Sprawdź nas też tutaj

News

DMX nie żyje ✞

Raper zmarł w wieku 50 lat.

Opublikowany

 

Fatalne wieści docierają do nas ze Stanów. Podłączony od tygodnia do aparatury podtrzymującej życie DMX nie żyje. Raper zmarł w szpitalu White Plains w Nowym Jorku. O jego śmierci poinformowała rodzina w specjalnym oświadczeniu.

Earl Simmons, bo tak naprawdę nazywał się raper trafił do szpitala po ataku serce w wyniku przedawkowania narkotyków. Jego mózg był pozbawiony dopływu tlenu przez pół godziny. Zagraniczne media informowały, że raper jest w stanie wegetatywnym.

DMX nie żyje – oświadczenie rodziny

Z głębokim smutkiem ogłaszamy, że DMX zmarł w wieku 50 lat w szpitalu White Plains. Rodzina była u jego boku, po tym, jak przez ostatnie dni artysta podtrzymywany był przy życiu. Earl był wojownikiem, który walczył do samego końca. Kochał swoją rodzinę całym sercem i cenimy sobie spędzone z nim chwile. – czytamy w oświadczeniu.

Muzyka Earla zainspirowała niezliczonych fanów na całym świecie, a jego kultowe dziedzictwo będzie żyło wiecznie. Doceniamy całą miłość i wsparcie w tym niewiarygodnie trudnym czasie. Uszanujcie naszą prywatność, gdy opłakujemy stratę naszego brata, ojca, wujka i człowieka, którego świat znał jako DMX. Po ustaleniu szczegółów podzielimy się informacjami o jego nabożeństwie żałobnym. – dodano. 

dmx nie żyje
Pod szpitalem, w którym przebywał raper gromadzili się jego fani, którzy się modlili za jego powrót do zdrowia

Def Jam: „DMX był gigantem”

Specjalne oświadczenie wydała również wytwórnia Def Jam Recordings:

Rodzina Def Jam Recordings jest głęboko zasmucona stratą naszego brata Earla„ DMX ”Simmonsa. DMX był genialnym artystą i inspiracją dla milionów na całym świecie. Jego przesłanie o triumfie nad walką, jego poszukiwaniu światła z ciemności, jego pogoni za prawdą i łaską, przybliżyło nas do naszego człowieczeństwa. Nasze myśli i modlitwy są z jego rodziną i wszystkimi tymi, którzy go kochali i byli poruszeni jego twórczością. DMX był gigantem. Jego legenda będzie żyła wiecznie.

Raper pracował nad nową płytą

Od kilku miesięcy wiedzieliśmy, że DMX pracuje nad nowym albumem, na którym miało pojawić się kilku weteranów m.in. Lil Wayne, Snoop Dogg, Alicia Keys, Usher, a także wokal nieżyjącego Pop Smoke’a. Nowa płyta DMX-a miała być kontynuacją albumu z 2012 roku „Undisputed”. W tym roku dowiedzieliśmy się również, że raper współpracuje z Bono z U2.

DMX był uzależniony od narkotyków od 14 roku życia. W 2019 roku raper zawiesił trasę koncertową i udał się na kolejny odwyk. Dark Man X współpracował m.in. z Nasem, Method Manem, MGK i Lil Kim. Zagrał także w kilku filmach.

 
84 komentarze
84 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Jurrr
26 dni temu

Tragedia. Nie żyje legenda i to paradoksalnie news o rapie nie te bzdury co piszecie na codzień. Rip

Julka z tojtoja
26 dni temu
Reply to  Jurrr

Mój przećpany czarnuch jest lepszy niż twój.

Pan od Matmy
26 dni temu
Reply to  Jurrr

Ktoś z was wie ile DMX miał dzieci? Ja słyszałem że 20.

Normiki zawsze na propsie
26 dni temu
Reply to  Pan od Matmy

całkiem możliwe, mata i halo policja też podobno jego… z nieprawego łoża.

꧁ ,
26 dni temu

Najgorsze jest to, że p0lki mają prawa wyborcze i co gorsze – mogą się rozmnażać…

https://www.youtube.com/watch?v=Is-gIvtc_Oc&ab_channel=FRUSTRACJEDROGOWE

Lil Pimp
25 dni temu
Reply to  Pan od Matmy

Według internetowych doniesień, ktore ja czytałem to miał 15 dzieci. Chyba, że miał jeszcze kilka innych dzieci o których nie napisali w necie.

Belzebub
24 dni temu
Reply to  Pan od Matmy

Przeciez ty jestes 21

SAM WIESZ KTO
26 dni temu
Reply to  Jurrr

No trudno nie żyje to nie żyje
Ważne że ja żyję

2 niggaz 1 fentanyl
26 dni temu
Reply to  Jurrr

beka z p0laczków opłakujących znowu mudżina z ameryczki xD

RymyPrawdy
26 dni temu
Reply to  Jurrr

Dobrze napisane

PROFESOR KAŁU
26 dni temu

Szczerze to właśnie jest muzyka. Nałogi, seks, dragi, alko i w najmniej oczekiwanym momencie cię nie ma. Miałem kilka faworytów od niego muzycznie bardzo go darze szacunkiem i trochę smutno ale cóż takie życie. Trzymaj się na górze DMX nie zapomnimy cię. Pozdro dla prawdziwych a nie kurew

Stary
25 dni temu
Reply to  PROFESOR KAŁU

A ja chciałbym pozdrowić wszystkie kurwy czyli między innymi Twoją matkę i jej matkę hrrrr ha tfu na ryj

Ziominho
26 dni temu

Legenda. Prawdziwy skurwysyn nie gryzacy sie w jezyk. Spoczywaj w pokoju

Sentino to krõl
26 dni temu

Dobrze ze zdehl Apraezam do ssntino

rip
26 dni temu

Kurde, dziwne uczucie gdy artysta, który jakoś tak zawsze był i stanowił część zajawki muzyką odchodzi. Pare lat temu Keith Flint z Prodigy teraz on. Pamiętam jak chodziłem po mieście z kawałkiem Slippin na słuchawkach – magia. Esz kurwa. Smutne

DJ REMO
26 dni temu

RIP DARK MAN X

klapek Kubota
26 dni temu

Przykre. Jego pierwsze płyty dosyć istotnymi albumami gdy zaczynałem się interesować tą muzyką. No i trochę sie łudziłem, że się podniesie po tych swoich perypetiach. W show NORE wyglądał na w dobrej formie i zapowiadał album. Smutna wiadomość

JoseCebolla
26 dni temu

Spoczywaj w pokoju czarnuchu!! Ostatni skurwiel ze starej szkoły rapu. Smutna wiadomość.

sentino ty padlino, na slizgawce zrobio ci minete
26 dni temu

Legenda. Killiluminati.

Nikt
26 dni temu

Coś się właśnie skończyło tylko jeszcze nie wiem co.

WKS
26 dni temu

Jeśli był 30 minut bez tlenu to musiało się tak skończyć. W Robocopie mieli tylko 6 minut, żeby wpierdolić mózg typa do robota. Po 6 minutach mózg do niczego by się nie nadawał.

ciasnaMadzia
26 dni temu

jak dla mnie jeden z najlepszych raperów złotej ery rapu
tworzył w okresie kiedy ta muzyka jeszcze coś znaczyła, czuć było pasje w tym co robi

pokój [']

WTK
26 dni temu

Najpierw Krawczyk teraz DMX !! Czas płynie nieubłaganie dla każdego z nas

tak będzie
26 dni temu

Popatrzcie na komentarze, a teraz wyobraźcie sobie newsy na glamrapie tak za 20 lat jak te polskie rapowe kurwy zaczną zdychać. Nie będzie żadnego RIP, legenda, itd. tylko „dobrze że ta kurwa z tvnu wkońcu przestała nagrywać”, „i tak był chujowy jak cały polski rap”, „i tak nie lubiłem disco polo” albo „kurwa jak ja umre to też napiszecie newsa, dajcie coś o rapie”.

,,,
26 dni temu
Reply to  tak będzie

co ty pierdolisz za farmazony człowieku …..

Eustachy
26 dni temu
Reply to  tak będzie

heh true, bo to są sezonowe grajki, zawieje wiatr z innej strony i nara, przepadną szybciej niż się pojawili

Kuzynka Buczera
25 dni temu
Reply to  tak będzie

Za 20 lat nie bedzie glamrapu.

Sokół
26 dni temu

Tupac żyje, ukrywa się na plaży w Vice City

USA 666
26 dni temu

RIP

OBRONCA PRAWDZIWEGO HIPHOPU
26 dni temu

RIP:(

Trzy Korony
26 dni temu

Czas zapalić jointa Twoje zdrowie

EJ TY KOLO!!!
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

ODPAL KUTASA SWOJEMU OJCU I SPAC PIERDOLONY PEDALE

'0'
26 dni temu

Autentyczny i prawdziwy. Szczery do bólu. On był cały rapem. Szacunek i pamięć, DMX.

Ziominho
26 dni temu

HOW YOU GON EXPLAIN FUCKIN A MAN???

Borubar
26 dni temu
Reply to  Ziominho

Podsumowal cale rozkminianie pedalstwa

Ziominho
26 dni temu
Reply to  Borubar

Dokladnie

Can
26 dni temu

Kurwa, szkoda typa

ZULDEK
26 dni temu

TO BYŁ JEST I BĘDZIE RAPER!

THE END…

never
26 dni temu

RIP

NIESLUCHAMLAKOW
26 dni temu

Dzieki za wszystko.

Nice git
26 dni temu

Czyżby kolejne info że świat opuszcza jakiś raper? Tak!! Kolejne!
Tylko, że tym razem Jeden kurwa z najlepszych i najbardziej utalentowanych jaki żył!!
Szacun za przekurwiste wychowujące kolejne pokolenia rapowe hity Earl i za tony w huj pozytywnej energii płynącej z nimi!! Naprawde zejebistych raperów sie nie zapomina , za dużo sztosów ponagrywali i Dmx jest jednym z nich.

Egon
26 dni temu

DMX,Ruff Ryders zajebiste rapsy,rip dog.

Keke pizdeke
26 dni temu

RIP!

Kuuuurwa juz widze tego smiecia keke sreke i jego wysrywy o nalogach i walce z nimi, w dupie byles zezowaty smieciu i gowno widziales populisto pierdolony tfuuuuu!!!!

łódź miasto meneli, radom miasto ćpunów i meneli
26 dni temu
Reply to  Keke pizdeke

W dupie był gówno widział? Chyba Cie pojebało.
Jak Keke zapierdalał na kacu z emeryturą Twojej babki to Ty jeszcze do szkoły nie chodziłeś.

Keke pizdeke
25 dni temu

No bys sie kurwo zdziwil

Karol Krawczyk
25 dni temu

2Pac, BIG, Prodigy, DMX nie żyją a te kurwy Zapsony,Ciongmeny i inne Bedoesy ciągle żyją. Pojebany ten świat.

Rafer Alston
26 dni temu

Spoczywaj w pokoju czarnuchu…

JEBAĆ GLAMRAP
26 dni temu

Serio??? Na tym ścieku macie czelność pisać o śmierci DMX’a? Wróćcie kurwy do pisania o sentino, o walkach pedałów albo innym gównie! HAAAATFU!

Don Wasyl
26 dni temu

On miał chyba 15 dzieciaków. Widać że kochał rodzine skoro zacpal się na amen. Pewnie na urodzinach córki lub syna

Siup&dogg
26 dni temu

Szczerze nigdy go nie lubiłem, miał styl mega madafaki i mnie wkurwiał. Ale dobra niech by se żył, RIP.

Wojtek szczęśliwy człowiek
26 dni temu

Rest in peace nigga, byłem na warsaw challenge na koncercie.

Paweł z Warszawy
26 dni temu

Szkoda chłopa naprawdę ceniłem sobie jego twórczość.
2pac,Notorious,J Dilla ,DMX,Adam MCA Yauch,Big Punisher najlepszych już nie ma.
Zostały ochłapy
Pozdrawiam

im większy ulicznik tym szybciej robi szpagat
25 dni temu

Takie koło życia. Spoczywaj w pokoju DMX!

Pewnie ktoś się obrazi
24 dni temu

Możecie sobie pisać rest in peace ale prawda jest taka że to był tylko jeden z fałszywych bożków popkultury który deprawował podatne jednostki. Poza tym w jednym komentarzu przeczytałem coś o jego fascynacji walkami psów. Jeżeli życie po śmierci istnieje to przebywa on teraz w piekle w psiej cwelowni gdzie w dupę zapina go jakiś pit bull. Przestańcie się jarać degeneratami i traktować je jako wzory do naśladowania. Mógł mieć talent ale był tylko pionkiem w rękach złego

fggdgd
26 dni temu

Fajnie, ale typ męczył zwierzęta, okradł jednego z fanów i generalnie był typem spod ciemnej gwiazdy. Do tego rasistą i ćpunem. Jakoś mi go nie szkoda.

Rip
26 dni temu
Reply to  fggdgd

Kurwa, bo na smyczy pociągnął mocniej to już się znęcał. Pierdolenie.
Każdy raper ma sporo za uszami, Ameryki nie odkryłaś.

Może dmx'a
26 dni temu
Reply to  Rip

Strach pomyśleć co ma za uszami Eldo w takim razie

Ti dum
26 dni temu
Reply to  fggdgd

Tak właśnie illuminati go niszczyło

Mezo
26 dni temu
Reply to  Ti dum

Dokładnie to pomówienia iluminati go dojebali jak chade

hahahahaha
26 dni temu

Wyłączcie komentarze tego newsa ,jak PL raper umierał to uszanowaliście to ,więc w tym wypadku powinniście zrobić tak samo.

Przygłupy od kebabinho juz piszą jakieś śmieci ,jebać was.

JosefB
26 dni temu

Niech zbiera bawełnę na niebieskich polanach czarnuch

Young Ciposia
25 dni temu

Mój BMX też nie żyje :/

Kevin
26 dni temu

Słaby macie zapłon

FanBelmonda
26 dni temu

Jaki mózg? Jak można ćpać w tym wieku

DykuNKE
26 dni temu

All my heroes are dead.

Kabuuj3
26 dni temu

MOŻE MOGLIBYŚCIE WYŁĄCZYĆ KOMENTARZE?

Fred
26 dni temu

Czarnuch dmx dzisiaj pozdrowi tupaka
Ty w tym czasie zawalisz konia po dwóch czteropakach,
Chodzisz załamany bo cię nie chcę żadna szmata
Ja bym ruchał palił śmiał się nawet gdybym dostał raka

aaa
26 dni temu

na chuj ten krzyż?

Buczer
26 dni temu

Szukał światła w ciemności… Tam nie ma światła! Jak ktoś przećpał, to nie powinni go podłączać do żadnej aparatury!

Seba
26 dni temu

Śpij słodko aniołku

Trzy Korony
26 dni temu

Poszukuje przyjaciela do cieplej rozmowy ,mam auto i podjade na Cole i Lody

Trzy Korony
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

ty jebany podszywie znajde cie i zerzne w Dupe ,Nie moge sie doczekac

Latynoski Ogier
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

Wiedziałem że jesteś pedałem i nienawidzisz kobiet z Pusia na czele ( bo ona jest ładna) bo to dla ciebie konkurencja

Trzy Korony
26 dni temu

Kurwa mać znajdę i zabije kurwa , kurwa nie przeżyje

Ti dum
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

Dobra ale nie wyłączaj silnika

Krzysztof Jerzyna ze Szczecina
26 dni temu
Reply to  Ti dum

Zaraz tam wpadniemy i zrobimy porządek na 4 fury widać kto podszyw a kto nie. W podszywa komentach widać brak elokwencji i polotu

Trzy Korony
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

Być gwiazdą, gwiazdą ludzi fantazją

EJ TY KOLO!!!
26 dni temu

RIP

Trzy Korony
26 dni temu
Reply to  EJ TY KOLO!!!

ssaj jaja pedale

EJ TY KOLO!!!
26 dni temu
Reply to  Trzy Korony

TY NAWET KURWO POLACZKU NIE UMIESZ USZANOWAĆ ŻE KURWA UMARŁA ŻYWA LEGENDA RAPU PIERDOLIĆ CIĘ ZAWSZONY PEDALE I TO Z URZĘDU

Popularne