Sprawdź nas też tutaj

News

Eldo spróbuje sił w nowym zawodzie

Rapera w nowej roli będziemy mogli zobaczyć już w najbliższy weekend.

Opublikowany

 

eldo

Eldo przyzwyczaił nas już do tego, że lubi imać się różnych zajęć. W ubiegł roku wcielił się on w nauczyciela języka angielskiego, a teraz został przewodnikiem po warszawskiej Pradze.

– Podczas spaceru, chciałbym połączyć to, z czego Praga jest bardzo znana, czyli z przedwojennego proletariatu żydowskiego i handlarzy żydowskich z łobuzerskim sznytem. Wycieczka będzie pełna historii przedwojennych, kiedy nawet bandyci byli romantykami, chociaż sprawy rozwiązywali przysłowiowym majchrem, czyli nożem. – mówi Eldo.

Najbliższy spacer z raperem odbędzie się już w sobotę.

80 komentarzy
80 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
DOMKI JEDNORODZINNE
11 miesięcy temu

W KONCU NORMALNA PRACA. Kazdy raper tak skonczy. Najpierw bujanko i spanko do 11 a potem trzeba aplikowac do biedry hehe

devx
11 miesięcy temu

Z samych tantiem rocznie ma z 200tys wiec co Ty pierdolisz, im sie nudzi po prostu a robic cos trzeba zeby nie zwariowac.

AzbeST
11 miesięcy temu
Reply to  devx

Tyle to by miał, jakby nagrał czołówkę do Klanu!

Gundi gunda
11 miesięcy temu
Reply to  devx

Z jakich kurwa tantiemy 2oo tysięcy xDD to gdzie go tak kurwa grają non stop, że u się te pieniądze tak przelewają?

Tomasz Tomaszewski
11 miesięcy temu
Reply to  Gundi gunda

200 tyś a to dobre, żeby miał ze 2 koła to będzie git a tantiemy to nie koncerty tylko dochody z praw autorskich!

Asia
11 miesięcy temu
Reply to  devx

Gówno ma nie tantiemy. To nie te lata. Teraz raperzy zarabiają tylko na koncertach bo muzyka jest za free w internecie

Makaron
11 miesięcy temu
Reply to  Asia

Za Free – co Ty gnomisz – ile placementu widziałeś to Twoje

TwojStary
11 miesięcy temu
Reply to  Asia

Z muzyki na necie też zarabiają

Miv
11 miesięcy temu
Reply to  Asia

Tak ci sie wydaje ze jest za free

Beka
11 miesięcy temu
Reply to  devx

200 tysięcy z tantiem to ma Kozidrak czy Rodowicz a nie jakaś raperzyna szmato brudna

Damian
11 miesięcy temu
Reply to  devx

Nie ma, sam pisal ze ma 1,5 zl, spr to.

Choduń
11 miesięcy temu

Ile on tu ma lat z 7 dych kurwa.

Kondon z lazaretu
11 miesięcy temu

Kazdy kto twierdzy ze jest hajs z rapu klamie 🙂 zalezy tylko jaka jest skala klamstwa
To nie USA, to nie nawet Europa, polacy nie znajo w rynek w rozrywkie, oni chco klapkow kuboté

Faceci mnożą kase,dzieciaki mają prace
11 miesięcy temu

Z tym że eldo jakby chciał to dalej by żył z muzyki,ale to specyficzny człowiek
Po drugie bycie przewodnikiem jest tak samo zajebiste jak bycie raperem nie tyra jak beduin na łopacie czy magazynie.Po trzecie mógłby spokojnie żyć z instagrama czym ty byś nie pogardził a on na to sra.
Sprawa ostatnia jest taka że raperzy nie muszą tyrać nigdy bo są biznesmenami i nie myl tu rapera z jakimś pomyleńcem z budowy któremu coś się ubzdurało że będzie pisał wiersze tacy to zwykli nieudacznicy dzieci taczki i łopaty

Prop&Testo
11 miesięcy temu

twoja stara kurwa też jest bizneswoman i grzyby na piździe mnoży!

żENADA
11 miesięcy temu

A TY SKOŃCZYŁEŚ POD LATARNIĄ

u la la la aj lowju bejbe
11 miesięcy temu

Niedawno se szłem do sklepu po gorzałe no i tak wbijam do biedry kolejki jak skurwysyn ale huj kurwa biorę co chciałem i idę do kasy przede mną stała typiara co miała pełny wózek zakupów no to się zapytałem czy mnie przepuści bo ja tylko wódkę mam a ta kurwa z ryjem na mnie że jak ja smie wogole kobietę zapytac o takie coś że to nie przystoi a huj że szmata miała kurwa obgryzione paznokcie i smierdziala huj wyjebalem jej centralnie w nos jak padła to z kopa jak zakurwilem wyciagłem huja i naszczalem na jej zakupy i na nią ludzie jak to zobaczyli to zaczeli bić mi brawo i wiwatowali na moja czesc a ekspedientka powiedziała żebym se wziol druga flaszkę i to jest na koszt firmy i huj kurwa zajebiscie

Proboszcz
11 miesięcy temu

Pojeb!

CCCP - CHUJ CHUJA CHUJEM POGANIA
11 miesięcy temu
Reply to  Proboszcz

ten co cię zrobił

2pac
11 miesięcy temu

zajebista pasta mordo

u la la la aj lowju bejbe
11 miesięcy temu
Reply to  2pac

to nie pasta mordeczko serio miałem taką przygodę

Tomasz Tomaszewski
11 miesięcy temu

Za taką przygodę już byś siedział 10 wiosen poldebilu z wybujałą fantazja po dopalaczach

popielniak
11 miesięcy temu

I się zasrałeś,

u la la la aj lowju bejbe
11 miesięcy temu
Reply to  2pac

nikt mi w to nie wierzy nie

Tomasz Tomaszewski
11 miesięcy temu

Ale masz sny to po mefedronie? Czy po paleniu majeranku?

Prawilny cwel
11 miesięcy temu

Huja tam wiesz o życiu debilu zajebany w domu całymi dniami siedzisz kurwa i coś pierdolisz o 10 wiosnach życie toczy się za oknem a nie za ekranem telewizora ja mu wierzę w ta historie jak by kłamał to by się przyznał

:D hehe
11 miesięcy temu

Mordo budz sie zesrales się :S

Dejwa
11 miesięcy temu

Hehehheheh bajki Andersen pisz

PanRedaktor
11 miesięcy temu

Zobacz Eldoka na wolno
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną
Gotów do walki jak Lobo
I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze (fsst) z pustą głową
A więc zobacz jak na wolno
Eldo jedzie cały świat pada tutaj na kolana
Zobacz, Eldo cały czas się stara
No bo obrońcy tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową
Zniszczę wszystkich, zobaczysz
Eldo miasto wyczyści
Z tych, którzy są nie najsyst ale łorst
Leżą na podłodze, zobacz Eldoka zniszczy
Przejdzie po nich jak tak jak walec
Zniszcze, zostawie cię sępom
Eldo Prezidento
Zobacz tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę
Bo cały czas mikrofon włączę
Nikt mi go nie odetnie
Zobacz Eldoka, więc zobacz teraz sprawdź tu
W programie skład Erdo i Red
Zobacz więc na wolnych majkach
Nigdy to nie kończy się
A Eldo pozdrawia wszystkich
Pis, Joł!
(Red)
Łooooooooooo!

Wujek samo zło
11 miesięcy temu

Zajechany jak rączka od walizki

slodki kutafon
11 miesięcy temu

wyglada jak adolf hitler w lutym 1945

Ai lei lei lei lei la dibi dali domba ce gagica bo
11 miesięcy temu

TO JEST ZAGINIONY BRAT MAJORA SUCHODOLSKIEGO CAŁE TE. ON JEST SOBĄ I SIĘ INHALUJE, I OGÓŁEM DZIEŃQJE ZA TE WYPOWIEDŻ

Profesor Trapu to kurwa z glamrapu
11 miesięcy temu

Co to kurwa za Janusz z zakolami ja pierdole. Wygląda jakby miał 65 lat, za dużo mefedronu i alkoholu. Patus jebany

Papieros
11 miesięcy temu

Masz tu moją myśl uwolnioną, eldo prezidento zniszczy tych z pustą głową jak cop robo, zniszczy tych co nie są najsyst ale worst, patrz eldo na wolno i chuj mi w dupe.

Wujek Staszek
11 miesięcy temu

Wygląda na tym foto jakby dostawał opierdol od szefa Staszka za to że przepierdoli łopatę na budowie

AzbeST
11 miesięcy temu

Zaraził się czymś od Hirka Wrony! Za rok będzie grał w jakiejś adaptacji Tolkiena albo Sapkowskiego!

Ua guan
11 miesięcy temu

Ale brzydki jebany wygląda jak troll internetowy na głodzie

Spustogłowy
11 miesięcy temu

Ostatnio go widziałem jak oczyszczał miasto z puszek i butelek

Tech9ine
11 miesięcy temu

Na ulicy bym pomyślał, że to Edzio listonosz. Mój sąsiad tak wyglądał jak miał 70 lat, a jakiś czas później zapił się gdzieś w piwnicy.

UkUk
11 miesięcy temu

Eldo z pusta glowa wygladasz jak ruski plytwonurek skurwysynu no bez kitu na tej fotce tam na gorze to wygladasz jak bezdomny ja wiem ze rap nie dal za duzych profitow ale ci raperzy nawet wymarli porownujac do ciebie to trzymaja fason ziomus xD

Burżuje
11 miesięcy temu

Czemu Eldo wygląda jak Hitler?

swag
11 miesięcy temu

[Verse 1: Eldo]
Zobacz Eldoka na wolno
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną
Gotów do walki jak Lobo
I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze (fsst) z pustą głową
A więc zobacz jak na wolno
Eldo jedzie cały świat pada tutaj na kolana
Zobacz, Eldo cały czas się stara
No bo obrońcy tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową
Zniszczę wszystkich, zobaczysz
Eldo miasto wyczyści
Z tych, którzy są nie najsyst ale łorst
Leżą na podłodze, zobacz Eldoka zniszczy
Przejdzie po nich jak tak jak walec
Zniszcze, zostawie cię sępom
Eldo Prezidento
Zobacz tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę
Bo cały czas mikrofon włączę
Nikt mi go nie odetnie
Zobacz Eldoka, więc zobacz teraz sprawdź tu
W programie skład Erdo i Red
Zobacz więc na wolnych majkach
Nigdy to nie kończy się
A Eldo pozdrawia wszystkich
Pis, Joł!
(Red)
Łooooooooooo!

Asia
11 miesięcy temu

Ale przy Ryśku Peji to on wygląda jak kloszard Ruchu jak go widzi wysyła SMS o treści „pomagam”

Konon
11 miesięcy temu

Myślałem, że to zdjęcie z jakiejś cieciówki, tylko cieć nie założył kamizelki

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
11 miesięcy temu

ale ten eldoczyna sie stoczył nadéty uszatek w kurwe jebany heroinista i fanatyk szczurów onych hahahah ja pierdole jaki degenerat

B1Lą
11 miesięcy temu

„Rapera w nowej roli”

W jakiej nowej roli, jak on ma status przewodnika miejskiego od 3-4 lat?

Keke pizdeke
11 miesięcy temu
Reply to  B1Lą

Status chyba kurwa zaginionego

Adas
11 miesięcy temu

Nie będziesz miał innych Bogów przede mna…chyba los go skarcił

Żenua
11 miesięcy temu

Kurde, kiepsko Leszek wygląda jak na 42 lata 🙁 Szkoda chłopa, pamiętam za dzieciaka, płyty Grammatika często grały.

Kondon z lazaretu
11 miesięcy temu
Reply to  Żenua

to zostaleß wyruchany intelektualnie w kakao przez médrca w kutosu

Anal izator
11 miesięcy temu

Jaki to nowy zawód? Przecież on już oprowadzał wycieczki po Warszawie. Jak zwykle rzetelnie widzę odjebany artykuł…

Za kare
11 miesięcy temu

W życiu nie będziecie mieć takich pieniędzy co Eldoka Na Wolno .Wasz jedyny sukces to napisanie komentarza na gr

GallAnonim
11 miesięcy temu

Już myślałem, że miasto wyczyści z (smarknięcie) pustą głową… btw. jakie jest przysłowie ze słowem „majcher”?

H w języku hiszpańskim nie istnieje
11 miesięcy temu

Pedzio będzie zwiedzal piwnice na Pradze gdzie z innymi leniwymi raperami pisał swoje wysrywy przy winie

PS zatrudnię cię na budowę jako ciecis odezwij się w kom jak coś

Sowabezoka
11 miesięcy temu

Czyli freestyle się spełnia I tak jak Cop Robo
Oczyszczam miasto ze (fsst) z pustą głową

ŁowcaZdzir
11 miesięcy temu

„Cweldo przyzwyczaił nas już do tego, że lubi imać się różnych zajęć.”

zvv
11 miesięcy temu

Chyba jako kontroler biletów w autobusie.

Komunistyczna wanna na blokowisku 666
11 miesięcy temu

Peja: chuj mnie obchodzi co powiedział eldo!

DebileNoSamiDebile
9 miesięcy temu

Widzę 90 %komentarzy to dzieci dworca zoo.
Temu na samym dole to na bank ojciec z psem do wanny wchodził , ale tu patola pewnie większość ze sportowej waWki

Bedopies
11 miesięcy temu

Ciekawe kiedy zajmie się hodowlą jedwabników kretyn jebany xD

żENADA
11 miesięcy temu

A DILDO TO TEN RAPER CO NON STOP CIĄGNIE KOGS I RUCHA KURWY TAK TEN !

JACEKPLACEK
11 miesięcy temu

Ojejejej też mi coś, spacer z menelem Eldo chyba wolę iść do baru.

GLAM RAPPER
11 miesięcy temu

JEBAC TEGO MENELAOSA I PRAGE. JEBIE TAM SZCZOCHAMI. NA KAZDYM KURWA KROKU ZASZCZANE MOCZEM NIEMYTEGO CHUJA OD 30 LAT. JEBAC PRAGE I INCELI KTORZY OBRAZAJA POLSKIE KURWY.

PakolTV
11 miesięcy temu

Nie podobał ci się ten wywiad?

Gierek
11 miesięcy temu

No cóż, najważniejsze, że się spełnia w swojej pracy. Robi to co lubi i nikt mu nie utka pizdy, no chyba, że Profesorek, bo ten to na wolnym stylu zjada tu każdego. Rozumisz jeden z drugim cieciem ?

Janusz Walikończuk
11 miesięcy temu
Reply to  Gierek

Stul pizde cipo jebana

Coprobo
11 miesięcy temu

Co mu się stało?

Eldo na wolno
11 miesięcy temu
Reply to  Coprobo

Nic, spierdolona redakcja wyostrzyła mi kontrast, żebym wyglądał starzej. Jebać ich karuzelą

Coprobo
11 miesięcy temu
Reply to  Eldo na wolno

Aha

Bóg
11 miesięcy temu

I powstałeś kurwo!

Jezus
11 miesięcy temu
Reply to  Bóg

Srałem twojej żonie w środku podczas cesarki
Wypierdalaj do zamku na chmurach bo oberwiesz gwoździem

Popularne