Sprawdź nas też tutaj

News

HUCZUHUCZ: „MOIM PIERWSZYM IDOLEM BYŁ PEJA”

Opublikowany

 

Trójmiejski raper opowiada o swoim pierwszym kontakcie z rapem.

– Moim pierwszym polskim hip-hopowym idolem był Peja – mówi raper w lokalnej telewizji Pomorska.tv. – Jego numery były moimi ulubionymi i właśnie on był moim faworytem wśród wszystkich raperów, których nie było wtedy wielu, ale jego muzyka najbardziej, może nie do mnie trafiała, bo w wieku 10 czy 11 lat nie można tego odbierać jak teraz, w każdym razie jego twórczość najbardziej mi się podobała – dodaje.

 

Później przyszły czasy kiedy HuczuHucz zaczął zaznajamiać się z polskim podziemiem, czyli czymś zupełnie innym niż Peja i cały mainstream. – Bardziej cenię sobie twórczość raperów, którzy wydają w podziemiu niż na legalu. Nie wiem ilu ze współczesnych słuchaczy pamięta chociażby Jimsona albo Dinal, a to bardzo wartościowa muzyka i nawet gdyby dzisiaj takie utwory powstawały, to na pewno mogłyby się spodobać sporej ilości osób – uważa raper.

 

– No, ale jest jak jest, teraz podziemie/legal nie jest to zbyt duża różnica, bo można zarobić będąc w podziemiu, można nie zarobić wydając na legalu – twierdzi Huczu, który przypomnijmy, że sprzedał 5 tys. egzemplarzy albumu "Po tej stronie raju" wydając go samodzielnie jako nielegal. – Popularność raperów wśród słuchaczy również jest już podobna, nie ma takiego podziału, że ten jest z podziemia i nie można do niego dotrzeć. Kiedyś było inaczej, podziemny hip hop był bardziej niszowy. Zobaczymy jak będzie kiedyś, może znowu rap wróci do podziemia.

 

Jak sądzicie, jest jeszcze szansa na odwrót i powrót do podziemia?

0 0 votes
Article Rating
 
45 komentarzy
45 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
HOLOGRAMOWY POPSON
6 lat temu

ALE WSTYD

hgjhj
6 lat temu

HUCZU HUCZ PRZESTAN NAGRYWAC SMUTY. ELO.

PS:

TEDE > PEJA
SB > SLIFKA

JEBAC PSYCHOFANÓW.

beczka wchooj
6 lat temu

wstyd

ktostam
6 lat temu

Prosto z podziemia :
[youtube]https://youtube.com/watch?v=pZ4XmzuEPLM[/youtube]

Ibracadabra
6 lat temu

eldo wszedł tutaj więc jest liryczna draka każde twoje słowo to jak z dupy rzadka sraka

niemabumbap
6 lat temu

Tak jakoś leci, że to jest żywy rap
Nie ma bum bap, jest bum bap!
Nie ma obciachu i tu nie ma łaku
Nie ma lachociągów na tym tu majku
Wszyscy lecą prosto i bez pudła
Ono ma to wiesz to jest gęba paskudna!
Jestem jurorem
To jest hardkorem
,J do S’ to przejebane słowo chore
Właśnie tak napierdala zdrowo
Onomato już się żegna z tą chorobą!

Baruch Spinoza
6 lat temu

współczuję wyboru idola.

yelow
6 lat temu

MOIM WZOREM DO NAŚLADOWANIA BYŁ, JEST I BĘDZIE MARIUSZ TRYNKIEWICZ 😉

JędkerRealista
6 lat temu

A moim Rambo i dlatego właśnie nie płaczę na trakach jak ostatnia pizda. Płaczu płacz

MTN DEW
6 lat temu

[quote name=”hgjhj”]HUCZU HUCZ PRZESTAN NAGRYWAC SMUTY. ELO.

PS:

TEDE > PEJA
SB > SLIFKA

JEBAC PSYCHOFANÓW.[/quote]
NIENIENIE

PEJA = TEDE Z TENDENCJĄ DO PEJA > TEDE GDYZ TEDE JEST KURWA GRUBA

A CO DO SB TO JAK NAJBARDZIEJ

ALBAŃSKI ZADUCH
6 lat temu

A MOIM DONIU A DZIŚ PRAWILNIE GANG CYGANII

fdgvb
6 lat temu

Chyba każdy w tamtych czasach w wieku 10 lat słuchał Pei HG, WWO, P81 i wszystkiego w tym stylu.

WU-TANG
6 lat temu

A OSTATNIM ŚLIWA?

Losowa Grafika:
[img]https://i.imgur.com/ypMkrCK.gif[/img]

FEJZ
6 lat temu

[quote name=”Ibracadabra”]eldo wszedł tutaj więc jest liryczna draka każde twoje słowo to jak z dupy rzadka sraka[/quote]
ŁOOOOOO!!!!

ObozowyKapo
6 lat temu

Kochasz go, kurwa?
Może był twoją pierwszą miłością?

dqwdwq
6 lat temu

WYGLADA JAK ERIPE #BEKAWCHUJ A CO JESLI TO JEST JEGO KLON? : D

ObozowyKapo
6 lat temu

[quote name=”dqwdwq”]WYGLADA JAK ERIPE #BEKAWCHUJ A CO JESLI TO JEST JEGO KLON? : D[/quote]
co-kurwa?
brodę-mają-podobną-ale-reszta?
gdzie-tu-kurwa-widzisz-jakieś-podobieństwa??

Alko Bomba
6 lat temu

Ja pierdole ten patus był jego pierwszym idolem ,patus iq temperatury pokojowej beka

LSO TDW
6 lat temu

WSTYD TAK
DLA SLU

idz tam lepiej placz ze dziewczyna cie nie kocha

CHAPELLE
6 lat temu

Jest bumpap nie ma bumpap[img]https://i60.tinypic.com/b8acgj.jpg[/img][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=euf5_5uKDgk[/youtube]Pozdro kurwiaki

chujxdkplp
6 lat temu

Żeby rap wrócił na 100% do undergroundu musieliby wyłączyć internety

CHAPELLE
6 lat temu

[quote name=”chujxdkplp”]Żeby rap wrócił na 100% do undergroundu musieliby wyłączyć internety[/quote]
Hahhah już to widzę jak gimby się tną kurwa bo nie zagrali srola albo srafkafta

ObozowyKapo
6 lat temu

[quote name=”chujxdkplp”]Żeby rap wrócił na 100% do undergroundu musieliby wyłączyć internety[/quote]
bez-neta-ludzie-zapomnieliby-o-wszystkich-raperach-bo-niebyłoby-nachalnej-reklamy-zwązanej-z-tymi-niedojebanymi-prawilniakami

Alko Bomba
6 lat temu

[quote name=”ObozowyKapo”]bez-neta-ludzie-zapomnieliby-o-wszystkich-raperach-bo-niebyłoby-nachalnej-reklamy-zwązanej-z-tymi-niedojebanymi-prawilniakami[/quote]
Obozowy kapo nick sobie wybrał .Pewnie dumny jesteś z tego jebany gimbie

ObozowyKapo
6 lat temu

DUMA-mnie-rozpiera
a-ty-słuchasz-dżastina-Bibera

ELO KURWA
6 lat temu

POSZEDŁ W ŚLADY IDOLA, NIE MA CO.

pro didzi
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3XswqsCBaCo[/youtube]

Alko Bomba
6 lat temu

[quote name=”ObozowyKapo”]DUMA-mnie-rozpiera
a-ty-słuchasz-dżastina-Bibera[/quote]
Nie rozpiera duma #Żal
Pękła guma mamy tu naziola
Chwast ile lat ma kapo
Twoja matka plus wibrator
Mamy tu naziola
smutny chłopczyk z dodatkiem wodogłowia

ObozowyKapo
6 lat temu

[quote name=”Alko Bomba”]Nie rozpiera duma #Żal
Pękła guma mamy tu naziola
Chwast ile lat ma kapo
Twoja matka plus wibrator
Mamy tu naziola
smutny chłopczyk z dodatkiem wodogłowia[/quote]
mamy-tutaj-żyda
boi-się-zaraz-wydyga
spędzi-życie-w-gettcie
zapierdalając-ciągle-na-pięcie
bo-nie-stać-na-kalosze
jednego-steka-poproszę

Alko Bomba
6 lat temu

[quote name=”ObozowyKapo”]mamy-tutaj-żyda
boi-się-zaraz-wydyga
spędzi-życie-w-gettcie
zapierdalając-ciągle-na-pięcie
bo-nie-stać-na-kalosze
jednego-steka-poproszę[/quote]
Polski żyd
Przynajmniej mam białe zęby i prosty zgryz
Koleżko zamknij pysk
Polak Polaka by zajebał #Zysk
Szanujmy się #
stres .
Pozdrawiam rano # Shalom

RuSwag
6 lat temu

https://www.youtube.com/watch?v=VfezYjd1Z3w TAK SIE KURWA UCZY HUCZU HUCZI JAK SIE RAPSY GRA

Keciam
6 lat temu

Huczu nie jesteś smutny,weź sobie idź do chaty
to Bonson był smutny,ty jesteś pizdowaty

Dooix
6 lat temu

[img]https://xg.cdn03.imgwykop.pl/c3397993/link_GpvuC1hb5NXFK9ReqdYMboNKmNh0GE3r,w300h223.jpg[/img]

TheRockwal
6 lat temu

ObozowyKapo wyjdź na dwór typie. Stara cie nie kocha, czy jak – opowiedz kurwa o tym. I tak na marginesie pajacu, masz jakąś traume, że nie umiesz używać spacji?

fucktrueschool
6 lat temu

[quote name=”hgjhj”]HUCZU HUCZ PRZESTAN NAGRYWAC SMUTY. ELO.

PS:

TEDE > PEJA
SB > SLIFKA

JEBAC PSYCHOFANÓW.[/quote]

TYLKO PROBLEM W TYM ZE W JESTESCIE ZJEBANYMI PSYCHOWANAMI POZDRO

odchodzedalekoelobre
6 lat temu
2qeq2e2w
6 lat temu

Grand Theft Auto V | PC DVD | FULL UNLOCKED, Assassin’s Creed Chronicles: China, Mortal Kombat X
oraz Avengers: Czas Ultrona, The Gunman, Szybcy i wściekli 7 już do ściągnięcia !

… i wiele innych gier, programów, seriali i filmów z lektorem lub dubbingiem.

Od 8 lat ponad 300 tys użytkowników ściąga wszystko bez limitów. ŚCIĄGAJ BEZPIECZNIE, ANONIMOWO I LEGALNIE !

Dlaczego ? Nowa metoda pobierania, która symuluje pobieranie poczty mailowej z bardzo dużymi załącznikami.
Nic nie wysyłasz, nic nikomu nie udostępniasz. A w przypadku gdyby ktoś monitorował Twoją sieć, to nie widzi nic, poza dużą ilością maili.A maile są objęte tajemnicą korespondencji 🙂

Pamiętaj: CAŁY ROK ŚCIĄGANIA BEZ LIMITÓW ! (żadne konto premium tego nie przebije !)

Zapraszamy na http://www.p2m.org.pl

JebaćHuczuKurwe
6 lat temu

Widać jebany kurwa śmieciu pierdolony że twoim idolem był peja kurwo jebana

ŚLIWA
6 lat temu

[quote name=”pro didzi”]https://www.youtube.com/watch?v=3XswqsCBaCo[/quote]
szymonku bo Ci żyłka w dupie pęknie :’)

al_sharky
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uhqOKflxagE[/youtube]

hujhuj
6 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y9s5S70lELk&feature=youtu.be[/youtube]

cycki
6 lat temu

tede lubi gówno

EMADE
6 lat temu

jimson tak

yelloł nyga
6 lat temu

[quote name=”yelow”]MOIM WZOREM DO NAŚLADOWANIA BYŁ, JEST I BĘDZIE MARIUSZ TRYNKIEWICZ ;)[/quote]
chyba twojego starego

Popularne