Sprawdź nas też tutaj

News

Fu wyda płytę dzięki deweloperowi mieszkaniowemu

Raper podjął ważną współpracę.

Opublikowany

 

źródło: instagram/fu_official

Weteran warszawskiej sceny zyskał prężnego promotora. Czy pomoże mu to odzyskać pozycję, jaką miał na scenie na początku tego wieku?

Kilkanaście lat temu Fu był zaliczany do grona innowacyjnych polskich raperów. Nikt inny, tylko on, nie bał się wprowadzić śpiewanych refrenów, a „Raptowne realia” łamały schemat klasycznych produkcji. To prawdopodobnie Fu, jako pierwszy w rap grze, wykorzystał w swoim teledysku helikopter („Nie mów mi”), co jak na tamte czasy kosztowało naprawdę dużo pieniędzy. Jednak od wydania albumu „Wrodzony instynkt” jego pozycja systematycznie słabła. Właściwie można napisać – scena poszła do przodu, a komplementem byłoby stwierdzenie, że Fusznik został w miejscu. Nie zmienia to faktu, iż jego produkcje z początku działalności bronią się, nawet po latach. Wkładu w kulturę nikt mu nie odbierze.

Mimo niefartownej passy w ostatnich latach, Fu nie zawiesił kariery na kołku i znalazł majętnego promotora. IŁ Capital to prężny deweloper, mający na swoim koncie grube inwestycje. Poza branżą budowlaną lokuje środki w sport, a od teraz również w muzykę.



– Siemanko ludzie! Rozpocząłem pomyślnie współprace z firmą IŁ Capital. Razem z Igorem Łukasik (dobra mordka ze Śró…) będziemy realizować razem wspólne wizję i projekty. dzięki Igor za wiarę i zaufanie szacun! Ps: Również dzięki Igorowi mój nowy album solo ujrzy światło dzienne – napisał Fusznik.

Czy dzięki temu reprezentant ZIP Składu zyska szansę, żeby przypomnieć o sobie, zwłaszcza młodszym słuchaczom?



38 komentarzy
38 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Git Potwierdzacz
7 miesięcy temu

Dobra Mordka ze Śró – czytaj potomek komuchów, bo tylko tacy dostawali tam po wojnie mieszkania.

ADMlN
7 miesięcy temu

Fu – spółdzielnia mieszkaniowa
Bedoes – bielizna, kremy do twarzy
Mata – McDonald’s
Peja – Vege Burgery
DJ Decks – maty do akupresury
Sheller – Tynki, gładź szpachlowa
Świat się kończy !
https://youtu.be/Ydg_cLfUdcU

Elo
7 miesięcy temu
Reply to  ADMlN

Tede- braveran

GET MONEY OD STARYCH
7 miesięcy temu
Reply to  Elo

Tede – zastrzyki przeciwko grypie premium

asdfg
7 miesięcy temu
Reply to  ADMlN

żurom – bioelektrody

Stalin
7 miesięcy temu
Reply to  asdfg

Bys kurwo chyba pluł pod wiatr

huj
7 miesięcy temu

A Fu, wydalił kupę dzięki xennie extra

agrestC
7 miesięcy temu

Dobra Mordka – czytaj frajer który wyłozy własny hajs na wirtualny fejm na współpracę z podrzędnym raperem który niegdyś był trzecioligowym raperem u drugoligowych ziomków.

A tymczasem polajkujcie insta i fejsbunia IŁ Capital, wiadoma sprawa.

Boże, jak was jbać, jak was wszytkich jbać do dna.

Marek
7 miesięcy temu

Sprawdzcie kanal GRANDE CONNECTION na youtube. Typ cisnie beke z prawilniakow hahahah

Wwdz
7 miesięcy temu
Reply to  Marek

Gościu jest dobry najlepiej wyjaśnił Peję i crackhouse ” jak ktoś taki jak Peja może wspierać te kurwy”

Marek
7 miesięcy temu

Ogladacie ??? Rap w stylu Jongmen https://m.youtube.com/watch?v=_KKtr7NwgTE

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
7 miesięcy temu
Reply to  Marek

zajebiste haha niech to Rena wyrucha

Pyyyyk
7 miesięcy temu

No to wydanie jego płyty będzie raczej PATODEWELOPERKA

Brzmi legit
7 miesięcy temu

Deweloper w pomiętej, niedopasowanej koszuli, na tle tandetnego logo. Widać taki z niego deweloper, jak z fusznika raper.

Heniek
7 miesięcy temu

No to już wiem od kogo mieszkania nie kupować

Kryminał
7 miesięcy temu

Nie mydlcie oczu jakimś gównem tylko zamieszczajcie przeprosiny dla Małolata za kręcenie lodów na jego szkodzie. Jak Grzesiu w końcu trafi do Polski to nie zapomni o was hieny i zapuka do waszych drzwi pamietajcie żeby dupsko było dobrze nasmarowane.

Lucek
7 miesięcy temu

Nic to nie da bo nikt już nie słucha jakiegoś marnego fu co poprawnie zdania nie umi wymówić

Zenobiurz bojler
7 miesięcy temu

Widać ile dla uszatego pazerniaka znaczy muzyka popierdolił nawet wydawanie płyt dla ziomków bo się nie zwróci i egoistą jebany zapatrzony w siebie wyda tylko siebie. W rzeczywistości nie chce mieć z zipami nic w wspólnego. Wystarczy zobaczyć kto byl na premierze albumu Nic czyli gówno. Masny z abstrahuje 😀 I reszta kurestwa. Może i jedkera zaprosił ale honor mu nie pozwoli być na tym lewackim bankiecie.

Murarztynkarzakrobata
7 miesięcy temu

Mam nadzieję że mieszkania tego pseudodewelopera runą szybko jak kariera tego tFu

Naczelnik Barszczyk
7 miesięcy temu

fó, bita franco, nauczyłeś się w końcu rapować czy dalej dukasz jak nieudacznik?

Waco
7 miesięcy temu

Który to Fu? Ten z prawej czy z lewej?

Vadim trocky
7 miesięcy temu

To niech wejdzie na dach postawi tam sokola i będzie robił za odgromowke, moze se odpalać szluga od pioruna pioruna pioruna

Doniz
7 miesięcy temu

Jakim kurwa trzeba być jebanym nieudacznikiem żeby nie potrafić sobie uzbierać pare groszy na wydanie płyty. Podziemni raperzy sobie lepiej radzą od tego patalacha

TwojStary
7 miesięcy temu
Reply to  Doniz

A po huj zbierać jak ktoś ci może je dać

Aneja
7 miesięcy temu

Wstyd i tyle on był zawsze słaby nalykal się leków wygląda ja Tarzan boy żenada

ksiondz Wazone
7 miesięcy temu

Jak się nazywa narkotyk po którym się dużo gada? Ostatnio spowiadałem ziomeczka przez 3 godziny opowiadał mi historię swojego życia. Już po godzinie miałem go serdecznie dosyć. Gdyby Jezus Chrystus na mnie nie stąpił to bym go wysłał prosto do piekła.

AK
7 miesięcy temu
Reply to  ksiondz Wazone

To historia mego życia artysta kombinator

Redakcja
7 miesięcy temu

Witam 🙂 od dzisiaj wszystkie groźby będą zgłaszane na policje 🙂 ps. pryczyli mnie

YO..
27 dni temu

17:59 29

Opublikowany 7 miesięcy temu 15 lutego 2022Przez Jan Michalczewski

Max
7 miesięcy temu

Fu,był kiedyś dobry,nie można mu tego odmówić,pozdro

Wwdz
7 miesięcy temu

Pierwszy kurwy glamrapowe wszyscy w szkole hahaha

Biuro Ochrony Rycha
7 miesięcy temu
Reply to  Wwdz

Szacunek ludzi ulicy.

Zasadowiec
7 miesięcy temu
Reply to  Wwdz

Pierwszy to ty jesteś ale do wylizania dupy po ciężkim sraniu

Popularne