Sprawdź nas też tutaj

fota

Dwóch Słoniów, eee? [jpg]

Opublikowany

 

Przesłał: TIEESTOO





40 komentarzy
40 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
RYSIO PEJA
10 lat temu

LEPSZE TO NIŻ DWÓCH BOSSKICH

Wojtuś
10 lat temu
Reply to  RYSIO PEJA

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PRtYCAFNC1Q[/youtube]

Bosski Roman feat. Mlody Bosski…muahaha:)

RYSIO PEJA
10 lat temu
Reply to  Wojtuś

TO NIE TO SAMO 😛

hejta_skejta
10 lat temu
Reply to  Wojtuś

klasa

Buczer Dziffko !
10 lat temu
Reply to  Wojtuś

wkurwiliście mnie ! Laduje was do bmki i wywoze za miasto ! wam kurwa wybije z glowy to JP pierdolone !!

ahaaaaa
10 lat temu

a popek tam z lewej z tyłu

Wojtuś
10 lat temu

Muppet Show.

bekaa
10 lat temu

Co to za gangsterka ? american ?

Blackol
10 lat temu

PODWÓJNY BEEF O CHEESEBURGERY

Roman
10 lat temu

to Lasio Companija glaby : O

Dżasta
10 lat temu

Banda napinaczy… Pewnie po skonczeniu zdjecia wszyscy mogli powietrze wypuścić, to musiała być ulga 😉

paliblant
10 lat temu
Reply to  Dżasta

zwiało forografa pewnie

bk
10 lat temu

to nie śliwa czasem?

CKERAPE
10 lat temu

hahahaah gimbusy chcialbym zobaczyc wasz ryj po spotkaniu z nimi i pokazaniu i przyznania sie do tego co zescie tu pisali… ahhaaha wyzywaj przez ten kabelek a pewnie masz 14 lat i jestes chudy jak patyk zero sily tylko podniecasz sie przez neta…

Kierownik Zadymy
10 lat temu

Ciekawy ktory to prawdziwy

Mr.E
10 lat temu

Łaaah a ja ich znam i nie są bandą napinaczy ;[

:D
10 lat temu

Od Lewej to Słoń a po prawo to Lasio Companija organizator konceru NOC WIELKIEGO HAŁASU W DĘBLINIE . Pozdro dla kumatych Elo

Majk
10 lat temu

Ej o co chodzi ze zawsze ci „zajebisci” „porzadni” „prawilni” raperzy piją kurwa desperadosy…
Szkoda kurwa ze nie redsy albo karmi…

Dave
10 lat temu
Reply to  Majk

YY, ja tam widzę żołądkową gorzką miętową. Wiesz co to może? : d

Galies
10 lat temu

Słoń i jego braciak:D piosenka Hip-Hop z ep’ki wersy, ludzie,hiphop.

Gandzior
10 lat temu

Taa bylo 2 sloniow to ja robilem to zdjecie – pozdro od gandy

tags: WESELA IMIENINY KOMUNIE ZDJECIA DO PASZPORTU LEGITYMACYJNE CHRZTY ROCZNICE I INNE USLUGI WIDEO

radar
10 lat temu

co to za frajerzy

raper
10 lat temu

a te czerwone plamy to co zarzygali się heheh Ten grubas z lewej pewnie

GEBI
10 lat temu
Reply to  raper

RAPER KIMTY JESTEĆ TAYEM.

Gebi
10 lat temu
Reply to  raper

Takich jak ty raper to sie nosem wciaga a ten grubas to ja pedale.

SSS
10 lat temu

to nie deperados tylko żołądkowa gorzka głąbie jeden

elgandziornoporno
10 lat temu

scena tego nie udzwignie dwa zjeby o nie

GEBI
10 lat temu

Radar frajer to cie zrobił.

GEBI
10 lat temu

raper kozak w necie cipa w świecie.

dziunia z Poznania
10 lat temu

Bardziej podoba mi się Lasio, chociaż Słon też daje radę 😉 muzycznie i wizualnie. a Lasio to nie tylko organizator ale przede wszystkim RAPER, którego kawałki są godne uwagi !!!

raperohiphop
10 lat temu

Lasio wymata rapował naprawdę zaj…fanie dawal przed Sloniem naprawde PZDRO dla WAS ! 🙂

jou
10 lat temu

czy ten boski wgl jakiś rym tam złożył?

chlopzpoznania
10 lat temu

u ten lasio nawet git 😉 znalazlem go na youtubie 😉

https://www.youtube.com/watch?v=ZxETNaahzlQ

https://www.youtube.com/watch?v=Ru687wuwhdc&feature=related

ocencie sami 😀

raper
10 lat temu

ty kurwa gebi jebi jak bym cie złapał kołtunie jebany to byśmy psito zobaczyli

TDF
10 lat temu

Do Raper
Gebi to ten po lewej jakby Cię złapał to by Cię zapierdolił!

Majka
10 lat temu

KOCHAM SHELLERA

Adrian 211
10 lat temu

Ludzie piszecie tu komentarze nie znając ich dla mnie to jesteście Kozaki w necie a pizdy w świecie i pewnie jakbyście ich spotkali to byście łep w dół spuścili i długa przez całe miasto 😉

koren45
10 lat temu

Radar i Raper Dokładnie koksy w necie pizdy w świecie znam gebiego i wiem ze po strzale i leżycie pizdeczki 😉

Śmierdzimizoka
10 lat temu

a po zakonczeniu zdjec musieli spie$%^&ac bo wlasciciel domu sie wk^&*il

koren45
10 lat temu

spie*dalałeś to ty jak bułki z biedronki kradłeś 😉

Popularne