Sprawdź nas też tutaj

fota

JWP gra koncert….

Opublikowany

 

… CHYBA NA KOMENDZIE



 


17 komentarzy
17 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
gwegwe
10 lat temu

JWP NA PROPSIE, ALE CHUJOWE KOSZULKI ROBIĄ

karlos
10 lat temu

JWP zawsze na propsie ale z tego co napisał to coś Beka!

BEKACZ
10 lat temu

TRZECJI HAMY

Dzejkejel
10 lat temu

CZWARTY POZDRO PONEIWEIRA

asdsa
10 lat temu

Gdzie tu jest beka kurwy?:)

paki
10 lat temu

[quote name=”asdsa”]Gdzie tu jest beka kurwy?:)[/quote]

jebac ciebie i twoje ironiczne komentarze

klasyk
10 lat temu

Jebać Peje . Rysiu jest tylko jeden Ryszard Rynkowski

chujdupacyckichuj
10 lat temu

TO SOKÓŁ PALI JANA PISAŁ
POTWIERDZONE INFO

Rumcajs
10 lat temu

JWP PROPSY !!!!

ALE KURWA MOGLI BY RUSZYĆ DUPE I NAGRAĆ ALBUM !!!

.
10 lat temu

[quote name=”Rumcajs”]JWP PROPSY !!!!

ALE KURWA MOGLI BY RUSZYĆ DUPE I NAGRAĆ ALBUM !!![/quote]
Nagrywają JWP/BC.

ELDOKACOPROBO
10 lat temu

JA PIERDOLE CZEMU SAME BEZBEGI WYJEBCIE TEN BEZBEKOWY DZIAL JESLI MACIE COS TAKIEGO DAWAC

KAROL KAREN MOODY
10 lat temu

[img]https://img832.imageshack.us/img832/7020/19240392.png[/img]

jebać glamrap
10 lat temu

J W P na mega wielkim propsie za wkład w tą kulturę . Za mega dobre wrzuty i konkretne numery . POZDRO !

Rumcajs
10 lat temu

[quote name=”.”]Nagrywają JWP/BC.[/quote]

DZIĘKI ZA INFO, NIE WIEDZIAŁEM ŻE ALBUM SIĘ SZYKUJE !!

asd
10 lat temu

[quote name=”paki”]jebac ciebie i twoje ironiczne komentarze[/quote]
pierdol się chujozo

MC PEYE
10 lat temu

[quote name=”klasyk”]Jebać Peje . Rysiu jest tylko jeden Ryszard Rynkowski[/quote]

klasyk jest kurwa jeden ty zjebie zmutowany, na legalu ty kurwo

Retro
10 lat temu

Hah… będę tam frajerzy a gimbusy mogą conajwyżej o tym przeczytac na glamrap, lol

Popularne