Sprawdź nas też tutaj

News

Gimper dissuje Trombę z Ekipy

„Śmiesznym jesteś youtuberem”.

Opublikowany

 

gimper tromba diss

Popularny Youtuber Gimper dissuje swojego rywala Trombę z Ekipy, z którym zmierzy się w walce wieczoru na Fame MMA 14. – Jesteś już rozj*bany będziesz miał same rany, wszędzie są krwawe plamy, bo jesteś głupi ch*j – rapuje Gimper, który przedstawia się także jako Gimpson.

Gimper zdissował Trombę

Promocja gal freakfightowych weszła na wyższy poziom. Walka wieczoru musi przyciągnąć jak największą publiczność i o to próbuje zadbać właśnie Gimper. Po kilku poważnych spięciach z Trombą na konferencjach postanowił on udostępnić dzisiaj zupełnie bez zapowiedzi diss zatytułowany „Rozj**any (TROMBA DISS)”.

Śmiesznym jesteś youtuberem
Jak twoje gadki powalona jak z helem
Takich gwiazdek było wiele
Co wychodzą bić siętylko po przelew
– nawija Gimpson

Gimpson wydał w 2016 roku rapowy album „Niepowstrzymany”, który sprzedał się w 30-tysięcznym nakładzie zdobywając platynową płytę oraz dotarł do 1. miejsca krajowej listy OLiS.

Gala Fame MMA 14 odbędzie się 14 maja na Tauron Arenie w Krakowie. Poniżej pełna karta walk.

Fame MMA 14 – karta walk

  • Mateusz „Tromba” Trąbka vs Tomasz „Gimper Działowy – walka wieczoru
  • Agata „Fagata” Fąk vs Monika „Mona” Kociołek – co-main event
  • Sergiusz „Nitro” Górski vs Marcin „Xayoo” Majkut – co-main event
  • Krystian „Krycha” Wilczak vs Maksymilian „Wiewiór” Wiewiórka – walka o pas mistrzowski
  • Piotr „Szeli” Szeliga vs Norman Parke – klatka rzymska
  • Robert Karaś vs Adam „AJ” Josef
  • Alan „Alanik” Kwieciński vs Mateusz „Muran” Murański
  • Mariusz „Hejter” Słoński vs Dawid Malczyński
  • Katarzyna „Laluna UNIQUE” Alexander vs Klaudia „Sheeya” Kołodziejczyk

57 komentarzy
57 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Rychu Paluch w tyłku Dubeltuffka
2 miesięcy temu

Gimper to ten, co przeszczepił włosy, a dalej ma zakola

Janusz Pawulon
2 miesięcy temu

Z gówna bata nie ukręcisz

Latający Quebonafide
2 miesięcy temu

tak i jest popychany straponem w gline az piszczy pozdrawiam xsheeyax!
buziaczki

Fcuk
2 miesięcy temu

Powiem więcej, gimper przyznał się już pare lat temu, że był w związku z chłopakiem więc do rapu pasuje jak ulał.

dadwdwda
2 miesięcy temu

TO WYGLĄDA JAK JAKAŚ PERWERSYJNA HOMO KOLABORACJA. NA BANK W TYM OBCISŁYM KOMBINEZONIE ALA TELETUBIŚ MA Z TYŁU OTWÓR NA OKO SAURONA ŻEBY TEN DRUGI MÓGŁ MU PALUSZKIEM TAM POGRZEBAĆ .

SB Wacki
2 miesięcy temu

Jakie trzeba mieć kompleksy żeby zakola naprawiać XD

Cwel spod bramy
2 miesięcy temu

Gimper to idealny przykład tego jak silne potrafią być czyjeś kompleksy z wyglądem i że jednak nie zawsze ludzie z kasą są w stanie nadrobić wygląd. Zrobienie zębów, przeszczepienie włosów czy katorżnicza dieta aby się wyszczuplić nie pomogły na tyle, aby przestać wyglądać jak żywe gówno. Jego następnym krokiem będzie pewnie operacja wydłużania kości aby dodać sobie kilka centymetrów wzrostu aby być wyższym od tego jego babochłopa.

Janusz Pawulon
2 miesięcy temu

Nic nie pomoże, kiedy się ma ryj jak dziecko Janusz Kowalskiego i kosza na śmieci

dadwdwda
2 miesięcy temu

TO WYGLĄDA JAK JAKAŚ PERWERSYJNA HOMO KOLABORACJA. NA BANK W TYM OBCISŁYM KOMBINEZONIE ALA TELETUBIŚ MA Z TYŁU OTWÓR NA OKO SAURONA ŻEBY TEN DRUGI MÓGŁ MU PALUSZKIEM TAM POGRZEBAĆ .

Ucci
2 miesięcy temu

Ciało mamy tylko jedno, jeśli natura jest dla nas za skąpa i jeśli mamy możliwości aby to zmienić to powinniśmy wyglądać jak najlepsza wersja samego siebie. To nie są kompleksy tylko ambicje i tylko zaniedbany człowiek z wymówkami mógłby uznać to za kompleksy.

Hidalgo
2 miesięcy temu
Reply to  Ucci

Co do zasady pełna zgoda, ale niektórzy zamiast wyglądać jak najlepsza wersja siebie zaczynają wyglądać jak parodia siebie. Tyczy się to zwykle kobiet, ale i mężczyzn też dopada ta przypadłość.

FLAKKA
2 miesięcy temu

To polecę klasykiem 🙂

CO TO MA DO CIĘŻKIEJ KURWY WSPÓLNEGO Z RAPEM?????

Beka z raPsów
2 miesięcy temu
Reply to  FLAKKA

Jak to co? Lody od friza i kokosowe batoniki od Kiźo Mizo.

Pasikonik Skurwiel
2 miesięcy temu
Reply to  FLAKKA

Jak to co?
Fajny przelewik na konto Jopa.

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 miesięcy temu

Powiem wam że odpowiednia Ukrainka to skarb. Te nasze ziemniaczane czupiradła z pod tagi #pOlka nawet nie mają podejścia.
W domu wysprzątane, pogotowane, okna umyte i czyściutka dziewczyna. Żyć nie umierać, aż się chce pracować i przynosić pieniądze w zębach do domu. Także chłopaki, zróbcie jak ja- idźcie do gownopracy i znajdźcie sobie towarzyszkę. Będziecie mieli ładne,zdrowe i białe dzieci a nie pokraki po tureckich mikrocyganach czy czarnych niblistach ( ͡º ͜ʖ͡º)

TYLKO Yp RZĄDZI NA gr
2 miesięcy temu

Zbliża się majówka i #szaramyszkadlaanonka będzie tak zalewana że żadne uszczelniacze nie wytrzymają tyle płynu że będzie przeciekać.

A ty jak anon zapier*alasz już u janusza i odkładasz hajs dla swojej wybranki? Ona musi się wyszumieć jest kobietą „wyzwoloną” sam rozumiesz.

simp i kukold
2 miesięcy temu

tak moim największym marzeniem jest przyjąć dar w postaci 30 letniej witaminki wyskakanej na 1000 kutangach oskarkach
dlatego tak ciężko pracuje i się uczę

Grzesiu
2 miesięcy temu

Cringe jak chuj, co to robi na glamrapie?

Aneta_Maczeta
2 miesięcy temu
Reply to  Grzesiu

Jak to co? Robisz przelew i masz artykuł, byłeś zahibernowany?

Grzesiu
2 miesięcy temu
Reply to  Aneta_Maczeta

Wydaje mi sie ze taki artykuł to strzał w odbyt, wiec raczej nie kupil

POTULNY KWADRAT
2 miesięcy temu

DAWKA ZAŻENOWANIA NA DZISIAJ UZUPEŁNIONA, DZIEKI GLAMSRAP!

Benedykt
2 miesięcy temu

KTO DISSUJE KOGO?
B
U
H
A
H
A
H
A
H
A
H

PRAWDZIWY FAN
2 miesięcy temu

OD ZAWSZE WIERZYŁEM W GIMBSONA, JESZCZE ZJE CAŁĄ RAPGRE

GIMPCWEL
2 miesięcy temu
Reply to  PRAWDZIWY FAN

Mastkę spod golfa ci zje

Odb
2 miesięcy temu

Gimpcwel pissuje Transa z Epizdy

Janusz Pawulon
2 miesięcy temu

Dwóch cweli walczy o tytuł übercwela

Stallone
2 miesięcy temu

Simper zassysa czyjąś Trombę

Zwieru
2 miesięcy temu

Ale kał

sssssssssss
2 miesięcy temu

dziękuję za tą cenną garść informacji, ale ja mam to w dupie

beka z nieudacznika
2 miesięcy temu

WIDAĆ GIMPSON TO PRAWDZIWY RAPER Z KRWI I KOŚCI, A NIE TEN CWEL SENTINO, KTÓRY OD ROKU NIE POTRAFI ZROBIĆ DISSA NA QUEBO

WestCoast
2 miesięcy temu

„wszędzie są krwawe plamy, bo jesteś głupi ch*j” – rapuje Gimper

Jak takie teksty piszą topowi raperzy, to ja wolę discopolo.

CWELTINO
2 miesięcy temu
Reply to  WestCoast

TOPOWI RAPERZY?

Andrzejek
2 miesięcy temu

Nareszcie coś o rapie.

Gimbazejszyn Demdejszyn
2 miesięcy temu

Co to są wogóle za pizdy ?

dadwdwda
2 miesięcy temu

TO WYGLĄDA JAK JAKAŚ PERWERSYJNA HOMO KOLABORACJA. NA BANK W TYM OBCISŁYM KOMBINEZONIE ALA TELETUBIŚ MA Z TYŁU OTWÓR NA OKO SAURONA ŻEBY TEN DRUGI MÓGŁ MU PALUSZKIEM TAM POGRZEBAĆ .

Sułtan Kosmitów
2 miesięcy temu

Gimper zwykły rogacz, jego „kobieta” na onlyfansie srake wypina za pare groszy

FLAKOZAUR
2 miesięcy temu

CO?!?!?!?! HAHAHAHA

BIG_FAN_OF_PALUCH
2 miesięcy temu

duzo rapu w rapie dzieki

Rena duży siurek
2 miesięcy temu

Kurwa jebana mać.
W końcu coś o rapie na tej stronie!

2pac Nigga z ZUS - 666 sBiG NFF GHAH 997 112
2 miesięcy temu

Śmiej się z nami do rozpuku! To jest depresji wszystko warte 666!

2pac Nigga z ZUS - 666 sBiG NFF GHAH 997 112
2 miesięcy temu

Śmiej się z nami do rozpuku! To jest depresji wszystko warte 666! Showbiznes internetowy! Kabaret od SLD na SLD! Jest się z czego śmiać (ze śpierci punków). TVP versus TVP p2p 666 psychopath bez hajsu z internetu! Rap and diss 997! LSD! Heroina! Mak! Koalicjie i partie oraz sojusze katolickich serc troskliwych 666! 1912!

Michał
2 miesięcy temu

Nagrał dissa no wie ze tylko to jest w stanie zrobić , na gali zbierze wpierdol i tyle
#TeamTromba

Polak scientist 666
1 miesiąc temu

Jestem z pokolenia 1981-2022.

D0c 666
1 miesiąc temu

Tylko diss z p2p!

jelen
1 miesiąc temu

kozak w necie a kurwa przegral XDDD jazda z typem

Sentinokrul
2 miesięcy temu

Kogo to kurwa obchodzi.

Zenobiurz bojler
2 miesięcy temu

Jak w kulturalny i miły sposób powiedzieć dziewczynie żeby dorzuciła się do hotelu na majówkę?

YEBAĆ pOlki KRÓL glamrapu
2 miesięcy temu

NIKT NA GLAMRAPIE NIE MA DZIEWCZYNY, WIĘC ODPOWIEDZI NIE UZYSKASZ 😀

YEBAĆ pOlki KRÓL glamrapu
2 miesięcy temu

ALBO MAJĄ I ZA WSZYSTKO PŁACĄ, W ZAMIAM ICH POLKA WYPEŁNI SWÓJ OBOWIĄZEK RAZ W TYGODNIU W POSTACI POLEŻENIU JAK KŁODA PRZEZ PIĘĆ MINUT 😀

Zenobiurz bojler
2 miesięcy temu

W punkt!

Stallone
2 miesięcy temu

„Dorzuć się do hotelu na majówkę”

Ore ore wyjebane mam zakole
2 miesięcy temu

O czym wy kurwa przygłupy piszecie?? Co za ścieki z tych redaktorzyn, tfu kurwy na was

Popularne