Sprawdź nas też tutaj

News

Jano PW o proteście mediów: „Wszyscy siali propagandę nie mniejszą niż TVPiS”

„Dla mnie dzień bez nich był chyba najlepszym dniem od roku”.

Opublikowany

 

fot. materiały prasowe

Największe firmy medialne połączyły siły w proteście „Media bez wyboru”. W środowy poranek widzowie zamiast swoich ulubionych programów zobaczyli czarne plansze, a strony internetowe zostały zablokowane. Rynek sprzeciwia się nowemu podatkowi, jaki rząd chce nałożyć na media. Jano z Polskiej Wersji twierdzi, że media, które rzekomo są wolne, to hipokryci, którzy jeszcze chwilę temu ramie w ramię z rządem siali wśród obywateli strach i propagandę.

Trochę beka z tych niby „wolnych mediów”. Chyba już zapomnieli jak od roku wszyscy jednym głosem siali propagande i strach wśród obywateli nie mniejszą niż TVPiS. Dla mnie to zwykli hipokryci. Gdzie były te wszystkie wolne media przez ten cały czas jak nasz „kochany” nierząd wprowadzał absurdalne restrykcje, obostrzenia i nowe podatki bez kszty zastanowienia mordujące nas i całą naszą gospodarkę?! Ani słowa nie pisneli żeby sie przeciwstawić i walczyć z tym bezprawiem tylko jeszcze przyklaskiwali i przekręcali fakty żeby nas dzielić. Teraz jak nagle problem dotknął ich samych to wielkie oburzenie, że jak to, że podatki mamy płacić? Szkoda strzępić ryja. – napisał Jano na FB.

Wolne media to nie oni. Jeżeli ktoś chce posłuchać niezależnych informacji i myśli własnym mózgiem to szuka ich na własną ręke chociażby w internecie a nie u nich. Dla mnie dzień bez nich był chyba najlepszym dniem od roku i myślę sobie, że chyba lepiej jakby tak pozostało. Zero pier…. o pandemi i całym tym syfie. Nagle okazało się, że życie toczy się dalej i właściwie wszystko wygląda tak jak wyglądało zawsze. #wyłącztelewizorwłączmyślenie. – dodał.

Trochę beka z tych niby "wolnych mediów"🤣🤣🤣 Chyba już zapomnieli jak od roku wszyscy jednym głosem siali propagande i…

Opublikowany przez Jano Polska Wersja Oficjalnie Środa, 10 lutego 2021

Nowa płyta Jano „Hipnoza”

18 grudnia ukazała się nowa płyta reprezentanta Polskiej Wersji „Hipnoza”. Gościnnie na krążku pojawili się Kabe, Bonson, Hinol oraz Kacper HTA. Za produkcję materiału odpowiadają Chris Carson, PSR, Sergiusz, 2K, SHDOW, 2LateFor oraz Swizzy. Album jest dostępny na stronie: www.janohipnoza.pl

 
52 komentarze
52 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
racje ma chłop
1 miesiąc temu

chłop ma racje , tvn polsat = tvpis , to samo hujostwo i ten sam poziom mułu wymieszanego ze szlamem

twojstaryalejary
1 miesiąc temu

Jesteś zwykłym niedouczonym debilem jeśli tak myślisz, tvn manipuluje i to prawda stara jak świat, ale TVP sieję kłamliwą propagandę jak za Goebbelsa

homer
1 miesiąc temu

tvn ma 19cm huja
tvp ma 21cm huja
ruchaja cie obaj
ale ty ci ten tvnowski nie przeszkadza i sie dowartosciowujesz wyzywaniem innych od debili, jebany debilu

twojstaryalejary
1 miesiąc temu
Reply to  homer

Nie kurwa, oczywiście, że TVN mi przeszkadza, ale TVPIS przeszkadza mi bardziej. Czego tu nie rozumieć? Poza tym przynajmniej na TVN nie idą publiczne pieniądze. Jesteście bandą pisowskich idiotów.

BUahhaahah
1 miesiąc temu

Rozumiem ze TVP cie rucha bardziej brutalnie a takie ruchanko od TVN ci nie przeszkadza. Tak czy siak i tak jestes pedał ze wogole cos takiego rozkminiasz. Nie dla zadnego chuja w dupie !

Polonez
1 miesiąc temu

Twój stary to pewnie świadek tvnu

www.info.pl
1 miesiąc temu

Tvn założone przez sbków by mieszać obrzezanym chujem w twojej głowie

aaaa
1 miesiąc temu

Tak to jest ta „gorsza” propaganda. Hahaha jestes upszedzony i zaprzeczasz fakta. TVN POLSAT, WP, ONET, INTERIA, FAKTY to wszystko jest propganada NETFLIX, YOUTUBE, FACEBOOK. GOOLE wszyscy cenzuruja wszyscy promuja okkreslone materialy by wplywac na opinie dekli takich jak ty. Tak tak zaprzeczajcie, wypierajcie ze wasze zrodlo informacji to nie propaganda tylko wolnosc slowa, toleranancja i nowoczesnosc. HAhahahaah

ollo
1 miesiąc temu

a tak poza tym to skąd bierzesz informacje, że niby jak przeczytasz w internecie to jest lepsze i słuszne niz te w tv. Połowa w necie to fake newsy a druga połowa to od googla pod Ciebie wiecznie z personalizowane i ładnie ułożone, a jak zobaczysz np w tv badz gdzieś indziej że coś nie pod twoja mysl to odrazu hejt na to

Penis na sterydach
1 miesiąc temu

Głos rozsądku w rapie od rapera ja jepie leżę nie wierzę.

AzbeST
1 miesiąc temu

Tacy faktycznie lepiej niech leżą…

Krzysztof Bosak
1 miesiąc temu

JA ORAZ CAŁA PARTIA KONPEDERACJA PROPONUJEMY PO RAZ KOLEJNY LOCKDOWN BRANŻY HIPHOPOWEJ TJ.

-ZAKAZ STĘKANIA DO SPRZĘTU AUDIO
-ZAKAZ STĘKANIA Z PRAWILNYMI ZIOMECZKAMI NA ŁAWCE
-OBOWIĄZKOWĄ KONFIDENCJĘ POD GROŹBĄ KARY ŚMIERCI JEŻELI USŁYSZYSZ RAPOWANIE ZWROTEK

WSZYSTKIE PRZYCHODY Z TEJ TAK WCZEŚNIEJ ZWANEJ „BRANŻY” PRZEKAZANE ZOSTANĄ NA TVP ORAZ TV TRWAM, KTÓRE ZAMIERZAMY PRZEJAC DZIEKI REPTYLIANSKIM ZNAJOMOŚCIOM OZJASZA GOLDBERGA ORAZ MOCOM TRZECIEGO OKA KAKAOWEGO GRZEGORZA DAUNA.

GŁOSUJCIE TYLKO NA KONPEDERACJE WY NIEWYŻYTE TRANZYSTORY

twój ojciec kalafonia na masce
1 miesiąc temu

Próbowałeś, ale nie wyszło. Zostaw żarty i satyre dla ludzi z prawdziwym poczuciem humoru.

Czlowiek Maska
1 miesiąc temu

Co to za gowno asluchalne? Co za zjeb moglby chciec tego sluchac? Gardze

Mieczysław
1 miesiąc temu

hahahah debil

RECTAL PROLAPSE
1 miesiąc temu

ALE GÓWNO

Odb
1 miesiąc temu

Jajo WP o prostacie podczas analu: „Wszyscy mówili prostatę warto stymulować”

Pokemon
1 miesiąc temu

Piona jano jebać tvn nie umi skrytykować platformy nawet jak nie rządzą to co by było gdyby rządzili jebac wyborcza tvn niusłik i inne gówna

Mięta w proszku
1 miesiąc temu
Reply to  Pokemon

To sobie włącz ostatni wywiad Kraśko z budka. Raczej go nie chwalił a wręcz jechał

sven
1 miesiąc temu
Reply to  Pokemon

…i jebać ciebie nieuku-ortografia się ” kłania”

Pokemon
1 miesiąc temu
Reply to  sven

Ty i ten drugi pedał mięta możecie mi o pierdolic petardę

AzbeST
1 miesiąc temu
Reply to  Pokemon

Wykurwiaj pokrako umysłowa do Pokeballa!

Andżej
1 miesiąc temu

Jak ktoś w 2021 nieironicznie używa sloganów typu „wyłącz TV, włącz myślenie”, to widać, że sam z myśleniem ma mocno nie po drodze.

Kratos
1 miesiąc temu

Tak to jest jak debil nie ma pojęcia o dziennikarstwie ale się wypowiada,

sebix
1 miesiąc temu

najwiekszy chłam to te wszystkie w internecie pseudo media, google sieje takie farmazony tymi propowanymi pseudo informacjami że ludzie chodzą i powtarzaja innym te glupoty, ten zukkerberg od facebooka i to całe google powinni wypierdolić w kosmos za sianie farmazonów. złodzieje z google i frajerski facebook

AzbeST
1 miesiąc temu

TakNie Psi Wychodek przyznaje, że ma ryj. Do tego, ktoś codziennie zmusza go do oglądania telewizji! A fakty na temat świata czerpie tylko z neta…

Otworzyć komorę!

Radas
1 miesiąc temu

Nie pucuj się huuju do kaczorAaaa

bill gates to chuj
1 miesiąc temu

Głos rozsądku. Piona

pancze w cieście
1 miesiąc temu

Ma rację ale tylko w połowie. TVNy, Polsaty, Onety, WPety do odstrzału ale nie kurwa wszystkie media. Haracz wali we wszystkich a nie tylko w gigantów

BUahhaahah
1 miesiąc temu

Ty kurwa ćwoku najwiekszy haracz płacimy my , malutcy. Jak juz masz skomlec pizdo to skomlej o siebie o swoja rodzine o swoich sasiadow, kolego ze placa takie podatki HARACZ durniu.. nagle zescie sie dekle obudzili.. nie propaganda was obudzila i zdecydowala co skomlecie teraz bo tak chodzicie z chujami w dupie i wszystko jest super. Plam na was 😀

AzbeST
1 miesiąc temu
Reply to  BUahhaahah

Czy „plam” to plucie gównem?

Lekarzyna polityczyna dziennikarzyna 666
1 miesiąc temu

Karły & polaczki mają zakaz grypsowania!

Mefedron Warriors
1 miesiąc temu

SRAM NA WAS WSZYSTKICH GLAMRAPOWE CWELUCHY PRYSZCZATE

gosc
1 miesiąc temu

Nie może być tak, że istnieje tylko 1 słuszna stacja, bo każda stacja opisuje problemy z innej perspektywy. Jeśli stacja mówi prawdę to nie obchodzi mnie to czy jest niemiecka, amerykańska czy polska. To, że coś jest państwowe nie oznacza że jest najlepsze.

John
1 miesiąc temu
Reply to  gosc

Taa…a kapital nie ma narodowosci:D jednak lata propagandy Urbana daly efekt.

Normiki zawsze na propsie
1 miesiąc temu

I ma racje. Presstytutki do rynsztoka!

Gorzka Prawda
1 miesiąc temu

Zgadzam się z Jano w stu procentach. W ogóle odkąd mam nowy telefon na którym nie zainstalowałem ani fejsa ani insta żyje mi się o wiele lepiej. Nic mnie nie wciąga w emocjonalne wojenki, a jak coś to sobie od czasu do czasu odpalę fejsa czy insta na kompie.

Polecam.

BellMordom
1 miesiąc temu
Reply to  Gorzka Prawda

No ja z premedytacją wymieniłem sobie smartfona na „starofon” taki z guziczkami, tkai jak kurwa dilery noszą, i zajebiscie batka trzyma 2 tygodnie, żadne peirodlenie do mnie nie dociera, jest super

AzbeST
1 miesiąc temu
Reply to  Gorzka Prawda

Kolejny pedał, bo normalni ludzie nie mają insta…

Przedwczesne walentynkowe informacje
1 miesiąc temu

Z okazji tłustego czwartku i walentynek zza rogiem życzę wam aby wasze lochy tak się obrzarły tymi paczkami byście w walentynki zgubili się w ich fałdach podczas stosunku seksualnego niczym w pierdolonym labiryncie
Oby ta sterta tłuszczu zgniotła wam czerep podczas minetowania
A zarazem smacznego nasienia w pączkach pozdrawia piekarz

MEGA COOTAS ASS DESTROYER
1 miesiąc temu

Dziękuję Ci bardzo za te piękne życzenia. Ja Tobie życzę, żeby Twoja dziewczyna wkońcu powiedziała Ci, że gdy mówi, że akurat nie może się spotkać, to w rzeczywistości przychodzi do mnie nabić się na porządnego kutasa, a nie tego Twojego pryszcza co Ci na jajach sterczy. Życzę Ci również żeby choć raz tak Ci zwaliła konia ustami jak robi to mnie za każdym razem, zaraz po tym jak wyjmie go sobie z dupy. Na walentynki jest Twoja bo wpadam do Twojej matki. Pozdrawiam kolegę

Przedwczesne walentynkowe informacje
1 miesiąc temu

Urzekła mnie twoja historia a teraz wypierdalaj
Dziewczyny nie mam i nie szukam
A w przeciwieństwie do twoich urojeń glucik z spermy w pączkach jest jak najbardziej realny smacznego 🙂

MEGA COOTAS ASS DESTROYER
1 miesiąc temu

Nie jadam tego gówna + chuj ci w dupę za spuszczanie się ludziom do żarcia, gardzę tobą

Przedwczesne walentynkowe informacje
1 miesiąc temu

Jeszcze zaraz zaczniesz sobie wmawiać że nigdy nie jadłeś niczego na mieście
Jak ty mało wiesz co w restauracjach dzieje się za kulisami 😀
Mogę dać tobie gwarancję i pieczątkę glamrapu że chociaż raz w życiu coś tobie dołożono do dania :*
Btw co powiesz na włosa z dupy? A może z nosa? Mele/gluta z nosa/lepiej módl się o brak okresu u kucharki podczas zajadania barszczyku
Witamy na planecie Ziemia takie są realia nawet mimo tego że robię sobie tymi wpisami bekę bo trolluje
Dlatego omija się restauracje szerokim łukiem niedość że wyruchają ciebie na kasę to i natrafisz na śmieszka od czasu do czasu

MEGA COOTAS ASS DESTROYER
1 miesiąc temu

No nie jadam właśnie. Mówię zupełnie serio. Jadałem, owszem, ale już od kilku lat nie, ze względu na dość restrykcyjną dietę sportową. Aha, no i jeśli tylko trollujesz to oczywiście cofam to o chuju w dupę

Przedwczesne walentynkowe informacje
1 miesiąc temu

No i dobrze tego ścieku za horyzontalne kwoty z miną gratis nie warto nawet za darmo jeść
Udanego cyklu i postury życzę
Sam chętnie bym wrócił do ćwiczeń aczkolwiek depresja nie pomaga

AzbeST
1 miesiąc temu

Po buziaku i do zajęć!

PiS jest ok, ***** opozycję
1 miesiąc temu

Zacytuję Quebonafide: Schetynę na gilotynę i bomby na TVN.

Człowiek dobry
1 miesiąc temu

Do roboty, menelu z pińcetplus.

Hahah
1 miesiąc temu

W sumie ma rację. Jebać całą Polskę, kraj nieudaczników i biedaków

cross
1 miesiąc temu

no wlasnie kurwa nie debilny demagogu zajebany jak nie rozumiesz prosty chlopaczku to morda i nawijac o blokach

BUahhaahah
1 miesiąc temu
Reply to  cross

Cieżko jest zrozumieć co konkretnie masz na myśli :D, ale napewno rozumiem że masz jakiś problem ze sobą i jesteś nieudacznikiem życiowym.

Popularne