Sprawdź nas też tutaj

News

Floral Bugs o Alberto, Dedisie, Szczylu, Avim i Szpaku

„Stawiam go wysoko, ale król jest jeden”.

Opublikowany

 

fot. @nikoslab_

Floral Bugs zorganizował na Instagramie sesję Q&A, podczas której odpowiedział na kilka pytań swoich fanów. Raper wypowiedział się m.in. na temat kolegów po fachu. Spropsował Aviego, a także ujawnił, że ma w planach numer z Alberto GM2L.

Poniżej zapoznacie się z pytaniami słuchaczy i odpowiedziami Floral Bugsa.

Może coś ze Szpakiem?

Oby jak najszybciej.

Czy długo znasz się z Dedisem?

Myślę, że jakoś rok już. Z Dedisem piona bita zawsze.

Będzie coś z Alberto?

Piona bita z Alberto. Ostatnio byliśmy razem w studiu. Siekniemy coś razem w odpowiednim czasie. GM2L & FG.

Będzie kiedyś kawałek z członkiem SBM?

Tak, już jest nagrany.

Czy twój wąs jest najlepszy w polskiej rapgrze?

Stawiam go wysoko, ale król jest jeden: Avi Sycylijczyk. „Gościu z wąsem, zapamiętaj rysopis”.

Może jeszcze nuta z Cartmanem?

Będzie.

Może coś ze Szczylem?

Szczyl kocur, pozdrawiam.

Pierwsza dziara, i która bolała najbardziej?

Floral Gang na klacie pierwsza, najbardziej chyba bolały plecy ze względu na czas, ponad 6h na dwie maszynki. A poza tym mostek był bardzo bolesnym miejscem.

Ile masz lat i kiedy zacząłeś rapować?

19 mordko, zaczynałem jakoś w wieku 15/16. Pozdro Magiera.

Jestes homofobem?

Gardzę każdą nienawiścią. Ksenofobia, seksizm, dyskryminacja rasowa, homofobia nie zasługują na szacunek.

Jaką masz wadę wymowy?

Nie mówiłem „r”, ale to już za mną.

 
55 komentarzy
55 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pablo Escodałn
9 miesięcy temu

po przeczytaniu tego, odczuwam kłucie w klatce piersiowej

Kuzynka buczera
9 miesięcy temu

Ten was niejedna pizda trzasl.

WKS
9 miesięcy temu

I nie jednym chujem

Pajac
9 miesięcy temu

Nie czaje tu czegos. Ty jestes niedorozwiniety czy jak? To ma byc zabawne niby czy jak? Zastanawia mnie to skad bierze sie to zbiorowe parcie na robienie z siebie idiotow w internetach.

Pajac
9 miesięcy temu
Reply to  Pajac

Wjechac z „ekipom” to mozesz do gimbazy jak sie lockdowny skoncza.

Pajac
9 miesięcy temu
Reply to  Pajac

Nie zesraj sie cweluchu szpetny. Uwazaj zebys tam sie dziecko nie pokaleczyl tym scyzorykiem.

Pajac
9 miesięcy temu
Reply to  Pajac

Pisenki to na disco relax kiedys lataly. Wiem, ze jestes najwiekszym polskim debilem. Wolalbym sie wytaplac w konskim gownie niz kiedykolwiek jeszcze zobaczyc ta twoja obskurna kominiare i usta mamlasa wystajace z tej ohydnej dziury.

Ty kurwa jestes glupi
9 miesięcy temu
Reply to  JurnyStefan

Jeb sie prawaku. Ssij pale ziemkiewiczowi kurwo pedalska

Kultura
9 miesięcy temu

Ty ssij bo lubisz

www.info.pl
9 miesięcy temu

Można śmiało powiedzieć, że lizanie się po jajach to mocny trend w hip hopie

George Floyd
9 miesięcy temu

Ja też

Odb
9 miesięcy temu

Oral Plugs o Analberto, Dildosie, Szczochu, Kalvim i Sraku

6669990
9 miesięcy temu

Fluor Bigos czyli Pizduś plastuś kolejny bez wlasnego zdania, szablonowa odpowiedź byle by nikogo nie urazić bo jeszcze jakiś Diss z tego wyjdzie a w królestwie tęczowych jednorożców to niedopuszczalne.

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  6669990

to cyrografy wszystko, oni maja nawiniete zeby wspierac lgbt i inne homo bo inaczej koniec z promowaniem heh łaki pospolite

KimTyJesteś
9 miesięcy temu

Kim ty wogóle kurwa jesteś Pajacu ????

Pajac
9 miesięcy temu
Reply to  KimTyJesteś

Pajacem.

Ruchalem twoja mamunie.
9 miesięcy temu

Dupy czarnuchow wylizane do czysta, klasycznie jak to polski raperzyna ma w zwyczaju. Oni z paluchem chyba licza na jakis gejowski threesome. Jebac was, artykulu nie przeczytalem, eystarczyl naglowek

haha
9 miesięcy temu

Wszyscy Lizą dupę Alberto
haha
A jakby biały stworzył ten kawałek dwutakt to by go osrali i powiedzieli żę pozer i farmazon

WTC
9 miesięcy temu
Reply to  haha

Stworzył to za duże słowo. Mógłbyś raczej napisać, że to jego stworzyli, bo ten przygłup, na bank by Sam nie napisał tekstu, który by się rymowal

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  haha

prmowac ciemnych i lgbt i homo, i cyrograf to przepis na sukces inaczej cie niewypromują menadzeroeie czy tam producenci, stfu na nich wszystkich i juz i tak koniec swiata

haha
9 miesięcy temu

Wszyscy Lizą dupę Alberto

haha

A jakby biały stworzył ten kawałek dwutakt to by go osrali i powiedzieli żę pozer i farmazona

Julka BOR
9 miesięcy temu
Reply to  haha

Nesquick…… Czekoladowa pycha…. Mmmm

WTC
9 miesięcy temu
Reply to  haha

Stworzył to za duże słowo. Mógłbyś raczej napisać, że to jego stworzyli, bo ten przygłup, na bank by Sam nie napisał tekstu, który by się rymowal

makumboCZONGO
9 miesięcy temu
Reply to  haha

albert to tez pozer farmazoniarz i w dodatku zlodziej ROGAL SIE W GROBIE PRZEWRACA

NiePozdrawiam
9 miesięcy temu

Wszyscy Raperzy nagli poprawni polityczni bez własnego zdania żeby nikogo nie urazić haha

JEBAĆ WAS ZAKŁAMANE KURWY PIERDOLONE

Nie POZDRAWIAM

Hobbit z shire
9 miesięcy temu

Od tego oblizywania dupy aż oczy krwawią
Umówcie się z tym Alberto jeszcze na randkę i pozostawię ślad szminki na jego chuju pedaliada bez charakteru
Ja rozumiem że biznes to biznes ale kurwa za moment z tej sceny pozostanie wybieg dla manifestujących LGBT którzy walczą o ślubowanie i adopcje zarazem zwalczając kościół w tym samym momencie

Hobbit z shire
9 miesięcy temu
Reply to  Hobbit z shire

pozostawdźcie* tą autokorektę to jakiś analfabeta tworzył? Czy hazardzista który trzepie przez pół życia przez intuicję?

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  Hobbit z shire

juz dawno jest

WKS
9 miesięcy temu

Mówi, że gardzi każdą nienawiścią, a w trakach nawija obraźliwe panczalijny, które kwalifikują się do mowy nienawiści, więc typ ewidentnie pogubił się w zeznaniach.

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  WKS

niedlugo powiedza ze szatana trzeba kochac bo inaczej to nienawisc heh nienawisc do diabelstwa musi byc

Ziominho
9 miesięcy temu

Nie slyszalem ani jednego kawalka tego chuja … ale nad wizerunkiem popracowal (tzn jego menedzment) wiec musi miec jakis fejm chyba. Ja osobiscie, jako fan hip-hopu raczej omine tego wacka (tak mowie sadzac po odpowiedziach jego) szerokim lukiem.

Srebo
9 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

Quebo tak samo podobno jego cały wizerunek sceniczny wymyśliła mu jego była roxie

666999
9 miesięcy temu

W USA jakiś murzyn zabił dwie białe dziewczyny transmitujac to na Instagramie, plus cala patologia BLM z pladrowaniem sklepów i napierdalaniu białych przypadkowych ludzi a on pierdoli o zbijaniu piątki z murzynem co pierdoli farmazony po polsku niech wyskoczy w tej swojej gejowskiej stylowie na czarną dzielnice do Paryża albo Chicago.

TadeuszMrott
9 miesięcy temu

Co na to kaczor Duffy albo Elm?

haha
9 miesięcy temu

Paluch Floral Bugs i Alberto – TRÓJKĄT

Paluch i bugs bedą lizali dupę alberto na zmianę

Uliczny Kapuś Raportuje
9 miesięcy temu

Jeszcze powinny być pytania o 18 L, Monopol, Meza, Donia i Verbe.

Keke pizdeke
9 miesięcy temu

Kurwa co to za nastepny jebany pedal? Jak nie jakas kurwa leosia to tu znowu jakis cweloza zajebany, kurwa mac!

Stary Włodka
9 miesięcy temu

kurwa pedał pierdolony z każdym pione bije i jeszcze do wanny chce wskoczyć…

tfu na atencjuszke

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  Stary Włodka

łaki zajbane atencyjne na cyrografach

jfjrjrj
9 miesięcy temu
Reply to  Stary Włodka

dzifki tanie medialne kurwy

Aby
9 miesięcy temu

Typ ma ksywę jak z jakiegoś kurwa nieudanego kreatora-Kwiatowe błędy lol.
PS Ze względu na samą ksywkę nawet nie sprawdzam.

Dubaj Dubaj
9 miesięcy temu
Reply to  Aby

Raczej kwiatowe robaki

WTC
9 miesięcy temu
Reply to  Aby

Wrzucił ksywke w Google translator i udaje że zna angielski, co za przychlast. Ten niżej ma rację, kwiatowe robaki

devx
9 miesięcy temu

„Piona bita” powinien dziecku dac na imie…

Peja.
9 miesięcy temu

Mój ziomeczek

Nienawiść 100%
9 miesięcy temu

Siurek gardzi nienawiścią a wydziabal sobie 1312 na klacie xD dzban do potęgi

Gza,, Rza
9 miesięcy temu

Ja pierdole jaki prostak. piona bita-kutasa bijesz. Ziomal Ryśka. Ten floral to jakiś kapuś pierdolony

jfjrjrj
9 miesięcy temu

co tu wogule sie dzieje, jak tak wyglada wysyp pedalstwa na zimne to co bedzie na lato.

jfjrjrj
9 miesięcy temu

dzieciom w łbach moncą, puzniej takich łaków sie naogladają i tez tak bedo wygladac, bedo sie kreować na takich gejów potem. koniec swiata

OBSMARKANE USZY
9 miesięcy temu

TA MALA POMALOWANA KUREWKA COS SKRZECZY MOJ BRUDNOPIS Z PODSTAWOWKI LEPIEJ WYGLADA NIZ TA FLONDRA KTO SLUCHA TYCH WYPIERDZIN WYSRYWOW TEJ ULIZANEJ PAROWKI CHYBA TRZEBA BYC OSTRO UPOSLEDZONYM PATUSEM W OSIKANYCH DRESACH UMBRO PODARTYCH NA DUPIE ZEBY SIE BUJAC I JARAC SIE TAKIM SCIEKIEM

Pedał katol robol z PiS 666
9 miesięcy temu

Sramy na polaczków i lewicę oraz pedałów!

Kultura
9 miesięcy temu

Mam już 41 lat ale tyłu homofobów co Chrystianofobów to w życiu nie spotkałem i takich ludzi w Polsce jest bardzo mało . Chrystianofobów jest w Polsce bardzo dużo a naj agresywniejsi są homoseksualiści,doszło już do tego że przerywają i zakłócają msze święte i bezczeszczą kościoły.Musimy na tą dzicz zareagować bardzo zdecydowanie tak aby już nigdy nie odważyli się tego zrobić!

Sicario
9 miesięcy temu

Co ten kasztan pierdoli. Tylko król Sentino

Król sedesów
9 miesięcy temu

Nikt o nikimi. Niezły artykuł.

Popularne