Sprawdź nas też tutaj

teledysk

„Iść cały czas do przodu prosto, być na fali, ale nie skończyć jak Belmondo u Rafalali”

Rena, Ryfa Ri i WdoWa dają instrukcję, jak zostać raperką.

Opublikowany

 

wrr

Na kanale Rena TV uazkał się nowy singiel składu WRR, który tworzą WdoWa, Rena i Ryfa Ri. Raperki zaprezentowały instrukcję „Jak zostać raperką”. W klipie pojawili się m.in. Bilon, Wilku, Saful i Włodi, a kobiece trio serwuje nam wiele nawiązań do sceny.

– Iść cały czas do przodu prosto, być na fali, ale nie skończyć jak Belmondo u Rafalali. – rapuje Rena.

Premiera płyty „Wyłącz to gówno” zaplanowana jest na 15 czerwca 2021 roku.

Okładka

Tracklista

Po raz pierwszy w historii polskiego rapu, super grupa WRR złożona z 3 raperek WdoWy, Reny, Ryfy Ri, połączyła siły na wspólnym albumie pt. Wyłącz to gówno.

  1. Jak zostać raperką?
  2. Cypher ft. Alyona Alyona, Marlena Patynko, Maggy Moroz, Adma, Kara, LazyOne, Praktyczna Pani
  3. Patrz Komu Ufasz ft. Włodi
  4. Seks, władza, hajs ft. Joanna Lacher
  5. Jade ft. AwEy
  6. Stary mi powiedział
  7. Uliczny
  8. Wrr
  9. W szafie śpisz ft. polski internet
  10. Mów mi mama
  11. Wyłącz to gówno

Okładkę stworzył Tomasz Miszkin.mProducenci: Qla, Szwed SWD, Kowal, Młody Beats. Mix Szwed SWD (Cypher, Patrz Komu Ufasz, Stary mi powiedział). Mix/Master: Filip i Marek Dulewicz.

44 komentarze
44 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Radomski Wirażka
1 rok temu

Siedziałem z TPSem na Koziej Górze. Nie ocenam sposobu, w jaki zapewnil sobie skrócenie wyroku, bo łatwo być sztywniutkim nie mając niczego i nikogo, ale rodzina i dzieci jednak troche zmieniają optykę. Każdy, kto nazwie go frajerem, rozjebusem itd. powinien zadać sobie pytanie – czy nie postąpiłby tak samo będąc na jego miejscu? Więc ciężko mieć do chłopa pretensje, po prostu życie postawiło go w nieciekawej sytuacji. W ogóle mnie też nie dziwi, że praktycznie nie wraca do tematu samego pobytu w więzieniu, nie wysyła pozdrowien do wiezienia itd, też chciałbym o tym jak najszybciej zapomnieć.

Wiem bo znam
1 rok temu

GIT jest przed ksywą u TPSA a u Ciebie wielkie Ce jak CWEL… potwierdzone info, typ co pisze te komentarze o TEPEESIE to siedział w Radomiu na stodole („stodoła” cela, w której siedzi około 10-ciu osadzonych) i go tam tak przeorali bo miał kulawe białko, później zjechał na ochronki czyli tam gdzie siedzą gwałciciele, pedolfile, i domowi nindża. I teraz go to tak strasznie boli, że pisze te wszystkie farmazony… nie będę pisał jego personaliów bo jest RODO i mi skasują komentarz ale wiem kim jesteś kurwiarzu i pod każdymym twoim komentarzem będę to pisał a jak będziesz dalej oczerniał dobrych chłopaków to cię znajdziemy bo w tych czasach to nie będzie trudne. 🙂

Pały
1 rok temu
Reply to  Wiem bo znam

Niedojebki xd lamy jesteście. Siedzieć to można na dupie, ci co więzieniu było to pizdy które się dały złapać xd jebać was leszcze, ciagnijcie mi tak jak kolega w więzieniu xd kto to TPS? A może PKP albo PKS?, Xd lamusy

Beka w chuj
1 rok temu

Siedziałeś na koźle TPSa i nie było to w Koziej Górze a w Radomiu, nie chcę Ci tego przypominać bo wiem, że masz do dzisiaj koszmary ale sam tego chciałeś, niech wszyscy się dowiedzą.

Radomski Wirażka
1 rok temu
Reply to  Beka w chuj

zjebie kozia gora jest administracyjnie czescia Radomia
i nikogo nie oczerniam, przecież piszę, że każdy z was by się tak zachował

Wiem bo znam
1 rok temu

Daj sobie spokój festynuarzu i skończ waść wstydu sobie oszczedź

jorgen
1 rok temu

prawdziwa mafia, gangsterzy nie siedzą

Alvarez
1 rok temu

Trzy baby po 40 lat zaczepiają 10 lat młodszego narkomana, któremu się życie posypało przez ćpanie, trochę żenada.

Ps. Rafalala ma was na liścia.

Żywy szerszeń nekrofil
1 rok temu
Reply to  Alvarez

Przy okazji wylizując rowa połowie sceny. Żenada

gandzior
1 rok temu
Reply to  Alvarez

przeciez tam kurwa nikt nikogo nie zaczepia, to jest sytuacja ktora sie wydarzyła i co, nie można o niej mówić? xD
ten numer to jest jeden wielki follow up z przymróżeniem oka

Young Leosia
1 rok temu
Reply to  gandzior

Opierdol mi ciperse kurwiarzu jebany

Rena
1 rok temu

Dzięki dziewczyny za wspólny numer, nie gniewajcie się, że wystrzelałam was kutasem po twarzy na koniec, chyba za dużo wypiłyśmy

BOA DUPCZYCIEL
1 rok temu

ONE DAJĄ INSTRUKCJE ? PRZECIEŻ SAME NIE WIEDZĄ JAK BYĆ RAPERKĄ. KAŻDA SZANUJĄCA SIE RAPERKA W TAKIM USA NP JUŻ DAWNO POKAZAŁA PSIOCHE I NAGRAŁA SEXTAPE A TE CO ?

Pieczarkario nr3
1 rok temu
Reply to  BOA DUPCZYCIEL

No jedna z nich nie goli psiochy np.

Żywy szerszeń nekrofil
1 rok temu

I ma mobilny lotniskowiec na głowie

Wini
1 rok temu

Rena nie goli huja,potwierdzone info

Nowy na Glamrapie
1 rok temu

Rena jedyny prawdziwy facet w tej spedalonej rapgrze

TEDZIK SLU
1 rok temu

xDff

CHUJWAGON
1 rok temu

kurwa jak te typiary wyglądają. czapki fullcap buty z osirisa i bluzy xl tak jak 20 lat temu. niech se jedna z drugą popatrzy jak wygladają raperki w stanach. słodziutkie z pięknym ciałkiem pokazujące swoje walory. a w polsce tylko brzydkie osiedlówy w szerokich spodniach łeee

BeImondo Informator
1 rok temu
Reply to  CHUJWAGON

Malo ktora laska sie tak ubierała 20 lat temu nawet w stanach a nawet jak się tak ubierały to tylko czarne laski którym taki styl dobrze pasowal. Tym ze zdjecia to akurat żaden ubior nie zrobi różnicy zawsze będą wyglądać jak gowno

Premier
1 rok temu

pomimo x lat w rapgrze, dziesiątkach tysięcy zł wydanych na promocje, featach, koncertach itp one nawet nie liznęły poziomu na którym belmondo jest więc porównanie nie na miejscu.

fakty
1 rok temu

„Wyłącz to gówno”
kurwa, lepszego tytułu dla tej płyty nie będzie, strzał w sedno

jorgen
1 rok temu
Reply to  fakty

a kto powiedział, że ktoś włączył kurwa

Obiektywny
1 rok temu

Mam wrazenie jakby one lizaly wszystkich raperów po jądrach.

El bongo
1 rok temu

Droga redakcjo GlamRap
Czy nie jest wam wstyd za to ze Sentino zamiast hajs wydać na leki to wysyla wam za łapki i komenty i artykuły?przeciez to jest bardzo slaba akcja zeby chora osobę tak wyzyskiwać.
Piszecie jakies smieszne donosy a tak naprawdę to na was znalazłby się paragraf.
Jebac was za to.

PS
Wpłacił on już na te fundacje co mu stepy kazały? XD

PejaTVN
1 rok temu

Proszę was, jebane wiesniary taki gej Belmnodno zjada wasza karierę jak chuja Rafalali, spierdalac do kuchni ściery !!!

Maryl Rodowicz
1 rok temu

Nie wiem czy Rafalala nie jest bardziej kobieca

Odb
1 rok temu

„Iść cały czas po anal prosto, być na fallusie, ale skończyć jak cwelmondo u Rafalali”

ANTOS
1 rok temu

UWAZAM ZE WDOWA NAWET LADNIE POJECHALA TEDEGO

Real OG
1 rok temu

Wylacz to gowno

gandzior
1 rok temu

Tak całkiem poważnie to ten numer fajnie siedzi.

Kozlebro
1 rok temu

Jak na głupie cipy to nawet spoko (bez sarkazmu )

Bestia z Wadowic
1 rok temu

Belmondo jest przynajmniej w jakiś sposób popularny pośród fanów sceny i czasem się o nim mówi.

Nie to co k*biece trio z watch time 30 sekund

TEDZIK SLU
1 rok temu

Spoko artykuł jeśli można to tak nazwać, do posiedzeń na kiblu zawsze mialem problem teraz samo wyszlo. Mam na mysli gowno. Pozdrawiam

Panda
1 rok temu

A można cofać tyłem?

Bob Marley
1 rok temu

Ona czoło jak kolano ma

~Kaz bałagane

AzbeST
1 rok temu

Piszą o jakichś raperkach, a wklejają zdjęcie kapeli Biohazard…

Andżej
1 rok temu

Brudaska, babochłop i podstarzała lafirynda, potężny skład.

WKS
1 rok temu

Co one mogą wiedzieć o byciu raperką

YO..
1 rok temu

19:58 59

Opublikowany 13 godzin temu 26 kwietnia 2021Przez Mariusz Jop

pacino aldente
1 rok temu

„Cypher, Patrz Komu Ufasz, Stary mi powiedział). ” Stary mu powiedział wylaz juz z wanny LOL

Skrr
1 rok temu

Ktoś tego jeszcze słucha ?

PejaAAnadzieja
1 rok temu

zajebiste.

Jrjrbfurh
1 rok temu

To tak samo można napisać że każdy facet w Polsce bije kobiety,czy jest alkoholikiem. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

Popularne