Sprawdź nas też tutaj

News

Hodak/2K połączyli starą i nową szkołę – premiera „Moody Tapes, Volume One”

Do sieci trafił też nowy klip zawodników Def Jamu.

Opublikowany

 

fot. Max Gronowski

Dzisiaj miejsce ma premiera drugiego wspólnego krążka duetu Hodak/2K. Młodzi artyści postawili przede wszystkim na połączenie starej i nowej szkoły. Na albumie znajdziemy spokojne, melancholijne melodie, ale także nieco bardziej agresywne tracki. Jest to pierwsza część taśm nastrojowych, drugiej spodziewać można się szybciej niż ktokolwiek przypuszcza.

Fizyczne wydanie dostępne jest na stronie defjam.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Wraz z premierą płyty dostępny jest klip do ostatniego numeru z tracklisty pt. „Epilogue”.

 
16 komentarzy
16 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Zakolak Alfa
5 miesięcy temu

Zwiedzilem ostatnio prawie cała Polske, moja subiektywna ocena, ale jednak:

Gdansk, Gdynia – totalna lemingownia, tvnowskie klimaty, patrzenie z góry i samouwielbienie, ale jednak dobrobyt i jako taka kultura. Sporo ludzi na poziomie, rowniez genetycznym.

Rzeszów – miasto nawet daje rade, ale na miescie klimaty jak w 2005, darcie mordy, napierdalanki małolatów, karyny w białych kozaczkach, wszyscy wpierdalaja kebaby i sie tym jarają, najgorszy region pod wzgledem genetycznym, duzo karłow i pokrzywionych mord, mentalnosc tez hujowa przypomina mi tą na ukrainie.

Białystok – milo otwarci ludzie, miasto czyste, nie widac patoli, z kazdym pogadasz, naprawde mega pozytywne wrazenia.

Warszawa – ogolna kultura, spora czesc miasta zajmuja dosyc bogate dzielnice, ludzie na poziomie, niestety duzo brązowych osob. Najbezpieczniejsze i najbogatsze miejsce w Polsce. Bajki o warszawskiej ulicy to fikcja. Ludzie tu maja hajs.

Małopolska – Kraków spoko, krakusy również, miasto mega, ale ciezko w nim zyc z powodu korkow i tlumow na kazimierzu czy rynku. Bardzo przedsiebiorczy ludzie. Za to cala malopolska, szczegolnie gorale, to najgorszy sort Polaków. Zaściankowi, zawsitni, skąpi, niemili i nie potrafiący się kulturalnie porozumiewać. Rano katolicy, wieczorem alkoholicy, ogolnie nie polecam.

Zakolak Alfa
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Kujawsko pomorskie – najchujowsze miejsce w polsce chyba, bieda, nic tam nie ma, i ludzie tez średnio uprzejmi. W małych miasteczkach jak widzą obcego to zachowuja to gapią się jak małpy w zoo na ludzi.

Szczecin i zachodnio pomorskie – Wyluzowani ludzie, troche dresiarstwa, ale tam jest taki styl ubierania sie, troche tam sie jednak czas zatrzymał, oni tam często wygladaja jak skrzyżowanie Niemca z Ukraincem. Przesadne podniecanie sie tym, że ma sie blisko do Berlina, kazdy o tym pierdoli non stop xD Mimo wszystko jednak region na duży plus.

Poznań – Porządek, miasto bezpieczne, czyste, są dobrymi gospodarzami, z drugiej strony każdy tam się albo chwali, albo pierdoli o pieniadzach, o ile krakusy są po prostu skąpe, tak tutaj jest nie tyle skąpstwo, bo tego nie odczulem, a bardziej materializm. Najbardziej zmanierowanie i materialistyczne laski w Polsce. Plus straszne zlewaczenie i rowniez podniecanie sie Berliniem. Maja ogromne kompleksy wzgledem Warszawy i Wrocławia.

Łódź – bezapelacyjnie najgorsze miejsce w Polsce, syf agresja, żule, nienawisc na murach. Łódz to trzeci świat. Mentalnie tam jest dalej 2007 wszyscy za wszystko winia Kaczyńskiego. W ogole z duzych miast ludzie tam maja najnizsze IQ. To miasto to tragedia miasta na Ukrainie wygladaja lepiej i sa bezpieczniejsze.

Zakolak Alfa
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Warmia Olsztyn, Malbork – ten region wyglada na bardzo opustoszaly, widac ze sporo ludzi stamtad wyjechalo. Biednie tam, co do ludzi mam wrazenia pozytywne, chociaz troche zamknieci.

Kielce, Radom – Kielce to wymarłe miasto, tam nic nie ma, Radom dresiarski ale sprawia wrazenie bardziej dynamicznego, sporo grafiti, widac, ze to typowo uliczne miasto.

Lublin – to taki ubogi kraków, ale jednak ludzie bardzo przyjazni i doscyc otwarci, za wiele tam nie ma ale samo miasto do życia fajne, niestety nie ma tam za wiele mozliwosci.

Wrocław – cyrk na kółkach, niby nowoczesne piekne miasto, ale obok dynamiczniakow, studentasow i zarobasów jest tu dużo patoli, chyba najwiecej żuli na metr kwadratowy, ulice pełne brudasów i ukraincow. Pelno potatułowanych julek, nawet stare baby miewaja tatuaze. Miasto powoli przejmują brudasy, chodzą grupkami i podrywają polki, a kibole ślaska niby takie kozaki a nic z tym nie robią. Ludzie spoko, ale wiadac golym okiem ze to miasto przyciaga do siebie pozerow i chłopki z okolicznych wiosek, ktore sie wkrecaja w zycie w wielkim miescie. Brudasy zalały to miasto.

To tyle, zapraszam do dyskusji.

PŁYWAK Z JAWORZNA
1 miesiąc temu
Reply to  Zakolak Alfa

SOSINA – Z PIECZYSK 5 MIN NA ROWERZE, FAJNIE SIĘ ODPOCZYWA, DOBRY KLIMAT, PIASEK WODA, MOŻNA SIĘ OPALAĆ, DZIEWCZYNY TEZ TU ŁADNE PRZYCHODZĄ (ALE PEWNIE P0LKI)
I TYE KURWA

Zakolak Alfa
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Katowice, śląsk – Ciezko mi cos powiedzieć, z jednej strony robotniczy slums, z drugiej jest tak pewna magia i ludzie miedzy soba żyją bardzo dobrze, silne więzi spoleczne i poczucie odrebnosci, nie lubia innych regionow i to chyba najbardziej w polsce, latwo dostac w pizde, specyficzne miejsce.

Pontonivič
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Co ty pierdolisz chuju zajebany

Janusz Pawlacz
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Dodam jeszcze ze Poznan to jest najgorsze dno jakie widzialem jesli chodzi o duze miasta. Cierp poznanski to jest dwa razy wieksza kurwa niz cierp warszawski nawet najgorszy. W zabce – kazdy ponad kazdym. ludzie jakby totalni zule.

Zakolak Alfa
5 miesięcy temu
Reply to  Janusz Pawlacz

Poznań to jedyne miejsce w Polsce, gdzie jak zapytalem o droge, to jakis sebojanusz na mnie popatrzył z pogardą i po prostu nic nie powiedzial i poszedl, normalnie wielkopolski majestat z dwupietrowej kamienicy na łazarzu xD

Janusz Pawlacz
5 miesięcy temu
Reply to  Zakolak Alfa

Trojmiasto to raczej totalna patola, nie znam nikogo normalnego

Odbycik
5 miesięcy temu

Hujak/2cm połączyli starą i nową wannę – premiera „Trans Tapes, Volume One”
Do sieci trafił też nowy sex-tape obciągaczy Cwel Chłamu.

Kasjer
5 miesięcy temu

ja pi edole co za cuckold

Odb
5 miesięcy temu

Hujak/69K połączyli starych i młodych chłopaków – premiera „Moody Sextapes, Volume One”

Cinkciarz 666
5 miesięcy temu

Słuchajcie mnie baby i chłopy – tego lata Polska będzie mistrzem Europy!

Profesor uniwersytetu
5 miesięcy temu

Pierwszy profesorze Zarzuć jakimś bajkami

Profesor_Nauk(@profesor_nauk)
5 miesięcy temu

Kiedyś wakacje u ojca na wsi. Do mojej siostry przyjechał chłopak. Ja gówniak z 9 lat ćwiczę wślizgi. On coś gada że dawaj ja będę chodził z piłką a Ty próbuj wślizgiem odebrać. I tak coś kiwa, ja jakieś nieudolne próby, kolana pozdzierane. I w pewnym momencie czuję nagły napływ energii, mówię sobie teraz będzie idealny wślizg, biegnę sprintem leci przecinak taki jak Nesta Messiemu kiedyś zajebał i jeszcze tak po trawie przesunąłem parę metrów. Wstaję zadowolony i czuję że coś jebie. Ten typ się śmieje. Patrzę a ja wślizg na krowim gównie zajebałem. Cała noga od kostki po biodro w gównie.

Popularne