Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Intruz i Zarzycki wspólnie w singlu „Przychodzi noc”

Artyści promują płytę „Owoce grzechu”.

Opublikowany

 

Intruz i Zarzycki pierwszy raz we wspólnym utworze. Choć artyści ci nie byli ze sobą kojarzeni, a ich twórczość w większości wypadków znacznie się od siebie różni, to raperzy w tym utworze dopełnili się doskonale.

Singiel „Przychodzi noc” to kolejny numer promujący album Intruza „Owoce Grzechu”, który ukaże się już za dwa tygodnie – 24 czerwca.

22 komentarze
22 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Odb
15 dni temu

Świntrus i Zarzygany wspólnie w wannie „Przychodzi anal”

y3bać p00lki małpią ospą
15 dni temu
Reply to  Odb

u mnie 3 osoby na wiosce strzeliły magika i wszyscy przez powieszenie, znajomy ze szkoły, jakiś starszy gość co lubił popić i najlepsze (albo w sumie najgorsze) chłop nieco ponad 30lvl z żoną i 2 dzieci. Zanim zdążyli go pochować, to ludzie przypięli mu łatkę egoisty i najgorszego skurwlela bo jak śmiał zostawić swoją wybrankę i dzieciaczki (ofc. wyszło potem że tylko jedno dziecko było jego a kochająca żona po niecałym miesiącu żałoby już mieszkała u innego)

Hetman Rapu
15 dni temu

Przychodzi noc i intruz i zarzycki biorą się za swoje odbyty

Pitagoras
15 dni temu

Nie chce mi sie tego sprawdzac, jak ktos sie odwazy, napiszcie mi czy bylo cos o ulicy, dobrych chlopakach lub konfidentach.

Pan Paweł
15 dni temu
Reply to  Pitagoras

Nic takiego nie było, za to była wzmianka o Twojej starej. Rudy naganiaczu, kozojebco od śmietany

Fajny
15 dni temu
Reply to  Pitagoras

Do połowy nie było, dłużej nie wytrzymałem. Może ktoś posłucha od połowy do końca i napisze.

Fajny
15 dni temu
Reply to  Pitagoras

Nie było nic o Twojej mamie. Pan Paweł bajdurzy.

Ciasny roman
4 dni temu
Reply to  Pitagoras

Było o twoim starym jak ci do wanny wchodził i zapuszczał zaskronca

...x...
15 dni temu

Co to za osiedlowy folklor?

Znawca_Fussballu
15 dni temu

MAM TAKIE PYTANKO.

OGLONDAŁEŚ FILM GŁUPI I GŁUPSZY?

NO WŁAŚNIE I TAM BYŁ YEN LLOJD. GRAŁ GO JIM KERREJ.

PAMIENTASZ JEGO FRYZURĘ???

A TERAZ POMYŚL.

Kleisty Stolec
14 dni temu

Masz na myśli Sentino?

klapki knt
15 dni temu

CO TEN ZŁODZIEJ SCHOWKÓW PO PORAŻENIU MÓZGOWYM WYPIERDAALA W TYM PŁASZCZU

Szef RRX
14 dni temu

znowu ten szmaciarz nie ma inny raperów w polsce tylko ta pokraka

ToroIce
14 dni temu

Sentino 4 języki Polski niemiecki Hiszpański i Angielski a Intruz zero języków tylko jakieś zwierzęce odgłosy i odchody

y3bać p00lki małpią ospą
15 dni temu

Nie ma nic bardziej żałosnego niż beciaki robiące za szoferów dla #rozowepaski . Wożą im doopy wszędzie do koleżanek, do sklepu, do fryzjera, na uczelnię i z uczelni, na paznokcie, na dworzec skąd odjeżdża pociąg na #erasmus . Auto i prawko jest jedynym co te szczury mają i czym mogą „zaimponować” #p0lka . Te jednak to brutalnie wykorzystują i gardzą tymi szmaclarzami. Dla nich to darmowa taryfa, która im się po prostu należy.
W drukarni robiłem z jednym typem (prawik 23 lata), który zakochał się w takiej Ewie i kiedy mieli razem zmianę to woził jej doopę 30 km żeby zawieść ją do domu po pracy. Oczywiście było mu to nie po drodze, bo do siebie jechał w przeciwnym kierunku. Czy kiedykolwiek ją zaroochał? Nie. Czy choć złapał za cycka? Nie. Czy Ewa kiedykolwiek dała mu kasę za podwózkę? Też nie. Gość robił za szofera przez pół roku (specjalnie brał zmiany z nią żeby mógł ją później odwieść ) a Ewa nim gardziła i śmiała się z niego za jego plecami.
\

y3bać p00lki małpią ospą
15 dni temu

Wolała dawać doopy ochroniarzom po klubach czym otwarcie się chwaliła. Beciaki właśnie dlatego istnieją-żeby usługiwać. Od seksu i miłości są prawdziwi mężczyźni.

BoaDupiciel
14 dni temu

Przychodziiii noooc już odpyt rozpychaaaaaam. Przychodzi noooooooooc analną przygodę zacząć czaaaaaaaas. HA TFU!

Putler
14 dni temu

Intruder z Kaliningradu

Jaś Kapela
14 dni temu

Ten jest ku&wa ale brzydki!

Edzio tiktokownik spiewa
15 dni temu

Fanowie pospiewajcie z edziem lecgol!!!

Nie wisze pieniedzy cw.eltino uuuuuuu
Mam lepszych tranzioli niz on uuuuuuu
Np tommy cash zapino uuuuuu
Mnie w d.upe i juz spuscil sie

Edzio tiktokownik śpiewa
15 dni temu

Wyp ier dalaj maeny podszywie

Pan Paweł
14 dni temu

No rzeczywiście marny z cb podszyw. Nie masz patentu na siebie??? Niech cię wy rucha dwóch panów. Cie płota i Jak zero xero. Gala na royal division

Popularne