Sprawdź nas też tutaj

News

Doniu opowiedział o zaskakującej propozycji z Hollywood

Doniu i Mezo będą gośćmi magazynu WuDoo.

Opublikowany

 

W dzisiejszym magazynie WuDoo92 usłyszymy reprezentantów sceny wielkopolskiej – Donia i Mezo. Artyści, którzy kilka dni temu wrócili razem na scenę opowiedzą m.in. o swoich zainteresowaniach do muzyki i jak się ona zmieniała przez pryzmat czasu, mieszaniu się gatunków czy nowych trendach. – Nie mieliśmy nigdy takiej świadomości, że coś wyprzedzamy, aczkolwiek mieliśmy świadomość pewnej odrębności… – tłumaczy Doniu.

Pojawi się kilka ciekawostek, w tym o współpracy z aktorem Jeanem Reno, a także zaskakującej propozycji prosto z Hollywood. – Universal Studios wykonało maila do naszej ówczesnej wytwórni z zapytaniem, czy utwór „Skarby”, w którym gościłem mogą wykorzystać w ścieżce dźwiękowej do filmu „Syriana” z Georgem Clooney’em. – opowiada raper. 'Skarby” to wspólny utwór Libera & Donia, który ukazał się w 2004 roku na albumie Libera „Bógmacher”.



W studio pojawi się również szczeciński bloger modowy – Cezar Lit, który cyklicznie będzie odwiedzał WuDoo raz w miesiącu. Za mikrofonem: Joanna Tyszkiewicz, Anna Obrocka, Antoni Sokół.

Magazyn WuDoo emitowany jest w każdy czwartek (23:05-1:00) na antenie Polskiego Radia Szczecin lub WuDooTV.



33 komentarze
33 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Pedały to Tede i Zgrywus
3 lat temu

MEZO I DONIU, TO JEST PRAWDZIWY HIP-HOP
A NIE PEDAŁY TYPU TEDE I PALUCH

glamrap.pl/pezet-uciekl-z-koncertu-we-wroclawiu/
3 lat temu

dziwi mnie że jeszcze tede sie nie ujawnił, że jest pedałem
dokładnie pamiętam jak we wrocławiu przed klubem całował się z sitkiem, prawie się zeżygałem.

Napierdolił 27-17 plusów-minusów
3 lat temu

W 1h psycho fan tych 2 pedałów – napierdolił +/- jak mu się podobało!

Skandal i Manipulacja na GR!!!

Odb
3 lat temu

Doniu opowiedział o zaskakującej pozycji z rafalalą

Gandi bez gandy
3 lat temu

Jak peja pozwolola to tak bedzie. Zawsze jest tak jak peja chce. Nie igrajcie z trzezwym penerem!!

Real HH 90
3 lat temu

No ten teledysk powstał 15 lat temu tamten czas dla rapu był dobry zajebiste kawałki wychodziły a teraz nie wiem co mam napisać najlepiej że nie napiszę bo znajdą się tu tacy co będą pisać że teraz jest lepiej ale ja nie oceniam tego co teraz wychodzi bo słucham lat 90 00 i później ale to co wychodzi teraz na raz przesłuchuje i koniec.

Majtkoman NWJ
3 lat temu
Reply to  Real HH 90

Słyszeliście, że Jacek Przegraniecki jest majtkomanem? Kradnie starym babom majtki z kosza do wachania. Kiedyś był u mnie i mojej babci zginęły 3 pary… ponoć potem lepiej mu się spiewa to cale disco polo

Anal Khalidow
3 lat temu
Reply to  Majtkoman NWJ

to ja jak byłem na mecie u ciebie i mnie przycisło dupe se nimi wytarłem bo papieru brakło. A żeby chamówy nie robić to je wyrzuciłem

MOSIEK KACZYŃSKI
3 lat temu

DONIU PIĄTECZKA. TY NIKOGO NIE UDAWAŁEŚ. LEGENDA SCENY
„TYLKO JAAAA I MOJA PRZESTRZEŃ. BIORĘ Z NIEJ TO CO NAJLEPSZEEE”
SZACUNEK ZA PODSUMOWANIE NIEBOSZCZYKA DEGENERATA CHADY. „MAMY COŚ CZEGO NIE ZABIORĄ NAM”. W PORÓWNANIU Z TYM CO JEST TERAZ, TO BYŁA POWAŻNA, ŻYCIOWA MUZYKA. TERAZ TO JUŻ MOŻNA DELEGALIZOWAĆ TE HIPHOPY

Wypierdalaj Parówo i Kasztanie!
3 lat temu

Wypierdalaj Parówo i Kasztanie!!!

ty Pedale i Społeczniaku!

WnukTedego
3 lat temu

Do momentu o Chadzie się zgadzam nawet jeżeli wygrał beef to używanie słowa degenerat w stosunku do zmarłych jest niedopuszczalne . Doniu zawsze był spoko . Szkoda że Liber tak się skurwił bo był fajny i nie wulgarny . Dziś tylko jebanie idiotek ćpanie dragów i chwalenie się ciuchami jakbyśmy to zrównywanie nas z republiką bananową . Mam 21 lat i jak słucham co moi rówieśnicy pierdolą to chuj mnie strzela banda pozerów bez krzty intelektu

Boa Gasiciel
3 lat temu

Zaskakującą propozycją z Hollywood była propozycja zrobienia lachy bezdomnemu w los Angeles za 5 dolarów amerykańskich (USD)

Ķ U H W A
3 lat temu
Reply to  Boa Gasiciel

i co, pewnie zgodziłeś się na tę propozycje

Sodomita
3 lat temu

NEWS Doniu opowiedział o analnej propozycji z Hollywood

Anal Khalidow
3 lat temu

Gość zaczął opowiadać niesamowitą historie ale nie dokończył. Zagrali ten utwór w filmie czy nie?

Zbyszek
3 lat temu

To ja wysłałem tego maila a nie universal hahaha podnieta musiała być niezła haha

Dwa Pedały
3 lat temu
Reply to  Zbyszek

Ciebie w 2004 nie było stać na internet, a co dopiero na komputer, kurwo!

Ty Podszyw Dwa Pedały
3 lat temu
Reply to  Dwa Pedały

W.Y.P.I.E.R.D.A.L.A.J.

Zbyszek
3 lat temu
Reply to  Dwa Pedały

Niestety kolego ale komputer miałem przed 2000. Pamietam jak trzeba było odłączać przedłużacz żeby nie złapać wirusa milleniallsa jak się wchodziło w 2000 rok hahaha a ty komputer oglądałeś w sklepie na półce tania kurwo

Zbyszek
3 lat temu
Reply to  Zbyszek

Tak tak, z maila na onecie to szło. Pamietam jak dziś.

domit
3 lat temu

„– Nie mieliśmy nigdy takiej świadomości, że coś wyprzedzamy”- to chyba jakiś żart, wyprzeddzaliście tandetne gówno to prawda, byliście w tym pionierami, owszem. To było chujowe wtedy i dalej takie jest. Jebać fanów donia; to że dzisiaj małolaty robią jeszcze większy syf nie znaczy że trzeba zwracać honor tym hiphopolowym ciotom

JuranF
3 lat temu

Kozacki bit DJ-a Zela!

Dożywotnia beka
3 lat temu
Reply to  JuranF

DJ ZEL wszyscy cię mają w penisie więc wykurwiaj łaku

rychupejasurówka
3 lat temu

WuDoo92 w końcu zaprosiliście gościa który idealnie do was pasuje. TFU

Ruspect
3 lat temu

No i co wykorzystali w tym filmie ten utwór????Druga sprawa ,że nigdy ich za bardzo nie słuchałem,ale w porównaniu z dzisiejszym rapem to chłopaki reprezentują naprawdę dobry poziom.Jak nie młodzi którzy robią pop z rapu to 50%starszych MC zaczęła robić gówna

you_mad
3 lat temu

To jest rap nie to co te gówno teraz wychodzi na 1 max 2 odsłuchy
Słuchalnych rzeczy mogę na palcach jednej ręki wymienić jak choćby bonsoul, eros więcej nie pamiętam

Wrażliwy Roman
3 lat temu

Jestem zbyt wrażliwy na to co chce powiedzieć, ale Doniu jest przemistrz i z perspektywy czasu inni raperzy, którzy po nim jechali albo zdechli, albo ich kariery zdechły albo dołączyli do LGBT+ czy innego tranzystorowego ruchu w hiphopolo.

Muzyka Donia broni się sama nawet po wielu latach. Wielki props. Sam Cię kiedyś nie doceniałem i teraz widzę jaki był ze mnie płytki błazen.

Grubas
1 rok temu

Jak chcesz mu lizac rowa to na privie kurwa bo ja akurat jem

Prop&Testo
3 lat temu

Z PRAWEJ Z LEWEJ TWOJE KURWY ZAPŁACZĄ NA POGRZEBIE XD
JEBAĆ TEGO CO KWIATKI WĄCHA, DONIU PROPSIK ZA TAMTO ELO

Socjopata
3 lat temu

W końcu coś o rapie. Zwracam honor po latach.

Dwa Pedały
3 lat temu

Dwa Pedały!

To nie Rap, to nie HipHop!

Wypierdalać Czereśniaki w PODSKOKACH…!!!

Wielkie Dno
3 lat temu
Reply to  Dwa Pedały

TO NIE NEWS O TEDE I ZGYWUSIE
WIĘC NIE WIEM O CO CI CHODZI Z TYMI PEDAŁAMI

RapTurysta
1 rok temu
Reply to  Wielkie Dno

No jest znacznie gorzej

Popularne