Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Frosti i Benito Tuzza z „Nowym sortem”

Premierowy singiel z warszawskiej wytwórni.

Opublikowany

 

SPÓŁKA ZOO przedstawia kolejny singiel Frostiego pod tytułem „Nowy sort”.

Gościnnie w utworze udzielił się Benito z duetu TUZZA, a za produkcję odpowiada Pedro. Video to wspólne dzieło Alfonso Pantera i Brevko.

 
33 komentarze
33 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Rap Dinozaur 86
2 miesięcy temu

Nie znam tych muzykantów takie sobie to jest.

Nowy sort? Młodym imponuje jaranie towaru.
Już nie kopce ale w życiu wysmażyłem około 8 kg solo. Pół kilo rocznie około. A nigdy nie paliłem Zigaretten. To nie takie proste robić miesięcznie ~ 50tke zachowując przy tym czujkę – nie dać się powalić ani nikogo, uczyć się efektywnie lub pracować efektownie.. uprawiać sport i nie dać się filmom w głowie.. no i sprostać finansowo zwłaszcza za młodu, wiadomo były inne czasy nie żałuję w sumie ale nie polecam raczej lepiej nie uderzyć w używki bo kilku miało w życiorysie przerwę przez to i rozpadały się związki czy rodziny i scenariusze.

Taka ot historia dla łaków. Pozdrawiam innych dinozaurów z moich czasów wtedy życie było inne, było piękne w sumie mieliśmy mniej ale mogliśmy więcej dziś tego nie ma jest tylko pozera nie ma przyjaźni ani zasad teraz hajs wyznacza to co modne a w głowach drobnie..

Poxer
2 miesięcy temu

Polecam tego allegrowicza

sssssssssss
2 miesięcy temu

Zeby czas sie zatrzymał te 10-15 lat temu to by było ideolo. Technologia juz w sumie w miare rozwinieta, a ludzie o drobine mądrzejsi i wszystko wyglądało prościej, a teraz? Żyć sie kurwa odechciewa na tej planecie przez ten jebany internet i zidiocenie społeczeństwa.

PejaTVN
2 miesięcy temu

Ale kogo to kurwa obchodzi człowieku, wy chodziliście jak brudasy w halowkach słuchając Meza i Libera. Teraz dzieciaki przynajmniej wyglądają jak ludzie maja ładne ciuchy super zegarki itd. Zazdrościsz boomerze i tyle, wypierdalaj Twoje życie się już skończyło.

Zatroskanymniej
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Ty spierdalaj a co

Rap Dinozaur 86
2 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Andrzeju spokojnie to się wyklepie..”

Nie możesz koleszko szufladkować, byli ziomale którym mimo starań ich rodziców było ciężko w tamtych czasach ale wolałbym z nimi lojalnymi stracić niż z tobą zyskać. Unie nie było tak źle jak piszesz.

Nie martw się, ciuchy nosiłem i markowe i nie. A i tak za to jacy byliśmy dupy wolały nas niż ciebie wolą teraz w twoich podróbkach.

Zapamiętaj sobie że „na osiedlu nikt nie słucha Mezo Mezo, takie płyty leżą. Beton jest za rogiem… – wiesz kto ma ogień?”

Moje życie się skończyło? A ile lat mają twoi ulubieńcy malik i sentino? Im tak nie powiesz tylko byś się tam chciał wcisnąć.

Odbyt ReTo
2 miesięcy temu

Frosti i Cwelito Sperma z „Nowym Analem”.
Premierowy anal z warszawskiego darkroomu.

Alberto
2 miesięcy temu
Reply to  Odbyt ReTo

Widziałeś kiedyś cipe krowy?

Odbyt ReTo
2 miesięcy temu
Reply to  Alberto

Ciebie widział Malik Montana jak razem z Josefem Bratanem zapinasz w dupsko King Bibica i Blachę 2115 pod prysznicem.

Alberto
2 miesięcy temu
Reply to  Odbyt ReTo

no i?

Silver Pozzoli
2 miesięcy temu
Reply to  Odbyt ReTo

Ale bym wam ponakurwiał plaskaczy jak oskar boskiej, jakbym was spotkał wy biedne kurwy glamrapowe.

Japa Tam
2 miesięcy temu
Reply to  Silver Pozzoli

A gdy ty byś im nakurwiał plaskaczy ja bym gwałcił twoją matule kurwe bardaszaną i splunął jej do dupska hrrrr ha tfuuu

Warszawa Praga
2 miesięcy temu

https://www.youtube.com/watch?v=_MsfQUdiuvE

Najlepszy diss na sentino jaki w zyciu widzialem
wyjasniony do spodu
hahahahahah
Jedziemu z ta rura bardaszana

Trzy Korony
2 miesięcy temu

Szkoda Mb/s żeby to wogole puszczać

Informacja dla gonciarza(wiem że czytasz glam)
2 miesięcy temu

Gdy Kasia była z tobą ruchałem ją w dupę (ma uroczy pieprzyk na prawym pośladku)
A jak tobie całuski serwowała tego samego dnia miała białko na wardze

jebać niuskulowe cioty
2 miesięcy temu

Kasia musiała pojechać na miesiąc do Brazyli pojechać żeby się na hujach nasiąkać nawet Przemo kumpel szafy jak byli w Brazylii to ja jebał,potem taki drugi Polak też ja jebał,pół Copacabany ja jebało,powies się gonciarz

GSP
2 miesięcy temu

Benito, słuchaj, kurwa dzieciaku.. Przecież Ty byś tak ode mnie na pizdę wyłapał.. Bym cie rozjebał bez najmniejszego problemu. Słuchaj, jeśli ktoś przyjeżdża do nas ze sprzętem, to rozpierdalamy go sprzętem również. I teraz posłuchaj mnie. Jeżeli latanie kurwa ze sprzętem jest bez honoru to kurwo obrażasz Tupaca Amaru Shakura. Bo Tupac Amaru Shakur strzelał. I my też będziemy do was strzelać kurwy jak się będziecie pruli

belmondo
2 miesięcy temu
Reply to  GSP

naskarze na ciebie mojej dziewczynie Rafalali i cie połamie,Rafał to kawał chlopa

Stworzenie Świniokształtne
2 miesięcy temu
Reply to  GSP

Co by nie gadac ten GSP moze i jebniety ale sie nie pierdoli w tancu Benito i Forsti to kawiorowa ulica sobie mogą na saskiej kępie dzieci straszyć

Warsaw
2 miesięcy temu

To prawda, pozerka i pajacerka zwykła.

Informacja dla gonciarza8(wiem że czytasz glam)
2 miesięcy temu

Co to jest?
skrzypu skrzyp skrzyp prrrt
Kasia zdradzająca ciebie analnie w twoim domu na twoim łóżku

Alberto
2 miesięcy temu

Ty chuju pierdolony szmaciarzu pedofilu żydzie zajebany

PejaTVN
2 miesięcy temu

Gościu powinieneś po tym wpierdolu od Oxona zmienić jeszcze twarz operacyjnie, napewno Ci to pomoze się ukryć.

Odb
2 miesięcy temu

Krosti i Gównito Pizzda z „Nowym sextejpem”

gunwo
2 miesięcy temu

frosti i pentito huyaa z nowym dildosem.

Pogromca kurew
2 miesięcy temu

Fajne, cieplutkie chłopaki.

Kronekongen 666
2 miesięcy temu

Grypsera jest teraz frajernią z YouTube!

OyczePeniz
2 miesięcy temu

Benito gsp Cię zajebie

blejd wampir
2 miesięcy temu

penito i krosti XDDDD

Popularne