Sprawdź nas też tutaj

News

Jakub Grabowski wspierany przez kultowe polskie marki

Trwa nietypowa trasa rapera „Mega Hip-Hop Tour”.

Opublikowany

 

Jakub Grabowski wyruszył w trasę Mega Hip-Hop Tour bardzo oryginalnym busem w towarzystwie kultowych polskich marek. Lokalnym koncertom organizowanym w ośrodkach kultury akompaniować będą m.in. Grześki oraz Oranżada Hellena – brandy, które sentymentalnie przenoszą do czasów dzieciństwa i podkreślają wyjątkowy charakter trasy zorganizowanej w nietypowej scenerii.

Uwielbiany przez publiczność raper Jakub Grabowski zbliża się do fanów w kameralnej atmosferze ośrodków kultury i lokalnych festiwali. Dzięki temu artysta angażuje publiczność i wspólnie z nią wykonuje klasyki polskiej muzyki rozrywkowej, a także utwory ze swojego repertuaru. Gościnnie na koncertach pojawiają się wykonawcy-niespodzianki. Do tej pory był to m.in. Taco Hemingway, Natalia Szroeder czy znany stand-uper Piotr Szumowski.

Skład koncertowy wyruszył w trasę busem sygnowanym markami Grześki i Oranżada Hellena. Jak dotąd odwiedził Zgierz, Oborniki Śląskie, Raciąż, Żukówko oraz Festiwal Masła w Lubochni. Pozostałe koncerty odbywać się będą do końca wakacji, a część zebranych środków zostanie przekazana na cele charytatywne.

– Grześki to kultowa marka, która jest z nami od zawsze… Jest nam miło, że zostaliśmy zaproszeni do tak ciekawego i spontanicznego projektu jak Mega Hip Hop Tour. Widzieliśmy zdjęcia z ostatnich koncertów, co można by skwitować jednym zdaniem: „Każdy ma swoje grzeszki – mówi Wojciech Gańko, Senior Brand Manager marki Grześki.

– Trasa Jakuba Grabowskiego to projekt idealny dla marki Oranżada Hellena – można powiedzieć, że szyty na jej miarę. Co było nieodłącznym elementem dawnych imprez? Oczywiście, że landrynkowy napój z orzeźwiającymi bąbelkami. Cudze chwalicie, swego nie znacie? Jak się okazuje młode pokolenie swoje doskonale zna i ceni – dodaje Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena.

47 komentarzy
47 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
17 dni temu

Hellena to już dawno sprzedany produkt, nawet w Opatówku zamiast kultowego szyldu „HELLENA” jest jakiś Colian czy coś takiego. Nigdy za tą oranżadą jakoś specjalnie nie przepadałem, ale tą starą sprzed upadku firmy dało się pić, natomiast ta nowa to żrący Domestos.

Sentino
17 dni temu
Reply to 

żrące co?

Norbi
17 dni temu
Reply to 

mAM NADZIEJE ZE NIE SCIEMNIASZ BO NIE CHCE MI SIE WERYFIKWOAC TYCH WIADOMOSCI

16 dni temu
Reply to  Norbi

Czemu miałbym? Jedziesz krajową 12 z Kalisza na Sieradz, zaraz za tablicą miejscowości Opatówek po prawej mijasz Hellenę, kiedyś na ich najwyższym budynku był jej szyld, który po upadku niszczał i zaczęły się odrywać litery, aż kilka lat temu został zmieniony na „Colian”.

fakty
17 dni temu
Reply to 

Colian Logistic się zajmuje dostawą tych napojów jak i też grześków. Colę też wożą, szczególnie teraz, na wakacje.

16 dni temu
Reply to  fakty

Pewnie tak, ale chodziło mi bardziej o stronę produkcyjną.

Naczelnik Barszczyk
17 dni temu
Reply to 

Colain lepszy niż szczęka z Cersanitu 🙂

16 dni temu

Nie wiem czy lepszy, ale faktycznie szczęka z Cersanitu musi być dziwnym rozwiązaniem. Znasz ją z autopsji? 🙂

Sicarios
16 dni temu
Reply to 

KTO PYTAŁ, CWELU?

16 dni temu
Reply to  Sicarios

-1 xDD

Sentino ponad polską sceną
16 dni temu

Kogoś śmieszy akcja promocyjna tego bezbeka? We mnie wzbudza tylko obrzydzenie bo deklarował że te niedawne koncerty są jego ostatnimi. Głupi lud. Ta sama gęba pod inną ksywą a i tak zapłacą podwójnie. Sram.

ohui
16 dni temu

lepsze takie coś niż przewózki mefedroniarzy w wypożyczonych samochodach

Pan TPS
14 dni temu
Reply to  ohui

Tak jak CWELTINO

Sentino ponad polską sceną
10 dni temu
Reply to  Pan TPS

Spadłeś na dół ze swoim podpjeprzonym ode mnie komentarzem, a mój o tej samej treści jest na górze. Jak to robisz?

HexHexHex
13 dni temu

Pozdro Sentino, wracaj żebrać od youtuberów o jałmużnę. Bilety na Grabowskiego są dosłownie 10x tańsze niż ostatnie na Quebonafide.

Sentino ponad polską sceną
10 dni temu
Reply to  HexHexHex

Czyli żadnego merchu tam nie będzie? I nikt nie kupi oranżady czy grzesków? A King Sento nikogo nie musi prosić o jałmużnę, przecież on sobie siedzi na cieplutkim Costa del Sol w chacie wartej więcej niż dobytek twojej rodziny na 3 pokolenia wstecz i ciśnie bekę z zawistnych patusów 🙂

estrady street
17 dni temu

Co na to obwisłe cyce bedoesa ?

zwisaimto
17 dni temu
Reply to  estrady street

zwisaimto

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
16 dni temu
Reply to  estrady street

haha ale nastolatki do klipu znalazł

GRZEGORZ STRZECHA ( FAN LIZANIA STÓP )
17 dni temu

CO ZA GUWNO

Albert
17 dni temu

Gdzie projekt Fabjanskiego z Rafalala?

Cwelastian Cwelański
17 dni temu
Reply to  Albert

Projekt w drodze pod nazwą – Wannolot

Cheetos KFC WYGRYW
17 dni temu

Oranżada Helena i batoniki Grześki sprzedają swój produkt ,,Kłebonac*pie”. Celem są dzieci żeby wpieprzały więcej cukru a potem płacz rodziców i wspieranie z publicznych pięniędzy walkę z otyłością. Ostatnio widziałem kłótnie jakiegoś 6 letniego bachora z rodzicami że mają mu oddawać pieniądze a ci nie wiedzą nawet jak uspokoić gó*niaka. Potem tacy rodzice pierwsi do tego by żądać od państwa programów dla dzieci by nie wpi*przały produktów z cukrem zamiast pilnować ile taki bachor kupuje słodyczy itd. Najlepsze jest to że następnie wymaga się też od takiego McDonald by sam wspierał ,,walkę z otyłością” mimo że oni nie są winni tego ile ich klienci wpi*przają.

A niech już pier.dolnie ten meteor i zrobi reset
16 dni temu

Podobna logika jak w dzisiejszych czasach przy paleniu papierosów tyle że te k.urwy jeszcze bardziej wku.rwiają swoimi pokemon kartami z obrazkami ludzi po tragediach na tych ich zaje.banych opakowaniach
Dziwne czasy ludzi dorosłych traktuje się jak pierdo.lone nic nieświadome dzieci chociaż jak tak popatrzeć i się zastanowić to w sumie różnicy nie widzę same ku.rwa oszołomy nadające się do utylizacji w komorach gazowych

Cheetos KFC WYGRYW
16 dni temu

Politycy i korporacje próbują stworzyć nowy model człowieka tj kiedyś był homo sovieticus tak teraz ma być nie poradny, bez zdrowego rozsądku człowiek spełniający wytyczne regulacji i zasad. To wszystko dla ,,naszego bezpieczeństwa” albo ,,bezpieczeństwa dzieci”. Chcą nas kontrolować przez sugestię co powinniśmy kupić/zrobić a nie to co już zrobiliśmy.

bezbek
17 dni temu

znowu pudruje tatuaze?

Jestem magik 44
16 dni temu
Reply to  bezbek

A co kurka wodna ma robić? Tatuaże są na zawsze koleś, okeeej ?

Pan TPS
14 dni temu

Nie

Szejsetkilovolt
17 dni temu

Skoczył się po Egzotyce pajac myślałem że ayahuasca pokieruje go w lepszym kierunku jednak bandzwą się kieruje ego w dość prymitywny sposób.

derekHomosuperior666
16 dni temu

Ale od’jeba.lem ku’rw.a przekraczam juz granice wszelakie huh musze sie ewakuowac z Poznania szybko bo mnie dojada.Robie sie coraz bardziej po,pier’dol,ony, to wszystko te chore wizje z glowy same juz przechodza w realne dzialanie, Bylem na pizzy sam potem pojechalem po piwko sobie i na parkingu pod blokami, sobie pilem w samochodzie, maks kilka wypije, juz bardzo sie pilnuje bo ostaatnio na,je’ba,ny prawie wjechalem w kogos, typek z laska wjechali w krzaki, h,u’j wie co sie im stalo omg, staram poruszac sie po miescie jak duch, unikac problemow, ale czasem sie nie da. Dopadaja mnie dziwne stany, to efekt choroby psychicznej, stresu, dra,gow, lekow, sterydow, fajek, braku snu, alku , ziola, agresji, placzu itp. iks de, Ale wypilem te 2 piwka i patrze, jak idzie taka typowa kolo 30 karyna czarne wlosy, widac typowa ,ku’re,wka ostra s,u’ka, ale taka lepsza od dresiary, taka lateksiara huh, usiadla na lawce obok chodnika,

podejrzany o rap
16 dni temu

Wiem odjeb*łem nie jestem ideałem,
trzasnęłaś mi drzwiami przed nosem kiedy krzyczałem,
masz mnie za gn*ja, wina nie jest tylko moja,
że ciskasz, że kobieciarz że cham to paranoja taaa

Nauk_the_Profesoor
16 dni temu

Wypad z glamrapu spe.rmiarzu.

never
17 dni temu

Spoko, śmieszne, ale gdzie on ma tatuaże. Pudruje je i robi make up?

Nauk_the_Profesoor
16 dni temu
Reply to  never

W ogóle nie śmieszne.

16 dni temu

*nieśmieszne, analfabeto!

Pan TPS
14 dni temu
Reply to 

NO CO TY KURVVO NIE POWIESZ?

XYZ
16 dni temu

Abcd

derekHomosuperior666
16 dni temu

widzialem jej plecy przez przednia szybe, byla jakies 4-5m od mojej fury, nagle mi tak st.an,ol, ze siedzialem i chcialem sobie zw,ali’c tak po cichu, ale nikogo nie widzialem innego dookola, to decycja zapadla w mojej glowie, wszystko mi jedno huh, zalozylem kaptur i podbieglem z tylu po cihu pomacalem ja szybko i zaczalem calowac tak kilka sekund, ona zaczela sie szarpac i drzec, a z jednej klatki zeszlo nagle z 5-6 typa z 4 gosci i 2 laski, zaczeli na mnie biec, szybko sp,ier’dolil,em do fury i dobrze, ze nie gasilem jej, na wstecznym i z piskiem opon ledwo ucieklem. Chyba widzieli moja twarz, jak by mnie dopadli, bym byl trupem. Wszystkie ciuchy chyba spale, zmienie fryza i inne rzeczy, teraz siedze na chacie, u matki sa jej znajomi, ja,pie’rdole co to bylo, ostatni raz cos takiego, ale czulem sie swietnie, teraz sie boje bo adrenalina spadla kur’w,a musze uciekac z Poznania, juz na mnie zbyt wiele osob poluje, Nimfetko ty ku,rw,o zniszcze cie po tych 5 latach huh

Socjopata
14 dni temu

I draże Korsarze.

Niezlyresearchglamrap
7 dni temu

Skoro pracujesz juz w tym miejscu i piszesz artykuły, to warto wiedzieć, że nazywa on sie Kuba (co łatwo kojarzy się z Jakubem, ale nie w tym przypadku) 😀

YO ..
16 dni temu

18:26 29

Opublikowany 6 godzin temu 14 czerwca 2022Przez Redakcja

Nauk_the_Profesoor
16 dni temu

Kogoś śmieszy akcja promocyjna tego bezbeka? We mnie wzbudza tylko obrzydzenie bo deklarował że te niedawne koncerty są jego ostatnimi. Głupi lud. Ta sama gęba pod inną ksywą a i tak zapłacą podwójnie. Sram.

Popularne