Sprawdź nas też tutaj

News

ILE FAKTYCZNIE PŁYT SPRZEDAŁ GANG ALBANII?

Opublikowany

 

Albańczycy zmierzają w kierunku diamentowej płyty.

Zawsze przy okazji informacji o przyznawanych wyróżnieniach staramy się także powiadamiać o zmianie zasad jakie w ubiegłym roku wprowadził Związek Producentów Audio-Video. Niestety dyskusja w komentarzach rządzi się swoimi prawami i często spieracie się o faktyczną sprzedaż płyt. Postaramy się przedstawić ten zagadkowy dla części słuchaczy aspekt na przykładzie Gangu Albanii.

 

Jak ogłosiliśmy wczoraj, album "Królowie życia" ma już status podwójnej platynowej płyty. Oznacza to, że album sprzedał się w liczbach uprawniających go do tytułowania się takim mianem, wszystko jest jeszcze jednak nieoficjalne. Na tym etapie wytwórnia składa specjalny wniosek do ZPAV opierający się na raportach sprzedażowych i streamingowych o oficjalne przyznanie takiego wyróżnienia. Krótko mówiąc, za jakiś czas podwójna platyna dla niepokornego trio zostanie ogłoszona już droga oficjalną przez ZPAV.

 

W poprzednim akapicie padło słowo streaming, które jest tutaj kluczowym czynnikiem. Zarząd ZPAV przyjął zmiany w regulaminach wyróżnień złotych, platynowych i diamentowych płyt. Nowy zasady przewidują poszerzenie uwzględnianych w zestawieniach form sprzedaży o streaming. Co to oznacza? Bardzo wiele, a mianowicie 2500 odsłuchań danego utworu z płyty jest zaliczane jako sprzedaż jednego krążka.

 

Album Gangu Albanii w serwisie Youtube został odtworzony 67,8 mln razy (dane na dzień 25.05.2015). Kiedy ilość wyświetleń podzielimy przez 2500 wychodzi nam 27 tysięcy płyt zdobytych z samego streamingu z serwisu Youtube. Pamiętajmy jednak, że należy doliczyć do tego także streaming z takich serwisów jak Spotify, Wimp czy Deezer – te liczby nie będą jednak już tak imponujące. Wychodzi więc na to, że same wyświetlenia klipów to 1/2 łącznej liczby sprzedanych płyt, a więc fizycznych nośników poszło do tej pory ok. 30 tysięcy (podwójna platyna = 60 tys. egzemplarzy).

 

W ubiegłym roku Paluch poinformował ile dzięki wyświetleniom numerów z albumu "Lepszego życia diler" ZPAV naliczył mu "sprzedanych płyt". Było to 6 tysięcy albumów zdobytych z samych odsłuchów w sieci. Wliczanie streamingu do ogólnej sprzedaży płyt nie jest jednak czymś co istnieje tylko w naszym kraju. Podobne przeliczenia stosuje się m.in. w Stanach Zjednoczonych, tam jednak 1 album = 1500 odsłuchań.

 

Czy jest szansa na diamentową płytę? Gang Albanii idzie jak burza, sprzedając także duże ilości fizycznych nośników – od czterech tygodni utrzymują bardzo wysoką pozycję na OLiSie. Przypomnijmy, że przez dwa tygodnie okupowali pierwsze miejsce. Albańczycy zbliżają się jednak dopiero do połowy drogi, bowiem, aby zdobyć diamentową płytę należy sprzedać 150 tysięcy sztuk.

 

Warto się jednak zastanowić, co się stanie kiedy na rynku pojawi się zapowiadana na lato druga płyta. Być może, jak ma to często miejsce m.in. ze względu na oferowane przez wytwórnie pakiety płyt (stara+nowa), sprzedaż pierwszej płyty znowu znacząco wzrośnie. Po dołożeniu do tego jeszcze kilku klipów istnieje bardzo realna szansa na diament i to w niedługim czasie.

 
47 komentarzy

47
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Smxke

Nara

drewniak2010

Fenomen na skalę światową normalnie! Idę do sklepu, dokupię jeszcze z pięć egzemplarzy tego łajna 🙂

tikitaka

jebac

OSKAR PIM PAM

NIE WIERZE. POPEK! 🙂

RomanBosski94

[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/c17/k98jk65i8jn_thumb419_.jpg[/img]

Marky Mark

Prawilnie przypominam wszystkim bananowcom co ciągną hajs od rodziców, że dzisiaj Dzień Matki.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BojUcKG20sM[/youtube]

Dooix

[img]https://i.imgur.com/uI7OUw2.gif[/img]
xDDD beka musi trwać

PATUSY KRK

ROZJEBANA FIRMA JUŻ DAWNO POPEK CZOPEK NAWET JUŻ NIE WSPOMOŻE STARYCH BRACI 🙂 MA JUŻ NOWYCH

o

30 tys to dzisaj duzo

asdasdad

uwaga rozmowy na glamrapie sa podsluchiwane przez polskie tajne sluzby

Baruch Spinoza

gówno w sreberku zawsze będzie gównem, więc nawet i platyna nie pomoże.

Shamo

W tych powyciąganych dresikach wyglądają jak menele spod spożywczaka. To wrażenie pewnie nie jest odległe od prawdy.

OSKAR SRAM SRAM

[quote name=”RomanBosski94″]https://www.glamrap.pl/images/stories/c17/k98jk65i8jn_thumb419_.jpg[/quote]
won z tym jądrogłowym śmieciem

beka z jądrogłowego

[quote name=”Dooix”]https://i.imgur.com/uI7OUw2.gif
xDDD beka musi trwać[/quote]
z zaskoczenia się nie liczy, widać jakie pseudo prawilniacy mieszkają w tej dziurze częstochowie

gg

[quote name=”beka z jądrogłowego”]z zaskoczenia się nie liczy, widać jakie pseudo prawilniacy mieszkają w tej dziurze częstochowie[/quote]
JAK SIE ROZJEBAŁ NA PSA TO SRACIŁSZACUNEK I SZANSE NA NORMALNY POJEDYNEK

STOP ISLAMIZACJI ELDOKI

[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11295696_1452117055084307_1432514904114641305_n.jpg?oh=741b1cf90ded8db83e594bfffd082922&oe=560C8470[/img]

swiatsiekonczy

Ostatnie incydenty z patologicznymi przygłupami pokazują poziom rapu i życia w Polsce. Widząc zjebów śmiejących się jak jakiś kciuk z IQ równym numerowi buta „rapuje” chuj ci w dupe, chuj ci w dupe x99 i jest tak prawilny, żeby komuś najebać musi brać obstawę 5 kolegów i kamerę to jest mi wstyd. Leczcie sie polskie patole.

pvo

Akurat diamentowa plyta , mozecie to gadac gimbom, piora kapuste.

haka

[quote name=”gg”]JAK SIE ROZJEBAŁ NA PSA TO SRACIŁSZACUNEK I SZANSE NA NORMALNY POJEDYNEK[/quote]
Na takie określenia trzeba mieć papiery jebana cioto

WEWREW

HAHAHA PLATYNA ZA 30 TYSIECY A TO DOBRE JESTEM GOSCIEM PO 30 JAK TO SIE MOWI ZA MOICH CZASOW PLATYNE TO SIE DOSTAWALO ZA KONKRETNA SPRZEDAZ DRUGA PLYTA FUGEES MIALA PLATYNE W POLSCE SPRZEDALI TEGO PONAD 100 TYS U NAS W KRAJU W STANACH I ANGLI MIELI PONAD KILKUKROTNA PLATYNE
A TERAZ ZA MARNE 3 DYCHY DAJA PLATYNE I JESZCZE WYSWIETLENIA SA WLICZANE JAKO SPRZEDAZ TO JEST ZEBRANIE PRZEZ WYTWORNIE BO JAK KTOS Z MOJEGO CZY STARSZEGO POKOLENIA USLYSZY ZE COS MA ZLOTO CZY PLATYNE TO MYSLI O DUZEJ SPRZEDAZY I SIE ZAINTERESUJE CO TO TAKIEGO A TU LIPA PLATYNE ZA 3 DYCHY SMIECH NA SALI
DZIWIE SIE ZE ZLOTA NIE DAJA ZA SAMO WYPUSZCZENIE PLYTY

Prawilny Papież

Za sprawą glamrapowej promocji od chuja osób sprawdza te ich chujozę, niby „dla beki” – w konsekwencji milion osób sprawdzi ten chłam dla beki, co w konsekwencji doprowadzi do zdobycia przez tych pajaców masy wyświetleń, a co za tym idzie – będą kolejne nagrody za reprezentowaną przez nich padakę z racji „sprawdzania tego dla śmiechu”. Apeluję do Was, drodzy bracia i siostry – nie nabijajcie wyświetleń tym gówniakom, bo serce się kraje co to się odpierdala.

hhehehehehehe

[quote name=”Dooix”]https://i.imgur.com/uI7OUw2.gif
xDDD beka musi trwać[/quote]
dajcie linka do wideo

Oskar Pam Pam

[quote name=”hhehehehehehe”]dajcie linka do wideo[/quote]

https://www.youtube.com/watch?v=GWGyTmdyoU8 Oskar Pam Pam xD

Oskar Pam Pam

[quote name=”hhehehehehehe”]dajcie linka do wideo[/quote]

cały teledysk https://www.youtube.com/watch?v=k_X1ER_IZgE

lolek89

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TlYVjyRWKHA[/youtube]

lolek89

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KMC1wnw3vbg[/youtube]

RomanBosski94

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t34.0-12/11328783_116881958643849_561390658_n.jpg?oh=c657c466dac3eddf4784fd56033e873f&oe=5566FE1E[/img]

TeczowyJednorozec

ŹYCZE OSTREGO BOLCA W DUPE KAZDEMU CO WYDAL HAJSY NA TO SCIERWO. JEBAC TEN SYF DLA BEZMÓZGICH DEBILI

Oskar Sram Sram

[quote name=”Prawilny Papież”]Za sprawą glamrapowej promocji od chuja osób sprawdza te ich chujozę, niby „dla beki” – w konsekwencji milion osób sprawdzi ten chłam dla beki, co w konsekwencji doprowadzi do zdobycia przez tych pajaców masy wyświetleń, a co za tym idzie – będą kolejne nagrody za reprezentowaną przez nich padakę z racji „sprawdzania tego dla śmiechu”. Apeluję do Was, drodzy bracia i siostry – nie nabijajcie wyświetleń tym gówniakom, bo serce się kraje co to się odpierdala.[/quote]

Bo kiedyś jebany debilu nie bylo takiego przesytu tej muzyki skumaj.

GoodYear

I pomyśleć, że w latach 90. platyna była za 250 tysięcy egzemplarzy (Liroy zdaje się „rozbił” pół bańki).
A dzisiaj nawet z youtubem nie są w stanie do tego dobić.
Beka jak stąd do miejsca, gdzie ukrywa się Popek.

Air Jordan

[img]https://i.imgur.com/5LRcIyy.jpg[/img]

Konrad555

Popie o co kaman z tym Oskarem???

Boska i Tadzia

[quote name=”swiatsiekonczy”]Ostatnie incydenty z patologicznymi przygłupami pokazują poziom rapu i życia w Polsce. Widząc zjebów śmiejących się jak jakiś kciuk z IQ równym numerowi buta „rapuje” chuj ci w dupe, chuj ci w dupe x99 i jest tak prawilny, żeby komuś najebać musi brać obstawę 5 kolegów i kamerę to jest mi wstyd. Leczcie sie polskie patole.[/quote]
Chyba kurwo nie wiesz o czym mówisz i kim jest Oskarek Młoda Wisienka ;)Radzę doinformować się jebane gimby, bo jebana fama, że jest pedofilem jest smutna i nudna :C.

StefanMiler

Popus cipo Oskar po ciebie idzie. Pedał wciskający kit, ze go policja ściga.mcipo, interpol by Cie zgarnął lata temu. Robisz se jaja z bombow. Pedzio ze sztucznymi bliznami. Aktor kurwa! Będziesz ssał Oskarowi pipo

Michałgang

ty jebana kurwo sam będziesz ssał pitola. Nie masz pojęcia o czym gadasz i liżesz dziurę oś dupy oskarkowi

!REKLAMA

ZAPRASZAMY DO ODBIORU KUPONÓW RABATOWYCH DO KFC.
OFERTA DO WYCZERPANIA ZAPASÓW.
https://ODBIERZKUBELEK.PL
[img]https://i.imgur.com/4RGX9de.jpg[/img]
https://ODBIERZKUBELEK.PL
SMACZNEGO 🙂

S.E.B.A

,,Dziś prawdziwy przekaz dla dzieciaków jest nudny, oni wolą słuchać o koksie i pluciu na kurwy”. Jebac te propagande

#drOskarSramSram#dlk

chuj mnie to obchodzi

Sokół Chwali Pana

[img]https://i.imgur.com/QqtbRYG.jpg[/img]

patrz_na_to

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=POBzQB8nfSU[/youtube][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BIsZyflq8G4[/youtube]

Anonim55

Popus ch uj ci w dupe za chu jowy rap elo

Anonim55

[quote name=”GoodYear”]I pomyśleć, że w latach 90. platyna była za 250 tysięcy egzemplarzy (Liroy zdaje się „rozbił” pół bańki).
A dzisiaj nawet z youtubem nie są w stanie do tego dobić.
Beka jak stąd do miejsca, gdzie ukrywa się Popek.[/quote]

w piździe jaknie wisz gdzie

Gnur

W stanach platyna – 1 mln, złoto pół miliona sprzedanych płyt.
Więc z czym do ludzi 😀

Dawka.Gwardzino

NOWY ALBUM ASAPA NA YOUTUBE FULL ALBUM W HD!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xJMpy_FwysE[/youtube]

GANG ALBANII?

Raczej Pośmiech Albananowy

je..bac polakow

no odzywaja sie ludzi co przez cale swoje zycie nic nie zrobili a czepiaja sie ludzi. Je..bac was polacy

Szef krol gang mafia

Popek zarabia miliony a wy zatrzymaliscie sie na windows xp bo nie stac was na nic niewiem czy chcialo by mu sie splunac na ciebie jeden z drugim komentatorzy pozdro dla króla albanii

Popularne