Sprawdź nas też tutaj

News

Eminem o pobiciu Rihanny przez Chrisa Browna: „Też bym ją zlał”

Kontrowersyjny wyciek starego numeru rapera.

Opublikowany

 

Zaskakujący wyciek pojawił się wczoraj na Reddicie. Eminem rapuje w nim, że popiera pobicie Rihanny przez Chrisa Browna, do którego doszło przed laty, a zdjęcia zmasakrowanej twarzy piosenkarki pojawiły się w sieci. Pikanterii dodaje fakt, że chwilę przed nagraniem tego kawałka Marshall współpracował z Rihanną.

Pozwól mi się wtrącić. Oczywiście, że staję po stronie Chrisa Browna. Też lałbym tę dziwkę, gdyby swędział mnie po niej k*tas. – nawija Slim Shady we fragmencie kawałka, który pochodzi z 2011 roku. Mowa o numerze „Things Get Worse”, a przytoczone powyżej wersy musiały zostać z niego usunięte przed publikacją finalnej wersji utworu.

Wersy Eminema są bardzo zaskakujące, bo jeszcze w 2010 roku współpracował on z Rihanną przy numerze „Love The Way You Lie”, a także w 2012 przy „Numb” oraz rok później przy „Monsterze”. Nie zapominajmy jednak, że to tylko krótki fragment wyjęty z kontekstu. Media wzięły już jednak rapera na widelec.

Rihanna została pobita przez Chrisa Browna w 2009 roku. Artysta przyznał się do tego czynu i przez pięć lat wykonywał prace społeczne oraz uczęszczał na spotkania dotyczące przemocy domowej.

 
70 komentarzy

70
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
XDDD

Eminem o wejsciu belomondo do wanny: „tez bym wszedl”

Michał

Podobno te wersy eminema tak brzmiały: SŁUCHAJ MNIE MORDO… W KWESTI WANNY MUSZĘ SIĘ WYPOWIEDZIEĆ, LATAJĄC Z TEMATEM JAK BELMONDO TEŻ CHCIAŁBYM TAM W WODZIE POSIEDZIEĆ
GDYBYM MIAŁ MOŻLIWOŚCI TAKIE JAK TE GANGSTA Z MOBBYN TO JA TEŻ Z DZIEWCZYNOCHŁOPAKIEM FIKOŁKI BYM POROBIŁ

Wokalista zespołu Kombi

MASZ CHŁOPAKA?

Watch Me Burn

Belmondo najebał Eleonorze

Rafalala

Just gonna stand there and watch me burn
But that’s alright, because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that’s alright, because I love the way you lie
I love the way you lie

Naśladowca Odb

Eminem o wykąpaniu Belmonda przez Rafalale: ,,Też bym sie wykąpał”

Anal Khalidow

Eleonora zlała się w belmondo

Juzjuz

Sluchajcie glamrapowicze. Niech kazdy wymieni dwoch raperow, ktorymi sie nie jara oraz dwoch takich ktorych szanuje. 2/2 nie wiecej.! Jakby wszyscy sie wypowiedzieli to byloby kozacko.
Gardze mes, tede szanuje shellerini i Malpa

belzebub

Najbardziej szanuje Łone i Focusa.Nigdy nie lubiłem tede i kali to dla mnie też syf

MDOAoa

Szanuje Lukasyno i Problem, gardze zbuku i jongmenem

Ziominho

Szanuje wlasnie Mesa i Eldo. Gardze Tede i Paluchem.

mr black

a co ma mes do rapu? HAHAHAHA

Pihwwannie

Szanuje: Oskar, Ras
Jebać: Słoń, Bedopies

Sanki

szanuje: problem, kaz balagane
nie szanuje: paluch, peja

LIL CWELLYN FEAT RAFALALYN

SZANUJE : KULA, YOUNG IGI
NIE SZANUJE: KAMERZYSTA, CZŁOWIEK Z DUPY

WnukTedego

Szanuję Eripe Oxon gardzę White 2115 Bedoes

PIESU

SZANUJE; YOUNG MULTI, LIL MASTI
GARDZE; MOLESTA, WYP3

Napchany Tatuś

szanuje: eleonora, mlody bi
hejtuje: belmondo, mlody g

Cyprys

Ha ha grubo, wyp3 klasyk a lil Masti to twoja matka

PIESU

ALE PROSZĘ NIE OBRAŻAJ SWOJEJ MATKI, NIE FAJNIE TAK

SZCZERA PRAWDA

Szanuję Boga i siebie.
Nie szanuję was i waszych starych kurwy

syn wiganny wejdzie ci do wanny

GARDZĘ: WIĘKSZOŚĆ SCENY, ALE WYMIENIĘ HEMINGAYA I KIZO
PROPSUJĘ: GOLIN, ERIPE

Dosusyxu

Kiedyś zwracalem bardziej uwage na liryke i technike, ale przy tym mialem zamknietą głowe, teraz ją otwarłem i mam wyjebane, kiedyś bym napisał że props: Eripe, Bonson, Jebać: Blacha, Żabson, ale te dretwe flow mi się znudziło, dlatego zacząłem się jarać tylko nowymi flow i stylami. Jaram sie Yung Adiszem, Aleshenem aktualnie i chuj wam w dupsko, szczam na tanie pierdolenie.

Juzek syn Józefa

Szanuje Eripe i VNMa, pierdole to znaczy nie jaram się mata young multi

asdaf

Szanuje tede i pezeta. Gardze paluchami pejami i innymi amebami typu kaz i problem

Na adriana

Szanuję Cmaz, pih Gardze: keke, solar

Anty-rap

Szanuje: Erdziu EDK, Tau
Gardze: Malik Montana, Cypis

Marcin

Szanuję: Białas, Paluch
Jebać: Kękę, Tede

Cyprys

Pih ,ostr czego ty słuchasz??

Jakub

Nie szanuje bedopiesa oraz reto
Szanuje kaliego oraz hinola

Jajko na tfardo

Szacunek -włodi i fokus , nie szanuje kafar , onar

La lakerzz

Szanuje: Pezet, Hades
Nie szanuje: Oskar, Taco Hemingway

Gandalf

Szanuję: oskar, gedz
Nie lubię: Malik Montana, blacha

Halina dawak ziemniaki

Jebać bedopies i książka kapota
Reszta obojetna

Janek

Problem I Pezet props,wkurwiają Ostry i Palcówka dwaj populiści

Raptrappierdoly

Szanuje Tede, Słoń
Jebać Peja, Focus

Doktorant.

Props: TDF, ŁONA.
Nie props: FU, JĘDKER.
OGÓLNIE props za temat 🙂 choć dziwnie wyglądają normalne komentarze na glamie.
Pzdr

Mądrego to i fajnie posłuchać

Mądrego to i fajnie posłuchać
Szanuję: Taco H. Schafter
Asłuchalne zjeby: Filipek, kaen
JEBAĆ TĘPE PATO-RAPY I BEZTALENCIA

Nikt

dmx ,redman gardzę całą polską sceną od 2015.

Niegeneralnie

Szanuje: robala xddl, mjr spz

Jebac: tdf paluch

Dymam wasze matki

Szanuję : pan wankz, smarki
Jebać: paluch, peja

Witastwosz

Szanuje o.s.t.r krs 1 gardze wami pedaly I lakow z sb mafija

Odkopuje dobry wątek

Szanuje: Mes, Tau
Nie szanuje: unikam

BeImondo Informator

Ghostface i Kool G Rap props.
Hejt w zasadzie wszystko co wyszło w polsce przez ostatnie 15 lat.

Jeszcze mały propsik dla Rafalali za pokazanie jak jechać z frajerami.

Odb

Eminem o sikaniu na Rihanne przez Chrisa Browna: „Też bym się na nią zlał”

JAY COP

Nawijał też o strzelaniu do ludzi, byciu seryjnym mordercą, ruchaniu zwłok… już glamrap? Rozumiemy?

W ogóle co za sezon ogórkowy musicie mieć, że robicie jakiś żałosny błędnie zinterpretowany odkop z 2011, no kurwa gratuluje.

EnoHoNo

Eminem o pobiciu Rafalali przez Belmonda: „Też bym ją zalał”
Kontrowersyjny wyciek podczas numeru rapera.

Człowiek Dobry

W Polsce to raperzyny dostają wpierdol od bab, vide Belmondziak i Sobota.

adasdad

No i to był chory pojeb Shady, który każdego szokował. Dawaj cały numer!

Lorą Bląt

chyba by sie na nią zlał o to chodziło.

Ponad 100g

TAM BYŁO ŻE „TEŻ BYM SIE DO NIEJ ZLAŁ”!

Znowu błąd w tłumaczeniu, tak jak w wywiadzie gdzie rzekomo powiedział że nie lubi polaczków

LIL CWELLYN FEAT RAFALALYN

CHYBA „BY SIĘ W JEJ CIPIE ZLAŁ” FAJNY TEN AMERYKAŃSKI KAEN

Gruby Jurek Rakieta

Tez bym ja zalał

Ochroniarz Janusza Tracza

Ciekawe czy jakby zbuku chodził z rihanną tez by ją lał co nie

DonMuchomorro

Denis chuju wracaj do pracy a nie tu kurwa komentarze obcinasz grubasku

donmuchomor

gruby nie podoba to sie dla mnie ze tu zagladasz za robote kurwa mac bo jak nie to bedziesz oparty o ursusa i ktos ci wylize dupe

DJ Ango
Paula

Ja pier… Serio gówno wyssane z palca. Nie mają czego już wymyślec. Slabe

Mądrego to i fajnie posłuchać

Szanuję: Taco H. Schafter
Asłuchalne zjeby: Filipek, kaen
JEBAĆ TĘPE PATO-RAPY I BEZTALENCIA

Antydzban

Damscy bokserzy jutra jebane dzbany zapraszamy do Polski to pokażemy co robimy z takim białymi kurwami

Prawda

13:26 7

Opublikowany 4 dni temu / 6 Listopad 2019 Przez Maxymilian Hozer

Ruhanna

Śliczna kurwa do ruchania. Tyle w temacie.

Łajza

Ja bym się chętnie na nią zlał

Mokebe ZIRH

Ruhannę to chyba pół Hollywoodu przedmucho

massivewp

Z racji nadchodzącej walki tych dwóch zawodników w
formule nieco bardziej sportowej (prawdopodobnie kickboxing),
postanowiłem, że musicie koniecznie sprawdzić, jaki był początek
konfliktu na linii Dizaster vs Math Hoffa.

Mimo że battlerzy już spotkali się na polu bitwy podczas „Road to Total Slaughter”,
to widocznie czuli niedosyt, po tak krótkim zwarciu.

Przed wami walka, której niefortunne zwieńczenie odebrało na dłuższy czas jednemu z nich
możliwość wjazdu do Nowego Jorku, bez obawy o własne życie, podczas gdy dla drugiego było,
jak uważało wielu, ręką sprawiedliwości.

https://youtu.be/K0dTkjh44v0

young kuli multi

EMINEM KURWO JEBANA CHO NA FAME MMA ROZJEBIE CIE ZA TO JEBANY CWELU!!

kiki

No i co, powiedział coś niestosownego?
Też bym ją jebał na chama. Ale to z wtedy, bo teraz to ulane i nieatrakcyjne kurwisko.

undeletedbeats
Tede

Szanuje oskar rampampam , wyjebane na peje

WKS

Eminem ruchał rihane na 100 procent.

Popularne