Sprawdź nas też tutaj

News

Hinol PW zdominował Youtube. Rewelacyjne wyniki rapera

Hinol radzi sobie lepiej od Żabsona, Kizo, Favsta & Gibbsa & Szpaka, a także od Sanah i Ewy Farny.

Opublikowany

 

hinol

Kilka dni temu informowaliśmy, jak świetnie radzi sobie singiel Hinola „Dziś się czuję jak to zwierzę”. Kawałek, który jest w opozycji do tego, co pojawia się w polskim teraz rapie, i w którym raper nawija.. o swoim psie jest od kilku dni numerem jeden na Karcie na Czasie w kategorii muzycznej na Youtube. To zupełnie niespodziewany lider. Równie dobrze radzi sobie także wczorajszy singiel reprezentanta Polskiej Wersji.

Hinol od 10 dni jest numerem jeden w polskiej muzyce na Youtube’a. Singiel „Dziś się czuję jak to zwierzę” po tygodniu dobija powoli do 3 milionów odsłon. Bardzo dobre wyniki, wbrew tytułowi notuje również wczorajszy numer rapera „Czarne myśli”, który za chwilę będzie miał pół miliona odsłon i obecnie znajduje się na 3# pozycji na Karcie na Czasie. Tym samym Hinol ma w TOP3 już dwa swoje numery i w ciągu tygodnia zdominował polskiego Youtube’a.

Za Hinolem na Karcie na Czasie znalazły się m.in. numery: Kubańczyka, Favsta & Gibbsa ze Szpakiem, Aviego & Louisa Villaina, Ewy Farny, Sanah, a także Żabsona & Kizo & Zethy.

Hinol jest obecnie w trakcie promocji albumu pt. „Od końca do początku”, który ukaże się na rynku 25 czerwca 2021 roku nakładem D.A. Records. Obecnie na stronie Hinol.pl trwa przedsprzedaż wydawnictwa.

 
31 komentarzy
31 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Przeskurwesyn666
7 miesięcy temu

chuj mnie on obchodzi i jego kariera rap do chuaj nie podobny

Przeskurwesyn666
7 miesięcy temu

*chuja

Przeskurwesyn666
7 miesięcy temu

*huja

PrawdaSwiata
7 miesięcy temu

taka prawda

Odb
7 miesięcy temu

Pindol PW zdominował Youporn. Rewelacyjne anale hiphopolowca

Fizyk
7 miesięcy temu

Czyli to jest to zagubione ogniwo między małpą a człowiekiem. Hihihihi

Swoj chłop
7 miesięcy temu

A chuj mnie twoje zdanie obchodzi smarkaczu.

Listonosz
7 miesięcy temu

Przecież on wziął kredyt na to żeby cala ta akcje przeprowadzić jak uświadomił sobie ze to jego ostatnia szansa na 'sukces’ w rapie. Wam też sypnal siankiem za te nachalne reklamy. Do tego kupowanie wyświetleń i łapek w innych portalach. No ale przynajmniej się stara i walczy o marzenia.

NIGGER
7 miesięcy temu

ALE GÓWNO

Ziominho
7 miesięcy temu
Reply to  NIGGER

Mowisz o sobie nihha?

tiesto van buuren
7 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

o twojej starej

Porucznik
7 miesięcy temu

Wydaje mi się że redaktor zrobił błąd. Chinol pisze się przez ch, tak jak Chiny.

Jarząbek
7 miesięcy temu

Asłuchalne !

Ziominho
7 miesięcy temu

Wiadomo ze kontrowersje sie sprzedaja. Nie codziennie widzi sie jak typ rucha swojego psa. Hinol kurwa jestes pionierem

Ziominho
7 miesięcy temu

Kilka lat wstecz na Bora Bora
Stoi jak stał wysoki blok klatka schodowa
Suja i Roman jarają towar (raczej raczej)
Pity jest browar przez siebie same kleją się słowa
-> Taki rap az sie chcialo sluchac kurwa

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
7 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

To jest THS ! huh dobra płyta fajnie wydana z fajnymi numerami

John "Piedolc" Elvis
7 miesięcy temu

czyli w koncu ktos my ogarnal boty, ot wielki rekord.
ale kumam tez pewnie bym tak zrobil gdyby byl zdesperowany

kneegga
7 miesięcy temu

jego fani jeszcze nie odkryli spotify

Naczelnik
7 miesięcy temu

Pindol PW zdominował pryczenie w brąz

Profesoooooooooor Trapppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuu
7 miesięcy temu

CZEMU JESTEM TAKĄ KURWĄ? A CZEMU TAKA KURWA MNIE ZROBIŁA?

Przeskurwesyn666
7 miesięcy temu

Niewiem

Ziominho
7 miesięcy temu

Aj dont nol skrrrt nihha

Xzibit
7 miesięcy temu

Ale osiągnięcie.

Aby
7 miesięcy temu

Mojej duszy dziecko to był bardzo dobry album..Z tego nowego nie siada mi ani jeden singiel więc wbijam w to że pospólstwo jara się bo nowy Hinol. I chuj kładę na to że nawija o psie czy urojonej famili

NOWY glamRAP JEST DO BANI
7 miesięcy temu

South Blunt System

żENADA
7 miesięcy temu

Rafalala Zdominowała Chińczyka ?

SKURWYSYN JEBANY
7 miesięcy temu

KTO?

QUEBONAFIDENT
7 miesięcy temu

To ja już wolę Zjebsona

Olisadebe
7 miesięcy temu

Pindol PW zdominował analnie redtuba. Rewelacyjne wytryski z chuja

Swoj chłop
7 miesięcy temu

Gowniarze wypad stad klikać lajki dla szfaka,sreoesa,lil cipa,i innych podrabiańcow.Govno viecie i gowno zrecie i słuchacie.

Piotrek88
7 miesięcy temu

To na Chuj Wbijacie się w Jego temat, Co?! He? Bili Cię co Nie? Pewnie Łysi w Dresach, Co? Czy to Kobieta Twa? A może jej Brak właśnie? Co? W Odpowiedzi Twej Czuć Bezradność Strach Desperacje.. Stajesz Się z Dnia na Dzień Pustakiem, Znikasz po Prostu. Na koniec Cię zakopią, Wpierdolą Cię Robaki a Ciebie Nie Będzie. Znikniesz, jak Twój Komentarz w Pamięci mojej. Szukasz z Skrycia, gdzie Nikt nie wie że Ty to Ty. Masz tę Moc, noo.. Co w domu mordy nie otworzysz a Tu Kozakiem się Stajesz? Nie Zrozumie z Której Bym Nie Próbował… Armia Nienawiści, Armia Głupoty i Chwilowej Mocy, Siła w Władzy Komentarzem i jak Granatem w Swoich Rzucają byle By Rzucic, tacy Silni są i Prawici…
Jak Masz Problem z Sobą
Baranie
To rozpęd z Trzech Metrów (co Najmniej) i Jak z Imienia `chodź zbędnie nadane)
Rozpęd iiii..
Barana w Sciane, Baranie 😉
Dwudziesty Pierwszy Wiek Mówią… Kurwa co za Gnój.

Popularne