Sprawdź nas też tutaj

News

Drake wydał na auto ponad 5 milionów złotych

Czym jeździ najpopularniejszy artysta na świecie?

Opublikowany

 

Drake

Przed weekendem organizacja IFPI poinformowała, że Drake jest najpopularniejszym artystą na świecie. Wyprzedził on tym samym w rankingu m.in. Queen i Eda Sheerana. Po tych świetnych wieściach raper wybrał się na zakupy.

Mercedes – Maybach G 650

Tony Bet poinformował za pośrednictwem Instagramu, że nowym właścicielem limitowanej terenówki Mercedesa-Maybacha G 650 jest Drake. Pojazd powstał w 2017 roku z okazji 40-letniej historii Mercedesa G-Wagen i wyprodukowano go tylko w 99 egzemplarzach. Pojazd Drake’a został wyposażony w podwójnie doładowany motor V12 o mocy 630 koni, a w środku znalazły się dwa 10-calowe monitory.

Ile Drake zapłacił za auto? Szczegóły transakcji zostały utajnione, ale ostatni egzemplarz tego samochodu został sprzedany za 1.4 miliona dolarów, czyli ok. 5.3 miliona złotych.

 
21 komentarzy

21
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
WIEM CO TO BIEDA MIAŁEM W DOMU KARALUCHY

I TO JEST PRAWDZIWY GOŚĆ, KTÓRY ZARABIA HAJS NA MUZYCE. A W POLSCE JEBANE BIEDAKI TYPU TEDE PIERDOLĄ ILE TO NIE ZARABIAJĄ I JAKIMI TO FURAMI NIE JEŻDŻĄ xDDD A JEŻDZĄ STARYMI KLEKOTAMI xD

Odb

Drake wydał na milionowe auto ponad 5 złotych

Imię*

DOKŁADNIE HAHAHAH STAĆ GO TO SE WYDAJE HAJS A TAKI TEDE JEŹDZI STARYM MERCEM I SIĘ LANSUJE W SUMIE TEN MOLO NA CO ON WYDAJE HAJS? MIESZKANIE OD 10 LAT TAKIE SAMO AUTA STARE MASAKRA

WŁODI

MIESZKANIE TEDEMU KUPILI RODZICE, MERCEDESA DOSTAŁ OD OJCA. WIEPRZ CAŁĄ KASE WYDAJE NA NARKOTYKI I ALKOHOL.

Kupa Powiatowski

Wieprza nawet nie stać na księgową, wszystko rozlicza mu jego mama xDDD

SŁAWEK.LYBAK

KURWA WSZEDZIE DEBILE BEZ POJECIA AMEBY INTELEKTUALNE STARE AUTA BYŁY W WIEKSZOSCI ROBIONE RĘCZNIE I SOLIDNIE ZAWIESZENIA STARYCH MERCEDESÓW DEKLASUJĄ OBECNE PNEUMATYKI I CAŁA RESZTĘ POD ZESPOŁÓW NASZPIKOWANYCH ELEKTRONIKĄ FUR ZA MILIONY ALE CO TY MOŻESZ WIEDZIEĆ PRZYGŁUPIE O ZYCIU JAK W NOGACH SPISZ MORAL Z TEGO TAKI ŻE NOWE NIE ZNACZY ZAWSZE LEPSZE I SOLIDNIEJSZE TYM BARDZIEJ ŻE DZIS MAMY MASOWĄ PRODUKCJE TASMOWĄ SAMOCHDÓW.

Kupa Powiatowski

Mercedes – Maybach G 650 gorszy, od tego starego grata co ma tede? buahaha

Ament

Beka z wieprza teraz, zawsze i na wieki wiekow

SŁAWEK.LYBAK

KURWA NIEDOJEBIE PIERDOLONY CEBULAKU ON KUPIŁ SAMOCHÓD ZA 5 BANIEK A TY MOŻESZ CO NAJWYŻEJ WYPIERDALAC NA ZAKUPY DO BIEDRY…

Ruchałem Matke Sławka Łybaka

NO WŁAŚNIE CHRUM KIEDYŚ TO BYŁO CHRUM SAMOCHODY BEZ EPAS Z ROZJEBANYM HAMULCEM I NIEDZIAŁAJĄCĄ KONTROLKĄ PALIWA CHRUM TO BYŁY SAMOCHODY TERAZ NIE MA SAMOCHÓW ŁEEE

JEBNIJ TYM GŁUPIM ŁBEM W ŚCIANIE DOPÓKI CI NIE PRZEJDZIE. SAMOCHODY ZA MILIONY, NAWET NIE TAK LIMITOWANE JAK TEN MAYBACH, SĄ ROBIONE W FABRYCE NA ZAMÓWIENIE, NIE MA ŻADNYCH MASÓWEK. IDŹ KURWA DO JAKIEGOKOLWIEK SALONU OPRÓCZ VOLKSWAGENA I SPYTAJ SIĘ PRZY DOWOLNYM SAMOCHODZIE ZA 150 KOŁA LUB WIĘCEJ CZY MOŻESZ DOSTAĆ SAMOCHÓD OD RĘKI, A CO DOPIERO Z TYMI Z NAJWYŻSZEJ PÓLKI.
PLUS JAK 99 TO DLA CIEBIE MASOWA PRODUKCJA TO CIEKAWE JAKIE MASZ RELACJE ZE SWOJĄ MATKĄ KURWĄ CO 100 CHUJÓW NA DZIEŃ ŚREDNIO DO JAPY BIERZE

PrzedsiebiarczyNiczymsolar

twoja stara leci na kieszonkowym od babci

sebix

peja farmazoniarz za hajsy po agencie tez takiego bedzie mial

DAWID

Pojeby, widzę że znacie się na furach jak Jeremy Clarkson
Z tego co wiem Tede też jeździ G Class tylko nie limitowana wersja
Poziom intelektualny tych osób mnie przeraża

Pipshow

Dajmy im horou
niech sie pierdolou
niech flary plonou
niech flary plonou

click

Pewnie ukradł je*ny xD

devx1

Przecie on ma 25 roznych aut wartych lacznie z 20mmln, wiec nie ma sie co jarac ze kupil auto a 1.2mln..

fdsfdsf

chujowy

aaa

CHUJ MNIE TO INTERESUJE – RAPOWYPUDELEK.PL SIE NAZWIJCIE KURWA IDIOCI

SOKÓŁ PLATYNA

CO BOLI DUPCIA TEDE ŻE ON MA, A TY IMPOTENCIE NIEUDACZNIKU NIE MASZ? BUAHAHA

V-enema

pierwodnie portal nazywal sie wlasnie rap pudelek

Popularne