Sprawdź nas też tutaj

Favst i Gibbs otwierają promocję składanki od QueQuality

Posłuchajcie „ztb”.

Opublikowany

Na kanale QueQuality ukazała się premiera najnowszego numeru Favsta i Gibbsa. Po świetnie przyjętym wspólnym albumie „Hample” duet producencki zaserwował słuchaczom wakacyjny singiel „ztb”.

Ale to nie wszystko. Jak mogliśmy przeczytać w social mediach wytwórni numer „ztb”, to pierwszy utwór zapowiadający nową kompilację QueQuality.

Wczoraj wieczorem w social mediach wytwórni ukazała się grafika z tajemniczą mapą i zamazaną tracklistą. Fanów artystów QueQuality zaskoczyła dobra informacja:

– Nadszedł czas, aby opublikować pierwsze informacje odnośnie poczynań QueQuality nad wspólnym projektem. W lipcu zeszłego roku wybraliśmy się na Maltę, gdzie powstało kilka utworów oraz pomysł, aby „pociągnąć” inicjatywę dalej i zorganizować kolejne wyjazdy.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy wynajmowaliśmy domy i apartamenty w lokalizacjach z dala od dużych miast i spotkaliśmy się w zróżnicowanym, koleżeńskim gronie, w luźnej atmosferze, aby tworzyć muzykę bez narzuconych wytycznych czy schematów. Odwiedziliśmy piękne miejsca w Beskidzie Niskim, na Dolnym Śląsku oraz na Warmii i Mazurach, z przerwą na plan zdjęciowy w słonecznym włoskim Bari oraz w oczekiwaniu na główny, wrześniowy wyjazd poza granicami kraju.

Już jutro zaprezentujemy Wam pierwszy singiel z tego projektu, który został stworzony przez Favsta oraz Gibbsa. Utwór nosi nazwę „ztb” i powstał w pięknej miejscowości na Mazurach podczas majowego weekendu. Nagranie doskonale odzwierciedla ten beztroski klimat i czas. Niebawem opublikujemy kolejne single oraz informacje na temat naszej kompilacji.

4 komentarze
4 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Hip hop jest biały
22 dni temu

Idziem na robotę, dziś rębiemy kiosek Szybę Ty rozwalasz, forsę ja wyniosę Nachy Ci falują, lecz spokojna czaszka Forsujemy zamek, a reszta to fraszka! Robimy kwadraty, brykiety, dziesiony Mamy drobny sprzęt, mamy też i łomy Robimy kwadraty, brykiety, dziesiony Mamy drobny sprzęt, mamy też i łomy Dziary, tatuaże, łapy pełne sznyt Jeśli dziś nie spękasz, jesteś koleś git! Jak nas zhaczą mendy, to trza będzie zwiewać Jak nas zapuszkują, trza będzie odgibać… Robimy kwadraty, brykiety, dziesiony Mamy drobny sprzęt, mamy też i łomy Robimy kwadraty, brykiety, dziesiony Mamy drobny sprzęt, mamy też i łomy