Sprawdź nas też tutaj

News

DONIU DO TEDEGO: „HIPOKRYTO PI*RDOLONY”

Opublikowany

 

Współzałożyciel formacji Ascetoholix, oskarża Tedego o hipokryzję.

Doniu komentuje ostatnie zaczepki Tedego w stronę Donatana. – Tede lubisz brody co? Pogłaszcz Austriaka! Bezbek klasycznie plujący żółcią uosabia chyba najgorszy sort polskiego rzemieślnika muzycznego – napisał na swojej stronie Doniu.

 

– Inaczej nie nazwę ludzi którzy srają jadem, bedąc chorągiewką z racji "wykluczenia", nagrywając z Donatanem "politycznie" najpierw a teraz go czysto jadąc. Hipokryto pierdolony – nienawidzę czasem polskiego hiphopu właśnie za takich jak ty – sam zesrałbys się ze szczęścia gdyby pofarciło ci się z jednym z singli i mógłbyś tłustą dupą śmignąć po szkiełku odkurzając karierę u schyłku. ‪#‎PurtKurwson‬ – komentuje raper.

 
109 komentarzy

109
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jędker Pali Ognisko

PEJA ZNOWU SPALIŁ BLUZE PROSTO! MARYSIA BYŁA LEKKO W SZOKU!

[img]https://i59.tinypic.com/wbct2h.jpg[/img]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x2Yrvzlv2Ik[/youtube]

Kaloryfer_slu

doniu propsy za ascetów

Kompot

[img]https://iv.pl/images/05071430785162300632.jpg[/img]

yoyoyo

drugi kurwa aaaaaaaaaa

S
jan

bardzo mi przykro jebane gimby, dzieci tdfa i glamprau ale to jest prawda, wasz idol jest hipokrytą i szuka kolejnej zaczepki przy okazji promocji nowej płyty, jebać

https://www.youtube.com/watch?v=cuHpYLxvwKY

Mafiu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yD61FY43b8k[/youtube]

hee
abcdefghijklmnoprstu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j0EGD6fO9mo[/youtube]

MARCHEW

NO KURWA, MOŻNA DONIA NIE LUBIĆ, MOŻNA TEDEGO WIELBIĆ, ALE I TAK DONIU MA TUTAJ RACJE BEZAPELACYJNIE

[img]https://thechive.files.wordpress.com/2014/05/leqfkte.gif?w=390[/img]

KĘKAJTANARODY

[img]https://iv.pl/images/09741518622584864093.jpg[/img]

PRZYPOMINAM!

ripripripROZPIERDALACZ

JEBAĆ OBYDWÓCH ŁAKÓW ALE DONIU PROPS ZA TEN WPIS, DOJBALES WIEPRZOWI XD

Mefedron

[img]https://img259.imageshack.us/img259/9772/cbig6368420.jpg[/img]
I MÓWI TO JEBANA SPRZEDAJNA KURWA CO SIEDZIAŁA W JURY Z DODA I WISNIEWSKIM HAHA

Marky Mark

Propsy dla wacka za zjebanie wieprza. Biutiful!

[img]https://112.imagebam.com/download/EgeCoQRXQR_IGLvxBUr20Q/32594/325930032/rita%20%287%29.jpg[/img]

[img]https://110.imagebam.com/download/a7h7ToPFbtCcuQwc13AQGQ/32594/325930079/rita%20%2811%29.jpg[/img]

okej2

co to za hata ma tdf?

Kosi

[quote name=”Mefedron”]https://img259.imageshack.us/img259/9772/cbig6368420.jpg
I MÓWI TO JEBANA SPRZEDAJNA KURWA CO SIEDZIAŁA W JURY Z DODA I WISNIEWSKIM HAHA[/quote]
A WIEPSZ GRAŁ PSA

GlamFap

Discopolowiec chce się wybić na TDF…

[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/kurt_rolson.jpg[/img]

2014 należy do TEDEGO! Przyjmijcie w końcu to do świadomości chujowi grajkowcy.

Napszut Siefpjerdalam

[quote name=”GlamFap”]Discopolowiec chce się wybić na TDF…

[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/kurt_rolson.jpg[/img]

2014 należy do TEDEGO! Przyjmijcie w końcu to do świadomości chujowi grajkowcy.[/quote]

pozdro#psychowieprzfan

Napszut Siefpjerdalam

zajebiście Doniu, nie odpowiedziałeś na chujowego dissa Tedolfa, a teraz rozjebałes go kilkoma zdaniami bez rymu! 5!

pazdziez

KIM JEST KURWA DONIU.. NIKIM, NASTALA CISZA

pieniazkowamafia

BO SE NAGRABISZ I CIE DIOX PRZEJEDZIE

[img]https://i.vimeocdn.com/video/210868080_640.jpg[/img]

Meth

cenzura na GR mnie zaskakuje

POMARAŃCZOWY KRUL

[img]https://img407.imageshack.us/img407/9624/1018092010r.jpg[/img]

„PROPSUJĘ”

Solonez
EXPERT ANCYMON

DONIU PROPSY ZA MOWIENIE PRAWDY.

proworoku

[IMG]https://i61.tinypic.com/sbq6w6.jpg[/IMG]

jol jol

Doniu wie że ma za plecami RychuPejaSurówka więc się wozi:)

123456789

DONIU PROPS TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA ROZWALENIE HADY ALE NIC POZA TYM

Zlatan

wiem powiem rap dla niektórych
towar
ja dla niego całym sercem nigdy
nie kolorowałem
tak było i będzie mnie to wali co
sie stanie

LADNIE DONIU ZJADL TEGO TLUSTEGO GIMBO IDOLA, W ZA DUZYCH UBRANIACH, RONDLEM NA GLOWIE I W BUTACH ORTOPEDYCZNYCH SLUZACYCH DO GRY W KOSZA

DONIU ZA CZASOW ASCETOW>GOWNO>>>IDOL PRZYGLUPOW Z GIMBZY, HAHA

MES KROL!

SoGenS

I KTO TU JEST HIPOKRYTĄ? A JAK TY WYSTĘPOWAŁEŚ NA IMPREZIE NA KTÓREJ RAPERZY GRALI „I ŻEBY BYŁO NORMALNIE” PROSTO MIXTAPE W KOSZULCE PIERDOLE CELEBRYTÓW A SAM GRASZ TE POPOWE PIERDY.[img]https://s3.ifotos.pl/img/Doniuobse_eneqapx.jpg[/img]OD RANA DO WIECZORA WIDAĆ CIE NA ESCE TV I VIVIE I W TYCH SPEDALONYCH PROGRAMACH NA VIVIE I ESCE, ŚNIADANIOWYCH TVN,TVP ITD. ITD.??
JAK SIĘ TERAZ CZUJESZ? MASZ CZYSTE SUMIENIE?
NIE POUCZAJ DISCOPOLOWCU KOGOŚ JEŚLI SAM JESTEŚ JEDNYM Z TYCH NA,KTÓRYCH TAK JEDZIESZ.

JohnRambo

NIE UNOŚ SIE SYNKU, NAJPIERW ZAUWAŻASZ GDZIE JEST HIPHOP DOPIERO POZNIEJ NA LUZIE COS POWIEDZ. I KTO TU JEST TYM KIM GO NAZWALES?[image]https://koncert.pl/ofert_images/16163/1295965020_0.jpg[/image]

wrx

Widzialem to,ogladalem,czytalem na fb i nigdzie jakos nie zauwazylem zeby Tede obrazil Donatana..wiec gdzie tu ta hipokryzja? A na rownonoc chyba dogral sie za friko I Tede ma racje nagle wszedzie pierdoleni slowanianie!!!

ransom

[quote name=”Kompot”]https://iv.pl/images/05071430785162300632.jpg[/quote]

rozpierdala mnie ten obrazek 😛

dfdsfsdfsdf

I ma racje. Tede mówi o Polakach- cebulakach, a sam się tak zachowuje.

polskirap0

GIMBY MAJĄ BÓŁ DPY BO ICH KRÓL 9 KATEGORII ZOSTAŁ POPRAWNIE PODSUMOWANY ZYJCIE DALEJ W KLAMSTWIE GAMONIE, NAWET MI WAS NIE ZAL

Napszut Siefpjerdalam

Upszejmie pszypominam kto zeżre Eurowizję 2015

Tede feat. Anna Grodzka & Kleło
„My Wieprzanie-Genderianie” prod. Luxuria Maślanoth
[img]https://wrzucaj.net/images/2014/05/11/wieprzanie-genderianie.jpg[/img]
Wyciekła pierwsza zwrotka -upubliczniam ją jako pierwszy!
TO JEST TAK ŻE ROBIMY GENDER RAP
WSZYSTKIM POKAŻEMY CO TO BUM BAP!
MAM TU ANIĘ GRODZKĄ -JUŻ WSTRZĄSNĘŁA POLSKĄ
CZAS NAJWYŻSZY BY WSTRZĄSNĘŁA EUROPĄ
ROZJEBIEMY EUROWIZJĘ, DOSTANIECIE W PIZDĘ
KLEŁO POD BIT Z MASELNICY SIĘ WIJE
LUXURIA MAŚLANOTH BITEM GRZEJE JAK TERMOFOR
KLEŁO Z ANIA WIJĄ SIĘ W PAREO
(cdn…)

Napszut Siefpjerdalam

GRODZKA CHCE ZAWINĄĆ JĄ NA AFTER PARTY
JEST ROZGRZANA I TO NIE SĄ ŻARTY
A JA JESTEM KNUR SALCESON TRZĘSĘ TUTAJ SCENĄ
MOJE KILOGRAMY WSZYSTKICH ROZPIERDZIELĄ
ZJADAM EUROWIZJĘ, DLA NAS OSCARY I GRAMMY
LUXURIA ZJADŁA KIJ OD MAŚLANYWASZE STARE POWYSKAKUJĄ Z PIŻAMY
WSZYSTKICH TUTAJ POROZPIERDALAMY
BO TO JUŻ NIE SŁOWIANY – TO WYŻSZA LIGA JEST
LUXURIA-KLEŁO-GENDER ANNA-T.D WIEPRZ
[img]https://wrzucaj.net/images/2014/05/11/wieprzanie-genderianie.jpg[/img]

januszekk

Kurwa tedzik specjalnie robi sobie beke przed premierą płyty a te wszystkie marne łaki wypisują swoje żale beka

DidzejMysiek

[quote name=”Napszut Siefpjerdalam”]GRODZKA CHCE ZAWINĄĆ JĄ NA AFTER PARTY
JEST ROZGRZANA I TO NIE SĄ ŻARTY
A JA JESTEM KNUR SALCESON TRZĘSĘ TUTAJ SCENĄ
MOJE KILOGRAMY WSZYSTKICH ROZPIERDZIELĄ
ZJADAM EUROWIZJĘ, DLA NAS OSCARY I GRAMMY
LUXURIA ZJADŁA KIJ OD MAŚLANYWASZE STARE POWYSKAKUJĄ Z PIŻAMY
WSZYSTKICH TUTAJ POROZPIERDALAMY
BO TO JUŻ NIE SŁOWIANY – TO WYŻSZA LIGA JEST
LUXURIA-KLEŁO-GENDER ANNA-T.D WIEPRZ
https://wrzucaj.net/images/2014/05/11/wieprzanie-genderianie.jpg%5B/quote%5D
Jestes absolutnie nieśmieszny.

jakop0

Doniu ma prawo robić co chce! bo sie nie pucuje na prawilnego! a Tede tak i tyle! A kolejny przykład hipokryzji wieprza to jak grał psa mowił, to serial tylko, jak miał grać na wspolnej to nie bo moi nowi fani mogą tego nie zrozumieć heh pizda bez własnego zdania.

zinix

Doniu znowu chcę beef przejebać

ŚnieżnyPyton

[img]https://img.myepicwall.com/2014/04/cfd8b60bd938118a427d9e81744ed870.gif[/img]

sztilenachtung

HAhahaha Jedzie dalej KARAVAN psy beda szczekac hau hau hau gdzie jest przekaz gdzie jest przekaz

Napszut Siefpjerdalam

[quote name=”Meth”]cenzura na GR mnie zaskakuje[/quote]
a mnie jakoś nie…

Napszut Siefpjerdalam

[quote name=”zinix”]Doniu znowu chcę beef przejebać[/quote]
jaki beef? Doniu nawet nie odpowiedział na chujowego dissa Tede (czyt. nie zniżył się do jego poziomu)

Trefny

CZEMU SIE NIE DA DUPECZEK WKLEJAC?

Napszut Siefpjerdalam

[quote name=”DidzejMysiek”]Jestes absolutnie nieśmieszny.[/quote]
ależ dziękuję Didżeju 🙂 pozdro 600

Napszut Siefpjerdalam

[quote name=”Trefny”]CZEMU SIE NIE DA DUPECZEK WKLEJAC?[/quote]
bo śnieg

`HOMER

[img]https://37.media.tumblr.com/18e330e4071a51044a910fd4073a07ba/tumblr_mfr9l0clfa1rgtjcso1_500.jpg[/img]

ZCałejEPy

[quote name=”wrx”]Widzialem to,ogladalem,czytalem na fb i nigdzie jakos nie zauwazylem zeby Tede obrazil Donatana..wiec gdzie tu ta hipokryzja? A na rownonoc chyba dogral sie za friko I Tede ma racje nagle wszedzie pierdoleni slowanianie!!![/quote]
Intelektualna biedota po prostu. To tak jak debilowi coś tłumaczyć, nie zrozumie, ewentualnie zrozumie źle. Z debilami się nie gada.

Popularne