Sprawdź nas też tutaj

News

Hewra wraca do 2005 roku i rapuje po angielsku

Premierowy kawałek warszawskiej ekipy.

Opublikowany

 

hewra
fot. @thenowik

Po kilku dniach od premiery numeru „The house of pain” Hewra wraca z kolejną premierą. Tym razem dostaliśmy numer „Hewra oraz Group Home (2005 studio version)”. Za podkład odpowiada ₪, a na mikrofonie możemy usłyszeć m.in. Młodego Drona i Don Poldona. Co ciekawe, został on prawie w całości nagrany po angielsku

Skład Hewra tworzą Młody Dron, Amen Pacieżu, Don Poldon, ₪ i Zazamek. Warszawscy artyści prezentują uliczny przekaz w nowej formie, inspirując się m.in. syntetycznym rapem, techno czy punkiem. Zgrabnie wykorzystują auto-tune i ad-liby nawiązując m.in. do psycho rapu z lat 90-tych, vaporwave’u i ery VHSów.

Grupa wypuszcza do sieci pojedyncze single oraz gra koncerty. Nadal nie wiadomo czy Hewra ma w planach wydanie pełnoprawnej płyty. W tej kwestii są bardzo tajemniczy i nie wypowiadają się na te tematy nawet w wywiadach.

32 komentarze
32 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Don Paul Don
2 lat temu

CO ZA KONDOMY PISZĄ TE ARTYKUŁY? TO MA BYĆ PORTAL O RAPIE? PRZECIEŻ TAM NIE NAWIJA ANI DRON, ANI POLDON, TYLKO LIL DAP I TEN DRUGI MURZYN Z GROUP HOME. SKĄD WY INFORMACJE BIERZECIE, Z KOMENTARZY NA YOUTUBE? MACIE CHUJA W USZACH? PRZECIEŻ TAM MASZ BIT OD ₪ I NA KOŃCU COŚ TAM CHŁOPY PRZEWIJAJĄ. SKAJNOWSKI TY SKOŃCZONY IMBECYLU, JEBAĆ CIEBIE I CAŁĄ REDAKCJĘ. NIE POZDRAWIAM.

krx
2 lat temu
Reply to  Don Paul Don

no kurwa niech redaktor na szybko przytoczy zwrotke drona czy innego poldona z tego kawałka. no chuj w uszach – ” hewra rapują po angielsku” ja pierdole.

Don Paul Don
2 lat temu
Reply to  krx

DODAM TYLKO, ŻE TEN „PREMIEROWY KAWAŁEK” NA INNYM KANALE HULA OD DWÓCH LAT.

Prop&Testo
2 lat temu

Robia fajna muzyke, niby takie zgrabne teksty. Ale jak ogladalem wywiad mlodego drona u winiego to przeciez on jest glupszy od jeża ja pierdole przecpany tepy łeb ale zeby nie było to tepy od nowosci. Chyba Poldon pisze teksty. Ale propsuje ogolnie slucham a no i te sprytne tlumaczenia czemu nie ma plyt itp.
Jebac administracje czeresniakow

WujciWpupe
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

Gorszy był ten drugi co się dosiadł – jakiś sztywniutki buc z paranoją, cięzko się to oglądało – zaraz po tym obczaiłem wywiad Winiego z Kosim i JWP, różnica klas kurwa.

Kozlebro
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

On tylko stara się e stwarzać takie wrażenie, ze niby tępy ze niby nic nie kuma,a w między czasie podpuszcza ludzi i nieoficjalnie ciągnie za język ze niby nie wie a wie i chce się dowiedzieć co rozmówca myśli na prawdę. Nie słucham ich i nie słuchałem nigdy. Nie znam zadnego utworu ale ostatnie co można o nim ‚młodym dronie’ powiedzieć to ze jest tępy. Ten drugi widać ze na zejściu i myślał ze wini od razu sypnie prochem i temu przyszedł. Lęki i rycie głowy, znam to

Prop&Testo
2 lat temu
Reply to  Kozlebro

Te kozojebco to po czym ty to wbioskujesz jak ich nigdy nie słuchałeś? Oglądasz wywiady z randomowymi nieznanymi dla ciebie ludźmi w internecie? I głupszego tłumaczenia na głupotę nie słyszałem xD twojej starej też tak gadali? NIEEEE PANI SYN NIE JEST NIEEDOROZWINIETY WRECZ PRZECIWNIE INTELIGENTNIE UDAJE I WYCIAGA DLA Z LUDZI INFORMACJE PONIEWAZ JEST AGENTEM MOSADU

kozlebro
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

po przebiegu rozmowy wnioskuje… . jezeli chlopczyku nie potrafisz spojrzec glebiej niz na pozory to twoj problem tepa kurwo

Prezydent Glamrapu
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

Ja oglądałem i jest jebniety takze spierdalaj

­­­Tranzystor GPS
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

hahahaha wy naprawdę śledzicie poczynania tych zjebanych ćpunów? HAHAHA

Old Spice Pure Sport - crisp scent of achievement.
2 lat temu
Reply to  Prop&Testo

Dronikowi RCki zrobily z mozgu mielonke niestety. Wywiad u Grubego kompro, fakt.

JuranF
2 lat temu

Kurwa przecież w tym kawałku nawija LiL Dap z Group Home.

Odle
2 lat temu
Reply to  JuranF

No to obczaj sobie „U ciebie w mieście 2” małolacik.

RabinMosze
2 lat temu

Singiel z nadchodzącej płyty „u nas w synagodze” na bicie DJ Pejs polecam serdecznie zajadając czosnek

YOUNG lub LIL != HIP HOP (* wyjątek Wayne)
2 lat temu
Reply to  RabinMosze

Czosnek na mikrofonie, w głowie się nie mieści,
Jebać leszczy, tylko karp po żydowsku,
Jebie po nim z ryja, niczym po czosnku,
Poprawiam pejsy i zakładam jarmułkę,
Jak mam coś do palenia to zawijam w bibułkę,
Liczę przy tym szekle i jak zwykle za mało,
Podjebał bym znów Jezusa to by się srebników dostało,
Niby jestem żydem, ale nie jak Belmondo bo nie lubię w kakao

Czosnek jest tylko jeden: https://www.youtube.com/watch?v=o8HlriRoIIk

Odb
2 lat temu
Reply to  RabinMosze

Hewra wraca do rafalali i duka po angielsku

Żabson
2 lat temu

Wszstko fajnie tylko szkoda że nie masz penisa.

Sentino
2 lat temu

Oni też się stołują u Rafalali

Prezydent Glamrapu
2 lat temu

Młody Dron burak fest z wywiadu u Winiego

tryy
2 lat temu

Szalom Czosnki

Doktor Kidller
2 lat temu

W 2005 roku to oni po angielsku znali trzy słowa

„fuck ju, lovju, fri”
A nagrywają kurwa po angielsku teraz o tym że 2005 to BYLI Bogami rapu w Polsce.

Prawda
2 lat temu

Opublikowany 8 godzin temu / 11 Październik 2019 Przez Sebastian Skajnowski

KWhtc

Anal Bałagane
2 lat temu

Skład KURWA tworzą Młody Strapon Anal w Papiezu Don Kutafon i Zanalem

Całkiem całkiem...
2 lat temu

Całkiem całkiem…

PS.
Dobre!

pigalak
2 lat temu

ssij kuta rycha p.

MateuszBorek
2 lat temu

Hewra zawsze na propsie!

YOUNG lub LIL != HIP HOP (* wyjątek Wayne)
2 lat temu
Reply to  MateuszBorek

Ten dron to kompletny idiota, wystarczy obejrzeć wywiad z Winim, po prostu prostak jak chuj. Człowiek ze wsi wyjedzie, ale wieś z człowieka nigdy.

Kozlebro
2 lat temu

On tylko stara się e stwarzać takie wrażenie, ze niby tępy ze niby nic nie kuma,a w między czasie podpuszcza ludzi i nieoficjalnie ciągnie za język ze niby nie wie a wie i chce się dowiedzieć co rozmówca myśli na prawdę. Nie słucham ich i nie słuchałem nigdy. Nie znam zadnego utworu ale ostatnie co można o nim 'młodym dronie’ powiedzieć to ze jest tępy. Ten drugi widać ze na zejściu i myślał ze wini od razu sypnie prochem i temu przyszedł. Lęki i rycie głowy, znam to

Zygmunt Szpadel
2 lat temu

Twoja stara Rafalala

JEMIOŁ KLON
2 lat temu

HEWRA TO COŚ WIĘCEJ

YOUNG lub LIL != HIP HOP (* wyjątek Wayne)
2 lat temu
Reply to  JEMIOŁ KLON

HEWERA, TO COŚ WIĘCEJ NIŻ CZOSNEK

RabinMosze
2 lat temu

Tak zgadzam się to pięć czosnkowy w galarecie

Popularne