Sprawdź nas też tutaj

News

High League – filmowa zapowiedź gali Malika Montany

Gala odbędzie się 28 sierpnia w Ergo Arenie.

Opublikowany

 

Freak-fighty w Polsce wkraczają na nowy poziom! Pierwsza gala High League organizowanego przez Malika Montanę odbędzie się 28 sierpnia w hali Ergo Arena na pograniczu Gdańska i Sopotu.

W walce wieczoru zmierzą się debiutujące w MMA najsłynniejsze polskie influencerki, znane z projektu „Team X” – Lexy Chaplin i Natalia „Natsu” Karczmarczyk.

W karcie walk pierwszej gali High League znajdą się między innymi raperzy, tiktokerzy, youtuberzy, piosenkarze i gwiazdy znane z sieci i telewizji. Większość z nich czekać będzie największe wyzwanie w życiu! Podczas wydarzenia wystąpią Ewa „Kleo” Brodnicka, Aniela „Lil Masti” Bogusz, Piotr „Bonus BGC” Witczak, Adrian „Medusa” Salamon, Jakub „Japczan” Piotrowicz, Maciej Rataj, Josef Bratan czy Gabriel Tadeusz „Cesarz Narcyz” Bystrzycki.

 
44 komentarze
44 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Sentino
2 miesięcy temu

Ja już wypowiadałem się na temat łączenia zorganizowanych walk z hip-hopem. Na dobrą sprawę takie widowisko jest przeznaczone dla ludzi którzy marzą o życiu jakie prowadzą moi przyjaciele. W środowisku w którym funkcjonuję, pobicia zdarzają się ludziom, którzy nie płacą. To nie jest polski album rapowy, że można sie spóźnić bez konsekwencji. Tutaj gdzie żyję, zegarki biją inaczej, jest trochę inny rodzaj prezencji. De facto w kuluarach znane są werdykty walk na tej gali. Parę osob zza kulis się wzbogaci a mówimy o sporych jak na Polskę pieniądzach. Ja działam w trochę inny sposób i operuję innymi kwotami. Couple of stacks in my bedroom, gold on my wrist. Dobry ruch ze strony Malika, sporo pieniędzy jest na stole. Waszych pieniędzy z subscription gamonie. Get money live life! Pow!

Stworzenie Świniokształtne
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Zajebiscie udajesz sentiego slychac ze ogladasz jego livy

AzbeST
2 miesięcy temu

Same komplementy! Oglądanie lajwów Sentino, by móc powtarzać te jego bajki w ten sam ubogi sposób!

Potomek Safula
2 miesięcy temu
Reply to  AzbeST

A ty kurwo żołędziu jebany co?

Co tu się odjebalo
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Bycie wannabe sentino w internecie XDDDD kurwa jak bardzo musisz być pierdolnięty aby udawać kogoś kim się nie jesteś i pisać bajki. Jakie kurwa pieniądze smrodzie jak ty nie wiesz nawet kim chcesz być w życiu bo w internecie jesteś już sentino

πππ
2 miesięcy temu

Ten jak się zesrał bo se ktoś beczkę kręci hahaha co za kurwa gamoń jebany. Hahahhahahah

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

NIE DOROSŁEŚ DO INTERNETU, WYPIERDALAJ

Jean Klaun van Szpilka
2 miesięcy temu

Zajebałbym tej kurwie lil masti z półobrotu na pizde to by zdechła suka jebana. Z przyjemnością bym ją rozjebał bez kitu nie ma przelewek bez kitu.

Cake Boy
2 miesięcy temu

Z całej tej bandy jedyny normalny to Bonus. Poza tym cwelik śmietana mógł chociaż odrobinę ruszyć głową, i urządzić walke w błocie dla tych kurwiszonow. Zajebiscie high ta liga, skoro Lazarski gladiator hest tam najwiekszym fejmem.

Piotr Krakowiak
1 miesiąc temu
Reply to  Cake Boy

Czemu Tigera Bonzo nie ma?

Gruby Pyton
2 miesięcy temu

Mordy, założyłem gadu gadu dla beki oraz sprawdzenia tych wszystkich p0lek i powiem wam, że jest kurwa nieciekawie. Mam dwa konta jedno moje (jestem 8/10) i typka 3/10 i słuchajcie co się dzieje – wszystkie laseczki patrzą na wygląd albo sa totalnymi kurwiskami! Jest grupa, która 3/10 odpisze ale zwyzywa, a 8/10 wysyła dupsko albo 3/10 wysyła dupsko i chce skakac na chuju. Degeneracja i faszyzm do tego trzeba cały czas ciągnąć rozmowę, bo księżniczki nie raczą – opiszesz jakieś swoje sytuacje z życia czy zaintereosowania to Ci odpisze jakas dziwka „XDD”, „nieźle”, „spoko” i wex tu kurwa nawiąż jakaś merytoryczną rozmowe, tylko by chcialy dać dupy i dostawać darmowy hajs XD Jebać to zajmuje się biznesami a za 10 lat same będą prosić o skakanie bo nie stac ich na żarcie haha ez, pozdro ziomki

Bartoszakowa
2 miesięcy temu
Reply to  Gruby Pyton

Ooo… Niczym autor tej żenującej gali, który też gonił hajs, bo wiedział, że laski wtedy same przyjdą. Hahahahahahahaha

Profesoor Matematyki
2 miesięcy temu

Co to za Kurwa szpetny pasztet jebany bazyl

Matias
2 miesięcy temu

rucham tę sukę nie muf tak o niej pedale jebany

Kozlebro
1 miesiąc temu

Wygląda jak Eldo

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

TE ZĘBY… BEDE RZIGOŁ

45 CM W BICEPSIE
2 miesięcy temu

WYPIERDALAĆZ TYM GÓWNEM ,CHUJ MNIE OBCHODZI TEN DŁUGOWŁOSY ZJEB , CHUJ MNIE OBCHODZI TA GALA KŁAKÓW I WYRZUTKÓW , KTÓRZY BY SIĘ NIE ODNALEŹLI W NORMALNYM ŻYCIU GDYBY NIE TA SZTUCZNA ,,SŁAWA”. JEBAĆ ICH JEBAĆ LUDZI KTÓRZY TO KUPUJĄ , KTÓRZY KIBUCUJĄ , JEBAĆ TE KURWY , TYM RAZEM PLUJE NA NICH I SRAM Z 6 PIĘTRA. CIEKAWE GDZIE TE WSZYSTKIE ROBALE BĘDĄ ZA 10 LAT HMMM NIECH POMYŚLE , CHUUUUUUUUUJ MNIE TO OBCHODZI , ALE MOŻNA SIĘ DOMYŚLAĆ.

Matias
2 miesięcy temu

Mam tam kurwa wjechać na oktagon i popełnić komuś samobójstwo? Tego kurwa chcecie? no to paczcie kuhwa.

Ziominho
2 miesięcy temu

Chuj league … co bedzie nastepne? Cip league kurwa?

Hahahahaha
2 miesięcy temu

Huj wiesz o co chodzi mordo lig by cwelik wiesz o co chodzi mordo śmietana

Górne kojo
2 miesięcy temu

malik robi gałe

Jestem 84
2 miesięcy temu

Nawet malik robi galę

Piotr Krakowiak
1 miesiąc temu
Reply to  Jestem 84

A po gali robi gałe

Tanathos
2 miesięcy temu

tylko mi się wydaje, że gwiazdą tego widowiska dla plebsu jest ta blondyna, wnuczka chylińskiej?

Kozlebro
1 miesiąc temu

Ta kurwa z foty (nie wiem kto to jest ) wygląda jak Eldo xdxdxdxd

Bartek
2 miesięcy temu

Drugi, srebro olimpijskie, jest dobrze

Popularne