Sprawdź nas też tutaj

News

Eleganckie marki odzieżowe pompują pieniądze w polskich raperów

Modelami są Sokół i Saful, a my wyjaśniamy, o co chodzi.

Opublikowany

 

Prosto nawiązało w tym roku współpracę z Vistulą tworząc kolekcję kapsułową na sezon wiosna/lato 2019. Jednym z promotorów tej kolekcji był Sokół. Teraz doszło do innej kooperacji eleganckiej marki z polskim raperem. Zakłady Odzieżowe Bytom są promowane przez Safula z Dixon37.

Vistula & Prosto, czyli dres kontra elegancja

Dlaczego tak uznana marka jak Vistula zdecydowała się wejść – bądź co bądź – w kooperację z firmą kojarzącą się z typowym dresem spod klatki? Eksperci uważają, że to chęć zaskoczenia i otworzenia się na mniej formalnego klienta. Oczywiście w grę wchodzi również zwiększenie swoich zasięgów sprzedażowych. Kiedy reakcje klientów Prosto były raczej pozytywne, to klienci marki z wyższej półki reagowali bardzo skrajnie i często negatywnie na ogłoszenie kooperacji. – W życiu już u was nic nie kupię. – pisali klienci na profilu Vistuli. Nie zabrakło też komentarzy, że przedstawiona kolekcja jest po prostu kiczowata. Jak faktycznie jest, oceńcie sami.

Saful promuje Zakłady Odzieżowe Bytom

Tymczasem na rynku pojawiła się nam kolejna współpraca. Tym razem mniej kontrowersyjna, ale wciąż związana poniekąd z rapem. Zakłady Odzieżowe Bytom zaprosiły do promocji nowej kolekcji garniturów gwiazdy serialu „Ślepnąc od świateł” z Safulem na czele. Kampanii towarzyszy hasło „Bytom – na styku elegancji i filmu”.

Skąd takie posunięcie eleganckich marek?

Współpraca znanych i eleganckich marek z rodzimymi raperami powinna nas tylko cieszyć. Jeżeli zastanawiacie się, dlaczego akurat te dwie marki inwestują i promują się w taki, a nie inny sposób, odpowiedź może być bardzo prosta. W 2018 roku między Vistulą a Bytomiem doszło do fuzji. Obie marki się połączyły, co ma im pozwolić wygenerować roczne synergie na poziomie 10 mln zł brutto. Przede wszystkim dzięki zwiększonej sile negocjacyjnej przy zakupach i współpracach.

Możemy przypuszczać, że obie marki będą coraz chętniej puszczać oko do młodszych klientów nawiązując podobne kooperacje w przyszłości.

 
25 komentarzy

25
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Wujek_Zurek

I tak chuj z tego bedzie bo patus w gajerze to dalej patus i ziomeczki go delikatnie wysmieja.

Odb

Aroganckie marki szmatowe pompują pieniądze w polskich hiphopolowców

D_A_R_I_O

Pojedziemy na wakacje razem. Poruchamy dupeczki. Może jakieś tajlandzkie takie. Dupeczki z siusiaczkami. One fajne są. Mówię ci. Najlepsze.

Stary emateia

Vistula x Prosto to dopiero będzie drogie. Szkoda że jakość ciuchów od Wojtka nie różni się zbytnio od szmaty z targu.

B1Lą

To, że drogie to raz.
Dwa, że słabo wygląda. Jakby robione bez pomysłu i na odpierdol.
To jakby wsadzić homara do zupy instant.

Flak Tedego

Albo homara w twoja stara

Sikam na stojąco

Co to olis?

ZwAlMiKoNiAzAnImZaSnĘ

Zwał mi konia w rytmie parkinsona

Xiwwm999

Hah parodia jak ta marynarka sie uklada na kubusiu

MOSIEK KACZYŃSKI

ALE DARIO ZA TO ELEGANCKO WYGLĄDA

Kmińcic

Dario z włosami to zwykły Frycz, nie żaden gangus!

Arek

k… nie znam nikogo kto by założył taka kurtkę z takim napisem na całe plecy

ffffffffff

Prosto robi ciekawe ciuchy, Vistula też, ale ta kooperacja jest tak chujowa że nie kupiłbym żadnego ciuchy z tej kolekcji nawet w cenie koszulki z bazaru. Brzydkie wzory, brzydkie kroje i co najciekawsze to jakieś ściany tekstu wklejane gdzie tylko sie da. na plecach, na rekawach na brzuchu i na piździe

prawda

Więcej tego nie będzie. Kolekcja z Sokołem mogła wyjść bo to jedyny raper który ma swoją markę odzieżową, a nie sklep z 4 tshirtami. Dodatkowo Sokół dobrze wygląda w garniturze, też jako jeden z nielicznych raperów. Saful to nie raper, obecnie to bardziej aktor. I tak, Vistula x Prosto to był straszny niewypał, kicz na maxa.

Żabson
Young Igi

A NA HUJ MI TO

Odb 2

Elegancki Marek pompuje discopolowców za ubrane pieniądze

Prawda

18:48 17

Opublikowany 24 godziny temu / 16 Wrzesień 2019 Przez Mariusz Jop

ProfesoorNauk

Coś Wam powiem. Tak szczerze od serca. A jebać Was! Wypierdalam stąd. Jedyny powód jaki mnie tu trzymał to wkurwianie wkurwionego huja ale ten szczaw zagląda tu już tylko raz na tydzień jak akurat nie ma roboty przy świniach i uda mu się złapać wifi od sąsiada. Po za tym i tak go rozjebałem ripostą z zakonnikami ostatnio i chuj mu na kurwe.Moja misja dobiegła końca. Ja spierdalam elo!

JurnyStefan

Chuja prawda spierdalasz bo wyszło na jaw że jesteś pedofilem. Swój swego pozna! Piona!

wkurwiony huj

Co ty ujebaleś się tak tej farmy? Straciłeś cnotę na jednej z nich czy huj? Ale jeśli chodzi o tą opowieść o nowym mnichu to faktycznie,ujebaleś mnie. Raz się z tobą zgodzę skurwielu

Kuktas

A wezcie wszyscy wypierdalajcie farfocle jebane. Jeden lepszy od drugiego rywalizuja ktory bardziej pocisnie na glamrapie ja pierdole jestescie takimi zjebami ze to sie w chuju nie miesci zalosne kurwy co liceum pokonczyly a moze i nie i czuja sie dorosli. Ja pierdole jebac was

WnukTedego

A żaden się kurwa o ciuchach nie wypowie chuje głupie xD Sokół w garniturze może być ale to z Dixonami rozjebało xD Coś mi się wydaje że oni powinni Adidas/Nike reklamować ale chuj w to $ się zgadza . Ps profesor wypierdalaj pucować jaja wieprzowi

stary rozpalacz

Przeciez to proste że vistulka sie odezwała a nie odwrotnie, reklamują to co mogą a że chuj z tego wyjdzie to inna sprawa.

WnukTedego

Zobaczymy , w kraju Januszy wkracza elegancja na salony. W sumie to pożyteczne , tylko żeby nikt nie nosił sandałów do tego

Popularne