Sprawdź nas też tutaj

News

DJ Grubaz komentuje szum wokół jego wypowiedzi o Tede

„Albo pokazujesz papier albo wypi*rdalasz” – mówi Tede do rezydenta prawej strony Warszawy.

Opublikowany

 

grubaz tede

W tym tygodniu poznaliśmy nowego wroga Tedego, którym okazał się współpracujący z nim przed laty DJ Grubaz. – Tede, gadałeś, że jestem „złodziej gramofonów”? Ja znając twój temat mówię, że jesteś frajer pierwszej wody. Do budy paparuchu. – napisał DJ Grubaz na Instastories. Warszawski raper nie pozostał głuchy na takie ataki i skomentował to takimi słowami:

– Nie muszę być z ciemnej strony mocy, żeby wiedzieć, że jedna z zasad tejże strony mówi, że na takie gadki jak ty masz o mnie, to albo pokazujesz papier albo wypi*rdalasz. Ponieważ i ja i ty wiemy, że tego papieru nie masz, to po prostu wypi*rdalasz.

DJ Grubaz: „Zainteresowanym i klakierom popaliło tryby”

Wokół wypowiedzi Grubaza zrobił się spory szum, którego autor chyba się nie spodziewał, tak samo jak reakcji TDF-a.

Dostałem dziś pierdyliard wiadomości i odebrałem tyle samo telefonów. Ludzie z branży, sceny rapowej, pismaki i ogólnie ciekawscy, którzy nagle sobie o mnie przypomnieli i pytają co słuchać. Nigga please. – napisał Grubaz na Instastories.

Nie mam zamiaru nic dodawać do tego, co napisałem. Myślę, że wyczerpałem temat na chwilę obecną, a zainteresowanym i klakierom popaliło tryby. – dodał.

Zgodnie z tym, co powiedział Tede, raczej nie mamy co się spodziewać jakiegokolwiek uwiarygodnienia czy potwierdzenia tego, co Grubaz mówi na jego temat. Po prostu oskarżenia rzucone na wiatr.

DJ Grubaz vs Tede – geneza konfliktu

  1. DJ Grubaz do Tedego: „Jesteś frajer pierwszej wody”
  2. Tede odpowiada DJ Grubazowi, który nazwał go „frajerem”
 
87 komentarzy
87 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Young Leosia
1 miesiąc temu

TEDE FLAK TO PRZESZLOSC, A JA WAS KURWA NAUCZE ANIELSKIEGO

https://www.youtube.com/watch?v=CYiGyaJyPMk

I play hot sets like Diplo
The whole country is getting my nickname
The whole country is blazing with my party
When he mixes this hip hop behind the table
mixes this hip hop
everything i did
it was just the intro
he mixes this hip hop with dancehall
you jump on the dance floor until it gets light
I used to have a club every day
now I have a full table here
I split in half with my homies
every move is a shared move
he wants to get the party queen orders
and then the queen of the after parties
(why?)
Because I deserve (that’s right!)
Everyone who has experienced something with me knows
Nights are not peaceful
It will be necessary, then I will go to war
To the street in a glowing Moncler jacket
I will fight to get my memories back
Because you want to take this time from us
And those happy banquets
Give back the premises and the cash
Don’t censor the poet

Waiting for us to sip Bacardi again
In the club with a glass
When our fans are on the dance floor
And Nicki and Cardi on the loudspeaker
Don’t tell anyone we’re breaking the rules
Because it’s also funky at home
When friends drop by
The revels begin
Waiting for us to sip bacardi again
In the club with a glass
When our fans are on the dance floor
And Nicki and Cardi on the loudspeaker
Don’t tell anyone we’re breaking the rules
Because it’s also funky at home

#FREESENTINO

PANOSZY SIE BURACTWO
1 miesiąc temu
Reply to  Young Leosia
Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Young Leosia

Yebać profesora

Pusia
1 miesiąc temu
Reply to  Young Leosia

Ssaj bąka

Young Leosia
1 miesiąc temu
Reply to  Young Leosia

Ej ale to nie ja pisałam
#freesentino

Obszczychuj
1 miesiąc temu

Dj Grubaz – Tede to frajer!
Ludzie – Ty a czemu tak mówisz o nim?
Dj Grubaz – (Zdziwienie że ktoś pyta) Nie wiem.

Co jest kurwa z tym światem.

MEFEDRONIARZE JEBVNI
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

Tak robią atencjusze. Wyszło że ten dj grubaz to debil i sie zbłaznił ale dostał chwile atencji.

Pissing Cock
1 miesiąc temu

Tylko że nawet taki umysłowy ociężalec jak ten Grubaz nie zrobił błędu w swoim poście. Za to Mariusz Jop przypierdala dalej samobóje i nie potrafi kilku linijek tekstu przepisać bez błędu. To musi być dopiero upośled!

Pegiek
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

Ta? To dawaj się napierdalamy cwelu jebany w dupe!

baba wanga
1 miesiąc temu
Reply to  Pegiek

zjem ci oczy

typ co rucha panne gościa o nicku KOLEGA
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

Bieda dotyka artystów, na pudelek za mało znany jest i za brzydki to może na insta się coś uda zrobić.

Konfident
1 miesiąc temu

„Ty jesteś frajer, mi się udaje, to twarde to co Ci w gardle staje” pokaż papier na Onara albo wypierdalasz

Profesor_Nauk
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

W tym wypadku wyjątkowo strona Tedego co nie zmienia faktu że go pierdolę i beka z jego flaka. Grubas się zbłaźnił, zwykły idiota z ciepłej strefy. Beka z obydwu grubasów.

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

DJ Kutaz komentuje szum wokół jego wypowiedzi o flaku Pede

suchodolski
1 miesiąc temu
Reply to  Obszczychuj

nie lubie tede ale jakis grubas z iq malpy niech wypierdala na bambus banany prostowac cale te!

Fiddy
1 miesiąc temu

To na chuj wyzywasz od frajerów cymbale! Kolejny po TPSie pizdzielec-pomawiacz. Wypierdalaj ty paskudny bydlaku!

Ukuk
1 miesiąc temu
Reply to  Fiddy

A kogo tps pomowil

młody sicarios
1 miesiąc temu
Reply to  Ukuk

tps pomówił boskiego legendarnego Don Alvareza za co jego krew spuszczana będzie ciurkiem

Gundi gunda
1 miesiąc temu

Nikogo nie pomówił xD jak wołasz policję do afery to jesteś konfident, nie trzeba na to żadnych zeznan na papierze xD

Konfident
1 miesiąc temu
Reply to  Gundi gunda

No i i chuj, ja jestem konfident, ale nie pierdolił em w jakich piosenkach dla gimbow nigdy że nie jestem, więc jak ktoś mnie wkurwi na drodze to mogę sobie legalnie zanieść nagranie na komendę napić się kawy z Policjantami, tak samo jak ktoś mi ograbi chalpue albo porysuje auto. Idę na policje i kto tu jest kurwa frajerem? Ja? Czy ty który byś najebał delikwenta żeby dostać się do ciasnej celi, żeby profesorowie Trapu cwelili ci dupsko? Ogarnij się małolat, policja jest potrzebna essa

Konfident
1 miesiąc temu
Reply to  Konfident

Jakbym wykurwil zabsonowi i zabrał mu torebkę i biżuterię to co by się dalej działo? No jakby zadzwonił na policje to po karierze tak?

MEFEDRONIARZE JEBVNI
1 miesiąc temu

BEKA. DJ GRUBAZ SIE TYLKO ZBŁAZNIŁ.

Elko
1 miesiąc temu

DOBRA TERAZ REAL PYTANIE DO GITOW Z GLAPRAPU.

SKAD KURWA JAKIS NIEZWIAZANY ZE SPRAWA RANDOM MIAŁBY WEJSC W POSIADANIE TAKICH KWITOW? CO, WCHODZI SOBIE NA KOMENDE, IDZIE DO RECEPCJI I PYTA „PANI BOŻENKO, CZY TAKI I TAKI SKLADAL TU MOZE ZEZNANIA? JAK TAK TO BARDZO PROSZE MI SKSEROWAĆ”

JAK TO KURWA JEST BO NIE ROZUMIEM?

aurory
1 miesiąc temu
Reply to  Elko

otototo

Lubie w dupe
30 dni temu
Reply to  Elko

No dokładnie i dlatego taki random powinien trzymac cipę krótko, mógłby je ewentualnie nabyc od kogoś kto je ma i podaję dalej żeby obnazyć konfidenta, ale skoro nawet nie ma takich znajomości to mimo, ze o flaku mozna pisać różne rzeczy i się z niego śmiac na glamrapie to akurat tutaj Tede wyszedł z twarzą a ten drugi noname zrobił z siebie aferowicza i atencjusza.

EJ TY KOLO!!!!
1 miesiąc temu

JA PIERDOLE I WY CHŁOPY MÓWICIE ŻE MACIE PO 40 LAT AHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

pusia
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!!

zakolaku czy zjadles sniadanie tzn siano i konczyne przyprawione kartoflem

EJ TY KOLO!!!!
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

Tak zjadlem i obesralem tapczan przypadek nie sadze !!!

EJ TY KOLO!!!!
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

TY MASZ ZAKOLA NA CIPIE LAFIRYNDO I KURWA MENDOPAUZE W MÓZGU

Mario
1 miesiąc temu

Ogólnie to Tede do swojej „ekipy” przyjmuje samych życiowych frajerów i przydupasów co są gotowi zjeść spod niego gówno, nie ma więc w tym nic dziwnego, że Tede (dziwie się że to piszę) bądź co bądź najinteligentniejszy z tej bandy idiotów szybko się nudzi tego typu ludzkim gównem i jak tylko przyjdzie okazja przestaje się do nich odzywać i robi im problemy. Co mnie jako człowieka dziwi, choć po przemyśleniu z jakim rodzajem ludzi mamy tutaj do czynienia – już nie tak bardzo, jest to, że te wszystkie parówy zamiast czarno na białym upublicznić wszelkie krętactwo prosiaka siedzą cicho na cipie i dają sobą pomiatać. Całe to środowisko wytwórni ( xDDDD) Wielkie Joł jest rakiem i kwalifikuje się do usunięcia.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Mario

Mnie to nie dziwi, przecież on ich nagrywa i zapewne potem szantażuje, że jak coś spróbują pisnąć, to wycieknie taśma, co tam kiedyś odpierdolili na jakimś melanżu.

Facio od krabów
1 miesiąc temu

DJ chudaz komentuje szum wokół jego sexu analnego z tede

Miodek
1 miesiąc temu

Frajer
(1.1) pot. osoba dająca się łatwo nabrać, naiwna; osoba nadmiernie wierna normom moralnym, które przez innych nie są przestrzegane
(1.2) wulg. gwara więzienna osoba spoza kręgu subkultury więziennej
(1.3) przest. kawaler, zalotnik

Stefan
1 miesiąc temu
Reply to  Miodek

Chyba chodziło o to ,że Tede jest taki naiwny.

Roman
1 miesiąc temu
Reply to  Miodek

A może chodziło o to ,że Tede nie był w więzieniu?

Brajan
1 miesiąc temu
Reply to  Miodek

Czy o kawalera?

Gigori
30 dni temu
Reply to  Brajan

W sumie to kawalerem jest i zalotnikiem też, zalecał się do Rysia misia

Beata Kozidark
1 miesiąc temu

DJ Kutaz zbroja obsrana.
Dziękuję za uwagę.
Wypierdalaj cipo!

panpe
1 miesiąc temu

andrzej Ty drraniu, oddaj rowerr !

DIHO DWA
1 miesiąc temu

ryjec jak kondon więc czego wy się spodziewaliście? Że będzie sztywnym gościem?

DIHO DWA
1 miesiąc temu
Reply to  DIHO DWA

i wgl jak dodał ten kadr z klipu tedego XD jego mikser z allegro ma pewnie wyższe IQ niż on

Twój stary
1 miesiąc temu

Następna stacja tdfa penetracja

Young Leosia
1 miesiąc temu

Tede ma cienkiego flaka, potwierdzone info.

Adam
1 miesiąc temu
Reply to  Young Leosia

Dawaj do lachy ruro, pęknie ci zwieracz przy piąteczku

pusia
1 miesiąc temu
Reply to  Adam

Sniadanie dzis moi drodzy – miesko z zwierzatka ktore sama upolowalam wczoraj na spacerze tzw dziczyzna z patelni z jajkiem ,mlask ,mlask slinka mi cieknie ….pychotka

Ziominho
1 miesiąc temu

Masz 24 godziny zeby dostarczyc bialko inaczej zostaniesz zastrzelony przez Sicarios.

Profesoor to ta jedna z roor
1 miesiąc temu
Reply to  Ziominho

Xd

PejaTVN
1 miesiąc temu

Kim jest DJ grubas ? To jakiś kumpel Przemka Fergussona ?

Xxx
1 miesiąc temu

Kurwy bez zasad

Bang
1 miesiąc temu

Tede tonie na scenie,tak jak Peja,Peja prosil Donatana o beef kontrolowany,Tede poprosił Wdowe,oby dwa łaki ,zero progresu od lat

never
1 miesiąc temu

Jebnął to jebnął, na chuj drążyć temat… 😀

Gundi gunda
1 miesiąc temu

Tede sprytnie obrócił fakt, że po prostu jego zachowania są frajerskie, w sytuację, że niby grubaz mówi o nim że jest konfitura. To mogą być zupełnie różne sprawy. i tak jest.

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Gundi gunda

No właśnie – przecież ten DJ nie wspomniał ani słowem o rzekomym konfidenctwie Tedasa. Jak zwykle Graniecki manipuluje faktami, a jego klakierzy i przydupasy to łykają.

skurwiel
1 miesiąc temu

wie ktos, czemu kaz balagane tak szybko wyszedl z aresztu i jego sprawe zamknięto, mimo bardzo poważnych zarzutów (handel etc.) za które groziło mu 10 lat pierdla?

B1Lą
1 miesiąc temu

> Ktoś Ciebie nazwał „złodziejem gramofonów”
> Nazwij kogoś „frajerem pierwszej wody” i „paparuchem” 😀
> Strona przeciwna mówi, „pokaż dowód albo wypierdalaj”
> Napisz „wyczerpałem temat, spierdalajcie” :DDDDDDD

Zabrakło tylko taga #kmwtw 😀

Zbroja pięknie obsrana, nawet widać jak bardzo nieszczelna jest 😀

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  B1Lą

Ty, ale DJ Grubaz chyba nic nie powiedział, że Tede jest konfidentem

Stary Włodka
1 miesiąc temu

grubaz śmieciu jebany tłuściochu wypierdalaj do MCDonalda

Złam Pizdę Niuskulowa Cioto
1 miesiąc temu

Ten Grubaz to w takim razie pancerne kurwisko i CHUJ MU KURWIE W KAPSKO!!!

YO..
1 miesiąc temu

23:07 29

o rezydenta prawej strony Warszawy.

Opublikowany 14 godzin temu 14 maja

Adolf Hitler 666
1 miesiąc temu

Chuje im w dupy tym cwelom & parówom!

panmoga
29 dni temu

Oglądaj już dziś super film familijny Dumbo 2019 Lektor PL 

http://www.zobaczy.pl

Oraz inne hity. Zapraszam serdecznie nie przegap tego Voda!

tego sie slucha a nie
1 miesiąc temu
sebix
1 miesiąc temu

niech dj grubaz i wdowa idą do fame mma i będą sie mogły wybic na fejmie don kasjo

maryysko
30 dni temu

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. 
Mam na imię Martyna lat 24, wzrost 169cm, 
.
wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu  – 
  http://www.zakazaneserca.pl
__ __ __ __ __ __ __ __ __
 i wyszukaj mnie po niku: Martynka napisz do mnie i spotkajmy sie!

kredensik
1 miesiąc temu

A mi sie wydaje, ze jest cos na rzeczy. Od dawna kolejni ludzie z rapgry wspominali o rzekomym rozjebaniu TEDEGO: Numer Raz, Kapota, Jongmen, Robert Rs77 teraz Grubaz. Jacula musial kiedys na psach pogadac sobie i czas prawilniaka prysl. Z tym, ze papierow na to brak, bo on czy tatus zadbal o to by „znikly”. Jedyne rozwiazanie tej sprawy. Tu warto przytoczyc hasztag ruroma #kmwtw bo sie idealnie nadaje do sprawy Tedego sprzed lat.

Stary trzeźwy
1 miesiąc temu
Reply to  kredensik

Póki nie ma papierów to nie ma sprawy. Takie pierdolenie jest dobre dla jakiś dresiarskich kurew z osiedla co mówią że mają zasady, a ich nie mają

Roman
1 miesiąc temu
Reply to  Stary trzeźwy

Nie ma takiej opcji żeby papiery wyparowały. Przy tworzeniu dokumentacji idzie kilka kopii w kilka miejsc i między innymi taki papier idzie do oskarżonego czyli ślad zawsze zostaje.

Elko
1 miesiąc temu
Reply to  kredensik

DOBRA TERAZ REAL PYTANIE DO GITOW Z GLAPRAPU.

SKAD KURWA JAKIS NIEZWIAZANY ZE SPRAWA RANDOM MIAŁBY WEJSC W POSIADANIE TAKICH KWITOW? CO, WCHODZI SOBIE NA KOMENDE, IDZIE DO RECEPCJI I PYTA „PANI BOŻENKO, CZY TAKI I TAKI SKLADAL TU MOZE ZEZNANIA? JAK TAK TO BARDZO PROSZE MI SKSEROWAĆ”

JAK TO KURWA JEST BO NIE ROZUMIEM?

Git z glamrapu
1 miesiąc temu
Reply to  Elko

Nie ma takiej opcji. Tylko strony w sprawie mają wgląd. W trakcie trwania całego procesu nie wolno publikować ani przekazywać dokumentów. Jako świadek lub oskarżony możesz umówić się w sądzie na zapoznanie się z aktami, ale zabronione jest robienie zdjęć czy kopii. Więc jak ktoś pierdoli że ma papier a nie jest do sprawy to przeważnie pierdoli, chyba że ktoś ze stron w tajemnicy mu da cynk, że ktoś się rozjebał albo pójdzie farmazon jak np. w tej sytuacji. tede nie chciał płacić frajerskich pieniędzy i najprawdopodobniej wykręcili mu aferę. Nie ma tajemnicy z tym procederem, świadek masa sam o tym mówił że to normalne jest, że się bandziory pomawiają jak nie dostaną kasy. Pokazał się na klipie ze słowikiem, to go wzięli na pytania, co tam robił ect. i tyle.

Dla gitów wszystko jest jasne w tej sprawie. #koperkowaafera

Bez pucy.

Hetman Rapu
1 miesiąc temu

#KINGSENTO
#PELLEGRINO
#ALUMINIUMJUŻMACIEWGŁOWACH
#KLAMKAWŁAPIE
#ALGECIRAS
#RZUCANIENOŻAMI
#WYWALANIEZDYNIBEZPOWODU
#DEUTSCHLANDGIBMIREINMIC
#FENIX
#SICARIOS

Profesoor to wsioor
1 miesiąc temu
Reply to  Hetman Rapu

#TwójStaryNajebany

Mario
1 miesiąc temu

Ziomeczku polubię twój komentarz ale tej kurwy u góry zminusuje i będzie na dole, sorka :/

Hetman Rapu
1 miesiąc temu
Reply to  Mario

Będziesz kopany!

Hetman Rapu
1 miesiąc temu

ty synie kurwy!

SKURWYSYN JEBANY
1 miesiąc temu
Reply to  Hetman Rapu

Morda śmieciu

Popularne