

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7aysLD12K-A[/youtube]

2:50 polski Biggie Smalls
3:40 młody Peja

norki

gimbusy żyjecie ?

Brewar

[img]https://img819.imageshack.us/img819/1531/beztytuuidf.jpg[/img]

Popularne