Sprawdź nas też tutaj

News

Gruppo Tredici wrócą? Weed Carrier nagrał numer z młodą piosenkarką

Raper udzielił się w utworze Claudii Spicy.

Opublikowany

 

O możliwym powrocie Gruppo Tredici dywaguje się przy każdym niejednoznacznym ogłoszeniu Moya Label. Tymczasem ½ zespołu, Weed Carrier, niespodziewanie udziela się solowo w utworze wrocławskiej piosenkarki Cluadii Spicy.

“Taki mamy klimat” to nostalgiczny numer opowiadający o zawiłych relacjach damsko-męskich, na bicie wyprodukowanym przez Friza. 

Weed Carrier zapytany przez naszą redakcję o jego możliwy powrót do regularnej działalności scenicznej, odpowiedział lakonicznie „Wydam w tym roku dużo muzyki”.

Z butelki szybko ubywa 
Więc biorę jeszcze łyk piwa 
Aktor ze mnie marny
Udaję, że cię zapominam
– śpiewa Claudia.

59 komentarzy
59 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Borys Cwel
1 miesiąc temu

Bracia, pomódlmy się do Św. Jesusa Malverde
Za naszego braciszka Don Alvareza

Don Alvarezie Sentino nasz
Któryś jest w Costa del Sol
Święć się w imię Latynoskie twoje,
Przyjdź livestreamy twoje,
Bądź wola twoja Jako w Maladze,
Tak i w Radomiu.
Rapu gangsterskiego naszego powszedniego
Daj nam dzisiaj
I odpuść bitym cwelom glamrapowym ich winy,
Jako i my się spusczamy 16 latkom do cip.
I nie wódź nas na suche brązu pryczenie,
Ale nas zbaw od flaka Tedego

Ament..

Borys Cwel
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

JESUS MALVERDE SPRZYJA DON ALVAREZOWI! #SICARIOS

https://www.youtube.com/watch?v=mCYjIdlVASA

A TO PROFESSORA ZAROBKI I ZABAWKI W 2022

– 4 SZCZEPIONKI PFIZER ZROBIONE W USA ZA 10.000 USD PRYWATNIE
– PENGA CO MIESIĄC – 60.000 PLN Z CHURTOWEGO OBROTU PALIWAMI
– VOLVO XC90 ZŁOTE – 300.000 PLN STARA BORYSA JE ZNA
– NOWOŚĆ! KUPIŁEM GOTOWY DOM POD WARSZAWĄ! 5 MILIONÓW ZŁOTYCH!
– SLUCHAWSKI AUDIOFILSKIE SENCHEISER HD820 – 8000 PLN
– NOWOŚĆ! ROLEX SUBMARINER HULK – 150.000 PLN (3 WYPŁATY MOJE)
– NOWOŚĆ! MAC BOOK PRO M1 MAX 64 GB RAM – 28.000 PLN

A TY BORYS CO?

– NADAL ŻUR Z WIADRA PO TYM JAK STARA MYJE DWORZEC?
– SPRUCHNIAŁE ZĘBY OD TANICH KOLOROWYCH NAPOJÓW?
– OCIEZALE DZIECI ALAN I JESSICA Z IQ KOSTKI MYDLA
– VW TURBO DIZEL W LPG 1.1?
– WYPŁATA 2000 PLN POD STOŁEM?
– 2x PIŃCCET PLUS NA ALANA I JESSICE
– SŁONA KIEBŁASA DLA PSA NA TALEŻU

HRRRRRR HA TFU BIEDAKOM MELA NA RYJ!

#SICARIOS

HaTfuuu ciepluchu
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

Wypierdalaj z tym gownem milosniku kozich kup

Borys Cwel
1 miesiąc temu

Dziś wszyscy jesteśmy Ukraińskimi #sicarios

¡Gloria a Ucrania, que todos los Step Records mueran en el fango!

https://www.youtube.com/watch?v=U69lmLPSvXA

#freesentino
#freeukraine

HaTfuuu ciepluchu
1 miesiąc temu

Jestem #sicarios!

HaTfuuu ciepluchu
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

23.15 MAMA WCHODZI DO POKOJU BORYSA WYTAPETOWANEGO W RÓZOWIE MISIE

KOALA:

– BORYSEK A CO TY TAK SIEDZISZ NA GLAMRAPIE CODZIENNIE, CO TAM PISZESZ?

BORYS:

– WALCZE Z FAKTAMI, PROFESOOREM TRAPU I JEGO DOMINACJA GENETYCZNA

MAMA:

– A MODLITWĘ JUŻ ODMÓWIŁEŚ DO ŚWIĘTEGO JESUSA MALVERDE?

BORYS:

DON ALVAREZIE SENTINO NASZ,
KTÓRYŚ JEST W COSTA DEL SOL:
ŚWIĘĆ SIĘ IMIĘ LATYNOSKIE TWOJE,
PRZYJDŹ LIVESTREAMY TWOJE,
BĄDŹ WOLA TWOJA JAKO W MALADZE,
TAK I W RADOMIU.
RAPU GANGSTERSKIEGO NASZEGO POWSZEDNIEGO
DAJ NAM DZISIAJ.
I ODPUŚĆ BITYM CWELOM GLAMRAPOWYM ICH WINY,
JAKO I MY SPUSZCZAMY SIE 16 LATKOM DO CIP.
I NIE WÓDŹ NAS NA SUCHE BRĄZU PRYCZENIE,
ALE NAS ZBAW OD FLAKA TEDEGO.

23.45 MAMA BORYSA WSIADA DO ZŁOTEGO VOLVO XC90…

Mefedronix
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

Ty ale się nafurałem nie. Nie wiem co mam ze sobą zrobić tak mnie rozkurwia. Mówię huj napisze do ziomka na insta co nad morze pojechał ale po chwili sobie myślę że on przecież samochodem jedzie to i tak nie odpisze. Kurwa niby taka zwykła rozkmina ale coś w tym jest nie. Browara mam ale tak mi się nie chce go chlać że szok jak łyka wziołem to mi się żygać zachciało. Ja tam ogarniam że jak walę w kinol to nie chlam bo mi nie smakuje ale teraz to już wogóle przestanę chlać a chlam po 8 browców dziennie i to jest hujowe wg mnie. Co sądzisz? Muzyki sobie słucham nie. Teraz leci akurat vize- para paradise zajebiste to jest. Ja pierdole nie. Zara chyba przez okno wypierdole i sprawdzę czy jestem nieśmiertelny

MEXHANIK
1 miesiąc temu
Reply to  Mefedronix

Hej ratunku jednak nie przestałem ćpać

Magik
1 miesiąc temu
Reply to  Mefedronix

Skacz nie bój nic

Borys cwel Borys cwel Borys cwel Borys cwel
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

Wanna i Borys cwel wrócą? Rafalala nagrał rozwieracz odbytów w brodziku
Borys otworzył POŚLADY i obsrał brodzik.

Borys cwel Borys cwel Borys cwel Borys cwel
1 miesiąc temu
Reply to  Borys Cwel

Hej jestem Borys oto mój życiorys nie zdałem szkoły na ulicy w dupsko wchodzą mi gadziory za pięć złotych następnie zapierdalam na monopolowy kupuje pół litra i kondomy nadal mi mało to na butelce robię przysiad spory jestem cwelony Borys jest napierdolony Borys jest cwelony zgasły światła wyszły potwory białe myszki a mój klient dzwoni jestem ustawiony będę namaszczony takie moje hobby miałem iść do pracy chyba mam trypla jestem chory jestem zwolniony jebać będę kradł tory i w dupsko gwałcony klient wystawia chuja będzie opierdolony matka mi zdechła nareszcie jestem wolny nie wyrabiam na czynsz nadchodzi komornik zajebali mi drzwi i sofy nie mam gdzie się dymać Borys powieszony nawet pies mnie olał centralnie na groby Borys cwel Borys cwel został nawet z grobu wypierdolony Borys kurwa weź się porycz

Kapral R'afalalla
1 miesiąc temu

Pytam całkiem poważnie. Co do ciężkiej kurwy to za spierdolone gowno? Przywrócić obowiązkową służbę wojskową to będzie mniej takich szmat. A ty Claudia schudnij bo z cheeeseburgery ci sie odkladaja na szyi ulancu pierdolony

Latający Quebonafide
1 miesiąc temu

kolejne obesrane gowno dla obesranych ludzi

Demotywator
1 miesiąc temu

Japierdole…idealnie sami siebie wyjaśnili. Znaczy chuj im w dupe, ale tutaj jest cały obraz pokazany obecnego stanu i mindestu polskiego ’hip-hopu’, mixu starego i nowego. Kolorowa jebana locha p00lka, produkcja Żydka Friza i ten typ jakiś fizol prawilniak, co też chce być future, ale nie zna angielskiego, tylko czyta z kartki i kurwa ta jebana jego jebana morda wieśniaka o pochodzeniu słowacko-polsko- niemieckim. Japierdole, co za żal. My obecnie nic swojego nie mamy, wszystko bierzemy z zachodu, czy wschodu…łykamy z połykiem i naśladujemy, jesteśmy jebani we wszystkie otwory. Ci ’artyści’ powinni się zajebać razem, pfu na kurwy pierdolone.

Znam go
1 miesiąc temu
Reply to  Demotywator

Znam Sambora od wielu lat. On ledwo co liceum skończył w Sochaczewie, więc z tym angielskim to prawda.

Ziominho
1 miesiąc temu
Reply to  Znam go

twoja stara to kurwa szmata.

get money od starych
1 miesiąc temu

„Z butelki szybko ubywa
Więc biorę jeszcze łyk piwa
Aktor ze mnie marny
Udaję, że cię zapominam ”

Widać od razu, że Sentino pisał mu tekst

Piotr Szeliga
1 miesiąc temu

ale kurwa wokal to masz taki sam chujowy jak morde obciągaro zajebana wypierdalaj

XDDDDD
1 miesiąc temu

Kto wraca?

Ojciec Magika
1 miesiąc temu

Ciekawe czy ktoś by ją ruchał…

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Co to za kurwa jebana! Claudii śpacy . Co to za obciągaczka wyjebana kurwa . Co to za nietoperzyca kurwa dziwka która będzie ruchana w gardło przez czarnucha!?? Napierdalac tego kurwiszona młotem aż mózg z głowa się rozkurczowe na kawałki . Jebac maczeta kurwe jebana lachcociaga wykonanego kurwe dziwkę szmatę ruchana w gardło przez 737393 kutasow pierdolona kurwa zaruchana w gardło w gardło jebana kurwa będzie i wyruchana , spalona a gdy będzie na krańcu śmierci będzie ruchana scyzorykami w rany!

Tiger gonzo
1 miesiąc temu

E kolego klocki LEGO
Idę spać bo jutro muszę wstać

Makłowicz
1 miesiąc temu

Nawet kurwa poprawnie po angielsku swojej ksywy nie potrafi napisać. jedyny weed jaki on kiedykolwiek trzymał to łoniaki starego po 3 zmianach na budowie zmieszane z koperkiem

zoofilia
1 miesiąc temu

BO PRAWDZIWY GEJ…TO NIE TY I KUMPEL I KUMPLE KUMPLA TYLKO LAMUS SPONIEWIERANY W SZKOLE KTORY GADA TYLKO Z DZIEWCZYNAMI I KOCHA HIGIENĘ ZNACIE TAKICH ?

Jebackurwy
1 miesiąc temu
Reply to  zoofilia

Twój ojciec to gej i cała rodzina lgbt ty kurwiszczu farmazonie jebany

Polska Partia Homoseksualizm Unia Jednosci
1 miesiąc temu

Glamrap.pl jedyna strona prawdziwie LGBYQ+++

Ziominho
1 miesiąc temu

Fajne kurwisko

Popularne