Sprawdź nas też tutaj

News

High League 4: Josef Bratan ciężko nokautuje Maciasa

Jeden cios wystarczył na zawodnika White Widow.

Opublikowany

 

josef bratan macias wynik

Za nami trzeci pojedynek na dzisiejszej gali High League 4 w Arenie Gliwice. Tym razem naprzeciwko siebie stanęli raperzy. Debiutujący w oktagonie Macias z White Widow oraz reprezentant GM2L Josef Bratan. Zwycięsko z pojedynku w K-1 w małych rękawicach wyszedł Josef Bratan.

Pojedynek Jose „Josefa Bratana” Simao z Krystianem „Maciasem” Maciaszczykiem odbył się w formule K-1 w małych rękawicach. Dla obydwu raperów była to nowość. Josef Bratan miał za sobą tylko jedną walkę z Cesarzem Narcyzem w formule MMA, którą wygrał, a dla Maciasa to debiut w oktagonie.

Josef Bratan nokautuje Maciasa

Pierwsza runda zaczęła się od mocnych ciosów z obu stron. Po kilkudziesięciu sekundach od rozpoczęcia walki Josef Bratan ciężko znokautował Maciasa, który jak kłoda padł zamroczony na deski. Walkę wygrał w pierwszej rundzie Josef Bratan, który ma już na koncie w sumie dwa wygrane pojedynki.

Jak poinformował komentujący galę Mateusz Kaniowski wśród publiczności znalazło ok. 500 osób od Maciasa, którzy go dopingowali i wygwizdali jego rywala. Niestety, tym razem wulgarne okrzyki publiczności w kierunku zawodnika GM2L nie pomogły.



Josef Bratan i Macias podali sobie ręce na zgodę

– Ta sytuacja za daleko zaszła. Z tego miejsca chciałbym powiedzieć – panowie, tak jak ta walka przebiegła chciałbym, jeżeli to jest możliwe, żebyście sobie podali rękę na znak tego, że konfliktu nie ma – powiedział tuż po walce Malik Montana.

Macias, który przejął mikrofon powiedział, że Josef już raz podał mu rękę, a następnego dnia znów był konflikt. W odpowiedzi Josef Bratan poinformował, że wtedy emocje wzięły górę i jest w stanie odwołać słowo „cw*l” w kierunku swojego rywala, bo wcale go za takiego nie uważa. Wtedy panowie zbili sobie pionę. Na ten moment konflikt możemy uznać za zażegnany.

Macias czy Josef Bratan – na kogo stawiali bukmacherzy?

Na chwilę przed pojedynkiem bukmacherzy obstawiali wygraną Maciasa. Stawiając na jego zwycięstwo 100 zł, w przypadku jego wygranej mogliśmy zyskać po potrąceniu podatku tylko 146 zł. Wszystko dlatego, że był on faworytem i kurs na niego wynosił tylko 1.66. Po postawieniu takiej samej gotówki na Josefa Bratana, na którego kurs wynosił 2 mogliśmy wygrać 181 zł.

Kontrowersje, bójka i atak Alberto

Przez większość czasu między Josefem Bratanem a Maciasem była neutralna atmosfera. Wszystko zmieniło się podczas drugiej konferencji, na której między zawodnikami padło kilka ostrych słów. Do konfliktu dołączył również Alberto, który podczas konferencji dwukrotnie zaatakował Maciasa fizycznie. Doszło do zamieszania, a na scenie pojawiła się również ekipa White Widow. Za ten incydent Alberto został ukarany przez federację finansowo.

alberto macias

Do kolejnego spięcia doszło podczas media treningu. Josef Bratan i reprezentanci White Widow zaczęli do siebie pyskować na backstage’u. Dużo poważniej było jednak podczas śniadania w hotelu. Tu doszło już do rękoczynów. – Dostał liścia kontrolnego, a potem strzała – mówił o Maciasie jego rywal. – Strzelił mi lepa, ale takiego, że bardziej mnie posmyrał po poliku. Rozbiegłem się sprintem. Tak się rozpędziłem, że spadł mi lewy but, ominąłem dwa stoły, ominąłem 10 osób, doleciałem do niego z prawym – tak sytuację relacjonował Maciaszczyk.

Na temat Alberto negatywnie wypowiedział się też Frosti, który współpracuje z ekipą White Widow. – Ch*jowa sprawa uciekać i niszczyć przy tym samochody postronnym ludziom – napisał warszawski raper.

High League 4 – wyniki gali

  • Natalia „Natsu” Karczmarczyk vs Lexy Chaplin – jednogłośna decyzja sędziów.
  • Artur „Szpila” Szpilka vs Denis „Bad Boy” Załęcki – poddanie (kontuzja kolana), 1 runda.
  • Mateusz „Mini Majk” Krzyżanowski vs Salim Chiboub – TKO, 1 runda
  • Amadeusz „Ferrari” Roślik vs Paweł „Scarface” Bomba – nokaut, 1 runda.
  • Maja Staśko vs Ewa „Mrs. Honey” Wyszatycka – jednogłośna decyzja sędziów.
  • Jakub Nowaczkiewicz vs Cezary „Czaro” Nykiel – TKO, 1 runda.
  • Jose „Josef Bratan” Simao vs Krystian „Macias” Maciaszczyk – KO, runda 3.
  • Jakub „Holak” Krawczyk-Holak vs Jakub „Kubx” Świtała – TKO, runda 3.
  • Konrad Karwat vs Radosław Słodkiewicz – TKO, runda 1.

92 komentarze
92 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
KravMaga.wali.araba
11 dni temu

Dajcie mu do bitki chłopaka z jednego z warszawskich klubów krav magi, to się zdziwi i to mocno. Po co bawić się w ustawianie walk pod gm2l z leszczem. Dla hajsu?
No tak, wiadomo. Nie szkoda wam że ten Joseph myśli że jest kotem, a nigdy nim nie będzie?
Promujecie arabusów w Stolicy? Chyba nie macie pojęcia Malisiu, że Polska to nie Niemcy

Yp król
11 dni temu

Z jakiego powodu mężczyźni w 2022 decydują się na ślub?
Mają taki fetysz masochistyczny typu zostać wyplerdolonym z własnego domu na podstawie ustawy feministycznej tj. antyprzemocowej? Lubią oddawać babie połowę majątku i alimenty? A może jara ich zaplerdalanie 12h dziennie żeby utrzymać bezrobotną ew. w bardziej ambitnej wersji pracującą w retailu #p0lka ?

Siema tu julka
11 dni temu
Reply to  Yp król

Uwielbiam weekendowe peklowanie z Oskarkami bez zobowiązań, którzy są zdecydowani i sie nie zakochoooją odwalając jakis szajs z miłosnymi podchodami. Kiedyś szara myszka z tagu #przegryw a dzisiaj juz szczesliwa #p0lka

Co drugi weekend taki resecik + imprezka i człowiek jest o wiele szczęśliwszy niż walka z depresja i zamulanie przed kompem.

Wiadomo ze kobity mają łatwiej bo wystarczy byc chudą i potpity Oskarek juz sie zaopiekuje, postawi drinka, jedzenie i za taksę zapłaci wiec za darmoszke ma sie fajny weekendzik.

Wspolczuje moim braciom z przegrywu bo o ile laska wystarczy ze ma chęci to taki męski przegryw co by pobzikac to musi zapłacić divie (╯︵╰,)

Oskarek
10 dni temu
Reply to  Siema tu julka

Albo trafi na ciebie, przerucha za takse:*

Baxter
11 dni temu

Oni myślą, że znają Warszawę, gowno wiedzą o jej ciemnej stronie

Orzel
11 dni temu
Reply to  Baxter

Niech tak myślą, są w błędzie, co się przejmujesz

jamnik aniolek
11 dni temu
Reply to  Baxter

To w Warszawie sa jakies „ciemne strony”? Chyba jak prad wylacza. Warszawa to teczowe miasto. Przejdz sie po Saint Denis w Paryzu to odrazu sie zesrasz w swojego tanie portki z decatlonu.

Torchaławianka
11 dni temu
Reply to  jamnik aniolek

Saint Denis to jest odrębne miasto cieciu bez szkoły.

jamnik aniolek
11 dni temu

No debil. Mi chodzilo o ulice Saint Denis w Paryzu (Rue Saint Denis). Chciales zablysnac ale sie zblazniles tak samo jak ci ktorzy to lajkuja.Lepiej przepros. A ciec bez szkoly to cie splodzil (niestety).

Torchaławianka
11 dni temu
Reply to  jamnik aniolek

To bylo kuwro tak napisać. St. Denis od razu kojarzy sie z miastem a nie z ulica w Paryzu cwelu. I sie nie tlumacz

jamnik aniolek
11 dni temu

Doslownie napisalem „Przejdz sie po Saint Denis w PARYZU” ale widze ze ty masz jakies problemy ze soba. Bija cie w domu i przez to wyżywasz sie na innych w internecie czy jak?

Orzel
11 dni temu

co za imbecyl hahaha

Nie pozdrawiam
11 dni temu

Co za typ uposledzony xD widac ze w Paryzu to ty byles jedynie na street view

Prawilnie przypiminam
11 dni temu
Reply to  Baxter

Ciemna strona Warszawy gdzie taka jest, bo mieszkałem tam dwa i pół roku i nawet ŻADNEJ ekipy pod blokiem nie widziałem. Żadnej przepychanki pod klubami, a bylem nawet w tej spelunie na Gocławiu koło wałów.

Zapraszam do Wrocławia na Ołbin, Trójkąt, albo Nadodrze zobaczysz co to znaczy ciemnia strona miasta.

huye
10 dni temu

wow byles w spelunie na goclawiu i ominea cie aferka haha, gosciu, jestes jak wiekszosc slojow, ktore sie wypowiadaja na temat wwy, a lizneli jej gowno. Goclaw to normalne, zadbane blokowisko dla slojow i warszawskiej klasy sredniej, a i tak ekip tam po nocach nie brakuje 🙂 szczegolnie pod nocnymi. Warszawa się zmieniła przez ostatnie lata. to miasto kamer uberow ciapakow duzej kasy i cichych interesow. Patusy spod blokow juz dawno sie dostosowaly do tych warunkow, jesli ci w ogole ich pod blokiem brakuje buahaha bo mi wcale. Pozdrowenia ze Stołecznej dla malinowych nosow z trojkata bermudzkiego we wroclawiu

POCIEJ KOZDÓJ
9 dni temu

E tam bez przesady xp Kiedyś rzeczywiście ale teraz jest luz

White widow ciężkie kasztany
10 dni temu
Reply to  Baxter

Chyba cieplej

2313
11 dni temu

Polska to nie Niemcy tylko ziemia obiecana Izraela.

Edzio tiktokowiec śpiewa
11 dni temu

Dzisiej piosenką dnia jest: Fristajla raka majkafą eerija. A cały tydzień umila nam kawałek: To jest to to jest teść a to tam to jest grześ. Więc bawimy się komą frajerzy.

Fight
11 dni temu

Są takie kluby kravmagi w Warszawie, że ten leszcz byłby tam workiem do bicia, o czym w ogóle ta dyskusja…

Prawilnie przypiminam
11 dni temu
Reply to  Fight

W kazdym klubie kazdego miasta sa tacy dla ktorych byłby workiem do bicia, ale przeciez to jest freak, a nie jakiś zawodnik.

Warszawa to bezpieczne, grzeczne, nudne i bogate miasto. Tam cieżko spotkac kogoś z piwem w ręku na ulicy, dajcie sobie spokój z tymi farmazonami.

Prawilnie przypiminam
11 dni temu

Krav Maga to nie sport tylko system samoobrony kretynie.

Warszawskie kluby Krav Magi xD co wy sie tam uczycie obrony przed kijkami od nordic walking?

Juve
11 dni temu

Baranie pier.dolony a gdzie on napisał że to sport? Ty się piz.gnij z rozpędu baniakiem w ścianę.
Nie wiesz kto prowadzi i uczy kravmagi w Warszawie. Byłem w 4 klubach mając kilkanaście lat doświadczenia w sportach walk za pasem i to jest inna liga, szczególnie jak trafisz tam gdzie uczą militarnej kravki

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  Juve

Ja trenowalem dlugo tajski boks i jeszcze dluzej boks i zdarzalo sie nawet w tajlandii i wietnamie potrenowac. Kocham boks i sie nie podniecam ze cos potrafie, po prostu jestem w stanie sie obronic i tyle. Krav Magowcow nie lubie za to ze jak jest jakas bojka to cie kopia po jajcach wkladaja paluchy w oczy. Typ idzie z toba na solo i cie kopie po jajach no daj spokoj. Co wy obsrani jestescie tak ze musicie od razu paluchy w oczy pakowac jakby to byla ackja desantowa.

Ale tak ogolnie to krav maga jest spoko, tylko czasem sie za bardzo potem wczuwaja tacy kravmagowcy. Bojka to bojka na piesci i nogi, a jak cie ktos napada to mu wsadzaj palce w oczy ale nie na solowce lol iksde

fff
10 dni temu
Reply to  Juve

Krav maga to jest naciaganie na kase. Magiczne sztuki walki i mordercze systemy bojowe. A potem nest klatka czy solówka pod klubem, i nagle się okazuje, że to przy boksie, taju, zapasach czy grapplingu NIC nie jest warte.

White widow ciężkie kasztany
10 dni temu

Krav magowcy warszawcy to przygłupy na strzała którzy cały dzień by tylko ssali kuta…sy

Black Widow
11 dni temu

Złomek go zezłomował xD

Admin ssij berło
11 dni temu
Reply to  Black Widow

Patrzac na obecna sytuacje na rynku martymonialnym p000lki i inne skoczne witaminki predzej czy pozniej wyewoluuja jakis mechanizm obronny przed beta cuckami. W koncu zostac zaplodniona przez hebanowego dominatora jest marzeniem kazdej, a po okresie wyszalenia trzeba sobie zlapac beta bankomat, w koncu zaden szanujacy sie mezczyzna nie wezmie p000lki róoochanej na 2 baty przez pizmowego mokebe i jego warchlaczatka w kazdy weekend.
Pozostaje wiec dylemat: jak ciagnic forse od beta bankomatu i zyc razem bez ciagniecia w zamian? Na drodze ewolucji podejzewam ze przedzej czy pozniej kobiety wyewoluuja wydzielanie kwasu w pochwie. Jezeli laska podczas stosunku bedzie czula sie dobrze to wyplynie wystarczajaco sluzu, ktory narzady plciowe obu stron ochroni przed kwasem wydzielonym z macicy. Jezeli nie – siusiaczek zaplonie ogniem i zostanie skwaszony na wieki wiekow.

Admin ssij berło
11 dni temu

Tak jak w zoladku sluz chroni scianki, tak w pochwie sluz ochroni p0lke przed zachciankami betabankomatu. W ten oto sposob zdominowany beta male cuck nie bedzie w stanie dopasc w swoje szpony polki witaminki, a jedynie tarmosic korniszona na widok jego zony pilowanej we wszystkie otwory przez prawdziwych ogierow dajacych jej satysfakcje i poczucie bycia spelniona. Nasza bohaterka nie musi juz wymigiwac sie bolem glowy albo zlym nastrojem, ryzyko zaplodnienia przez jednostki beta spada do 0, a hipergamiczna natura p0lek jest dalej przekazywana w genach przyszlym pokoleniom.

ALFABANKOMAT
11 dni temu

Ja sie tego brzydzisz to po prostu odwracasz sie na piecie i elo do kraju gdzie kobieta Cie pokocha.

Moj kolega przystojny ktory w czasach mlodzienczych mial laske ktora miala sesje w playboju i ogolnie podobal sie zawsze dziewczynom dzis mu jakas poscianowa z dwoma kaszojadami nie odpisuje na smsy, a na tinderze ma pare niemych par, bo ma normalne fotki robione telefonem a nie z jakiejs pedallskiej sesji. W tym samym momencie jego kolega zakolak siedzi w innym kraju i wyciera członka o usta 20 letniej orientalnej myszki dla anonka.

Codeina
10 dni temu
Reply to  ALFABANKOMAT

Kiedyś oglądałam program o takich starych i brzydkich Niemcach, co przez biuro matrymonialne chcieli sobie za pieniądze znaleźć żonę zza granicy, z czego większość szukała na Ukrainie, bo wiedzieli że łatwiej im będzie zaimponować biednym dziewczynom chcącym wyrwać się ze wsi i z biedy. Robili castingi, spotykali się z różnymi kobietami, z czego większość kandydatek patrzyła na nich z obrzydzeniem i politowaniem, bo nawet taki stary i bogaty Niemiec to dla nich coś poniżającego. No ale gotowe były dla tej przepustki do lepszego świata związać się z jakimś obleśnym dziadem, wiedząc że jak tylko nadarzy się okazja, to zostawią go dla kogoś lepszego.
Niczym się nie różnicie podróżując po krajach trzeciego świata szukając tam jakiejś panny, która zobaczy w was to samo co te Ukrainki w starych Niemcach, czyli trochę pieniądza i przepustkę do cywilizowanego świata. Wasza naiwność, że taka azjatka widzi w was jakiegoś półboga jest słodko-śmieszna:) Poza tym czym się różni taka azjatka

Codeina
10 dni temu
Reply to  Codeina

czy Ukrainka od takiej niby Polki, co ponoć rozkłada nogi przed zagrabiczniakiem? Niczym, ta curva i ta curva:)

Edzio tiktokowiec śpiewa
11 dni temu
Reply to  Black Widow

Dzisiej piosenką dnia jest: Fristajla raka majkafą eerija. A cały tydzień umila nam kawałek: To jest to to jest teść a to tam to jest grześ. Więc bawimy się komą frajerzy.

Black Widow
11 dni temu

Frajer to twój stary bo cię zrobił tiktokerzyno

Taka prawda
11 dni temu

Tak wygląda zycie p0laka. Nędzna kreatura podporządkowana k0biecie, skrycie tęskniąca za czymś lepszym, za decyzyjnością, ale nie mająca jaj zeby walnąć pięścią w stół i wyrwać się z klatki.
Najlepszy tego przykład miałem z 4tyg temu, podczas rozmowy z ciotką.
„-Czyli masz dziewczynę?
-Tylko ze sobą sypiamy.
-Jak to? A dzieci, a ślub? (tu następuje długa tyrada o tradycyjnych wartościach).W zyciu nie chodzi tylko o seks, my z wujkiem to juz po prostu kładziemy się spać obok siebie. Powiedz mu Paweł! Paweł?!
A wujek ze zbolałą miną tylko milczał”

fff
11 dni temu
Reply to  Taka prawda

Kija wiesz o dziewczynach i prawdzie, gadaj ze swoją ospermioną grabą.

yp ja tu rządze
11 dni temu
Reply to  fff

Teraz przez neta jesteś kozak ale mam cie na hita. Wiesz o tym. Tak samo jak o tym że kiedyś nasze drogi sie przetnął. Przez ułamek sekundy gdy pośród wielu twarzy napotkasz mój wzrok, zrozumiesz że przyszedł dzień sądu i kupa zaatakuje Twoje zwieracze. Nie zdążysz jednak popuscić bo zanim to nastąpi, spadnie na ciebie grad moich ciosów. I będziesz tak leżał na chodniku obsrany w kałuży własnej krwi. Ja stanę nad tobą i zacznę się onanizować a wtedy ty klekniesz i spytasz czy możesz. Powiem że tak. Będziesz mi ssal a ja delikatnie będę młuskal twoje włosy. Później znajdziemy jakieś ustronne miejsce i będę cie gwałcił i gdy spytam czy ci dobrze tylko cicho piśniesz „tak” i poprosisz o więcej. To właśnie wtedy przestanę i dokończę ręcznie prosto na twoj posiniaczony ryjek

Kejk-boj
11 dni temu
Reply to  fff

WYPIER.DALAJ POLACHKU BO CIĘ ZJEM

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  fff

No ale nie powiesz, że troche prawdy jest w tym co on pisze. W Polsce istnieje kultura kukoldztwa. Nie chodzi o to zeby byc tyranem ani jakis hoojem dla kobiet, ale dawanie z siebie robic frajera, gdzie nie mozesz wyjsc do znajomych raz na miesiac bo juz smsy gdzie jestes, gdzie kazda zlotowka ktora wydajesz jest kontrolowana, gdzie baba jak tylko uslyszy ze jakis facet zarabia wiecej to juz wali focha na Ciebie, gdzie w razie rozwodu jestes szmacony do spodu i widzisz swoje dzieci raz na dwa tygodnie, gdzie nie ma kary finansowej dla kobiety jesli oklamala mezczyzne ze dziecko jest jego a ten na nie łożył latami. Powiem Ci tak – w wiekszosci kobiety w Polsce nie szanują meżczyzn i kropka. Nauczycielki mniej szanuja chlopcow w szkole niz dziewczynki, zony mężow, celebrytki straży granicznej i tak dalej. To po czesci wina facetow ze dali sobie wejsc na glowe. Czas to odwrocic, ale bez hejtu dla lasek, zwyczajnie MAKE POLAK GREAT AGAIN 😉

Edzio tiktokowiec śpiewa
11 dni temu
Reply to  Taka prawda

Dzisiej piosenką dnia jest: Fristajla raka majkafą eerija. A cały tydzień umila nam kawałek: To jest to to jest teść a to tam to jest grześ. Więc bawimy się komą frajerzy.

wTF
11 dni temu

dla mnie te wszystkie freakowe i rapowe gale to jest k… popelina do kwadratu.

Maciek z Klanu
11 dni temu
Reply to  wTF

Jakie rapowe? Co taki Simao ma z rapem wspólnego?
Albo ten drugi leszcz co jeszcze płyty nie wydał, dobrego kawałka nie nagrał, a już się kojarzy z gównianymi aferami i walkami dla gimbusów?

wTF
11 dni temu
Reply to  Maciek z Klanu

no tak napisalem, bo teraz k… wszyscy rapujã. Niedlugo lubicz i jerzy z klanu nagrajã banger z kidzem, sami k… „raperzy” wszędzie. piszczã na tym autotunie jak pipki. A ci z tej „bitwy” tez „rapujã”

RZA
7 dni temu
Reply to  wTF

Maciek był pierwszy w wannie

RZA
7 dni temu
Reply to  Maciek z Klanu

Nom Maciek ma rację

Maxymilian Hùjozer
11 dni temu

Lubię takie dorodne siurasy
Ogólnie lubię bez gumy na pieska z Bartłomiejem cwêlotom pizgamy się na zmianę co dwie minuty z stoperem w dłoni walimy się przez pół nocy aż do obsrania tapczanu i kocyka a później sobie wersujemy batony nazmiennie na suche klaty

Chłopak Ciepłoty
11 dni temu

A, to już wiem

Ring girl
11 dni temu

Przecież było wiadomo, że ten muskularny, wysportowany, silny i zwinny Mudżin rozłoży niskiego, spasłego i niewysportowanego zakolaka na łopatki.. nie oszukujcie się p00laki, genetycznie i fizycznie jesteście przy czarnych pokrakami na jednego strzała

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  Ring girl

Ale ten typ ma Orimianskie korzenie. I chyba murzynow malo w zyciu widziales albo tylko w NBA bo sporo murzynow jest małych, niskich albo spasionych. Nie kazdy Mokebe to dwumetrowy alberto

Za Polskie geny około 2 miliardy kobiet na swiecie by sie dalo pociąć, ale jak patrzysz tylko z perspektywy swojej powiatowej miejscowosci i najdalej w zyciu byles w czechach na zielonej gorze to potem powtarzasz takie farmazony 🙂

Ring girl
10 dni temu
Reply to  ALFABANKOMAT

Nigdy nie pociągał mnie żaden Mudżin, nigdy nawet nie zareagowałam na jakiekolwiek próby podrywania, bo zawsze byłam w związku (wieloletnim) ze swoim ukochanym Polakiem. Są takie, co patrzą na wielkość pały, i są takie, co patrzą na wielkość serca. Ja zawsze z tych drugich byłam. ALE faktom się nie przeczy, większość ulanych i niewysportowanych Polaków nawet stojąc przy ulanym i niewysportowanym Mudżinie, wygląda na kluchę. W końcu to Mudżiny przez setki lat pracowały ciężko na polach i ich stamina, żywotność i energia wryła się w ich genetykę tak mocno, że nawet spasionym Mudżin prezentuje się fizycznie lepiej od spasionego białasa.

Ps. zielona góra to nie to samo co zielona szkoła, mieszkańcu większej wiochy

wstyd
11 dni temu

wstyd

Yp król
11 dni temu
Reply to  wstyd

nic tak nie uruchamia starych kobiet (30+) jak facet w ich wieku który ma dużo młodszą partnerkę xD
i tak wiem, że większość facetów po 30 ma bebzun i zakola, tylko nieliczni mogą sobie na coś takiego pozwolić
kiedyś byłem świadkiem jak 34 latek przyszedł ze swoją narzeczoną 24llvl na wesele to stare witaminki były całe czerwone na twarzy ze złości xD
dla czada to

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  Yp król

To prawda, jest to tak zwany starobabiński ostracyzm.

Peter Lukas Zimmerman z USA
11 dni temu

zd.zi.re” nie? I wiecie, Mokebe nawet nic nie musial robic, wyciagnal tylko swoja gale ze spodni ta polka jak to polka, zobaczyla czarna gale, mokro jej sie zrobilo i oddala mu sie sluchajcie na tym p******onym polskim chodniku w Gdyni. A ten narodowiec ktorego trzymalem krzyczal „Jezu k***a, przestan mu ssac, niech ci nie bedzie tak dobrze z tym czarnuchem, prosze cie przestan mu ssac, niee, chociaz udawaj ze on cie gwalci, niech ci nie bedzie tak dobrze z tym czarnuchem” nie? No i Mokebe z nia skonczyl, spuscil jej sie do ryja, do d.u.py, do nosa, no wszedzie jej sie spuscil. Ja puscilem tego narodowca nie? i ten d.e.bil zamiast, nie wiem, pojsc na policje czy cos, ta dziewczyne zaczal n******alac ceglami, no zabil ja w koncu i my usiedlismy sobie na krawezniku z Mokebe, palimy blanta smiejemy sie z niego, a ten narodowiec k***a sie poderwal, w naszym kierunku skoczyl, my sie odsunelismy, wskoczyl na jezdnie i rozjechala go ciezarowka, fajnie nie?

Edzio tiktokowiec śpiewa
11 dni temu

Dzisiej piosenką dnia jest: Fristajla raka majkafą eerija. A cały tydzień umila nam kawałek: To jest to to jest teść a to tam to jest grześ. Więc bawimy się komą frajerzy.

uuUU uUUUU AAAAAAAAAAAA!! UuuuaaAAAA!!
11 dni temu

High mydło 4: Józef Baton na sucho rozrywa Maciasa
Jeden wsad w dùpę wystarczył aby obesrał kafelki

Pablo
11 dni temu

Malik a ty jak się zachowujesz to nie wiem do czego to porównać, za takie zachowanie jednemu i drugiemu po lufie na mordę od ciebie, tego nie zrobiłeś…. Obrales zbroje…

XD`1
11 dni temu

teraz pewnie beda szykowac zamach na ciapatego ksiecia

beka z polek
11 dni temu
Reply to  XD`1

Ile razy jak byliście u znajomych, na piciu czy byle kawie laska zawsze miała telefon przy tyłku i odpisywała za każdym razem gdy był byle sygnał zawsze chociaż zerknęła na ekran
Laski teraz nie rozstają się z telefonami, są w necie praktycznie cały czas oprócz snu
Więc jeśli laska ci nie odpisuje jak chcesz się o cos zapytać, ba nawet nie wyświetli to znak, że jesteś dla niej splerdoliną i podludziem a nie człowiekiem

ALFABANKOMAT
10 dni temu
Reply to  beka z polek

To prawda!

Bubibi
11 dni temu

Macias nie ma ciosu.

Macias
10 dni temu
Reply to  Bubibi

Zniszczę cię.

Peter Lukas Zimmerman z USA
11 dni temu

Rozjechala go ciezarowka i zdychal i jeszcze patykami go k***a tykalismy, j***na narodowska k***a. Jose Mokebe sie smial, ja sie smialem i obaj poszlismy na saune, j***c k***a polskie narodowskie k***y j***ne biale smiecie k***a.

Jan Paweł II
10 dni temu

No to w końcu coś o rapie na glamrapie

O właśnie tak o
11 dni temu

_______________█▀▀♥️o♥️█_______
________▄▀▀▀▀______█▄▄_________
________█_█Macias__________________
________▐▐Cwêl________▄_▐__________
________█____<3_____▄▀▀_▐___________
_____▄▀_~_c=3_____▐_▄▄▀___________
___▄▀____▐______█▄▀_▐_____________
___█____▐__________▄_█_____________
____█▄__▀▄______▄▀▐_█____________
____█▐▀▀▀o▀▀▀___▐_█_____________
___▐█▐▄-__o_______▐_█▄▄_________
____▀▀▄___O______▄▐▄▄▄▀_________

Oskar Pam Pam Śpiewa
11 dni temu

Nie znam 2 łaków. Jeden i drugi nayebał klotza w sztany i zgrywa charakterniaka. Niedługo wracam do japowania, zrobię wam na tym srejm sremema drugi Jubilat. Bosska jesteś tam?

Bosski Roman
7 dni temu

Jestem już jedziemy z Tadzią

Peter Lukas Zimmerman z USA
11 dni temu

Sluchajcie bylem po silowni, w Polsce, polazlem sobie na mokra saune, nie? I siedzial tam taki typowy k***a narodowiec, jakis krystian macias?lol taki polaczek w morde j***ny, wytatuowany caly i zaczal tam n******alac, ze „o chlopaki ja to bym jakbym czarnucha zobaczyl to bym go zabil nie?” no i wiecie i tak dalej. N******alal, ze nienawidzi kolorowych i tak dalej i tak dalej, ja sobie mysle, ja mysle sobie „tak? czekaj polaczku jeszcze zobaczymy”. No i sluchajcie, nastepnego dnia bylem z Jose Mokebe na miescie w Gdyni, nie? Jose Mokebe jest z Senegalu. I patrzymy ten narodowiec wychodzi rozumiecie, z galaxy, z dyskoteki razem ze swoja dziewczyna (fajna du.p.a). Ja mowie „czekaj k***a, zobaczymy teraz kto jest czarnuch”. I tak: zaszlismy go od tylu, ja go powalilem na ziemie, ta narodowska k***e i go trzymam, nie? A Jose Mokebe podszedl do jego panienki (fajna d.u.pa jeszcze raz podkreslam). I tak: ja trzymam tego narodowca i mowie „patrz k***o co teraz bedzie patrz sie na swoja

fff
11 dni temu

Tyle se pizdziolcu możesz popisać. Byś w realu qurviu tak wystartował dowcipnie byś był cfelozo pozamiatana na ament.

Peter Lukas Zimmerman z USA
11 dni temu
Reply to  fff

wyciagnij tego kootasa kolegi z japy, bo jak on ci go pcha to cos rece ci sie trzesa i niewyraznie piszesz robaku

POLNISCHE SCHEISSEBANDE
10 dni temu

JOSE TO IBERYJSKIE IMIĘ, A SENEGAL TO BYŁA FRANCUSKA KOLONIA. JESTEŚ IDIOTĄ I BEZBEKIEM.

Śląsk
10 dni temu

Niech tylko Bambus z braciszkiem na koncert na Śląsk przyjedzie ! Taki porządek z gangsta raperkami zrobimi że ani jeden stąd nie wyjedzie !!!

RZA
7 dni temu
Reply to  Śląsk

Tera napisz to gwarą pliz

Wacek
10 dni temu

Znowu dał mu palik jakiegoś cieniasa żeby trochę ta czarną Conchite wypromować ,no ale z Tyburskim to będzie pogrom,rozejdzie ja jak czołg szmatę

Black brother nigga 666
6 dni temu

Upadł z nóg!

fff
11 dni temu

No to cześć. POLSKA przegrała. Tym samym nasz kraj został skazany na inwazję muzinów i turasoarabusów jak Niemcy, Szwecja i Francja. Aryjczycy po raz kolejny przegrali te odwieczne zmagania.

Yp król
11 dni temu
Reply to  fff

Natura. Kobiety starzeją się szybko i mają bardzo, ale to bardzo wąskie widełki przedziału SMV. To jest zaledwie 10 lat. Kobiety po 30-stce dosłownie znikają z rynku matrymonialnego dla chadów i mogą zadowolić się tylko beciakiami. To je boli najbardziej – przemijanie i utrata młodzieńczej atrakcyjności.

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  Yp król

No i szkoda ich, jak jest jakas glupia wyrachowana julka to niech sie goni. Ale zwykla dziewczyna po scianie to tez czlowiek i niejedna 30-40 ma w sobie kobiecosc i jest atrakcyjna. Po prostu statystcznie jest takich mniej, ale nie odbierajmy kobietom kobiecosci tylko dlatego ze maja te +30 lat. Tinderówy pościanówy won, ale normalne szare myszki co tam pare razy popuscily szparki nie temu co powinny to nie jest w porządku potepianie ich wedlug mnie.

ty pajacu
11 dni temu
Reply to  fff

z ciebie taki aryjczyk jak ze mnie murzyn

fff
11 dni temu
Reply to  ty pajacu

Słowiańska siła patafianie.

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  fff

A moze to po prostu jest kolej rzeczy i dzieki temu ze biale arysjkie geny sie wymieszaja z innymi za iles setek lat czy tysiecy powstanie nadczłowiek. Moze po prostu natura chce nasze geny rozsmarowac po świecie zeby ubogacic inne rasy. Moza taka nasza rola? Mulaci sa czesto calkiem inteligentni, pol biale pol azjatyckie dzieci sa albo bardzo ladne albo bardzo inteligentne, moze to wlasnie patrzymy przez pryzmat swojej biologii, a nie widzimy szerszego dziejowo ewolucyjnego kontekstu?

ALFABANKOMAT
11 dni temu
Reply to  ALFABANKOMAT

Żydzi aszkenazyjscy czyli miks arabów i białych to najinteligeniejsi ludzie na swiecie, wsrod nich jest geniusz na geniuszu i to w praktycznie kazej dziedzinie zycia. Wiec smierc typowo bialej rady moze byc defakto jakis krokiem naprzod calego czlowieczenstwa

Frankensztajn
11 dni temu

Polaków biją

Yp król
11 dni temu
Reply to  Frankensztajn

Wcoraj wracając z #pracbaza (i stojąc w korku) usłyszałem sygnały karetki, ustawiliśmy się na korytarz życia, przejeżdża karetka a do niej przykleiła się jakaś idlotka w białym fiacie 500 oznaczonym jako sklep z zabawkami z #rzeszow. Typowa #p0lka pokroju „chce rozmawiać z managerem” (nie wiem czy to właścicielka sklepu czy pracownica). Inni kierowcy zablokowali jej zaraz drogę (wyprzedziła z 5 aut). Gdy się zrównalismy (to była dwupasmówka) pokazałem jej co o niej myślę (popukalem się w czoło) a ona zaczela się sadzic, krzyczeć coś w środku i pokazywać fóck you, ogólnie wielkie oburzenie że ktoś śmiał jej zwrócić uwagę. Znalazłem ten sklep na Fejsie, zadzwoniłem i powiedziałem do pracownika że to wstyd żeby tak się zachowywać i niech się modlą żeby ktoś z kamerki nie wrzucił w tego w sieć bo będą mieć kryzys wizerunkowy xD przeproszono mnie i poproszono o opisanie jaki to samochód i w którym miejscu. Lubię tępić buractwo na drodze.

Ciekawe co na to paluch
11 dni temu

Ciekawe co na to paluch

Paluch
10 dni temu

Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem.

yoo
11 dni temu

4a20295c798502c9871dffa81bde7630a70ab00

3lw!rK4
11 dni temu

I am an army of social media attack dogs run by US and Ukraine intelligence services. I will try to help you understand why the future is not what we’re hoping for. It’s worse than most can imagine.

dumny polak
11 dni temu
Reply to  3lw!rK4

sory we cant speak england we only spik poland

Eldoka na Wolno
10 dni temu
Reply to  3lw!rK4

Fuck you

Popularne