„Wychodzę” to już trzeci singiel rapera z Pomorza promujący album Jan Robak/Klonowsky „Wiosna Ludów”.
Akcja klipu rozgrywa się w najmłodszym XX-wiecznym zamku w Europie, który jest niepisaną atrakcją Kaszubskich lasów, ze względu na swój specyficzny, niewykończony, surowy stan. Za video klasycznie odpowiedzialny jest JINX Production.
Na płycie znajduje się 13 premierowych utworów plus bonus track. Za skrecze odpowiedzialny jest Dj Czarny. „Wiosna Ludów” to opowieść o wędrówce młodego człowieka, zbuntowanego, pragnącego wielkich zmian nie tylko w życiu osobistym, ale także na całym świecie. Część liryczna płyty, to sposób na dotarcie do ludzi zagubionych, poszukujących sensu istnienia oraz celu egzystencji. Za warstwę muzyczną odpowiada utalentowany producent Klonowsky – multiinstrumentalista – człowiek o nieokreślonych muzycznych możliwościach. W ostatnim numerze (bonus track) za produkcję odpowiedzialny jest Dolun – ceniony, poznański producent.
Jan Robak (87r.) – postać nietuzinkowa, przesiąknięta własnym zdaniem na każdy temat. Odważny – z dnia na dzień bez złotówki w kieszeni wyrusza pod Afrykę i z powrotem. Żyjąc na śmietniku poznaje świat od zaplecza, aby później przekazać swoje doświadczenia w tekstach. Całe życie blisko muzyki, od gry na klawiszach przez saksofon aż do autorskiej twórczości wokalnej. Zły na świat, gotowy w każdej chwili by go zmienić na lepsze. Uparty w konsekwentnym dążeniu do celu, autor pięciu podziemnych albumów hip-hop’owych oraz pierwszego legalnego wydawnictwa „Wiosna Ludów”.
Premiera albumu planowana jest na 23 maja 2019 roku. Preorder z licznymi bonusami jest dostępny na SoulGang.pl.
Tracklista
01.Give me freedom
02.Dostałem info
03.Symbioza
04.Sens
05.Wiosna
06.Różni
07.Wszystko lub nic
08.Emocje
09.Uciekamy od problemów
10.Puste serce
11.Cel
12.Wychodzę
13.Handra
14.Wiosna Ludów bonus track prod. Dolun
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Berson i Otsochodzi razem w „Monopoly”
„Brak obecności na gali Fryderyków, bo zalewa mnie, jak słyszę głos tych typów”.

Charyzma – to słowo często przewijało się przy poprzednich projektach reprezentanta Spółki ZOO. W najnowszym singlu warszawskiego rapera również zdecydowanie ją czuć.
„Monopoly” to bowiem surowy i bezkompromisowy Berry, jednak w odświeżonej wersji. Nad produkcją tego numeru pracowało aż trzech producentów – kyonearth, brojustchill i Pedro. Pojawia się w nim też Otsochodzi, który wjeżdża na zaskakującym beatswitchu. Wcześniej duet ten usłyszeć mogliśmy wspólnie na wydanym w 2022 roku albumie Otsochodzi „Tarcho Terror”.
Berson, którego ostatnia płyta („Berry”) wyszła w pierwszej połowie 2023 roku, singlem „Monopoly” pokazuje, że właśnie kończy wydawniczą przerwę.

Po głośnej współpracy z Blanką, side-hustle z Kaziorem jako Tax Free, Malik wraca do swojego naturalnego środowiska i serwuje słuchaczom dynamiczny banger “Belly Dance”.
Utwór na jerseyowym bicie z arabskim sznytem to definicja stylu Malika. Raper kolejny raz dowodzi, że potrafi odnaleźć się w każdym stylu – nieważne czy to love song, czy uliczny hardkorowy track. Za każdym razem odważnie i bezkompromisowo.
Możemy mieć pewność, że pomimo wakacji w pełni, Malik nie próżnuje i dostarcza fanom coraz więcej materiału.
Za produkcję odpowiadają: DeeVoe, DLS, Venom Valentino i CUZCO$.

Smolasty prezentuje długo wyczekiwany solowy singiel – „Good Girl”.
Za produkcję odpowiada Wiktor – sprawdzony duetowy kompan Smolastego, z którym stworzył m.in. hit „Nim Zajdzie Słońce”.
A to może oznaczać tylko jedno: kolejny przebój na horyzoncie. „Good Girl” to miłosna opowieść o dziewczynie, która nie tylko kradnie serce, ale swoim niepokornym urokiem i energią przywraca chęć do życia. To utwór, który sprawia, że chce się znów ryzykować, kochać i żyć na całego. Smolasty jak zawsze trafia w punkt – emocjonalnie, melodyjnie i z nieodpartym vibe’em, który uzależnia od pierwszego przesłuchania. Jeśli szukasz love songu z pazurem i letnim tchem – „Good Girl” to odpowiedź. Smolasty is back – lepszy niż kiedykolwiek.

Zeszłoroczny podwójnie platynowy hit “Ona Mówi” pokazał, że 730 Huncho wie, jak zrobić numer, którego nie sposób pozbyć się z playlisty. „Ty Teraz Dzwonisz (2:02)” to idealna pozycja na gorące dni i wieczory – hymn wszystkich, którzy wiedzą, jak jest w klubie po drugiej w nocy.
Artysta sięga po latino i afro inspiracje, ale nie traci przy tym swojego charakterystycznego miejskiego sznytu, z którego go bardzo dobrze znamy.
W utworze gościnnie pojawiają się Moskal SQU oraz 730purp – dla którego jest to oficjalny debiut. Nie jest to pierwsza współpraca Huncho i Moskala – raperzy mieli okazję połączyć siły w świetnie przyjętym kawałku „Hey Mercedes”.
“Ty Teraz Dzwonisz (2:02)” to hymn klubowiczów. Refren, który zapętla się w głowie już po pierwszym przesłuchaniu. Wszystko wskazuje na to, że 730 Huncho nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nadciąga z konkretnymi pozycjami dla swoich fanów.
teledysk
Skolim i kotolga z hitem wakacji? Klip „Dawaj do tańca”
„Przejmuję wioski, przejmuję miasta”.

Takiego duo nie mieliście w tegorocznym, wakacyjnym bingo…
„Dawaj do tańca” to długo wyczekiwana kolaboracja Skolima, króla polskiego latino, i Kotolgi, artystki szturmującej polski internet w 2025 roku. Utwór łączy klasyczne, ale unowocześnione przez Skolima brzmienia latino z nowoczesną elektroniką w wykonaniu Crackhouse i Virtual Punx. Pełen wakacyjnego vibe’u, szampańskiej zabawy i chwytliwego refrenu numer z klimatycznym teledyskiem już do sprawdzenia na YouTube, razem z numerem w streamingach.
-
News4 dni temu
Wini reaguje na diss Tedego – komentarz
-
News1 dzień temu
Tarnobrzeg: 29-letni raper zginął na planie teledysku
-
News5 dni temu
Ten Typ Mes komentuje diss Tedego. Będzie odpowiedź?
-
News3 dni temu
„Szpagat z Kabat” – Ten Typ Mes uderza w Tedego
-
News4 dni temu
Raperzy komentują beef: Tede vs Ten Typ Mes
-
News5 dni temu
Atak Bedoesa na Eripe – Patokalipsa komentuje
-
News3 dni temu
2115 kłamie w oświadczeniu? Koro o bójce Bedoesa z Eripe
-
News2 dni temu
Nitro o Bedoesie: „Ludzie nie dostrzegają jaką on jest k***ą”