Sprawdź nas też tutaj

News

Jędker: Miał być muzyczny koniec, a będzie jeszcze płyta?

„Powstaje pewien projekt”.

Opublikowany

 

Pod koniec ubiegłego roku ukazała się powrotna płyta Jędkera „X”. Kilka miesięcy później raper ogłosił, że definitywnie kończy karierę. Wygląda jednak na to, że byłego reprezentanta WWO jeszcze usłyszymy, bowiem w ostatnich dniach pracuje w studiu nad nowym materiałem.

Jakby ktoś nie wiedział to powstaje pewien projekt nietuzinkowy w @snpanorama. – przekazał Jędker na Instagramie.

Praca z profesjonalistami to czysta przyjemność. Kroi się kozacki materiał. Wypatrujcie efektów naszej pracy. – możemy przeczytać na profilu Studia Nagrań Panorama.

 
53 komentarze

53
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
luzki arbuzki

Wez te pieniadze wydaj na kurs wozka widlowego zamiast topic je w wisle

INSTYTUT JEBANlA RAPU Z PRZEKAZEM

Dokładnie, tak kończą jebane śmiecie

Eldoka na wolno

ELDO WSZEDŁ TUTAJ WIĘC JEST LIRYCZNA DRAKA
KAŻDE TWOJE SŁOWO TO JAK Z DUPY RZADKA SRAKA
STARY JESTEŚ TAK CHUJOWY JAK PROGRAMY WUJKA GDZIEŚ NA JAKIMŚ TV
MNIE TO WOGÓLE NIE DZIWI MAM TO W DUPIE
BO TE PROGRAMY SĄ TAK RZADKIE
ŻE WOLE POKAZAĆ TU SWOJĄ MATKĘ
KTÓRA ZJE CIĘ ROZPIERDOLI CIĘ NA WOLNO ZOBACZYSZ
STARY MAM TU PRZED SOBĄ BANDĘ PARTACZY
GIBGIBON JAKIŚ BIGBIDON
WALE TO JA MAM TO EL DO KA GRA NA WOLNYM JAK DOBRE CIASTO CI SMAKUJE? NIE
SPIERDALASZ ZOBACZ WIĘC TO ZRÓB GDZIEŚ NA VIVIE…

Waszka G21 na wolno

Ja to pierdolę, zdejmuję kominiarę,
zakładam ją wtedy gdy idę na robotę,
kopyto biorę wjeżdżam na ostro,
bez żadnego ziewania Waszka G21
w tej zwrotce teraz ja nawijam.
Cały czas spokojnie podbijam do tematu,
w którym są wspomnienia.
Z przyjaciółmi przeżyte wspólnie razem chwile,
gdy się powaliłem z dwutysięcznego drugiego wspomnieniami żyłem.
Od rzeczywistości odbiłem się gdy tylko zobaczyłem kto kim kurwа jest,
na kogo można liczyć w czas, mimo niewielu z nas
już nieliczni zostali ze mną cały czas,
ten mój przekaz zrozum,
jeśli potrafisz ogarnąć moje słowa i to co mam do powiedzenia,
jestem przygotowany na każdą ewentualność w życiu bo liczą się wspomnienia,
z którymi przetrwałem 6 lat pozbawienia
na niejeden temat załanczały się wspomnienia,
z których dziś się śmieję, bo było zajеbiście.
Przede mną jeszcze całe życie,
wróciłem do rzeczywistości,
nie rozumiem przyszłości.
Z uwagi na fakt, że może być gorzej, bo nie wiadomo,
co nas w życiu spotka, komu się powinie noga,
w mej pamięci kasuję
wszystkie złe wspomnienia
bo nie ma dla nich miejsca.
Przede mną jeszcze czas, którego nie da się zatrzymać,
lecz każda przeżyta chwila wypełnia moją ciszę w mym sercu,
które bywa drżące niespokojne jak wzburzona rzeka.
Chociaż jestem na wolności, nie jest jak ma być, jak było w przeszłości.

RAFALALA

KTO WYGRAŁ BEEF? TEDE, PEJA CZY ONAR?
WYGRAŁA WANNA JAK MAWIAŁ BELMONDZIAK!

Odb

Jąder: Miał być porządny fisting, a była ledwo palcówka?

jebac

on ma na bluzie na pierwszym zdjeciu napisane „dziwka”? HAHA
swiruje, ale w chuj podobnie wyglada

Robert ze Słupska

Belmondo? Kojarzę typa. Przez wiele lat byłem jego klientem. Mówie Wam! Nikt nie opierdalał sopla lepiej niż Tytus, chociaż wtedy wszyscy znali go jako „Lucy”. Sranie na klatę, fisting, koprofilia…jednym słowem, spełniał każdą zachciankę a to wszystko w przystępnej cenie bo za posypkę mefedronu.

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░Jędker ░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Domal

Menele z dworca wyglądają lepiej od niego…

hehe_entertejment

OD FLESZY DYSTANS, ALE DAWNIEJ BO TERAZ TO ZA DROBNIAKI NAWET DUPĘ W FAME MMA SPRZEDA ŻEBY TYLKO DO ZWYKŁEJ ROBOTY SIĘ NIE BRAĆ.

ReTo

Więdker: Miał być analny koniec, a będzie jeszcze pyta?
„Powstaje pewna knaga”

żENADA

Sokół jeszcze zarobi na „powrocie” legendy, przecież nie po to mu pożyczył pieniądze żeby je oddać za darmo

Haha

Czytaj więcej gównianych brukowców. Sokół sam się z tego śmiał co napisali. Powodzenia ci życzę jeśli będziesz dalej łykał co pisze Fakt.

żENADA

A co? Myślałeś ty kurwa idioto? Że Jaszczomb publicznie przyzna się do wszystkiego? Weź wypierdalaj, bo jesteś tak żałosny jak twój Wojtuś.

Domo

żenada
Ty krzaczku leszczynow Wojtka w to nie mieszaj i nie obrażaj. Piz.o bo do pięt mu nie dorastasz pa.o.I idź na lody zje..e.

PIEKNE WLOSY MARECZKU

JEDRUS DUKANIE DO MIKROFONU TO NIE PRACA .

Norbi

Ale co z tego że robi płytę skoro nawet moja ciocia spod oławy tego nie kupi, do wanny z nim !

elokaczy

pozdro dla Oławy

Pablo Escodałn

to jest mega przykre, trzymaj się Jędras

wwo wwi wwl wwa

APARCYJA NACZELNEGO KLIENTA MONARU

mega luzik

Oho. Szykuje się nowy projekt Jędruli.
Chodzi pewnie o wielka zbiórkę na rachunek za prąd.

Jądkier

Sie ma Ziomy tu Jędker. Szykuje się zajebisty projekt z gwiazdą hiphopu. Jak dobrze wiecie dawno dawno temu stwierdziłem, że Nowator to gwiazdą hiphopu. Teraz spełniło się moje marzenie i nagrałem z tą gwiazdą. Już niedługo remix Mojej Panienki który nazwaliśmy Mój Chłopaczek. Chcemy iść z duchem czasu i zaprotestować przeciwko nie tolerancji LGBT. Na featuringu Transon.

Cyganskakurewka

Gary Oldman po roku w Rosji xD

MAJOR SUCHODOLSKI & FAZI

jjedker relaista od nitro dystans

Tondi zelipapą

Jedker RIP , dla mnie gość nie istnieje

PaluchFarmazonBezWartości

Co na to Paluch 🙂 A Tak Chwałą Walczącym Zapamiętana 🙂

ESCOBAR

O nie… Może zorganizujmy zrzutę na bilet do Australii? Taki w jedna stronę. Niech tam go słuchają

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ja myślę że będzie to na wysokim poziomie w porównaniu do poziomu Sokoła

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

O Ho ho
Tak mu jedziecie a ja wiem że szykuje się mistrzostwo
To będzie bardzo dopracowane
Z kardiognozji widzę niesprawiedliwość
A zachwycacie się Sokołem pedofilem

Apolinary

Cicho andzej

gpk

no ciekawe czym ten dukacz tym razem zaskoczy xD
że teraz trzeba mieć dużo bitkojn? czy, że trzeba włazić do wanny sokołowi?

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Sokół to w żyłę wali

Stary mariuszka

Pierdolony przegrany atencjuszu wypierdalaj u naucz się jakiegoś fachu, co za pierdoloną ciota.

Rafer Alston

Jebac tego pierdolonego smigola w sam łeb haha

Sokół

Mam kolegę geja co wygląda jak Jędker. Serio, bez hejtu. Jest gejem i wołamy na niego Jędker Jędker realista, co ma #huja jak glista

Oskarek

Kto tego słucha albo kto to kupuje?

Koszykowa

Ale menel xD Na jaki numer mogę wysłać smsa o treści pomagam?

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Marysia Starosta i Sokół podsłuchują pod drzwiami małych chłopców
Ładnie ,ładnie
Brawo zboczki

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Na wózku widłowym to sokół zapierdzielal w teledysku
DUPOMOTOREK

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

W żółtym żakiecie zresztą jaszczomp
Ładnie ładnie
A później
Podsłuchiwał małych chłopców pod drzwiami przez 8 godzin trzepiac się
Ładnie ładnie

Jan Pryszcz

Piszesz z autopsji czy z eutanazji?

Vizo

Bity w stylu Tropical Vibe i Trap – 60zł

https://musicbreeze.com/VizoBeats

Prawda

03:18 7

Opublikowany 2 dni temu 10 lipca 2020 Przez Maxymilian Hozer

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ja to z punktu katoliczki i nacjonalistki będe drążyć informacje o masonerii polskiej co oni tam odwalają na okultystycznych praktykach masońskich bo z tego co słyszałam to masoneria to bardzo ukrywa bo to co robią na spotkaniach jest bardzo bardzo bardzo obrzydliwe dochodzi u nich do wielkich zwyrodnień do molestowania i bicia nagich dzieci związanych nawet, rzucaja gównem w małe niewinne dzieci które są bardzo poniżane bardzo tam cierpią i bardzo płaczą,masoni podobno ruchają tam kozy i zwierzęta i jedzą fekalia swoje i zwierząt
DLATEGO CHCE SKONCZYC Z TYMI SQRWYSYNAMI MASONAMI W POLSCE KTORE JESZCZE SIE BEZCZELNIE LANSUJA W POLSCE
TYCH LUDZI TRZEBA ZAMYKAC I LECZYC OD ZBOCZEN
PRZECIEZ TO POJEBY POJEBAŃCE Z NICH!!!
A NIE JESZCZE ICH DO MEDIOW WPUSZCZAC
DLATEGO ICH TAK NIENAWIDZE !!!!!!!

https://magazyn.wp.pl/wiadomosci/artykul/zamkneli-mnie-w-lochu-i-kazali-pisac-testament-tak-werbuja-masoni

TAXITA,DZIARMA,CLEO,MARGARET,GABI,ADMA,MARIANNE,WDOWA,KATARZYNA PORYCKA,MARYSIA STAROSTA
PALUCH,QUEBONAFIDE,TAQONFIDE,TACO HEMINGWAY,SŁOŃ,KARTKY,ŻABSON,BONUS RPK,MALIK MONTANA,BEDIES,SOKÓŁ I CAŁA WYTWÓRNIA PROSTO CHILLWAGON,KĘKĘ,PEZET,TEDE,BORIXON,MAJOR SPZ Peja bezele i KaeN jeszcze!!
To masoni
Oni chcieli skrzywdzić mojego kochanego malutkiego synka!!!!!:(
TO POJEBAŃCE I POPIERDOLEŃCE MASOŃSKIE!!!ŻEBY KURWA TAKICH POJEBÓW ZBOCZEŃCÓW LANSOWAĆ!!!
TO ZWYRODNIALCE I OKULTYŚCI
A IDZCIE W PIZDU
Z TYMI MASOŃSKIMI POPIERDOLENCAMI!!!
ZOBACZCIE CO ODPIERDALAJĄ W TYM LINKU W ARTYKULE!!!!!!!

asdasd

wez juz utkaj pizde jedrek

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

HA !
Marysia Starosta to czarownica pedofil zoofil i największa kurwa w Polsce
Brawo taka z Ciebie dama z kulturą że go go
Tylko że w oczach społeczeństwa jesteś zwykła chamka bez kultury
Dama jak chuj!
Ta starosta!
(Ja to wale z innym materiałem a wy od razu pomyslicie że ćpam ,a ja wam powiem że nie ćpam i tacy z was idioci)

MITOMAN PIEKIELNY

Ty nie ćpasz, ty jesteś SPIERDOLONA

Andzej Duda

Połkne tyle kutasów ile dostane od was glosów !!obiecuje

Andzej Duda

Połkne dokładnie wasze kutasy na dworcu i bez waszych głosów

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ja tam do Jedkera nic nie mam a co !
Marysia Starosta to czarownica pedofil zoofil i największa kurwa w Polsce
Brawo taka z Ciebie dama z kulturą że go go
Tylko że w oczach społeczeństwa jesteś zwykła chamka bez kultury
Dama jak chuj!
Ta starosta!
(Ja to wale z innym materiałem a wy od razu pomyslicie że ćpam ,a ja wam powiem że nie ćpam i tacy z was idioci)

Ziom

Ktoś wie o chuj temu przychlastowi chodzi?

Cyganskakurewka

Coś z tym Sokołem jednak musi być na rzeczy.

Popularne