Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Dwóch hip-hopowców w klipie ze Stachurskym, Roksaną Węgiel i Marceliną Szlachcic

Zobaczcie teledysk „Q&A”.

Opublikowany

 

Marcelina Szlachcic prezentuje przebojowy singiel „Q&A”, którego producentem jest twórca hip-hopowych hitów – Deemz. Zarówno piosenka, jak i klip, z przymrużeniem oka opisują pytania, które Marcelina dostaje od swoich fanów za pośrednictwem mediów społecznościowych. A te dotyczą nie tylko spraw zawodowych – jak np. o zmianę stylu, debiutancką płytę czy utrzymywanie kontaktów z mentorem z „The Voice Kids”, Dawidem Kwiatkowskim – ale także spraw prywatnych: numeru telefonu i chłopaka. Marcelina komentuje dociekliwość fanów w typowy dla siebie, zawadiacki sposób.

W teledysku gościnnie pojawiają się koleżanki i koledzy z branży, w tym m.in. Roksana Węgiel, Jacek Stachursky, Czarny HIFI, Zuza Jabłońska, Deemz, Triku czy stylistka Roksana Kwiatkowska.

 
21 komentarzy
21 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
WnukTedego
11 miesięcy temu

Ale bym jej wylizał cipsko i cyce

WnukTedego
11 miesięcy temu
Reply to  WnukTedego

Ty kurwa podszywie zajebany mendo profesorska pałorobie spod reala. Buty możesz lizać każdemu kto tu wchodzi. A co do newsa to zajebiście na Glamrapie czytać o jakiś niedojebanych nastolatkach. Ostatni z członków HiFi stracił resztki szacunku

WnukTedego
11 miesięcy temu
Reply to  WnukTedego

Ale bym wylizał dupsko Tedemu.

Profesoor Trapu
11 miesięcy temu
Reply to  WnukTedego

Głupi jesteś, widać że to kurewka mała, a takie trzeba ruchać w anal, najlepiej na 2 baty, jeden kutas w cipie, drugi w dupie, przed seksem warto ja przywiazac do lozka i dac lanie w gole dupsko do czerwnosci zeby sie jej cipka otworzyla z podniety.
|
A trzeci chuj od tranzystora w papie od Belmonda. Mam nadzieje ze twoja stara i twoj stary sa dumni ze lykasz sperme doroslego dewianta seksualnego „TO COS”

coKurwa
11 miesięcy temu

To jest hiphop? Kurwa Majak Jeżowska też? do chuja jebanego. Nie mam nic do obydwu artystek, ale czy was kurwa pojebało.

Mkebe
11 miesięcy temu
Reply to  coKurwa

To i tak nic, czasami tu np o żabsonie czy bedoesie piszą!

WnukPalucha
11 miesięcy temu

Ale fajny teen

Przeproś Mezo, gwiazdeczko
11 miesięcy temu

deemz to ten skrzat libanski, ktory skleil jakies gitarki pod bedopsa i tytuluje sie multiplatynowym producentem? beka!!!

Odb
11 miesięcy temu

Dwóch hip-hopolowców w klipie ze Stachujskym, Roksaną Wyngiel i Marceliną Chcicą

Dirk Diggler dziffko
11 miesięcy temu

Jakiegoś sextape by nagrała albo na kamerce chociaż sie pobawiła pipką , a nie nagrywa jakieś gówno

MaxB
11 miesięcy temu

Co to za Ukra z okolic prypecia?

Zią
11 miesięcy temu
Reply to  MaxB

Twój młodszy brat przebierający się za transa.

panpe
11 miesięcy temu

śliczna

ZbocZuch
11 miesięcy temu

Fajny pysiaczek. Ruchable. Miód malina cud dziewczyna.

Nice Git
11 miesięcy temu

Ciekawe czy zaprosiła by Cypisa na dogrywkę ?

Prawda
11 miesięcy temu

Opublikowany 7 godzin temu 7 lutego 2020 Przez Sebastian Skajnowski

Prawda
11 miesięcy temu

19:27 7

Opublikowany 7 godzin temu 7 lutego 2020 Przez Sebastian Skajnowski

aaaaaaQAAAA
11 miesięcy temu
Jasiu oliwa
11 miesięcy temu

Stachursky to jedyny prawdziwy polski Funky Rider !

Fufacz
11 miesięcy temu

Dwóch pih-pohowców w cipie ze Stachurskim, Oksaną Frędzel i Marceline Zgwałcił
Zobaczcie teledysk „QueerAndGay”.

Haha
11 miesięcy temu

Szacunek dla Jacy 4ever

Popularne