Sprawdź nas też tutaj

News

DJ Decks dołącza do StoproRap

„Moja rola nie skończy się tylko na tworzeniu nowego materiału dla wytwórni”.

Opublikowany

 

Kolejny tydzień, to następne ważne informacje prosto z polskiej branży muzycznej! Pod koniec kwietnia ogłosiliśmy, że MyMusic kupiło wytwórnię StoproRap, która będzie niezależnym podmiotem na rynku muzycznym i jedynym polskim labelem hip-hopowym z własną dystrybucją fizyczną i cyfrową. Teraz czas na odkrycie kolejnych kart: pierwszym artystą nowej odsłony StoproRap jest jeden z najpopularniejszych DJ-ów i producentów w kraju – DJ Decks.

Na polskiej scenie muzycznej Dj Decks działa od 1996 roku, a na jego mixtapach udzielało się dziesiątki raperów. Warto podkreślić, że DJ Decks to nie tylko pierwszy muzyk w labelu, który niebawem wyda Mixtape 7, ale także ważna postać w kształtowaniu tworzącego się wydawnictwa.

Po rozmowach ze StoproRap mogę powiedzieć, że moja rola nie skończy się tylko na tworzeniu nowego materiału dla wytwórni. Moje zdanie będzie miało duży wpływ na wizerunek artystyczny wydawnictwa. – zdradza muzyk. Będę miał szczególny udział w konkursie na kontrakt dla debiutanta. Chciałbym, żeby pieniądze, które przeznaczyło StoproRap na rozwój młodego artysty poszły w naprawdę dobre ręce.

Na koniec należy podkreślić, że StoproRap nie ma zamiaru podpisywać dużej liczby kontraktów.

Nie spodziewajmy się, że teraz nasz label będzie co tydzień ogłaszał nowego artystę. Nie! Chciałbym bardzo profesjonalnie podejść do tematu i kierować się zasadą – nie ilość a jakość. Dlatego, jeśli chodzi o debiutantów, to kontrakt będzie podpisywany nie częściej niż raz w roku. Jeśli natomiast chodzi o artystów już znanych na polskiej scenie hip-hopowej, będzie tu naprawdę starannie prowadzona selekcja, a nurtem dominującym w naszej wytwórni ma być klasyczne brzmienie hip-hopu. – tłumaczy Remik, właściciel StoproRap.

 
54 komentarze

54
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
500iNICwięcej

WSZYSCY Z NIEGO SIĘ ŚMIALIŚCIE, Z NIEGO I WYTWÓRNI
A ON WAS WYKUPIŁ JEDNEGO PO DRUGIM JAK DURNI.

haha

zastosował żydowską metodę

KKKuKKKon

Teraz to napewno Deck podpisze Peje

Barszcz

Goldstein i Barszcz zostaliście nominowani przeze mnie i Stalone czekamy na 16 czy nie umiecie

Barszcz

Miało być Goldstein i Odb

Oyche Doniz Hot69Challenge

A ja nominuję do Hot69Challenge nowej zabawy gdzie dwóch największych obszczymurkow na glamrapie obciąga sobie nawzajem i spuszcza się w dupy jeden drugiemu.

Oyche Doniz Hot69Challenge

Nominuję WnukaTedego i ProofesoorNauk

Pan Paweł

Twoja stary i brat ciapaty

żENADA

ale postuj całośc:
,
.
Dj Decks cie przygarnął na składak S.P. wziął cie
a my z Kozakiem mądrze robiliśmy swój biznes
powstał RRX i KLAN, i to dzięki mnie filistrze
możesz tylko mi dziękować ze się skumplowałem z Krzyśkiem
gdy zarobił ze mną szmal, tez cie wydał oczywiście
wszyscy z niego się śmialiście, z niego i wytwórni
a on was wykupił jednego po drugim jak durni

Odb

DJ Dicks kąpię się w StoproHiphopolo.

WnukTedego

Pamiętam go z ‚explosion’.
Mieli z kalwim jeden prysznic na współę, kurtki z futerkiem, wiatrak z biedronki i dwie paskudne kurwy w teledysku.
Na vivie lecieli co pół godziny, na zmianę z tokio hotel. A ja tylko czekałem na pussycat dolls, żeby sobie zjebać kindybała.

AzbeST

Przecież to ten łysy z Blok Ekipy…

TW Goldstein

Ja się dogram, tylko robotę skończę po 18 i zaloguje się na mój prawdziwy profil.

Pozdrawiam,
Goldstein

fdsf

Czy to DjFlak ? Patrzcie jak Decks zazdrości bitu Magierze, w hot16 : https://www.youtube.com/watch?v=jj0n4kvwSNQ

jbac

I props. Niezły transfer jak na początek

żENADA

Elon Musk kolejny w kolejce

TRUSKAWKOWY DZEM

CO TY PIERDOLISZ XDDDDD NIEZLY TO ON MOZE BYL JAK ZACZYNAL. PRZEZ 20 LAT ROBI TO SAMO GOWNO, O PROGRESU I SYSTEMATYCZNY REGRES

ToJuzNieRap

Co ba to król jezyc aka tvnu gwiazda

Mezokracja

Remo odrobił lekcję z hip-hopu.

stoprotrup

„Chciałbym bardzo profesjonalnie podejść do tematu i kierować się zasadą – nie ilość a jakość.” Remik tym zdaniem chciał przekazać, że dopóki te chujowe grajki ze stoprotrupa nie zarobią na siebie nie zamierza wkładać w to gówno ani złotówki więcej. Zapowiada nam się wylęgarnia łaków, których nie chce żadna inna wytwórnia.

Dziecko gorszego boga

DJ deks i stoprocent hmmm…
Ciekawe co Rychu na to ?
Rychu jeszcze nie czytał czaka aż jego stara wroci z roboty to mu powie co jak

Oczy czopka

Dj decks propsy mordo !

Miodecks XD

Decks z dużej litery.

Oczy czopka

Wiem pomyłka 😀

Wika 99

dużą literą jak coś dzbanie jebany

Normik zawsze na prosie

WIELKIEJ litery dzbany 凸( •̀_•́ )凸

WANNA

DJ DICK DOLACZA DO WANNY. MOJA ROLA NIE SKONCZY SIE TYLKO NA KAPIELI

żENADA

eche eche eche e ch e

ESCOBAR

W sumie jedyny z branży co umie w beat i w bitke

Kevin Durant

Seriooo.Teraz się nie dziwię Peji ,że Ciebie olał .Do discopolowej wytwórni za pare srebników judaszu polazłeś

kasztan

dj remo muzycznie to dozywotnio beka ale umie lody krecic

żENADA

Mozesz jak co drugi typ
Siedziec w domu i ogladac Big Brothera
I potem miec dol w sobote
Jak na parkiecie widzisz Rafalalę
A w kieszeni dwa zlote
I nie przejdziesz sie z banknotem
A wiesz ona chce sie wbic w gablote
A potem w wielki hotel, w miekki fotel
Chce miec flote, ja w sumie nie mam nic do niej
Zrobmy ten hajs,zrobmy ten hajs, co jest.

WANNY

DJ DICK DOLACZA DO WANNY

żENADA

Decks masz wytwórnie? spoko tylko nie masz co wydawać
Wszystko co wydałeś promocyjnie zawsze pada
PTP Analogia Macca Squad dziś na przykładach
Rychu Peja opowiada jak wydaje płyty szpagat
Kim byłyby Sistars gdyby przy tobie zostały?
Los chórzystek im pisałeś a wiec zadziałały ,zwiały
W dupe je pocałowałeś za nic by sie nie wybiły
Gdyby nie opuscily tej wielkiej wytwórni,kpiny
Jak z ciebie diller? czym dillujesz ty pacanie ?
Od lat płyt nie sprzedajesz , chcesz pożycze pare baniek

Jerychoński Pejdżer

KIEDYŚ PEJA MOCNO CIŚNĄŁ PO REMIKU A TERAZ JEST JEGO ZNAJOMYM I BYWA U NIEGO W DOMU I DO TEGO FIRMA REMIKA ZAJMUJE SIE DYSTRYBUCJĄ PŁYT PEJI (I NIE TYLKO PEJI, REMIK OGARNIA RAP BIZNES) .BIZNES IS BIZNES. PEJA STARY HIPOKRYTA I ZŁOTUWA

EJ TY KOLO

TRZEBA BYC KURWĄ Z IMIENIA I URODZENIA ŻEBY BYĆ Z POZNANIA I INWESTOWAĆ W SZCZECINIE I A TAM POTEM LATA JEDEN Z DRUGIM SEBUS OD MAJORA I JEBAĆ PYRUSÓW JEBAĆ LECH BUAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
WSZYSCY SIĘ KURWA SPRZEDALIŚCIE JAK DZIWKI W KATOWICACH.

Janek z Podlasia

DJ Decks dołącza do StoWannienRap
„Moja rola nie skończy się tylko na podnoszeniu mydła dla wytwórni”.

panpe

jaki kontrakt dla debiutanta ?

już mnie nie bawi to czym się zajmowałem dotychczas, chce założyć rodzinę i żyć bez lęku

pokonają mnie wszyscy, panpe

żENADA

PJ Pecks Połącza Po PtoproRap

ej chlopaki

co sadzicie o tym każda trójwymiarowa zwarta i jednospójna rozmaitość topologiczna bez brzegu jest homeomorficzna ze sferą trójwymiarową?

Prawda

19:54 17

Opublikowany 3 godziny temu 4 maja 2020 Przez Redakcja

odbtochuj

PRZECIEŻ ASFALT TEŻ MA SWOJE DISTRO WIĘC JAKA JEDYNA WYTWÓRNIA DO CHUJA

aąbcćdeęfghijklmnoóprsśtuwyzźć

aąbcćdeęfghijklmnoóprsśtuwyzźć

AzbeST

Gdzie „Ł” imbecylu!?

żENADA

Ty, widziałem ten filmik, jak odliczałeś mój knock-out
Liczyłeś publikę chłopak, to mały lokal
No i kurwa, mówiłeś, że już jest po beef’ie?
A po beef’ie to będzie, kiedy ja to powiem Rysiek
Widziałem cię Pener, jak w szale ruchasz scenę
Na ustach miałeś pianę, tak cię w*****ił ten Tede
Doskonale, to był zamierzony efekt
Idziemy dalej z planem, nie igraj z TDF’em
W zanadrzu mam A/H24N2
Także miej na to nasłuch i sam bądź czujny, man
Bez zapowiedzi, miej na to uszy, jak te dzieci
Takiej ciszy sprzed burzy dawno nie było w sieci
W Warszawie jest święty, a u ciebie gwiazdor
Gwiazdor ma prezenty dla ciebie z pierwszą gwiazdką
Ładnie się odziej, podziel się opłatkiem
Ja już to mam w samochodzie, a tak się bity kradnie

Nie wiem kto kurwa ukradł tablice z Auschwitz
Ale wiem kto kradnie patenty na kawałki
Ty robisz się na artystę, na tłumów bożyszcze
Niedługo karzesz tytułować się, ty Jezu Chryste
O kurde stary, wyluzuj się, ochłoń
Skończyły się czary, ląduj, otwórz spadochron
Co ma wybuchnąć wybuchnie, odpaliłem lont
A ty miej piękną wigilię, wesołych świąt

TOKYO melanzoqnik

Siema nagralem freestyle hot 16 chelleng 2 radzę sprawdzić oczywiście na wyjebaniu i zajarany nagralem elo https://youtu.be/Lq_yeLjCFjo

syn_penera

Emeryt z Poznania którego czas dawno przeminął. Klasyczne brzmienie hip hopu czyli dalej będzie klepał swoje chujowe bity rodem z lat 90. Jak klasyka to odkop jeszcze z grobu Liroya, bo się chłop musi w polityce kurwić, bo nie ma za co zyć.

PXOTER

DOKLADNIE. JEBAC TRUSKA. BYLE NOLNEJM PO ROKU W FL STUDIO ROBI CIEKAWSZE BITY OD NIEGO

żENADA

bo ty fan bedopiesa

Profesor Cweluch Nieuk

Wy mizerne kopie spedalonych trolli i bezbeków glamrapowych. Jak tak to ciśniecie, że młodzi są chujowi, łaki i grają pop. Jeśli napiszą o kimś ze starej gwardii, to też wam nie pasuje. Czas przeminął ahahahha Określcie się w konću wy dwulicowe psie końcówy TFUUU Ero was dobrze podsumował w kawałku „Rzeźnik” co by nie robili, to i tak wam nie pasuje. Podsumowując to chuj w was i sraki waszych starych wy jebane bezbeki

PXOTER

Z tego co pamietam to na glamrapie zawsze cisnelo sie truskow. wchodze tu tylko z sentymentu odkad zrobilo sie tu srodowisko zakutych lbow.

krysztalowyksiaze

pizde zamknij , co post to orientacje zmieniasz kasztanie bity

XXX

Klasyka zawsze najlepsza rap z lat 90 i tak do roku 2005 był super . Pózniej weszły te bzdury trapowe . Najlepsze bity z lat 90 mistrzostwo. Nowości to mi sie odechciewa słuchać ale starocie z radością . Dalej leci Molesta skandal itd

Capybara

Dobry wybór!! Props

Popularne