Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Francuz Mordo i Alberto w singlu „Czarne BMW”

Reprezentanci GM2L połączyli siły.

Opublikowany

 

francuz mordo

Francuz Mordo i Alberto, czyli reprezentanci GM2L połączyli siły i zaprezentowali wspólny numer „Czarne BMW”. Bit wyprodukował Swizzy.

Francuz Mordo urodził się w 1999 roku w Polsce, jednak jako 6-latek przeprowadził się do Paryża. Skąd pomysł na pseudonim? – We Francji mówią na mnie Polak, w Polsce – Francuz. Dlatego tworząc w ojczyźnie postanowiłem nawiązać do tego, jak jestem nazywany. – mówi 22-latek.

Poważnie o rapie gracz labelu Gm2l zaczął myśleć po swoim numerze nagranym w akcji #hot16challenge. Po trzymiesięcznym okresie spędzonym w Polsce w czasie lockdownu w 2020 roku, raper wrócił do Paryża i od tego momentu 22-latek większość czasu spędzał w studiu, gdzie nagrywał swoją muzykę.

– Zdecydowanie większą łatwość mam w pisaniu tekstów po francusku, ale cały czas pracuję także nad tworzeniem po polsku. – tłumaczy Francuz Mordo. Raper zaliczył oficjalny debiut na polskiej scenie hip-hopowej utworem „JACK MIEL FREESTYLE”.

Alberto to jeden z najbardziej obiecujących raperów w Polsce. Jego premierowy numer „Dwutakt” ma 31 milionów wyświetleń i ponad 18 milionów odsłuchań w serwisie Spotify. Jego drugi solowy kawałek pt. Strzał również został przyjęty bardzo dobrze i został odtworzony prawie 6 milionów razy. Alberto gościnnie pojawił się w trackach Malika Montany, Mr. Polska, Dj. Frodo, czy ZBUKU.

 
42 komentarze
42 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pppprofeeessooor Trrrapppuuuuuuuuuu
2 miesięcy temu

…Z WYPOŻYCZALNI? TAMBURYNIARZ I ŻELI PAPĄ – LECH ROCH PAWLAK PRZEWRACA SIĘ W GROPIE!

GM2L TO PATENT SENTINA, KAZDY O TYM WIE, TERAZ CO DRUGI SIE POD TO PODPINA

DOBRE MORDECZKI ZBIERAMY NA KIEROWCE AUTOBUSU Z KATOWIC KTORY ZUTYLIZOWAL PATUSIARSKA KARYNE ZEBY NIE WYDAWALA ALANOW I DZESIK WIECEJ NA SWIAT

https://zrzutka.pl/pomoc-prawna-dla-kierowcy-z-katowic

NACPANE MEFEDRONEM PATUSY URZADZILY NAPIERDALANIE NA SRODKU DROGI, SEBA LECZACY SIE NA DEPRESJE SIE PRZESTRASZYL, ZE GO ZAJEBIA TE DZIKUSY I SPIERDOLIL, A ZE ZUTYLIZOWAL JEDNEGO PATUSA PRZY OKAZJI TO TYLKO PLUS, ALE GROZA MU POWAZNE KONSEKWENCJE, POMOZMY MU SICARIOS TO RODZINA

#FREEKIEROWCAAUTOBUSU

#SICARIOSFAMILIA

Profesooooooooor Trrrrrapuuuuuuuuuu
2 miesięcy temu

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔

A TAK PRZY OKAZJI JAKBY KTOŚ PYTAŁ, MÓJ STATUS PRZEDSTAWIA SIĘ NASTEPUJĄCO:

– 300.000 PLN – VOLVO XC90
– 50.000 PLN – ROLEX DATEJUST GOLD
– 6000 PLN – CZYNSZ ZA LUXUSOWY APARTAMENT NA MOKOTOWIE 220 M^2
– 4000 PLN – POMOC DOMOWA DO WSZYSTKIEGO PRACA CO 2 DZIEŃ
– 9200 PLN – SŁUCHAWKI AUDIOFILSKIE SENNCHEISER HD 820
– DZISIAJ NA OBIAD CONSOMME (NAWET NIE WIESZ CO TO JEST) I KRAB KRÓLEWSKI

A TY JAK TAM BIEDAKU?

– CODZIENNIE MAKARON Z SOSEM SZPAGETTI Z BIEDRY?
– GOLF Z 1999 ROKU W TURBO DIZLU LPG?
– OCIEŻAŁE DZIECI ALAN I JESSICA W PODRÓBKACH Z NIKE I GUCCI?
– PIWO GÓRA ŻUBER
– BEBZOL WYJEBANY PONAD ORBITĘ OD TANIEGO ŻARCIA
– PRACA MARZEŃ NA BUDOWLANCE LUB W AMAZONIE NA MAGAZYNIE ZA 2000 PLN?

GARDZĘ. I PLUJĘ WAM BIEDAKOM DO MISEK HRRR HAAAAAAAAA TFUUUUUUUUUU!

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔

Imponujący anal
2 miesięcy temu

Co to jest GROP?

Imponujące fellatio
2 miesięcy temu

G-generalnie
R-robisz
O-op
P-pałę

Pan Pawel
2 miesięcy temu

ALE TY KURWA SMIECIU!!! PAN BORYS CIE PODSUMOWAL.!!!! A TERAZ ZAPIERDALAJ DO AMAZON!!!!

Alan i Jessica
2 miesięcy temu

A tak przy okazji – nikt kurwa nie pyta.

PejaTVN
2 miesięcy temu

Wpłacone mordo ! Jak można być matka dwójki dzieci, prowadzić własny biznes i wypierdolic się na środek drogi żeby rozdzielać jakiś patusow ? Co ona chciała order za odwagę czy co ? Na szczęście nie ma jej juz z nami.

Zatroskanymniej
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

No teraz wszyscy czekamy az ty wyciagniesz nogi

Prop&Testo
2 miesięcy temu

Zamknij pizde. Dobrze że już gnije ta patusiara. Jakbym był tym autobusiarzem to jeszcze bym na niej laka zjarał hahaha. Selekcja naturalna, dzieci też nie szkoda, jak po niej mają geny to też się nadają tylko do piachu albo kopalni w Afryce.

Pan Pawel
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

ZEBYS KURWO ZDECHLA Z GLODU RAZEM Z TA KURWA PROFESORSKA!!! ŚMIERĆ KURWY PRZEZ ZADLAWIENIEM SIE KUTASEM ŚMIECIE… RZECZ JASNA OD KING SEICENTO

FBG
2 miesięcy temu

Francuz mordo za 50zł bez gumy w czarnym BMW.

Grant Miller
2 miesięcy temu
Reply to  FBG

Beka z debili na ślizgawce jak nie śpią po nocach bo ten schizofrenik kanye west ma wydac plytę, płaczą jak pizdy jakies , piszą posty że nastawiają se budzik w srodku nocybo myślą że będzie premiera hahahaha. Aja bym chciał żeby zapowiadal ją jeszcze z 2 tygodnie i was totalnie wychujał i jej nie wydał. A wy będziecie łazic jak zombiaki wy kurwy.

SHWESTA EWAW WAS LOS KURWA
2 miesięcy temu
Reply to  FBG

Francuz bez gumy 50
Anal bez gumy-gratis

Best kurewki w całej europie tylko w hamburg!

ojro ojro ojro

PejaTVN
2 miesięcy temu

W dzisiejszych czasach wystarczy być z innego kraju, przyjechać po PL… nagrać jakieś gowno i zaraz jesteś sławny bo przecież „czarny rapuje w Polsce” wow No kurwa gdzie ten świat zmierza.

Penis na sterydach
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Ale nikt powazny nie bierze tego na poważnie. Pompelina i tyle

Dominacja Genetyczna
2 miesięcy temu

Koleś kurwa wygląda jak niedojebany Pikej i pierdoli coś o gangsterce. Ty kurwo z tym małpiszonem wyglądasz jakbyś miał się rozpłakać zaraz.

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Dwaj imigranci zarobkowi

GłąbyMatoły2Leszcze
2 miesięcy temu

Wygląda jakby kurwa miał się rozpłakać w gabinecie dyrektorki, że go biją na przerwach. Francje to on chyba zna z bycia na kolanie w pokoju hotelowym z jakimś grubasem.

Mam zakola jak TPS
2 miesięcy temu

Francuz w morde Alberta

Gruby Pyton
2 miesięcy temu

Pierdole nagrywam lepiej bez bycia w takim towarzystwie a gościu nagrywa od ponad roku i ma wokół siebie profesjonalistów a dykcje i flow to ma jakby nie wiem. kurwa sto kutasów na raz brał

Odb
2 miesięcy temu
Reply to  Gruby Pyton

W końcu francuz mordo

Hypnosis
2 miesięcy temu
Reply to  Gruby Pyton

Beka z debili na ślizgawce jak nie śpią po nocach bo ten schizofrenik kanye west ma wydac plytę, płaczą jak pizdy jakies , piszą posty że nastawiają se budzik w srodku nocybo myślą że będzie premiera hahahaha. Aja bym chciał żeby zapowiadal ją jeszcze z 2 tygodnie i was totalnie wychujał i jej nie wydał. A wy będziecie łazic jak zombiaki wy kurwy.

Maciek
2 miesięcy temu

te dresy to z darów dla powodzian wzięli

Odb
2 miesięcy temu

Francuz Mordą Analberto w sextaśmie „Czarne Pyty”

Tfuu
2 miesięcy temu

Dajcie sobie spokój z muzyką! W tym co nawijacie nie kompletnie żadnego sensu. Pozdr.

stara sentino ugryziona przez psa
2 miesięcy temu

Alberto jestes cienki jak sam skurwysyn te podrobe kabe nie komentuje bo totalne gowno

Malik wyciągaj diho z szafy bo sie konczy te twoje gm2137l

MORDZIATY
2 miesięcy temu

FRANCUZ MORDOM ALBERTO W CZARNYM BMW

Dihuj (spontaniczny konsument kału)
2 miesięcy temu

Józef sramtam o swoich jedynkach: „podrażniłem chuja analfaberto gdy opierdalałem mu lachę”

18zlb
2 miesięcy temu

ja jebie jest to jest słabe i sztuczne , nawet ciuchy maja takie co na codzien w nich nie chodzą, p.s. szukam jakiegos portalu hip hop , ktos cos poleca? p.s. czemu nigdzie w mediach pl nie ma o walce Dipset V.S. Lox

Sętino
2 miesięcy temu
Reply to  18zlb

Polecam glamrap.pl

Karol Strasburger
2 miesięcy temu

Alberto: No siema Mordo!

Karol Strasburger
2 miesięcy temu

PS. Wszystkim, co mówią że opowiadam suchary, bolec w dupe.

Alberto
2 miesięcy temu

Ty kurwo jebana

Karol Strasburger
2 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Cicho tam, gówniarzeria. Ja już za Stalina ruchałem, a wy tylko w te laptoki się gapicie.

Cwelik Śmietana
2 miesięcy temu

Francuz Mordo opierdolił kolbę Małpiszona w czarnym BMW.

wujek staszek
2 miesięcy temu

tylko mnie kury nie przejedz bo zajebe

bolt
2 miesięcy temu

francuz z polykiem bez gumy, chyba ze w pontonie

Alberto
2 miesięcy temu

I to jest kurwa polski rap anie jakaś pedaliada w stylu Sentino

Popularne