Sprawdź nas też tutaj

News

Eldo o 20. rocznicy „Świateł miasta”: Ile ja się najadłem za darmo za ten album

Fani odwdzięczyli się raperowi za kultowy krążek.

Opublikowany

 

Eldo

30 października minęło 20 lat od wydania jednego z najbardziej kultowych albumów hip-hopowych „Świateł miasta” Grammatika. Z tej okazji na rynku pojawiła się winylowa reedycja przygotowana przez Noona. Ponadto Eldo podzielił się na Instagramie ciekawą anegdotą.

Fani Grammatika uprzyjemnili 20. rocznicę „Świateł miasta” Eldoce, który mógł się najeść za darmo, a nawet nie musiał płacić za bilet autobusowy.

Ile ja się najadłem za darmo za ten album. Kebab we Wrocławiu „za Światła miasta”, KFC w WWA na Bankowym „za Światła miasta”, nocny przy molo „za Światła miasta” itd… itp… aż się zastanawiałem, czy nie wybrać się do salonu Lexusa, może też by coś wpadło „za Światła”? – napisał raper na Instagramie.

A najlepszy był i tak kanar: „W moim autobusie może pan bez biletu, no wiesz – za Światła” – dodał.

90 komentarzy
90 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Sluchacz
1 rok temu

Jeszcze nie przesluchalem. Faktycznie dobry ten album ?? Pamietam jak wyszedl i takimi smetami zajezdzal nie to co wtedy lecialo na glosnikach Chronic 2001, Xzibit Restless, Tha Alkaholiks, Kurupt and Daz, Snoop the last meal i wiele innych. Sorry, ale te polskie produkcje wtedy nie dorownywaly jakosciowo tym z USA. To jak mialem sluchac ???? Moze teraz to zrobie i napisze recenzje. Hejka !

ProfesorNaukk
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

przywołuje wersy Karamby i opalonego małolata K2
„JAKA KOCHANIE TWOJA CENA?
WOLISZ W KUTASACH CZY WOLISZ KURWA W CWELACH?
CENA ZA SPUST W TWEJ MOKREJ CIPIE,
POWIEDZ NIM WYRUCHAM TWOJA PIZDĘ”
dziękuję państwu

kksjsu
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Odszedł od nas James Bond, ojciec Indiany Jonsa. Panie świeć nad jego duszą.

Jongmen jerychoński
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

ZAJEBISTA TA MATKA. DOBRZE JEJ POWIEDZIAŁA

człowiek rekin
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Szanuję Twoją twórczość. Pozdrawiam z akwarium.

Witam serdecznie
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Te płytki co podałeś to ich nic nie przebije
\/\/ \/\/ \/\/

Sluchacz
1 rok temu

Witam, a u Ciebie co w 2000 lecialo na glosnikach ?

KOLEGA
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Nas, Mobb Deep Blaq Poet i ogólnie scena z Queensbridge NY
Plus wu tang i Gangstarr

Sluchacz
1 rok temu
Reply to  KOLEGA

Witamy fana East Coast. Ja bym dorzucil jeszcze Onyx do tej grupy.

Witam serdecznie
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

U mnie podobnie, do tych płyt co podałeś to jeszcze Warren G i Ice Cube War & Peace I i II, do tego klasyka lat ’90 – praktycznie cały katalog Death Row od The Chronic gdzieś do 97 jak Snoop przeszedł do Mastera P, zresztą w No Limit też był kozacki klimat

Sluchacz
1 rok temu

Wiadomo, musze jeszcze dodac, ze jakos w 97 roku wpadla mi w rece recenzja plyty, ktorej autorem byl niejaki Ryszard A. i wystawil ogolna ocene plyty 6/6. Sklonilo mnie to do zakupu owego krazka, ktory nie byl taki tani a jego cena byla o polowe wyzsza od pozostalych pozycji. Czy wiesz o jakim krazku mowie ???????

Remik aka wini ty kurwa gruby debilu
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

O dupie marynie na pizdzie

Witam serdecznie
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Slums Attack:D

Sluchacz
1 rok temu

Sorry, nie powiedzialem ze to byla plyta z USA a dokladnie z West Coast, ktorej pan Ryszard A. wystawil w drugiej odslonie magazynu Klan maxymalna recenzje, ktora jak pamietam otrzymalo niewiele krazku m.in. 36 Chambers czy tez Chronic lub DoggyStyle. Pamietam tez ze recenzje plyt byly krotkie natomiast Ryszadowi A pozwolino zajac 1/3 strony. Zadaje to pytanie wielu osobom i nikt nie wiem o ktora plyte chodzi. 😀

Witam serdecznie
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Nie mam zielonego pojęcia

Sluchacz
1 rok temu

Musze zapytc Ryszarda A. czy pamieta comrezenzowal w 97 :D:D

Gurkentopf
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Dobra suka

SicenS
1 rok temu
Reply to  Sluchacz

Ruchałbyś co nie? Jak nie to jesteś pedał! Elooo!

Vienio
1 rok temu

Też mi coś, ja codziennie jem za darmo na śmietniku.

nitro
1 rok temu
Reply to  Vienio

Wiecie ze niektórzy ludzie zaluja sobie kupic gumowego dildosa i aby sie zaspokoic seksualnie uzywaja ogórków i marchewek, wiadomo ze taki zbok nie zje czegos takiego ze swojego tylka na szczescie sa Freeganie którzy to opierdola. Smacznego!

Knagołamacz
1 rok temu
Reply to  nitro

Ja robię – z kubeczka na szczoteczki do zębów – piękna sztuczna pochwe. Wpierw wkładam lateksową rękawiczkę między dwie gąbki (koniecznie te gładka strona do środka, następnie wkładam do kubeczka, naciągam dokładnie rękawiczkę po brzegach, wlewam do środka trochę żelu. Finalnie mamy szybki i tani zamiennik cipki, po złożeniu od razu gotowa do penetracji. Polecam łączyć z filmami Clover Baltimore.

Clive Bombardier
1 rok temu

Leszek kozak freestyjlowiec, dlaczego nie wystąpił w ósmej mili zamiast eminema do dziś się zastanawiam

Robert Lewandowski
1 rok temu

Szczerze mówiąc to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

Codeina
1 rok temu

Bo widocznie łeb miałeś zajęty kablowaniem na uczciwych działaczy dzięki którym wypłynąłeś na niemiecki rynek futbolowy i oszukiwaniem Finanzamtu wraz z Ann

zmg
1 rok temu

wlasnie bo eminem nie jest prawdziwy i ponoc zgina palce w takie cos

ROWER BŁAŻEJA
1 rok temu
Reply to  zmg

UDAJE WIELKIEGO WESTKOŁSTOWCA A JEST Z DITROJT

Działacz fifa
1 rok temu

Najpiękniejsze czasy, głos eldoki józka zawsze wywołują sentymenty kiedy rap się rodzil na naszych oczach, dzieki

ProfesorNaukk
1 rok temu
Reply to  Działacz fifa

przywołuje wersy Karamby i opalonego małolata K2
„JAKA KOCHANIE TWOJA CENA?
WOLISZ W KUTASACH CZY WOLISZ KURWA W CWELACH?
CENA ZA SPUST W TWEJ MOKREJ CIPIE,
POWIEDZ NIM WYRUCHAM TWOJA PIZDĘ”
dziękuję państwu

Działacz fifa
1 rok temu
Reply to  Działacz fifa

Teraz dopiero dostrzegam sarkazm leszka, chodziło pewnie o to że on może zarobić z 200zl za ten album i kilka kebabow za to raptem kupil

No niestety bajka rapera się skończyła więc czas iść do normalnej pracy

Dobrze że nie zostałem raperem bo teraz byłbym w dupie

nitro
1 rok temu

Podobno tylko narodowcy bija kobiety ale to ze Robert Biedron przedstawiciel LGBT wyjebal matce ( kobiecie) w szczeke ze sprawa skonczyla sie w sądzie nie ma zadnego znaczenia! Dzis Robert pozuje na obronce KOBIET XD

Papamobile
1 rok temu
Reply to  nitro

A to nie narodowcy chcą bronić polskich kobiet przed radykalnymi muzułmanami? No fakt, jak im wyjebią pierwsi, to muzułmanie już nie będą potrzebni xd

WTK
1 rok temu

Ten album to cudo !!

Jongmen jerychoński
1 rok temu
Reply to  WTK

TYLKO, ŻE USZATEK PRZEZ TE 20 LAT JUŻ ODLECIAŁ KOMPLETNIE. JEGO LIGA MUZUŁMAŃSKA POPARŁA STRAJK JULEK I CUCKOLDÓW. WIEDZĄ JAK PEZECIWNIKA OSŁABIĆ

Ale sikawka
1 rok temu

Masz Eldo. Zjedz też to. Częstuj się do woli
https://thumb-p9.xhcdn.com/a/e5shsjDb_ZXUIzlpyk0SPw/000/316/778/799_450.gif

SUPERMAN
1 rok temu

To co?
Zaczynamy weekendowy maraton w waleniu gruchy?
Myślę że tak.
Elo
https://thumb-p1.xhcdn.com/a/-MZEm9Ygc97f0YqUgM1FJA/000/100/001/751_1000.gif

Odb
1 rok temu
Reply to  WTK

Erdo o 20. rocznicy „Kąpieli w mieście”: Ile ja się najadłem wstydu za ten album

Tak jest
1 rok temu

Aj,mam ją.Po latach trochę okładka zniszczona,płyta porysowana,ale śmiga.Kozak album.Namówiliście mnie do przesłuchania jej dzisiaj.Pozdro!

ProfesorNaukk
1 rok temu
Reply to  Tak jest

przywołuje wersy Karamby i opalonego małolata K2
„JAKA KOCHANIE TWOJA CENA?
WOLISZ W KUTASACH CZY WOLISZ KURWA W CWELACH?
CENA ZA SPUST W TWEJ MOKREJ CIPIE,
POWIEDZ NIM WYRUCHAM TWOJA PIZDĘ”
dziękuję państwu

Trulik
1 rok temu
Reply to  Tak jest

Stul pysk śmieciu zamiast pozować nam tu na bogacza bo masz płytę uszatka.

VOICE OF BERLIN
1 rok temu

SEHEN SIE DIE ELDOKA FÜR LANGSAM, SIE HABEN JEDE MEINE FREIHEIT HINTERGRUNDBEGRIFFEN, SO KOBLIEREN SIE ALS LOBO UND SO COP COPO DIE STADT MIT … MIT ERADIC HEAD REINIGEN UND SEHEN SIE AUCH, DASS ALLE GANZE WELT ZURÜCK IST ALLE ZEIT IST DER DEFENDER ZERSTÖREN ALLE HEUTE JEDER FIKA MIT ERADISCHEM KOPF, ZERSTÖREN SIE ALLE, DIE SIE SEHEN, ELDO CITY CLEAR VON DENEN, DIE NICHT BÜSEN, ABER EIN SCHLECHTES LIEGEN, DASS DIE ELDOKA DESTROYING DROHT DAY DAYOEAU SEMPOM, ELDO PREZIDENTO, SIEHE WIE AUF DEM CUBE FIDEL CASTRO NIEMALS DAS MIKROFON AUFNEHMEN MÖGLICHERWEISE, NOBODY ME ES OBEN, SIEHE ELDOKA SO SEHEN SIE JETZT ÜBERPRÜFEN, PROGRAMMZUSAMMENSETZUNG, ERDO UND ROT, SEHEN SIE NIEMALS NICHT ENDLICH ERLÄSST ELDO ALLE JOU-SCHREIBEN

ProfesorNaukk
1 rok temu

przywołuje wersy Karamby i opalonego małolata K2
„JAKA KOCHANIE TWOJA CENA?
WOLISZ W KUTASACH CZY WOLISZ KURWA W CWELACH?
CENA ZA SPUST W TWEJ MOKREJ CIPIE,
POWIEDZ NIM WYRUCHAM TWOJA PIZDĘ”
dziękuję państwu

nie powiem
1 rok temu

freestyle u Reda dożywotnio wyjaśnił światową scenę.

Bezel SLU
1 rok temu

Kurwa jaki to jest idiota. Wkółko o tym hajsie, bardziej niż sokołów. Ile wydawał na ciuchy, buty, ile się najadł za darmo, ile dziwek mu fani za darmo postawili, a taka prawda, że doły uszami kopie kopara jebana

Kuklok
1 rok temu

Ostatnio szefowa zawołała mnie do biura żebym podpisał umowę na czas nieokreślony po podpisaniu umowy był czas na wspólną kawę żarty itd wyjawiła mi w sekrecie ze przed sekundka zanim przyszlem zrobiła kupę i nie było papieru do podcierania i sobie jak to nazwała „nie wyczyściła fabryki czekolady” więc ja od razu zaproponowałem swój język jako papier wypła się na biurku a ja z zaangażowaniem lizałem jej rowa po wszystkim mi podziękowała a ja zupełnie od siebie zaproponowałem jej zostanie jej prywatnym kiblem hehe usmie hnela się i za parę godzin dzwoniła po mie i wysrala mi się do ryja esssa

Dawid Obserwator
1 rok temu
Reply to  Kuklok

Wstrzasajace doprawdy.

Szacunek
1 rok temu
Reply to  Kuklok

Piękna historia jesteś prawdziwym mężczyzną szacunek POlki powinny rozkłądać dla ciebie czerwony dywan Bohater poprostu

Baz Kałagane
1 rok temu
Reply to  Kuklok

Opisałeś właśnie mokry sen każdego pseudolewaka z 2020. Paradoksalnie, stare lewaki takie jak Maciej Maleńczuk, gardzą w chuj tymi niby lewakani z 2020.
Mam w ogóle kolegę pracującego we w chuj kapitalisycznej korpo, ma tam wysokie stanowisko, a jednocześnie określa siebie jako lewaka-marksistę

Fan marki
1 rok temu

Przepraszam, gdzie kupię znicze prosto w związku z jutrzejszym świętem?

PakolTV
1 rok temu

Nie podobal ci sie ten wywiad?

ŻEBRAK Z KUBKIEM
1 rok temu
Reply to  PakolTV

BYL KRETYNSKI

GR to taki zabson polskiego dziennikarstwa
1 rok temu

„Fani Grammatika uprzyjemnili 20. rocznicę „Świateł miasta” Eldoce, który mógł się najeść za darmo, a nawet nie musiał płacić za bilet autobusowy.”

Co za przygłupy pracują w tej redakcji. Czy ty serio uważasz, że ludzie sobie przypomnieli okrągłej rocznicy i dają mu jedzenie za darmo, albo nie sprawdzają biletu w komunikacji miejskiej? Ja pierdole, te artykuły i ich treść na GR to jest jakieś kurwa dno dna, newsy w stylu „teksty bedoesa na proteście kobiet”. JA PIERDOLE, ALE NEWS. Albo o tym wypaleńcu kacperze hta i o jego narkotycznych wizjach xD Ten portal od lat to robią zwykłe chuje do szczania, nie macie podjazdu choćby do popkillera, który jak już jebnie news, to o czymś ważnym, a nie, że Żabsonowi wypada odbyt i fani czują zaniepokojenie. Srać na ten wasz portal, wchodzę tu tylko dla komentarzy, które są na światowym poziomie.

Oczywiście props grammatik.
Pozdro

kurwy polskie
1 rok temu

cieplota ma miekki odbyt potwierdzone info

PIEKNE WLOSY MARECZKU
1 rok temu

Ile ja się najadłem za darmo KONICZYNY

Facio od krabów
1 rok temu

Najadł, a raczej nałykał się spermy

ProfesorNaukk
1 rok temu

przywołuje wersy Karamby i opalonego małolata K2
„JAKA KOCHANIE TWOJA CENA?
WOLISZ W KUTASACH CZY WOLISZ KURWA W CWELACH?
CENA ZA SPUST W TWEJ MOKREJ CIPIE,
POWIEDZ NIM WYRUCHAM TWOJA PIZDĘ”
dziękuję państwu

Koronawirus
1 rok temu

U mbie niedlugo rocznica

Yebac wykopki
1 rok temu

Wykopczaki – piwniczaki pierwsi do wypowiadania się o Juleczkach i prawach kobiet, a żadnej baby poza starą i Panią Katarzyną Bella Donna nie widzieli – jebać sfrustrowanych przegrywów

Znający prawdę- SZCZECIN
1 rok temu

KAZIOR NA PSACH SIĘ ROZPRÓŁ ! TAK NIESIE FAMA NA ULICY W SZCZECINIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZCZEIN MIASTO KAPUSIÓW !!!!!!!!!!!

Baz Kałagane
1 rok temu

Bardzo lubię ten album, ale akcje jak ta to krzyk o atencję – Eldo nie jest w stanie jej uzyskać muzyką to próbuje w opcji „kiedyś to mnie szanowali”. Eh…

Adolf Kwiecien
1 rok temu

Cweldo o 20 kola ze „Świateł miasta”: Ile ja się najadłem z talerza ruchajac Daniela

MarekHistoriaŻycia
1 rok temu

Żona mnie zdradziła z sąsiadem ma na imię Wiktoria 30 lat przyłapałem ich ale żona nie chce opuścić domu który ja kupiłem ona mówi że jestem śmieciem i nie opuści domu że będzie rozwód i ten dom mi zabierze

Dlaczego żona jest taka sukowata przecież ja ją kochałem dbałem o nią a ona mnie zdradziła w naszym łóżku z sąsiadem Darkiem

Powiedziałą jeszcze że jak będzie rozwód to ona już zadba że zostaną z niczym zabierze mi dom na który pracowałem 7 lat ….

zostanie mi tylko działka Rodo …… a co jeśli mi też zabierze działkę RODO ???

czy ja skończe pod mostem ??? Dlaczego się starałem i mnie zdradziała przecież dbałem o nią

Gówno
1 rok temu

Nie zawarłeś intercyzy to teraz płać za błędy. Nie wiem jak mogłeś w ogóle pomyśleć, że jest Ci wdzięczna

Wasz ziom
1 rok temu

Jak Juzek chciał zrobic reedycję to się pokłócili.

Adolf Kwiecien
1 rok temu
Reply to  Wasz ziom

bo Polacy sie tylko kluca aj waj czy to na pewno Polacy 🙂

Niema
1 rok temu

Teraz już nie ma takiego rapu

teraz pozery farmazony i populistyczne parówy i fake gangsta

Quelle
1 rok temu
Reply to  Niema

Eldo o Bedoesie: „Jeden z najlepszych tekściarzy na scenie”
Eldoka dziękuje za zaproszenie na „Kwiat polskiej młodzieży”.

Eldoka
1 rok temu

Kurwa tylko za darmo nie poruchalem nigdy… 🙁

Adolf Kwiecien
1 rok temu
Reply to  Eldoka

a co on ci kazal za to placic? czy rozliczaliscie gaz i prunt razem?

polski rap to kupa
1 rok temu

Eldoka to musisz Vienia ze sobą na miasto zabierać.
PS. no ten album jest dobry.

Socjopata
1 rok temu

Obecnie w Polsce i na świecie trwa spierdolina intelektualna i estetyczna pod względem muzycznych produkcji hiphopowych. Są wyjątki, ale ogólne trendy to dno.

#2323Nic
1 rok temu

Politycy mają wyjebane w te protesty

Ludzie mogą sobie nawet protestować do Sylwestra i tak nic nie zmienią ….

następne wybory za 3 lata elo

aby
1 rok temu

Ja pierdole…Gość z rozrzewieniem wspomina że za album dostał kebaba i b-smarta w KFC. Jest to prawie podobny poziom do robienia zdjęcia bsmarta w KFC

Klis
1 rok temu

U lala

Rhjdj
1 rok temu

Nic takiego nie miało miejsca.

Fan
1 rok temu

Az sie zatrzymalem zeby posluchac…

Prawda
1 rok temu

17:04 7

Opublikowany 1 dzień temu 31 października 2020 Przez Maxymilian Hozer

Eldo
1 rok temu

Wstydu.

Mikos
1 rok temu

Najwięcej to się najadł za słynny freestyle…
…wstydu

Lok
1 rok temu

spoiler alert: to nie jest hip hop, to cos wiecej
https://youtu.be/mQeZrBDlmH8

Ks. Kapota
1 rok temu

E skurwysyny, zwolennicy skrobania, dawajcie na solo.
Dzisiaj 15 30 Ogród Saski, wejście od ul. Długosza, przyjdę że starą i opaską „chuj Ci w dupę piekło kobiet”. Będę z brzeszczotem i kosą, żeby nie było ” eeeees, przepraszam Pana, proszę o wybaczenie” i obsrana nogawka. Chuj wam na łeb.

OSKAR PAM pam
1 rok temu
Reply to  Ks. Kapota

Kurwo widzę cię za 15 min.. Pod Jubilatem…

SUJA THS
1 rok temu
Reply to  OSKAR PAM pam

A ja też mogę przyjść jako dziewczyna KS. kapoty.

Popularne