Sprawdź nas też tutaj

News

Dj Decks, O.S.T.R. i Ras Kass zapowiadają „Mixtape 7”

Połączenie legendarnych amerykańskich raperów z polskimi artystami.

Opublikowany

 

Never too late / Nigdy nie jest za późno to zapowiedź Mixtape 7, który premierę będzie miał już w październiku! Tym razem do współpracy Decks zaprosił O.S.T.R oraz Ras Kassa.

Po dostarczeniu fanom reedycji limitowano-kolekcjonerskiego Mixtape 6 i wydaniu utworu Siedem, debiutanckiego numeru Dj Decksa dla labelu StoproRap, na którym pojawiła się czołówka polskiej sceny hip-hopowej, przyszedł czas na kolejny klip poznańskiego producenta.

Never too late / Nigdy nie jest za późno to pierwszy opublikowany kawałek, który zwiastuje najnowsze wydawnicto. Singiel jest wynikiem współpracy Ras Kassa, autora kultowego albumu Soul On Ice i O.S.T.R., jednego z najpopularniejszych raperów w Polsce.

Mixtape vol. 7 będzie połączenie legendarnych amerykańskich raperów z polskimi artystami. Krążek ukaże się 9 października, czyli w dzień 44 urodzin Decksa. Cały projekt będzie nie lada gratką zarówno dla fanów złotej ery amerykańskiego rapu, jak i dla zwolenników rodzimej sceny.

Na albumie swoje siły zjednoczą między innymi – Ras Kass i O.S.T.R; Mr.Capone-E z Majorem SPZ i Kasią Tontor; Luniz z W.S.R.H; M.O.P i Killaz Group; Krazy Drayz (Das EFX) z PMD oraz JWP; The Beatnuts z Małachem i Rufuzem, Onyx z Polską Wersją; Kool G Rap z Paluchem oraz Śliwą; Mc Eiht z Kalim i Bonsonem, a także Przemek Ferguson i Gun Kara z Tha Alkaholiks.

 
45 komentarzy
45 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
YEBAĆp0lki
4 miesięcy temu

Dwa lata temu pracowałem w jednej firmie z laską po 30stce. Kilka lat starszą ode mnie. Kumplowalismy sie, chodziliśmy na piwo czy rower. Potem zmieniłem pracę i kontakt się urwał.
Odezwała się do mnie jak trzeba bylo przewieźć szafę bo wiedziala że mam auto dostawcze, ok nie ma problemu. Pojechalem i okazało sie ze jej niema za to jest jej chlopak xD i pomogl mi zapakować szafe do auta i ja wywieźć w pizdu do lasu.
Znów kontakt sie urwał.
Dopiero po jakims czasie znow sie do mnie odezwala czy nie pojde z nia na rower. Zdziwilem sie skad ja tak nagle naszlo na rower ze mną ale akurat tego dnia nie mogłem to powiedzialem ze kiedy indziej.
Nastepnego dnia napisala do mnie ze kupila mieszkanie i trzeba palete płytek wnieść do mieszkania bo w Obi nie wykupila tej uslugi i czy bym jej nie pomógł xD powiedziałem ze nie bo następnego dnia mialem wyjazd na drugi koniec Polski i chciałem być wypoczęty.

Tak właśnie koledzy postepuje prawdziwa #p0lka a ja jak ten #przegryw latalem za nią bo myślałem ze mogę na coś liczyć. Fajnie że ten temat jest poruszany na glamrapie, bo wielu mlodych mężczyzn wychowywana jest w przekonaniu ze kobiety to księżniczki i każdej trzeba pomagać. Otóż nie, pomagasz tylko: swojej kobiecie, mamie, siostrze i that’s all. No może jeszcze od czasu do czasu możesz pomóc jakiejś cioci która ma mieszanie własnościowe i jest szansa że je na Ciebie zapisze.

WSTYDbyćp0lakiem
4 miesięcy temu
Reply to  YEBAĆp0lki

Najgorsze co można zrobić dziecku to wpoić mu strach przed życiem.
Bądź pokorny
Ustępuj głupszemu
Nie wyróżniaj się
Musisz mieć dobre stopnie bo inaczej będziesz nikim
Potem w wieku 20 lat zdajesz sobie sprawę że 80% tego co mówią twoi starzy jest przepuszczone przez ich postkomunistyczny filtr.

Jak to się dzieje że niektórzy dziarają sobie łapy i mają wyjebane na to co reszta o nich pomyśli.
Jak to jest że niektórzy potrafią rzucić januszowi papierami w twarz i kazać mu spierdalać a inni boją się zapytać o urlop i całe życie łykają jego ślinę za 2200 brutto.

Polska mentalność niewolnika pańszczyźnianego, polska mentalność katolicka doprawiona jeszcze komunistyczną tresurą zniszczyła więcej żyć niż bomby w Dreźnie.

Bonus BGC
4 miesięcy temu

ej de gejm nie dzown do mnie bo tu jest inna strefa czasowa i ja juz dawno spie elo

Jarek, nie pierdol
3 miesięcy temu

Dziwny jesteś

OnlyDDL
3 miesięcy temu

Dołączam się do dyskusji.
Lepiej uważać kobiety za księżniczki i być wykorzystanym przez kobietę i normalnie żyć niż poniżać kobiety, zaliczać i śmiać się z nich i wykorzystywać je bo taki zjeb jest totalnym scierwem… Już wolę tego, który jest ofiarą, ale ma dobre serce i się litował nad laską niż ci co wyruchają i zostawią i tylko seks im w głowie…
https://youtu.be/7cd3qFnSrf0
Portfolio wyżej

kamilos
4 miesięcy temu
Reply to  YEBAĆp0lki

Kurwo z botami do nabijania lajkow – wypierdalaj. Bana prosze dla tej szmaty jebanej mizoginistycznej ktora zdradzila pierwsza milosc z 10 murzynami

Odb
4 miesięcy temu
Reply to  YEBAĆp0lki

Dj Dicks, T.Ę.P.Y. i Ras Kutass zapowiadają „Sextape 69”

Ale Jaja!
4 miesięcy temu
Reply to  YEBAĆp0lki

Kubańczyk, oświadczył się Szlałfowi…!!!
https://www.cgm.pl/news/kubanczyk-podzielil-sie-zdjeciem-z-zareczyn-na-rodos/
Rozumiem ruchać, ale…
Normalnie, Iks Kurwa Deee, xD, xD, xD

Misiek z Nadarzyna
4 miesięcy temu

przecwelono mnie

Katarzyna Porycka
4 miesięcy temu

Czy ktoś może podać mi prawdziwe dane użytkowniczki MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA? Chcę skierować sprawę do sądu o pomówienia mnie i mojego konkubenta o pedofilię. Będę wdzięczna.

Tak
4 miesięcy temu

FB: Milena Petarda Rakieta, prawdopodobnie nazywa się Milena Dmowska i jest z Siedlec

Katarzyna Porycka
4 miesięcy temu
Reply to  Tak

niegrzesząca urodą blondynka z rapcytatami na tablicy? zgadza się?

Tak
4 miesięcy temu

Tak

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu
Reply to  Tak

i Po chuj dajesz moje dane Tak? ohujales? jestes obrzydliwym pedofilem masonie hahahahahahahhha zobaczymy

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu

Ja już nie będę,.mam schizofrenię. Przepraszam

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu

Kate Poryl uczęszcza na stałą terapię u psychologa jak pozbyć się kompleksów na punkcie Mileny Petardy Rakiety i uczy się jak się samej dowartościować z powodu Mileny wizerunku.Kaska ma ogromny z tym problem i działa pod wpływem emocji i impulsu od dwóch lat.Czesto dostaje ataku szału i agresji w stosunku do niej. Dlatego Kate rozstała się z Sokołem bo ten homoseksualista stwierdził po kilkutysięcznej awanturze z Porylem że nie chce być z nią dłużej w związku,z tą Kasią bo Kaska Porycka jest niezrównoważona psychicznie na punkcie Petardy od 2018r nieustannie. Dlatego Kate Poryl jest pod stałą opieką lekarza psychiatry i musi przyjmować lekarstwa na uspokojenie oprócz tego sięga po ćwiczenia relaksacyjne rysunku gdzie wściekła Kaśka na każdej kartce A4 rysuje zbyt ładną na warunki polskie Milenę Petardę.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu

Więc tak, od początku.
KURWA!!!!!!!!!!!!!!!!!

ProfesoorNauk
4 miesięcy temu

To takie żarty były Pani Kasiu. A ten glamrap i tak Wam rozjebie. Mam już opracowany szereg intryg

Julka
4 miesięcy temu
Reply to  ProfesoorNauk

Razem rozjebiemy

ProfesoorNauk
3 miesięcy temu
Reply to  Julka

Ja z Tobą kurwo wódki nie piłem

koprobo
4 miesięcy temu

Zobacz Eldoka na wolno
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną
Gotów do walki jak Lobo
I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze (fsst) z pustą głową
A więc zobacz jak na wolno
Eldo jedzie cały świat pada tutaj na kolana
Zobacz, Eldo cały czas się stara
No bo obrońcy tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową
Zniszczę wszystkich, zobaczysz
Eldo miasto wyczyści
Z tych, którzy są nie najsyst ale łorst
Leżą na podłodze, zobacz Eldoka zniszczy
Przejdzie po nich jak tak jak walec
Zniszcze, zostawie cię sępom
Eldo Prezidento
Zobacz tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę
Bo cały czas mikrofon włączę
Nikt mi go nie odetnie
Zobacz Eldoka, więc zobacz teraz sprawdź tu
W programie skład Erdo i Red
Zobacz więc na wolnych majkach
Nigdy to nie kończy się
A Eldo pozdrawia wszystkich
Pis, Joł!
(Red)
Łooooooooooo!

John Stockton
4 miesięcy temu

Ale Ostry słabiutko poleciał.

żENADA
4 miesięcy temu

Mixtape vol. 7 będzie połączenie legendarnych amerykańskich raperów z polskimi transami.

dzontrawolta
4 miesięcy temu

MARLENA PETARDA RAKIETA OPIERDALAŁA PETARDE SOKOŁOWI W KLUBIE GRA POZORÓW W WARSZAWIE. KAZ BAŁAGANE KTÓRY W TYM CZASIE GRAŁ KONCERT W KLUBIE BAL SKOCZYŁ NA AFTER U RAFALALI DZIĘKI ZAPROSZENIU BELMONDA.

Wojtek Sokół
4 miesięcy temu
Reply to  dzontrawolta

tak to prawda, potwierdzam. ta ździra chce mnie naciagnac na alimenty

MĄŻ MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu
Reply to  Wojtek Sokół

Przepraszam za moją żone. Zerwala sie ze smyczy i uciekla z piwnicy. Jeszcze raz sorry.
PS: Tede to flak

Tede
4 miesięcy temu

ALE NIE UJAWNIAJMY FLAKÓW

Syf o polkach
4 miesięcy temu
Reply to  dzontrawolta

Dj Polki, P.O.L.K.I i Polki Polki zapowiadają „Polki 7”

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu

MAM SCHIZOFRENIĘ

MAGIK
4 miesięcy temu

W TYM REFRENIE

Klefedron
4 miesięcy temu

Jebane nudy ostr to ostatnio chujnia

...
4 miesięcy temu

ale ten ostry jest chujowy ja pierdole kto go slucha w ogole

O.S.T.R.
4 miesięcy temu
Reply to  ...

Ja

Robert Lewandowski
4 miesięcy temu
Reply to  O.S.T.R.

Szczerze to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

WydajeMniexD
3 miesięcy temu
Reply to  ...

Już tylko Sekta, która i tak jest liczna co mnie dziwi – nagrałby płytę na której przez godzinę stawia kloca to i tak by kupili gamonie.Nawet wersję z koszulką na której jest gówno

Polish boyfriend
3 miesięcy temu
MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA
4 miesięcy temu

Średnich hucznych

Julka
4 miesięcy temu

Ten po lewej to Peja polski 2pac

Redakcja
4 miesięcy temu

Proszę państwa. Portal zostanie zamknięty 4 sierpnia 2020 roku o godzinie 12:00. Dziękuje za tyle lat jechania nam po rajtach, matkach i wysyłania nam dildosów na adres siedziby.
Pamiętajmy o dziale jak Bekowo, w którym dziś znaleźliby się: Malik Montana, Szpaku, Bedoes i Żabson.
A te kurwe kardiognozje już dojeżdżają chłopacy w 5 jak kurwe w RRX.

Wujek Samo Zło ps. Garbaty Nos
4 miesięcy temu

To tak ja by Ice Cube nagrał z Fazim. Malo znany ale szanowany. Czemu główni Polscy czołowi raperzy nagrywają z niszowymi z podziemia z USA?? Będzie kiedyś feat chociaż Nas & O.S.T.R.???

Nas
4 miesięcy temu

Nie

SROMKIEWICZ
3 miesięcy temu
Reply to  Nas

Dla amerykańców jesteśmy krajem trzeciego świata, taki ostry w ich oczach to parówa do szczania.

SMARKI AKA TONY FLEGMY
4 miesięcy temu

CO SIE KURWA STAŁO Z TYM PORTALEM

Kare Poryl
4 miesięcy temu

Member twoja mama jest bezwstydną lesbą

Bedoes
4 miesięcy temu

dziewczyna mnie zdradzila mimo tego ze nagralem dla niej cuckoldowska piosenke co robic

Popularne