Sprawdź nas też tutaj

News

DJ Decks ujawnił drugiego gościa. To kolejny weteran z Kalifornii

„Mixtape 7” ukaże się w 2020 roku.

Opublikowany

 

DJ Decks

Dwa tygodnie temu poznański producent ogłosił, że na jego nowym mixtapie pojawi się Mr. Capone-E. To 42-letni weteran z Kalifornii, właściciel wytwórni Hi-Power Entertainment. Dzisiaj poznaliśmy drugiego gościa, który również pochodzi z tego samego rejonu Stanów.

Ras Kass gościem Decksa

Po koncepcyjnej szóstce wypełnionej czołowymi polskimi raperami tym razem Decks sięga po kolejne wsparcie z zagranicy. Drugim ujawnionym gościem jest Ras Kass. Weteran kalifornijskiej sceny i jeden z najlepszych tekściarzy z zachodniego wybrzeża. Do tej pory współpracował z takimi sławami jak Snoop Dogg, Nipsey Hussle czy The Game. Znany jest ze swojego zaangażowania w tekstach w sprawy rządowo-społeczne. To także autor jednej z najbardziej niedocenionych płyt amerykańskiego rapu „Soul On Ice”.

„Mixtape 7” trafi do słuchaczy 9 października 2020 roku.

 
20 komentarzy

20
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Young Staruch

Z jednej strony fajnie z drugiej nawet największych fanów rapu mówię tu o takich co słuchaja tego z 20 czy więcej lat. Gówno to obchodzi słuchacze którym ta ksywa jeszcze coś mówi żyją w swoim świecie i słuchają muzyki z przed lat nie interesując się zbytnio obecną scena a młodzież ma wyjebane i w Decksa a jeszcze bardziej w jakiegoś weterana z Ameryki.
Za późno się obudzili ci polscy producenci powinno byli lata temu na chama się pchać do Stanów że swoimi produkcjami jak jeszcze byli młodzi i mieli zajawkę.

Jaxon.

Mądre słowa wypowiedziałeś, nic więcej niż mniej.

Adam

Masz całkowitą rację.

Mareasae34

Masz Racje prawda jest taka że Peja za Czasów Szacunku Ludzi Ulicy grał mąło koncertów ale wtedy był w konkretnym rauszu pewnie miał w kurwe kasy żeby ogarnąć legendy z usa na swoje płyty a po prostu widocznie wtedy jeszcze tak o tym nie myślał …

Dopiero od jeru się zaczeło a potem już poszło na ostro

Ale fakt 10 lat temu albo nawet z 15 powinni się na grubo wpierdalać i dobijąć o featy na każdy rynek NIEMIECKIKI LEGENDY USA oraz Francja ale nikt o tym nie pomyślał …. bo był za bardzo zajęty życiem i hulanką

Coś tam decks próbował na mixtape vol 4 ale to raczej underground był nowego yorku …

Tyle Legend z USA do nagrania…

Young Staruch

Jeszcze jedna sprawa Ras Kass jest nawet spoko raperem nie jakaś ekstraklasa ale może byc
Tylko co z tego skoro masz kawałek z nim a później np nagranie z Bezczelem czy Paluchem to się nie trzyma kupy.Jedyna dobra polska składanka to chyba ta od Waco bo była spójna. Co innego jak cała płyta nagrana z amerykańskimi raperami ale takimi którzy coś potrafią a nie jakieś nołnejmy z 5 ligi

Rafal

Co do Wacława to masz absolutną rację., Sen, rulez forever!

14:07 47 17:00 27

fat joe miał być na 6 i nie dograł się , gural w 2005 miał już feata niemieckiego nagranego w 2004 , i to nie za pieniądze , tak samo jak Liroy w latach 90

Young Staruch

Jak by Decks miał trochę oleju w głowie to powinien zaprosić rapera o pseudonimie Too Short wiem że Peja jest jego wielkim fanem ciśnienie by miał mocno skoczyło i jeszcze Tede na gracie w tym kawałku. Ogólnie Too Short to zajebisty raper i myślę że w zasięgu to samo Warren G czy B Real myślę że Decksa było by stać na nich w dzisiejszych czasach Masta Killa Afu Ra to samo i już jest dobrze zapowiadająca się płyta tylko bez polskich łakowi na featach.

WUJEK SAMO ZŁO

Decks nagrywa z legendami Amerykańskiego Rapu
A rychu ? Nagrywa z jang multim i jang igim
To chyba o czymś świadczy kto ma w głowę poukładane ?

Young Flak

Jeru Onyx czy nawet Masta Ace bardziej rozpoznawani niż Ras Kass ale ogólnie co z tego Decks przez sto lat nie opchie nawet połowy tego co Peja. Druga sprawa to sprawdź z kim Decks nagrywa na tych mixteapach wcale nie wiele lepsi niż tamci .

zzxxx
Odb

Dj z Kalifornii ujawnił decksa, drugiego weterana z kolei.

ADOLF H.

Slavia Praga uczcie sie polaczki jak sie walczy do konca
LIGA EUROPY 14.03.2019

głos rozsądku

U nas wlasciciele golodupcy to co tu oczekiwac

Pjoter

Chinczycy hajsy wpompowali to i widac efekty. Jeszcze 5 lat temu Slavia byla bankrutem ze mieli zakonczyc jej egzystencje.

14:07 47 17:00 27

Opublikowany 6 godzin temu Przez Sebastian Skajnowski

14:17 7

aBDUl al-KozYeb

KOLEJNY CZŁOWIEK SUKCESU TEN CAŁY RAS KASS RUSZA W EUROPEJSKĄ TRASEBEDZIE NA 5-6 KONCERTACH W POLSCE TO GO ZAPROSIŁ NA TEN MIXTAPE PRZY OKAZJI TAK SCZERZE NIKT W AMERYCE NIE ZWRÓCIL BY UWAGI NA DECKSA CZY MATHEO TO TO POPROSTU SĄ CIENIASY TEGO LATYNOSA ZAŚ MU POKMINIL LUKASYNO BEKA DOZYWOTNIA KOLEJNY KTÓRY DZIĘKI MENADZMENTOWI POZUJE NA HUSTLERA.

Paul

a cydzy tez tworzy mixtape i zaprosil White’a 2115

Real Hip Hop For Life

No Kurwa zakurwiście czekam na to zakurwiście Dj Decks Szacunek.

Norbert Kutaszewski

Czekam z kutasem w reku
Zartuje, kto to kurwa kup? 🙂

Popularne