Sprawdź nas też tutaj

News

Im głupiej, tym lepiej. Żabson i Young Igi promują wspólną płytę

W co przebrali się raperzy?

Opublikowany

 

żabson young igi

Specjaliści od marketingu mają coraz trudniejszy orzech do zgryzienia. Co zrobić, żeby przeciętnego nastolatka zainteresować jakimś produktem? Najlepiej zrobić projekt, który obroni się muzycznie. Można też zrobić wokół niego jakąś większą akcję czy dodatkową atrakcję. Niektórzy uciekają się do kontrowersji – to zawsze robiło mnóstwo zamieszania. Można też zrobić z siebie cyrkowego pajaca, jak np. Żabson i Young Igi.

Kilka dni temu, na proflach Żabsona i Young Igiego pojawiły się grafiki, na których są oni ubrani w dziwne maski z odrostami. Złośliwi mówili, że to „doczepione k*tasy”. Wtedy tylko domyślaliśmy się, że raperzy anonsują nam jakiś tajemniczy projekt. W międzyczasie w Warszawie pojawiły się billboardy, na których duet mogliśmy już zobaczyć w pełnej okazałości. Ubrani są oni w dziwny strój ze wspomnianymi wcześniej k*tasami odrostami.

14 stycznia połowa płyty, czyli osiem utworów trafiło na kanały stremingowe. Druga połowa ukaże się prawdopodobnie w dniu premiery krążka, czyli 4 marca. Czy za dziwacznymi strojami, w które ubrali się raperzy stoi jakaś ideologia, są one integralną częścią płyty, mają jakieś przesłanie? Śmiem twierdzić, że nie, bo do tej pory ciężko powiązać ich materiał z ubiorem. Chodzi wyłącznie o zwrócenie na siebie uwagi. Gdybyśmy Żabsona przebrali za Pszczółkę Maję, a Young Igiego za Sierotkę Marysię zupełnie nic by to nie zmieniło. Jedyne nawiązanie do tytułu płyty to dwa węże na okładce, które symbolizują amfisbenę, czyli węża z dwoma głowami.

Polscy raperzy mają nam tak mało do zaoferowania, że muszą się przebierać w coś takiego? Festiwal robienia z siebie cyrkowego pajaca, żeby zwrócić uwagę na projekt muzyczny. Im głupiej, tym lepiej, może wpadnie parę złotówek więcej.

Warto też odnotować, kto stoi za wspomnianymi strojami. Jest to polska projektantka @3r_europe, która specjalizuje się w tego typu dziwacznych strojach.

Więcej o projekcie Żabsona i Young Igiego przeczytacie w naszym dziale Premier Płytowych.

47 komentarzy
47 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Sebastian - Ojciec córki Jacka
4 miesięcy temu

Kaz Balagane kpi z ludzi bez pieniędzy, którzy nie bujają się po knajpach i nie noszą bluz gucci czy givenchy.
A jebany skurwysyn ma krzywe zęby jak jakiś menel z kraju trzeciego świata, nie ma własnego auta, wszędzie wozi go jego dziewczyna (wstyd max). Kaz Bałagane tłumaczy to tym, że on wariat i żółte papiery hehe psycha zryta od dragów, bezpieczniej, żeby nie jeździł hehe, a prawda taka ,że debil i nie ogarnia jazdy samochodem. Mieszka w wynajmowanej szeregówce.
To gdzie te miliony? Normalny człowiek, który pracuje na w miarę dobrym etacie dorabia się samochodu i mieszkania/domu (ok, w kredycie, ale ma na wkład własny).
Więc te bajki o bogactwie tych meneli wynikają z tego, że te skurwysyny wydają kasę na ciuchy, nie posiadając samochodu i domu.

Variacik
4 miesięcy temu

Szablozębny Kaz akurat mieszka w swojej chacie, ponieważ rodzice Dżasminy Bałagane są mega dziani i kupili im dom w prezencie. Niestety Kaz w dalszym ciągu utrudnia Sentino kontakty z córką.

Dj Buhh
4 miesięcy temu

Dożywotnia beka z ludzi ktorzy cos tam sobie naciułali kasy i wiekszosc swojego kapitału walą w ciuchy z tymi logotypami super premium ktore po kilku praniach wygladaja i tak jak gówno z lumpa zamiast odlozyc siano na porzadny samochód a nie jezdzic cale zycie MPK czy na mieszkanie, a nie całe zycie jak ten frajer skonczony placic wlascicielowi pare tysiecy za wynajem i nic z tego nie mieć xD

Karmazyn
4 miesięcy temu
Reply to  Dj Buhh

No nie ma nic lepszego niż upierdolić się hopoteką na 200 lat i żyć w iluzji że posiada się własne mieszkanie.Kurwa własne to ono się robi w momencie spłaty ostatniej raty kredytu, w każdym innym przypadku bank ma na nim położoną łapę.
Hipoteka to największa iluzja współczesnego świata aż jestem w szoku ile ludzi na to idzie.

Sram robiąc salto w tył.
4 miesięcy temu
Reply to  Dj Buhh

Dobrze prawisz Buhhu, rumun będzie rumunem nawet jak się ubierze i psiknie perfumem.

Dzień Dobry
4 miesięcy temu

Tak całkowicie obiektywnie, bez hejtow. Jeśli gość robi lewy hajs (a robi), nie udokumentuje nigdzie tego ile zarobił bo:
1. Skarbówka. Oni wiedzą o każdym groszu jaki zarabiamy. A jeszcze chętniej wyciągają po to swoje złodziejskie łapy.
2. Jeszcze raz skarbówka. Żeby przepuścić dużo lewych pieniędzy, potrzebujesz pralni. Muzyka to dobra pralnia, ale jego wyświetlenia nigdy nie będą w stanie wytłumaczyć kwot jakie zarabia na dragach i innych „biznesach”, co się sprowadza do tego, że w końcu rząd się zainteresuje, skąd on ma tyle hajsu. A potem po nitce do kłębka. Właśnie tak min. wpadł Bonus. Samo pomówienie to nawet w Polsce za mało, znikąd się to nie wzięło, za niewinność nie siedzi. Komuś był niewygodny, a na żaden rząd, w żadnym kraju nie ma bata, chyba że się zrobi rewolucje (powodzenia).
Stara zasada – jak robisz napad na bank, nigdy nie wydajesz od razu łupu na d ogień auta, imprezy itp. Nie obnosisz się z dnia na dzień bogactwem, bo w końcu ktoś zapyta – skąd on to ma.

Hip Chłop
4 miesięcy temu

Dożywotni props dla ochroniarza który jebnął żabsonem o glebę podczas koncertu w Giżycku.

Mariusz Trynkiewicz
4 miesięcy temu

Ale śliczni chłopcy, robiłbym po całości <3

Sram robiąc salto w tył.
4 miesięcy temu

Chujowo wyszło.

Variacik
4 miesięcy temu

Ale jak srasz? Na żadko? Nie pociekło po nogach?

TPS
4 miesięcy temu

Przebrały się cwele za dildosy z wypustkami.

__jebłem śmiechem_____
4 miesięcy temu

Dwa Teletubisie LGBT.

Ziominho
4 miesięcy temu

Tuuuuuulimy! #teletubisie hahaahhaa co za gowno

Sentino jest żydem po matce
4 miesięcy temu

A SEBASTIAN ENRIQUE ROZJEBAŁ WCZORAJ KONCERTOWO TYPA NA YOUTUBIE, A POŹNIEJ DWÓCH TYPÓW NA ISTAGRAMIE ROZJEBAŁ W KOMENTARZACH, JEDNEMU POSŁAŁ EMOTIKONKĘ PISTOLETU NA WODĘ.
PS. PRUSZKÓW WYPIERDALAĆ

Variacik
4 miesięcy temu

Jeszcze twojej mamie i siostrze rozjebał psiochy swoim latynoskim zaganiaczem, zapomniałeś o tym wspomnieć 🙂

Rena
4 miesięcy temu

Rozjebalam, to ja dupe cweltino pewnej nocy w klubie w Szczecinie.

Variacik
4 miesięcy temu
Reply to  Rena

Rena, to nie było w Szczecinie. To było pewnej ciepłej letniej nocy w klubie Prozak 2.0 w Krakowie. I nie Sentino tylko Kobik.

Gówno
4 miesięcy temu

Ale gówno!

Adam Mickiewicz
4 miesięcy temu

Jeszcze skurwysyny jebane wykorzystali symbol Ying-Yang… Odpady komunalne

Wodz Zakole Oke
4 miesięcy temu

To jest tylko dowód na to, że konwencja rapu zaczyna się wytracać i zeby zostac zauwazaonym i sie odroznic od zalewu tego samego szajsu trzeba szukac jakis udziwnien na siłe. Na poczatku jest to w jakis granicach , ale potem okno overtona sie przesuwa i zeby sie wyroznic raperzy zaczynaja robic rzeczy ktore juz sa tak daleko od esencji kultury ze robia sie po prostu karykaturalne i tandetne.

Lubie young igi zawsze jego kreacje byly ze smakiem, a to to jest gówno jakies, cos jak nowe pseudo szokujace kreacje quebonakukolda.

arystopizdeles
4 miesięcy temu

kutasomordozaury

Głęboko w anala
4 miesięcy temu

Akurat da dwójka lubi ssać kutasy sobie nawzajem

Paul
4 miesięcy temu

Zjebson ma kutasy na ryju czyli to co lubi najbardziej a jąg leosia w sumie szło by

MINISTER
4 miesięcy temu
Hjk
4 miesięcy temu

Haaha w końcu jakiś dobry artykuł!

doktor sowa
4 miesięcy temu

Skutecznośc kwarantann wobec wirusa, który dla większości z nas nie stanowi istotnego zagrożenia (zgon, ciężki przebieg), jest teoretyczna i bardzo niska.
Należy znieść przymus izolacji i kwarantanny.

Helmut
4 miesięcy temu
Reply to  doktor sowa

I przy okazji otworzyć też sklepy w niedzielę, bo to już jest skandal, że ja w niedzielę muszę bułki w placówce pocztowej kupować.

Laura
4 miesięcy temu

W ostatnim poście widać, że ma to nawiązanie do mangi Naruto. To wcale nie jest bez sensu, a już na pewno spodoba się fana tejże mangi i anime. Dlaczego od razu krytykować? W świecie tak okrutnym manga Naruto niesie wiele wartości. Zwrócenie na niej uwagi przez zabsona jest raczej pozytywne, pozdro

pacino aldente
4 miesięcy temu

Syf jak chuj gowno jeszcze gorsze niz alvalerez Sebastian sentino halo police

PejaSlumsAttack
4 miesięcy temu

Ten artykuł jest poniżej wszelkiej krytyki. Kurwa. Ciekawe co twórca artykułu pisał jak w 90s hip hop w Polsce zaczął się rozwiać? Zapewne, że to hołota i chuligaństwo. Żenada…

Twoja Stara
4 miesięcy temu

A ty się za dużo nie madrujesz Mariusz Jop? Morda kasztanie i do miecza.

SKURWYSYN
4 miesięcy temu

Autor to nie Jop tylko jebany Jełop nie rozumiejący marketingu

JGR
4 miesięcy temu

Co za debile piszą te artykuły? Goście nie rozumieją konceptu artystycznego nazywają kogoś głupim. To powodzenia w tym glamrapie.

Hahah
4 miesięcy temu

Redaktor widać dawno nie ruchal
Jebany cyrk to glamrap
A jeszcze większym gownem jest tatuażyk

Variacik
4 miesięcy temu
Reply to  Hahah

No, lepszy intruzik z zębami przeżartymi od fajek, taniej wódy i mefedronu :-))

Hahah
4 miesięcy temu
Reply to  Variacik

TYLKO ROGAL DDL

Variacik
4 miesięcy temu
Reply to  Hahah

DDL trzeba szanować. I chodzi o Rogala, a nie o Jolkę (byłą Soroko)

Popularne