Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

„Ghetto Flex” zapowiada zbliżającą się EP’kę rapera. Jakiś czas temu Kabe zarapował ten kawałek w trakcie audycji na żywo oraz w wywiadzie u Winiego. Za produkcję muzyki do singla odpowiadają Opiat i Bartz. Krążek „Albinos” zostanie wydany nakładem wytwórni Stoprocent.

Kabe jest raperem wychowanym w 95 departamencie na jednym z francuskich osiedli. Swoje kawałki nagrywa w charakterystycznym, łączonym polskimi korzeniami i zachodnim klimatem, stylu. Członek GCBW i nowy nabytek Stoprocent.

 
18 komentarzy
18 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
hahaha
2 lat temu

Czy ktoś może już wszystkim wyjaśnić, że 95 departament, czyli francuskie przedmieścia, to nie są suburbia jak z La Haine, tylko spokojne domostwo, gdzie sąsiedzi strzygą trawniki przed swoimi domami i witają się kulturalnie?

AbDuL All_KOzYEB
2 lat temu
Reply to  hahaha

PO CHUJ TY SIĘ PRODOKUJESZ KAŻDY WIE ŻE GOŚCIU WYSKOCZYL Z PIZDY NIETOPERZA I NIKT KURWA NIE KOJARZY GOŚCIA ZE SCENNĄ WE FRANCJI…
JEBANY OBSZCZYMUR KTÓRY WYJECHAŁ Z RODZICAMI NA OBCZUZNE SZKODA STRZEPIĆ NAWET RYJA.

Odb
2 lat temu
Reply to  hahaha

Katto-„Gheex Flbe”

jprdl
2 lat temu

Beka, to polsza a nie stany, tutaj fake it till u make it nie zadziala i trzeba miec chyba z 10 lat żeby się jarać taką zalosna przewozka, wylaczylem jak zaczal nawijac o traphałsie debil jebany xD

Ksiądz Wikary
2 lat temu

Spaliła się katedra Notre Dame
Suki tam robiły mi szpagat na chuju jak Jean Claude Van Damme
Waliłem klapsa na dupsko a one mówiły że cham
Ale lubiły to mocno bo po wszystkim rurke z kremem im dam
Rurke co nie pada jak wieża katedry
Rurke co rozbebesza cipska na konserwy
Rurke co nie podpala się jak wieża
Rurke co dyma z mocą papieża
Pozdro Bestia z WDC
Notre Dame padło jak WTC

cezary
2 lat temu
Reply to  Ksiądz Wikary

seksi mariusz wolontariusz to ty?

Bestia z Wadowic
2 lat temu
Reply to  cezary

Ksiądz Wikary propsy w chuj, godnie mnie zastępujesz mój uczniu. Wpadasz do mnie na Wielkanoc, będzie w chuj nieletnich?

Ksiądz Wikary
2 lat temu

Inba jak co roku. Ale w tym może trochę spokojniej z wiekiem. Ten dwulatek nabity na pala to już była przesada mistrzu. Lepiej powińmy najlepsze siostry zakonne z hiszpanii czy meksyku. Takie z wielkimi dupskami

twoja stara miesza bigos łokciem
1 rok temu
Reply to  Ksiądz Wikary

rozbebesza cipska na konserwy to wers roku gosciu wygrales zycie a na tym jebanym glamrapie i tak cie nie docenia cwele jebac nowy glamrap

Rzecznik Prasowy
1 rok temu

Rap ani dla Polakow, ani dla Francuzow. Nie wiem po chuj mu te francuskie wstawki, ktore kojarza sie tylko i wylacznie z prekursorem tego stylu Lechem “R” Pawlakiem. Warstwa muzyczna natomiast na bardzo wysokim poziomie – poprosze o instrumental.

Wasz ziom
2 lat temu

Winicjusz posmarował za post na głównej. Tak czy tak ten kabe ma huj nie skill

Bestia z Wadowic
2 lat temu

Wjeżdża Janusz Pawlacz Drugi zawsze kradłem lamusom szlugi,
Paliła się już raz Francja, no to palę ją po raz drugi,
Wszystkie dowody w katedrze były do chuja ukryte,
Dobrze, że wszystko spalone znowu pokazuje swą pyte,
Rucham zawsze najwięcej w jebaną Wielką Sobotę,
Leci dziecku krew z cipki, to błona, nie to że dostało ciotę,
Może trochę źle robię, że się o tym pucuje,
Lecz chroni mnie immunitet, swobodnie rucham mym chujem,
Szopke tu odpieralam, na szopke wyrywam dzieciaki,
Chodź pokaże ci stajenke, a włoże ci berło do sraki,
Styl mam nie byle jaki, błyszczą białe najaki,
Takie w stylu Papieża, chcesz to pogłasz mojego zwierza,
To nie lany poniedziałek, a boli cię twa mokra cipa?
Ja jestem Bestia z Wadowic, bestia z x-menów to lipa.

ProfesorNauk
2 lat temu

Bestia na odwiecznym propsie!

Jebac
1 rok temu

Mlokosie cpaj dalej

Don king kong
1 rok temu

Dobre te wstawki po francusku całej zwroty po polsku nie szło by posłuchać kim wy Kurwa myślicie że jesteście pajace

AbDuL All_KOzYEB
2 lat temu

NAWET PRZYSTOJNY TEN KABE. ZRESZTĄ WINIEMU TEŻ BYM OPĘDZLOWAŁ FUJARE

Wasz ziom
2 lat temu

Starej opędzluj. Zapewne to transwestyta

AbDuL All_KOzYEB
2 lat temu

ZNOWU CI KURWO SADZI W ŁEB?

Popularne