Sprawdź nas też tutaj

News

Eminem wkracza na rynek kryptowalut

Raper wyemitował pierwsze tokeny NFT.

Opublikowany

 

Pod koniec kwietnia Eminem wyemitował swoje pierwsze tokeny NFT. Tym samym raper wkroczył na rynek kryptowalut, na którym ma zamiar zagościć na dłużej. W ramach tokena kryptowalutowego ukazały się trzy różne rodzaje NFT: „Tools of the trade” oraz „Still Dgaf” zostały wydane w ilości po 50 sztuk. Każdy z nich zawiera animację z oryginalnym bitem wyprodukowanym przez rapera. Wszystkie egzemplarze zostały już wyprzedane (5000 dolarów za sztukę), a osoby, które je kupiły otrzymały dodatkowo fizyczny wydruk oznaczony numerem oraz opatrzony autografem Eminema.

Chcę nadać temu dropowi ten sam klimat 'O człowieku, muszę zdobyć tylko ten jeden, a może nawet cały zestaw' to było dużo zabawy przy wymyślaniu pomysłów z moich własnych pasji kolekcjonerskich. – komentuje raper.

Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Eminema na naszej platformie. Zapotrzebowanie na NFT wciąż rośnie i jesteśmy podekscytowani, że możemy wprowadzić tę współpracę do naszej społeczności i dać im dostęp do nowych dzieł sztuki i muzyki na rynku Nifty Gateway. – powiedział Ashley Ramos z Getaway.

Token zatytułowany “Stans Revenge” stanowi pojedynczą wersję i trafił na aukcję, którą wygrał kanadyjski raper Tom MacDonald. Za unikalny token zapłacił 100 000 dolarów.

NFT to cyfrowy zasób. Każdy token NFT jest ograniczony ilościowo, unikalny i nie można go skopiować. Służyć może jako dowód autentyczności i własności.

 
38 komentarzy
38 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
iiii
2 dni temu

W latach 90 jaralismy sie Eminemem ale jak ogladam jego teledyski w 2021 to czuje zazenowanie czy ten gosciu odpierdala kabaret ni chuja nie kupuje jego nawijki teraz. Jakbym ogladal Gracjana Roztockiego.

Lolek
2 dni temu
Reply to  iiii

Lil windex robi dobre parodie Eminema

Big L
2 dni temu
Reply to  iiii

Chyba ty się jarałeś tym łakiem

Proooprofeessorr Trrrapuuu Kkkkróóól Gglllamrrappu
2 dni temu
Reply to  iiii

W 100% SIE ZGADZAM, ODKAD PRZESTAC CPAC I PIC, ZACZAL NAGRYWAC Z RICHANNA ZJEBAL SIE DO CNA, WINDA W GORE TWOJ KOMENT

iiii
1 dzień temu

Ssij mojego ożeszka!

Tylko Sentino
1 dzień temu
Reply to  iiii

Eminem najlepszy. Tylko Sentino ma podjazd do niego. Oto dowód https://youtu.be/N6qCQnbguFU

Ziominho
2 dni temu

Ma tyle hajsu a jeszcze mu malo ze opierdala jakies badziewie gimbusom

Young Leosia
2 dni temu
Reply to  Ziominho

POSSAM CI HUJ A POTEM NASRASZ MI NA CYCE ZGADZASZ SIE POJEBIE

YEBAĆ p0lki
2 dni temu
Reply to  Young Leosia

Ludzie wy nie macie godności za grosz xD jesteśmy krajem niewolników. 90 procent popiera UE, bo DAJE PIENIĄŻKI. Oczywiście za darmo, no bo jak inaczej? UE to drzewko, którego. Pan Polak może zrywać rosnący hajs i nie musi dawać nic w zamian. Tzn musi, ale o tym nie wie. Nikt w tym kraju nie chce nic ciężką pracą wypracować, nic osiągnąć, budować dobrobytu , tylko daj i daj. Ten kto da jest panem. Jebana socjalistyczna mentalność.

Bójki o lody, o roboty z lidla i inne gównoprodukty. Konkurs na fb -wygraj zapiekanke z gównem? 10000 Polaków staje do walki

Szczepienia na majówkę? Typ owinięty w kocu, jak jakaś poczwara, stał kilka godzin w deszczu i cieszy japę do kamery TVP, że teraz BĘDZIE MU WOLNO jechać zagranicę

Ja pierdole xD

pusia
2 dni temu
Reply to  YEBAĆ p0lki

Dlaczego pokazujom starcow a nie Lekarzy ktorzy zachwalaja szczepionke bo gdy bedzie cos nie tak to nikt nie powie Lekarz powiedzial tylko kazdy powie baba z Wypizdowa mowila ze nie bolalo i pomoze Kurwa tyle na dzis ide sie odlac

BBWA
2 dni temu
Reply to  pusia

umrzyj cweliku

pusia
2 dni temu
Reply to  BBWA

jebany przyglupie sikam ci na Ryj

Bartłomiej Ciepłota
2 dni temu
Reply to  YEBAĆ p0lki

WIESZ CO KURWO MASZ RACJE, ALE Z UE SIĘ NIE ZGADZAM, BO JAKBY NIE UNIA TO W POLSCE BYŁOBY 2137 RAZY GORZEJ. ALE Z TYMI LODAMI EKIPY I RESZTĄ TO KURWA FAKT. NIBY DUMNY POLAK A SIE DAJE PONIŻAĆ ZA 5 STÓW HAHAHAA

KOLEGA
1 dzień temu
Reply to  YEBAĆ p0lki

To nie socjalistyczna mentalność tylko średniowieczna, z czasów kiedy bez Pana ludzie tygodnia by nie przeżyli i służyli temu, który właśnie zawładnął ich ziemię.
Taka jest niestety mentalność Polaków, taki naród, nie wiem skąd się to wzięło ale wiem, że Ty jesteś tego podejścia idealnym przykładem. Wymagasz od lasek, żeby Ci na tacy wszystko dawały, nie zadały niczego w zamian. Zresztą, co Ty możesz wiedzieć o ciężkiej pracy nieudaczniku życiowy, skoro iedzic na garnuszku mamusi tj Polki, których tak nienawidzisz..

Odb
2 dni temu

Eminem wkracza na orgię kryptogejów

BABCIA JADZIA
2 dni temu
Reply to  Odb

URWE MU CHUJAA

kokojumbo
2 dni temu

czeać tylko aż polskie rapiery podpatrzą pomysł

Montgomery McQueen
2 dni temu
Reply to  kokojumbo

Sentino jak tylko to przeczyta to na bank zaraz bedzie pierdolil, ze z nitrozyniakiem wchodza na rynek kryptowalut. #sicariotoken

GhettoBlasta
2 dni temu

Uwaga, podaje przepis na rapera ze Step records

– zakola albo łysy łeb
– każdy ząb w inną stronę
– obsrana oszczana kamienica w tle
– kwadratowe rymy
– bit z 2006 roku
– podjeby ciuchów z kropa

żENADA
2 dni temu
Reply to  kokojumbo

eminem to przecież polak, wcześniej występował pod pseudonimem Kaen

żENADA
2 dni temu
Reply to  żENADA

Ps. Dymalem psa sasiada

eMule
2 dni temu

Tylko o hajs chodzi w życiu.

jebac szacun,ja chce niemcy w polsce
2 dni temu
.mm
2 dni temu

.

Chuju
2 dni temu

Lalki dla pedzi. Od teraz mozecie sobie wsadzac emumemsa w wasze spasione rozciagniete perskie oka. Elo

OBRONCA PRAWDZIWEGO HIPHOPU
2 dni temu

CO TEN RUDY SKURWYSYN JEBANY ZNOWU ODPIERDALAAA

BABCIA JADZIA
2 dni temu

RAPER PRZYJOŁ 3 TLUSTE KUTASY W DUPE ,RAPER BARDZO ZADOWOLONY

kuczma kwasniewski
2 dni temu

flip the coin huh
polecam wywody niewolskiego na ten temat

eMule
1 dzień temu

Jebać amerykańców und kacapów and szwabów & polaczków! Fuck PiS and Police!

Henie
2 dni temu

Tyle co on na pewno na krypto nie zarobię ale cos tam rośnie.

Zakolak Alfa
2 dni temu

Krypto jest zajebiste ale bardziej Defi niz NFTsy.

Polecam edukacje na temat kryptowalut.

Pozdrawiam wszystkich! (Oprócz Kafara, Sokoła i Żulczyka)

UkUk
2 dni temu

zwiedzilem troche swiata bylem kilka razy w usa w roznych miejscach.. generalnie kazdy prawdziwy G jak go spytasz o eminema to cie wysmieje i ci powie ze to muzyczka dla bialych dzieciakow z dobrych domow i tak jest wlasnie, czym sie jaracie?

KOLEGA
1 dzień temu
Reply to  UkUk

Ty jak słuchasz muzyki, to zanim odpalisz jakiś kawałek to weryfikujesz wszystkie fakty na temat artysty, weryfikujesz jaki jest statystyczny target tego muzyka, co sobą prezentuje? Ja słucham, kiedy mi się coś spodoba I wyjebane w to kto jest autorem danej piosenki. Polecam, zdrowsze podejście. Wg Twojej teorii, to praktycznie każdy artysta odpada, z każdym jest coś nie tak. Nirvany nie posłucham bo wokalista był jebanym narkomanem. Queen nie, bo Freddie przecież pedal. I tak dalej i tak dalej.

Co do Eminema, typek się wychował w Detroit, czyli takim amerykańskim Sosnowcu, nikt tam nie chce mieszkać, więc obstawiam, że lekkiego startu to on nie miał. Zresztą on nigdy nie pozował na G z tego co się orientuje. Jeśli się wychowasz wśród patologii i gangusow, nie oznacza to automatu że Ty też nim jesteś. Ja tam go akurat szanuję, że się wyrwał z nędzy, wychowując się w jednym z najgorszych miejsc w USA, wśród niziny społecznej. I to biorąc pod uwagę, że czarnuchy w większości to dno spoleczne, więc sobie wyobraź najgorsze ludzkie scierwo i że musisz od dzieciaka z takimi ludźmi żyć, gdzie jesteś jednym z nielicznych białych na osiedlu. Nie oceniam go jako człowieka, bo mnie to szczerze gówno interesuje ale nie odmówię mu ambicji i faktu, że zawsze był technicznie jednym z najlepszych raperów. Dodatkowo zapoczątkował swój własny styl, nie leciał za trendem jak nasza rodzina scena (chyba tylko Pro8l3m można uznać za własny styl), wybił się na mega gwiazdę, do tego sarkastyczny styl szydzacy ze stereotypów, więc jak dla mnie szacunek dla typa. Dzisiaj wiadomo, nie to samo, ale chyba nie można oczekiwać od nikogo żeby całe życie stał w miejscu i robił ciągle to samo, byleby zadowolić publiczkę
Pozdrawiam

Kronos
1 dzień temu
Reply to  UkUk

Szkoda tylko ze muzyka eminema nie raz bywała o wiele brutalniejsza niż muzyka, jak to Ty nazwałeś, „prawdziwych G”

panpe
2 dni temu

w koncu cos o kryptowalutach

Trzy Korony
2 dni temu

Kryptowalutu się opłacają wiem sam po sobie

pusia
2 dni temu
Reply to  Trzy Korony

czesc kutasie !!!

YEBAĆ p0lki
2 dni temu

Przez większość historii kobiety z braku laku musiały mieć dzieci z mężczyznami nieatrakcyjnymi. Gardzili nimi i w ogóle, ale kultura trzymała bestialska naturę kobiet w ryzach.
Oczywiscie ci nieatrakcyjni nadal musie spełniać pewne minimum, dlatego ludzie dzisiaj są ładniejsi niż byli w przeszłości. Dlaczego dzisiaj tak wielu nie spelnia tego minimum? Bo uwolniono nature kobiet, a natura kobiet jest to hipergamia bez granic.
Chłopaki z tagu, ktorzy 20 lat temu bez problemu mieliby powodzenie u kobiet dzisiaj nie mają na to najmniejszych szans przez internet. Chłopak z osiedla pracujący jako mechanik jest porównywany z Intagramowym modelem zarabiającym 1 mln miesiecznie. Hipergamia nie ma granic.
O takiej naturze wiedzieli: starozytni Grecy, autorzy biblii, oraz różni filozofowie na przestrzeni ostatnich XX wieków, wiec pomysł naprawdę nie jest nowy.
Lewica niczym orangutan z zespołem downa zamieszała łyżką w skomplikowanych systemach kulturowych, bo dali się skusić kłamliwym kobietom i myśleli, że pociumciają więcej.
Dzisiaj dopiero zaczynamy czuć konsekwencje tego – mężczyźni sie wypisują ze społeczeństwa, bo ono im nic nie oferuje, jak tylko mogą żyją z zasiłków rent, lub na barkach kogoś innego – jedyne mądre posunięcie jakie mogą zrobić, więc sprawa będzie rosła.
A na pracy mężczyzn opiera się cały system społeczno-ekonomiczny, bo kobieta kosztuje system więcej niż dostarcza do systemu.

Popularne