Sprawdź nas też tutaj

News

Jaką radę AdMa dostała od Tomba?

„Wtedy się mocno wku*wiłam”.

Opublikowany

 

adma
Fot. chlopak_z_aparatem

AdMa jest jedną z kilku raperek na scenie, która wciąż szuka swojego stylu. Niedawno zdecydowała się rozpocząć nowy rozdział porzucając swój bladoróżowy styl. Wciąż także czeka na sukces i jak mówi nie rezygnuje z tych planów. Kiedy jednak zaczynała przygodę z rapem inaczej to sobie wyobrażała.

Rada od Tomba

Dzisiaj Tomba na scenie właściwie już nie ma. W jego przypadku możemy mówić o zmarnowanej szansie, bo jeszcze kilka lat temu był jednym z pretendentów do mainstreameu. AdMa wspomina w najnowszym wywiadzie, że dostała kiedyś od niego pewną radę.

Kiedy zaczynałam, nie myślałam, że dziewczyny mają jakoś gorzej. Zmieniło się to w 2013, jak wyszła „Szmaragdowa Szczerość” (oficjalny debiut – przyp. red.). Dopiero gdy bardziej weszłam w środowisko, skumałam, że jest jakiś problem. I na początku nie umiałam na ten szowinizm reagować. To było robienie dobrej miny do złej gry. Zresztą cały czas się uczę, że tej hardości trzeba nabierać. Tomb powiedział mi na przykład: „ty nie rób rapu, AdMa, ty możesz przedszkolanką zostać”. I wtedy się mocno wku*wiłam. To było w czasach, kiedy Tomb był na fali. Mówił, że może gdyby on pisał mi teksty, to coś by ze mnie było, bo ja ani podwójnych nie umiem, ani techniczna nie jestem, no nic, takie w rapie to zero. A takich komentarzy było dużo więcej. – mówi raperka w rozmowie z Klementyną Szczuką dla Skrr.

Czy na polskiej scenie zapanuje równość?

Gospodyni wywiadu dopytuje AdMę m.in. o to, czy kiedyś na polskiej scenie zapanuje równość? – Nie wiem, ale z drugiej strony myślę, że gdybym w to nie wierzyła, to po co tu jestem? Problem jest też w tym, że ludzie nie wiedzą, że raperki istnieją. I są to nawet ludzie z rapu, co pokazuje żniwo wywiadu z Winim. Piszą do mnie: „wow, nie wiedziałem, że istniejesz, fajnie, że Wini cię pokazał”. A ja sobie myślę: „kurde, ja jestem na Polskę od 2013, brałam udział w takich akcjach jak Młode Wilki Popkillera czy jakichś konkursach, a jednak okazuje się, że trzeba cały czas o sobie przypominać i się promować. – wyjaśnia raperka.

Czy AdMa ma w związku z tym jakiś cel? – Moim marzeniem jest, by dojść do takiego poziomu fejmu, że będę mogła sobie pozwolić na nagrywanie z każdym i nie będę musiała kalkulować, co się opłaca. I będę nawet mogła wyciągać te dziewczyny z podziemia, bo to nie będzie problem, że stracimy hajs. Niech ktoś je usłyszy. Kiedy słucham niektórych, zdarza się, że jestem zaskoczona, bo są mega zajebiste – nie że każda leci tak samo jak Cardi B albo Wdowa, albo Rena, tylko mają swój styl. – tłumaczy.

 
53 komentarze

53
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
SdoI

Dziewczyno przecież wiesz, że Polska jest niegotowa na kobiecy rap i nic tego nie zmieni się mentalność polskiego słuchacza, żartowałem pokaż cycki to będzie spoko ale bym Cię wziął na ostro

Prop&Testo

Jak ona z tymi pazurami bedzie mi konia walic? 🙁

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI

dupą ci zwali

Wyruchany

Usunieto moj koment o waleniu jej w cyce. Gdzie tu kurwa wolnosc slowa huj dupe redakcji!!!

WnukTedego

Ja zgłosiłem ten komentarz. Prosze o odrobine szacunku dla artystów.

GodziWu

Ha ha! Przecież Tomb jej prawdę powiedział
i ona myśli, że on jej tak powiedział bo jest kobietą?
On jej tak powiedział bo nie umiała składać podwójnych
Malikowi też tak kiedyś powiedział na koncercie, że on
to niech się zajmie jedwabnikami bo ma pojedyncze rymy,
a sam Tomb ma czterokrotne ciągle to miał prawo tak powiedzieć.
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=DGODJoV78sE
Adma chyba nie rozumie, że jak ma wers pojedynczy
i ktoś jej powie „masz chujowe rymy”
to ona od razu „bo co? bo jestem dziewczyną?”
tak jak koleś, który w Idolu odpadł bo był chujowy
i powiedział „Bo co? Bo jestem RUDY?”
a miał czapkę i nikt nie wiedział, że jest rudy!
https://www.youtube.com/watch?v=DGODJoV78sE

Odb

jaką wannę adma dostała od głomba

Czapallach twój chuj

Wannę twojego starego

MOSIEK KACZYŃSKI

PIĘKNIE TOMB JEJ POWIEDZIAŁ. TYLKO NIE PRZEWIDZIAŁ, ŻE SAME CYCKI WYSTARCZĄ ŻEBY FUNKCJONOWAĆ W HIPHOPOLO. MILLENIJNA ROSZCZENIOWA BABO WEŹ SIĘ ZA JAKĄŚ ROBOTĘ

StatQuo

Tomb to niech wypierdala do biedronki na kasę bo raperem chwilę był chujowym i marnym. Pamiętna bitwa jak Filipek wyjaśnił mordę chociaż prawilne mordy Stopprocent huczały nawet jak ta pizda wypadała z bitu

JJs

„jednak okazuje się, że trzeba cały czas o sobie przypominać i się promować” – a co myslalas, ze ci z nieba spadnie? a myślisz ze raperzy to maja wszystko podane na tacy i nie musza robic całego marketingu ?
ten komentarz nie pokazuje szowinizmu w polskim rapie, tylko twoja niewiedze na temat podstaw show biznesu.
Komentarz Tomba chamski, ale on wszystkim tak jechał, to i tak łagodne stwierdzenie o tej przedszkolance.

Popatrz na to z drugiej strony: masz niewielka konkurencje w sektorze kobiecego rapu, porównując do setek raperòw w mainstreamie i tysięcy w podziemiu.
Wykorzystaj to mądrze, zrob cos oryginalnego, pracuj ciezko a moze pewnego dnia ci sie uda. Nie ma nic za darmo. Ani dla kobiet ani dla mężczyzn w tej branży.

Lucjan

Ona to jest jakis rozkaproszony rozszczeniowy dzieciuch. Kaxdy niemal artykul o niej mozna skonkludowac ze jej sie cos nalezy. Wkurwiajaca osoba

Marek Winicjusz III

TOMB PORADZIŁ JEJ, ŻEBY JAK BIERZE DO UST PATRZYŁA W OCZY I ZAWSZE BRAŁA PO SAME KULE

Lucjan

Pani psycholog i jej wieczny bol dupy.

One wszystkie brzmia identycznie, mozna odniesc wrazenie ze jedna i ta sama osoba im teksty pisze.

To co ci tomb powiedzial to nie dyskryminacja tylko rownouprawnienie. Z reguly faceci wobec siebie nawzajem nie sa mili wiec podejrzewam ze podobna rzecz powiedxial by raperowi tumanie.

Zreszta swiat i tak jest zbyt gynocentryczny u podstaw wiec sobie wsadz te swoje rozszczenua w pupke

Rage

Wejdz w muxyke zdominowana przez facetow. Agresywną, czesto uliczna i taką gdzie nikt nikogo nie oszczedza. Miej pretensje ze nie ma lozy dla ciebie i ze ona sie jakos dziwnie nie zmieni pod twoje wyobrazenia. To tak jakby poltoremetrowy kosxykarz mial.pretensje ze wszyscy w nba maja po dwa metry i biedny kariery nie moze zrobic. No kurwa idiotka. Co artykul o niej to jestem coraz bardziej przekonany ze ona jest jebnieta

Sebix

I trzeba bylo posluchac. Rozszczeniowa krolewna – ofiara swoich urojen o wielkiej scenie mega karierze i sukienkach z falbankami. Nikt nie chce sluchac damsk8ch smetow i frustracji.

XDDDDD

Hurrr durr mam dziurę między nogami, wiec macie mnie słuchac feministyczne świnie, chuj z tym, ze brzmie chujowo

WnukTedego

Jesteś chujowa. Tomb tym bardziej . Nikt was nie słucha bo pierdolicie jakich miałyście facetów albo że inne dupy się puszczają. Wdowa nie żyje z rapu bo jest prawniczką a ta Rena ma tak drewniane rymy że w piecu można palić . Ciekawe co z tymi Rafalalami pozwami i wannami

Kubica Fiat126p

Prawda jest taka, że ludzi interesują cycki Admy, a nie jej rap.

Jacek Andrzejewski

Nie ufam jej cyckom. Moze okazac ze te birimbaly to fundament takich wielkich obrzydliwych sutów. Blee

Wasz ziom ten prawdziwy

Krótko. Wypierdalaj !
Kolejna wyemancypowana ktorej sie popierdolilo w dupie od nadmiaru wiadomosci od koniobijców

Lucjan

Pretensja ze „Trzeba sie przypom8nac i promowac” to jedno zdanie okresla co ta dziewucha ma we lbie. Bo raperzy nie muszą, z nieba im spada, bo sa facetami. Tak kurwa. No ja pierdole jaka ona jest pusta i prózna.

Prop&Testo

„Wtedy sie mocno wyp*ęłam”

pedal

ale kogo to KURWA obchodzi???

Pan Krzysztof Jeżyna ze Szczecina

HAHAH GLAMRAP, JANUSZE POZYCJONOWANIA, LINKUJĄ DO ARTYKUŁU (BO MUSZĄ, PRAWO CYTATU) I JUŻ DLA WYSZUKIWAREK DODALI TAG „noreferrer noopener”, ŻEBY GOOGLE TEGO NIE BRAŁ POD UWAGE XDDDDD

Duke nukem 3d

Kumpla mam co kiedys tam nawijał. Pech ze koles nie wymawia rrr. No i ostr mu to wytknal bo jakos tam sie znali i troche podsmiechujki sobie z niego robil. Nasuwa sie wniosek.

Wniosek jest taki tępa strzalo ze wypierdalaj z tymi swoimi żalami. Skrzywiona przez samozachwyt atencjuszko.

wojtus

kobiety się nadają tylko do jednego i żadne feminizmy na kiju tego nie zmienia

skarpetkazdrowanieuciskowa

GLAMRAPOWE PEDALKI JAK BEDZIECIE USUWAC WSZYSTKIE KOMENTARZE TO NIE BEDZIE ZADNEGO… CYCE KURWA POKAZ !!!!

Prop&Testo

JEBAC TA KURWE REDAKCJE PO DUPIE I ADME AKURAT W CYCKI DAWAJ KURWA SSIJ MI WORA

wololo

powiedział żeby pokazała cyce?

kstyk ty aaahh

pewnie jo

intruz

Niedowartościowane banany i przecpana młodzież woli swoich przećpanych idoli i trywialne gówno , niestety takie czasy. Takie czasy gdzie coś co nawet koło rapu nie stało jest traktowane jako rap, pedały w wąskich spodniach , jebana komuna , wszyscy tak samo wyglądają , o tym samym śpiewają , generalnie można by wszystkich wrzucic w jeden klip i na jedną płytę . Rap to męska gra a dzisiejszy słuchacz to zniewieściała generacja .

kstyk ty aaahh

MASZ ODROSTY TANIE UBRANIE I ZJEBANY POGLAD NA SWIAT OGOLNIE TO POKAZ CYCE WTEDY OCENIMY CZY OK WTEDY BEDZIESZ MOZE MOGLA PREZENTOWAC SWOJE WYSRYWY. POKI CO WYKURWIAJ BO JESTES NIKIM NIE WIEM CO TY DZIECKO SOBIE UROILAS

kstyk ty aaahh

A TOMB PROPS PEWNIE PRZEMILCZALAS TO ZE CI POWIEDZIAL ZEBYS POKAZALA CYCE A JAK CI NIE POWIEDZIAL TO I TAK SIE Z CIEBIE SMIALI Z CALYM SB I RESZTA

MWbb

Fajna wiewiorka

Heheszek

Jak Renia albo wdowa to przeczyta to nie będzie fajnie ;p

pancze w cieście

Na początek mogłaby poprosić jakąś koleżankę z lepszym gustem o stylizację, bo to w czym ona czasem wyskakuje przed obiektyw to wygląda jakby na bazarze się ubierała. Nikt jej nie każe znać się na modzie ma potencjał do rapowania o to wystarczy. Ale zna chyba kogoś kto umie się ubrać i doradzi? To naprawdę wiele nie kosztuje, dobre stringi można kupić nawet w lumpeksie za grosze 😛

Te o em be

Rada od Tomba: do garow.

Socjopata

Ona jest taka sweet, hot & jebayble.

chuicinaime

[to coś by ze mnie było, bo ja ani podwójnych nie umiem, ani techniczna nie jestem, no nic, takie w rapie to zero. A takich komentarzy było dużo więcej.]
Taka prawda, albo dupa śpiewa w rapie, albo ma jakieś zajebiste skillsy i se nuci i tak cos, raperki to gatunek, który powinien wyginąć, bo nie potrafią po prostu tego robić, brzmi to chujowo i nie każda baba ma jaja do nawijania (typy zreszta tez przyk. nowa scena jakies young igi pisdeczki co nie potrafia dobrze do bitu wjechac tylko jęki) no i chuj, takie zycie, weszlas w to srodowisko to albo dorosnij do Niego, albo przyjmuj hejty

Scirroc

Starej dobrej Lil Kim sobie posluchaj (ale nie tego nowego gowna, ktore teraz nagrywa). To jest tlusty dobry kobiecy rap, no ale co ja porownuje xD

Wasz ziom ten prawdziwy

Dokładnie Scir. Albo Missy Elliot, Lil Que, Deadly Venoms czy Foxy brown na płycie The Firm z Nasem. Nie mylić ze zjebaną firmą z polski.

Jacek Andrzejewski

Prawdziwy rap to jest fight club a nie spotkanie przy ciasteczku z truskawkami i herbatce. Przynajmniej tak bylo dopki sie nie zqczela ta pedaliada obecna

Kmieciak

Kurwa co jak co ale rady od Tomba to jak trendowatemu nauka pływania potrzebna. Typ co oszczędzał na dentyście i płatności za przesyłkę poucza innych. Po co Ci bit jak i tak wypadasz…

beztroskiczas

ktos wie kiedy ziolo ma pogrzeb ?

Prop&Testo

jak wyslesz siano xD

Sentino

Nie ma, wszystko przepierdolil na helene

WnukTedego

Jutro o 14stej u mnie za stodołą

Geps

Problem w tym że niestety ludzie o tobie wiedzą dlatego cię nie sluchajs

Jan Niezbędny

panowie
przecież to jest dziecko

intruz

Kobiety w rapie to nic złego, zawsze były. A po komentarzach poniżej widać jaki jest poziom intelektualny….tfu przećpane małolaty

Xasxo21323
young kuli multi

ADMA NIE ZNALEM CIE ,WIDIZALEM ZE JEST Z TOBA PARE WYWIADOW ZGLEBILEM TEMAT POSLUCHALEM MUZY I JEST WPORZO MUZA I W DODATKU JESTES FAJNA UND MADRA.NIE SPIERDOL TEGO.

Popularne